Het Negenmaandenbeurs TIP topic!
+20
duckie
meisje
PapillonRose
Shy
Mizzie
Rouge
SarahKey
xxDila
Jasmine
Happydobby
Jezzie
Lejow
Fearie
Liadan
Bruintje Beer
kwak
Flip Fluitketel
Annie24
Wennes
PiP
24 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Het Negenmaandenbeurs TIP topic!
Heb er zin in, wij gaan vanavond! Heb al wat leuke dingen gezien in het boekje + op de HHB! Voor de mama's die het nog lezen en gaan, ben te herkennen aan een LIME groene kinderwagen!
Gast- Gast
Ik wil morgen gaan met een vriendin, alleen is het voor haar pas mogelijk om daar om 19.30 te zijn is het dan nog de moeite? of loop je dan wel erg veel mis. Ik heb kaartjes voor de avond 18.00-22.00 vandaar.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Yasmine schreef:Balloon schreef:Yasmine schreef:Ik zou op zich nog steeds graag heen willen, maar ga toch maar niet. Ben bang dat ik er niks aan ga vinden met al die dikke buiken om mij heen.
Vind het alleen wel jammer dat ik nu ook geen beurstas kan halen en niet bij de Nestlé kan kijken of ik daar nog een blauwe beer voor J.as.mijn kan halen..
Zal ik een beurstas voor je meenemen?
Dat zou ik heel leuk vinden, maar vraag me af hoe ik 'm makkelijk in N. krijg..
SarahKey: lees je berichtje net pas: dat zou helemaal geweldig zijn. Wat wil je ervoor hebben?
Dan zal ik hem moeten opsturen want we wonen een eind bij elkaar vandaan....
Gast- Gast
Dan wordt het wel een dure beurstas ben ik bang
In elk geval bedankt voor het aanbod, maar dan hoef je er geen mee te nemen. Beetje zonde geld dan.
In elk geval bedankt voor het aanbod, maar dan hoef je er geen mee te nemen. Beetje zonde geld dan.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Yasmine schreef:Balloon schreef:Yasmine schreef:Ik zou op zich nog steeds graag heen willen, maar ga toch maar niet. Ben bang dat ik er niks aan ga vinden met al die dikke buiken om mij heen.
Vind het alleen wel jammer dat ik nu ook geen beurstas kan halen en niet bij de Nestlé kan kijken of ik daar nog een blauwe beer voor J.as.mijn kan halen..
Zal ik een beurstas voor je meenemen?
Dat zou ik heel leuk vinden, maar vraag me af hoe ik 'm makkelijk in N. krijg..
SarahKey: lees je berichtje net pas: dat zou helemaal geweldig zijn. Wat wil je ervoor hebben?
Helemaal niets, heb hem zelf ook gewoon gekregen.
Maar ik zal eerst een foto maken kijken of het hetzelfde dingetje is.
Yasmine: Gaat het om het knuffeldoekje van het Nestlébeertje? Of echt om een knuffeltje? Want het knuffeldoekje kwam ik laatst tegen met het uitzoeken van spulletjes, en is nooit gebruikt. Als je deze zoekt wil ik hem best naar je opsturen!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik baal, ik baal, ik baal
Ik ben al vanaf afgelopen zaterdag ziek en zou morgen naar de negemaanden/huishoudbeurs gaan, maar helaas...ik ga het écht niet trekken om daar heen te rijden en daar nog heel de dag te lopen.
Wie o wie zou er voor mij de Woezel en Pip beurstas mee willen nemen en naar me opsturen?
Alles wat er in zit mag je zelf houden; het gaat me alleen om die tas
*wie maakt me blij? *
Ik ben al vanaf afgelopen zaterdag ziek en zou morgen naar de negemaanden/huishoudbeurs gaan, maar helaas...ik ga het écht niet trekken om daar heen te rijden en daar nog heel de dag te lopen.
Wie o wie zou er voor mij de Woezel en Pip beurstas mee willen nemen en naar me opsturen?
*wie maakt me blij? *
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
PapillonRose: het gaat idd. om het knuffeldoekje. J.asmijn slaapt echt alleen maar met 'blauwe beer'. Als ze in bed ligt, is het eerste wat ze doet het doekje pakken.
Weet niet of jij de 24e ook komt?
Jasmine- Ratel
Yasmine; ik heb dat knuffeldoekje als het goed is ook nog ergens liggen hier. Moet ik even voor je zoeken en hem opsturen?
Annie24- Ratel
Annie24 schreef:Ik baal, ik baal, ik baal
*wie maakt me blij? *
Heb je een afhaalbewijs?
Want vorig jaar wilden wij er ook 1 en toen hadden we geen afhaalbewijs (van te voren eentje gekocht) en toen waren ze op.
Ik wil er best 1 voor je meenemen anders hoor.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
yasmine, gister heb ik bij nestle gevraagd om een blauwe beer omdat het ook D. haar knuffel is, ze hadden daar en geen maar ze vertelde me dat ik de klantenservice kon mailen/bellen en dan sturen ze een beer toe!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
En ik heb er ook nog 1 liggenAnnie24 schreef:Yasmine; ik heb dat knuffeldoekje als het goed is ook nog ergens liggen hier. Moet ik even voor je zoeken en hem opsturen?
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
meisje schreef:Annie24 schreef:Ik baal, ik baal, ik baal
*wie maakt me blij? *
Heb je een afhaalbewijs?
Want vorig jaar wilden wij er ook 1 en toen hadden we geen afhaalbewijs (van te voren eentje gekocht) en toen waren ze op.
Euhhmmm nee, ik had ook nog geen kaartjes besteld. Dat wilde ik allemaal afgelopen weekend doen, maar alsof ik voelde dat het nog niet zou gaan heb ik nog niets besteld
Dan houdt het op ben ik bang
Annie24- Ratel
Annie24 schreef:meisje schreef:Annie24 schreef:Ik baal, ik baal, ik baal
*wie maakt me blij? *
Heb je een afhaalbewijs?
Euhhmmm nee, ik had ook nog geen kaartjes besteld. Dat wilde ik allemaal afgelopen weekend doen, maar alsof ik voelde dat het nog niet zou gaan heb ik nog niets besteld
Ik wil het wel vragen hoor. Misschien dat het wel gaat.
Toen zeiden ze tegen me dat ze een bepaald aantal tassen voor de dag hebben. Daarvan gaan natuurlijk eerst de reserveringen af. Wil je dat ik er 1 voor je mee neem als ze er zijn?
meisje- Prater
Ik ben van plan om de 24e ook te komen. Dan neem ik 'm wel voor je mee!Yasmine schreef:PapillonRose: het gaat idd. om het knuffeldoekje. J.asmijn slaapt echt alleen maar met 'blauwe beer'. Als ze in bed ligt, is het eerste wat ze doet het doekje pakken.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
meisje schreef:Annie24 schreef:meisje schreef:Annie24 schreef:Ik baal, ik baal, ik baal
*wie maakt me blij? *
Heb je een afhaalbewijs?
Ik wil het wel vragen hoor. Misschien dat het wel gaat.
Toen zeiden ze tegen me dat ze een bepaald aantal tassen voor de dag hebben. Daarvan gaan natuurlijk eerst de reserveringen af. Wil je dat ik er 1 voor je mee neem als ze er zijn?
Jaaaaaaaaaaaaaa héél graag
Ik zal je zo even een pb'tje sturen
Annie24- Ratel
waar kun je zon afhaalbewijs voor die beurstas aanvragen dan??
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Als iedereen de blauwe beren opstuurt, past J. straks niet meer in haar bed, dan liggen er allemaal blauwe beren in! Maar als ik er een of twee reserve heb, ben ik al helemaal gelukkig!
PR: dat zou helemaal handig zijn, scheelt ook weer verzendkosten. Ik kom in elk geval de 24e.
PR: dat zou helemaal handig zijn, scheelt ook weer verzendkosten. Ik kom in elk geval de 24e.
Jasmine- Ratel
duckie schreef:waar kun je zon afhaalbewijs voor die beurstas aanvragen dan??
Als je de kaartjes online koopt.
Dan kun je dat aangeven en er meteen bijkopen.
meisje- Prater
oke, heb hier gratis kaartjes liggen dus dan word dat hem niet
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
duckie schreef:oke, heb hier gratis kaartjes liggen dus dan word dat hem niet
Misschien verkopen ze wel losse tassen hoor.
meisje- Prater
je kunt ook alleen een losse beurstas bestellen hoor, daar hoeft niet per se een toegangskaartje bij.
Gast- Gast
PapillonRose schreef:Ik ben van plan om de 24e ook te komen. Dan neem ik 'm wel voor je mee!Yasmine schreef:PapillonRose: het gaat idd. om het knuffeldoekje. J.asmijn slaapt echt alleen maar met 'blauwe beer'. Als ze in bed ligt, is het eerste wat ze doet het doekje pakken.
Leuk dat jullie de 24e ook komen! Ik ben ook van de partij!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Rejoy. schreef:je kunt ook alleen een losse beurstas bestellen hoor, daar hoeft niet per se een toegangskaartje bij.
Klopt idd. Nu je het zegt.
meisje- Prater
Flip Fluitketel schreef:PapillonRose schreef:Ik ben van plan om de 24e ook te komen. Dan neem ik 'm wel voor je mee!Yasmine schreef:PapillonRose: het gaat idd. om het knuffeldoekje. J.asmijn slaapt echt alleen maar met 'blauwe beer'. Als ze in bed ligt, is het eerste wat ze doet het doekje pakken.
Leuk dat jullie de 24e ook komen! Ik ben ook van de partij!
Gezellig! Lijkt me leuk om jou ook eens te meeten!
Jasmine- Ratel
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Negenmaandenbeurs 2013
» Negenmaandenbeurs - kinderwagen stalling
» Twee avondkaarten negenmaandenbeurs over
» Iemand Avond kaarten NegenmaandenBeurs over?
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Negenmaandenbeurs - kinderwagen stalling
» Twee avondkaarten negenmaandenbeurs over
» Iemand Avond kaarten NegenmaandenBeurs over?
» Hardloop topic ---> SPORT topic
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: