Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+19
Snoes
Lotus
Jade
Tullow
ExpressoB
Lejow
Chocolate Cookie
Jordana
Stuiterbal
FireButterfly
Rush
VeryCherry
Pompoen
Burn
Suus
Alex
Caramba
Erin
Sjaantje
23 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 13 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 7:37

Mag ik even binnenwandelen? Misschien dat iemand van jullie mij even kan ontnuchteren DagCafé - Pagina 13 394967 Maar ik geloof dat ik gek aan het worden ben? Ik heb BABYkriebels. :shock: Ik het meisje met de o zo grote mond die altijd roep: nee het kan nu niet of later als ik groot ben. Dit zijn echt weer Cimic momenten want morgen denk ik heel weer anders over. DagCafé - Pagina 13 394967

Is dit herkenbaar? Of ben ik nu echt een vreemd eend op deze planeet? Wil er geen topic over openen vandaar dat ik hier even kom uhhh zeuren. Embarassed

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jordana ma 20 feb 2012 - 7:39

Maar Cimic je bent al even samen toch met je vriend en in de 20 toch?

Ik vind het niet zo vreemd dat je kriebels krijgt.
Iedereen kan ze echt wel een keer krijgen
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Erin ma 20 feb 2012 - 7:41

Dat is niet raar hoor! Ik herken dat ook. Een paar jaar geleden riep ik nog keihard baby's zijn leuk maar nog leuker als je ze terug kunt geven aan de ouders whahaha. En nu... wil ik er zelf een, ooit hahaha!
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 7:46

Ja die kriebels heb je gewoon ineens, heel gek is dat haha!

Mijn dag was wel ok, zaten wat dingen tegen maar goed, weinig aan te doen. De hele dag met een leuke collega gewapped, dat was wel leuk. Wilden samen lunchen, net als vrijdag maar dat ging vandaag helaas niet. Hij komt mss morgen eten bij mij cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 7:50

Cimic, misschien heeft het er ook iets mee te maken dat jij en je partner nu misschien van baan moeten wisselen. Ik weet even niet hoe dat verder is afgelopen, maar kan me voorstellen dat er veel veranderingen kunnen komen en die veranderingen ruimte geven aan deze gevoelens.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 7:50

Jordana schreef:Maar Cimic je bent al even samen toch met je vriend en in de 20 toch?

Ik ben al bijna 5 jaar samen, enne maar er maar bijna 30 van. Wink

Voor mij is het raar, bedoel heb nooit echt kriebels gehad en nooit ambitie gehad 'jong' mama te worden. Heb altijd heel hard geroepen zolang ik binnen Defensie zit wil ik geen kinderen omdat ik niet ideaal vind. Heb ook zo vaak kindjes in mijn armen gehad en gedacht.. is het dit nu? (sorry mama's Embarassed ) Zaterdag ben ik naar de kapper geweest en daar heb ik uitgebreid over kinderen zitten praten. Dat is voor mij al heel apart want heb het er nooit over. Toch raar dat je ineens heel anders kan gaan denken! Het is niet zo dat ik van mijn stoel aframmel, maar meer een gevoel stel je eens voor..volgend jaar? Tjonge als mijn vriend dit leest valt hij van zijn stoel af. :P

Gast
Gast

Bericht  Pompoen ma 20 feb 2012 - 7:55

Ik weet niet hoe dat is als dat ineens komt. Mijn eierstokken rammelen al sinds mijn 16e ofzo. Toen leek het me overigens vooral niet erg verstandig om aan kinderen te beginnen. Maar inmiddels heb ik de afgelopen jaren (lees 6 jaar ofzo) periodes gehad dat die eierstokken echt bijna fysiek pijn deden zo graag wilde ik een kindje.
Kortom, ik weet niet hoe dat is als het ineens op komt zetten, maar volgens mij komt dat wel vaker voor hoor! En ik vind wat Smikkell zegt helemaal niet zo gek, jij bent je leven op z'n kop aan 't gooien, aan het bedenken wat je verder wil. Dat er dan zo'n verlangen de kop op steekt vind ik eigenlijk helemaal niet zo heel raar.
En gelukkig heb je naast een verlangen ook nog een verstand... laughcry
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 7:56

Het wordt hier langzaam weer woonbaar. Ik heb eigenlijk best veel gedaan, alleen nog niet helemaal tevreden. Belangrijkste dingen nog laten liggen, misschien daarom.
Ik ga straks nog wel even wat doen. Nu eerst eten.

En ben een aanval op de woningbouw aan het plannen.. Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 7:59

Eten is belangrijk ja Very Happy. Begin me langzaam weer wat vrolijker te voelen. Heb A. vandaag gesmst. Kreeg vanmorgen weer zo'n slijmsmsje van hem dat hij me mistte en het zo fijn had gehad hier. Heb hem teruggesmst dat ik het ook wel leuk vond maar zijn eerdere enthousiasme mis en gevraagd waar dat gebleven is. Heeft hij natuurlijk geen antwoord op. Ik zeg ook niks meer, bloedt het vanzelf dood. Klaar...

Ik heb zowaar ook al gegeten en er zit een was in de wasmachine Very Happy. Waarom een aanval Smikkell?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 8:05

Ze kwamen aan de deur. Ik deed niet open laughcry Ze maakten foto´s van de spullen bij mijn voordeur en schreven briefjes. Ze hebben een sticker op mijn prullenbak geplakt. Dat hij daar niet hoort, maar bij het vuil laughcry Respectloos Evil or Very Mad

Tegelijkertijd hebben ze mijn box in de berging van de portiek hiernaast gehangen. DIE HOORT DAAR OOK NIET MENSEN VAN DE WONINGBOUW. Dus daar wil ik nu iets mee doen. Ook al eens eerder een boete gehad voor de spullen voor mijn deur. 60 euro! Terwijl we een datum hadden afgesroken waarop het weg moest zijn. Ik wilde niet betalen, was het er niet mee eens. Uiteindelijk hebben ze het geld ergens van ingehouden. LOEDERS!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 8:06

Maar waarom heb je dan ook spullen voor je deur staan? Ok, ik weet daar het antwoord wel op maar je bent zelf ook fout bezig. Als er geen spullen staan heb je ook het gezeik en gezeur niet natuurlijk... laughcry.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 8:08

Zusje schreef:Maar waarom heb je dan ook spullen voor je deur staan? Ok, ik weet daar het antwoord wel op maar je bent zelf ook fout bezig. Als er geen spullen staan heb je ook het gezeik en gezeur niet natuurlijk... laughcry.
Kastje kan ik niet alleen naar beneden tillen. Prullenbak wil ik niet in huis en daar heeft echt niemand last van en brandveiligheid in hun hol. Vuilniszakken stonden er net. Ben aan het opruimen namelijk!

Gast
Gast

Smikkell schreef:Cimic, misschien heeft het er ook iets mee te maken dat jij en je partner nu misschien van baan moeten wisselen. Ik weet even niet hoe dat verder is afgelopen, maar kan me voorstellen dat er veel veranderingen kunnen komen en die veranderingen ruimte geven aan deze gevoelens.

Hmm, dat zou heel goed kunnen. Helaas weten we beide nog steeds niet veel. Op het feit dat we 1 jan 2013 horen of we mogen blijven of niet. DagCafé - Pagina 13 394967 En daar ga ik niet op wachten. Ben ook aan het solliciteren in de burger voor een BBL-opleiding. Het kan goed zo zijn. Ik krijg zelf altijd een beetje kromme tenen als mensen heel hard roepen nooit iets te zullen doen en het vervolgens wel doen. En nu denk ik zelf ook zo. DagCafé - Pagina 13 394967 Maar goed wilde het even kwijt, maar om dit een topic te openen vond ik niet zo nodig.

Ben je trouwens naar de arts geweest Smikkel? Of staat dat iets terug in het topic.

Zusje, wat leuk! Niks mis met appen DagCafé - Pagina 13 561177 .

Laatst aangepast door Cimic op ma 20 feb 2012 - 8:16; in totaal 3 keer bewerkt

Gast
Gast

Ik kom ook even pauze houden.

Gast
Gast

Cimic schreef:
Jordana schreef:Maar Cimic je bent al even samen toch met je vriend en in de 20 toch?

Ik ben al bijna 5 jaar samen, enne maar er maar bijna 30 van. Wink

Voor mij is het raar, bedoel heb nooit echt kriebels gehad en nooit ambitie gehad 'jong' mama te worden. Heb altijd heel hard geroepen zolang ik binnen Defensie zit wil ik geen kinderen omdat ik niet ideaal vind. Heb ook zo vaak kindjes in mijn armen gehad en gedacht.. is het dit nu? (sorry mama's Embarassed ) Zaterdag ben ik naar de kapper geweest en daar heb ik uitgebreid over kinderen zitten praten. Dat is voor mij al heel apart want heb het er nooit over. Toch raar dat je ineens heel anders kan gaan denken! Het is niet zo dat ik van mijn stoel aframmel, maar meer een gevoel stel je eens voor..volgend jaar? Tjonge als mijn vriend dit leest valt hij van zijn stoel af. :P
Misschien is dat 't dan inderdaad wel, als je altijd hebt gevonden dat een kindje en bij defensie werken niet samengaat, dan heb je misschien een eventuele kinderwens steeds in de koelkast gezet. En nu je misschien een andere baan moet gaat zoeken, is het ineens een stuk reëler om binnenkort een kindje te willen.

Ikzelf wil al een paar jaar supergraag een kindje en langzamerhand is de situatie er ook naar dat het zou kunnen, maar we durven de definitieve stap nog steeds niet te zetten. We vragen ons allebei af wat er op ons afkomt en of we het financieel wel zullen redden en dus blijven we het maar voor ons uitschuiven. Best stom eigenlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 8:11

Ik vind het fijn dat ze het hier zo netjes willen houden hoor. Ook in mijn eigen voordeel dat ze er zo bovenop zitten. Houdt het wel leefbaar hier.
Ik bel ze zelf ook bij één muis. En alles waarvoor ik ze ben, komen ze (meteen) kostenloos maken. Dus echt klagen mag ik niet. Dat geld voor die boete wil ik alleen graag terug. Ik had tot vrijdag om de wasmachine toen weg te halen en op woensdag was hij al opgehaald en waren de kosten voor mij. Ik had tijd nodig voor het regelen van hulp, auto en aanhanger. Vandaar dat we tot vrijdag hadden afgesproken. Ik vind niet dat die kosten voor mij zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 8:15

Over het financiele plaatje maak ik mij helemaal niet druk. Maar meer de onzekerheid, word ik wel een goede moeder? Wat nu met studeren? Gaat dit allemaal wel samen. Op dit moment staat zoals Pompoen al zegt alles op zijn kop. Het geeft ruimte voor nieuwe ideeen en gedachten maar ook een hoop stress en onzekerheid. Damn zo ken ik mezelf helemaal niet. :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 8:18

Wappen is idd leuk :P.

Smikkell, dat is dan idd lullig maar je hebt het inmiddels zelf weer volgebouwd. Die twee situaties staan los van elkaar als je het mij vraagt. Je zou er een brief of mail over kunnen sturen of ze er over kunnen bellen. Ik weet niet hoe lang dit geleden is? Wil je het kastje weg doen? Dan kun je hem wellicht uit elkaar halen en op die manier naar beneden krijgen?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 8:29

Hoi smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 8:32

Boeeeeeeeeee, ik wil niet verder!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 8:34

Sterkte Reva.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 8:34

Reva schreef:Boeeeeeeeeee, ik wil niet verder!
Opzich mag je ook al heel tevreden zijn.

Zusje, alles is inmiddels al in de container en het kastje sla ik morgen wel met een hamer uit elkaar.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 8:59

Wat een agressie Very Happy. Ik heb de was inmiddels gedaan, de tafel schoongemaakt, was opgehangen en ga nu de afwas doen... Dat dat nog mocht gebeuren zeg... En zo snel in de week al laughcry

Gast
Gast

Bericht  Alex ma 20 feb 2012 - 9:01

Avond.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 9:02

Wow, Zusje die de afwas doet op maandag. Echt, A laat een geweldige vrouw lopen. Gelukkig staan B en C. nog in de rij..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: