Het Negenmaandenbeurs TIP topic!
+20
duckie
meisje
PapillonRose
Shy
Mizzie
Rouge
SarahKey
xxDila
Jasmine
Happydobby
Jezzie
Lejow
Fearie
Liadan
Bruintje Beer
kwak
Flip Fluitketel
Annie24
Wennes
PiP
24 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Het Negenmaandenbeurs TIP topic!
Lejow schreef:Ik ben echt al eeuwen in twijfel.
Toen ik je PMde was ik weer overtuigd dat ik niet zou gaan, en nu denk ik weer: Ja ik ga toch.. (dan gaan we vrijdagavond).
Maar was vanmiddag zo moe toen ik uit het ziekenhuis kwam, viel zowat in slaap. En het is best een hele reis om er te komen, dus dat houdt me ook weer tegen.
Anderzijds is het ook wel even lekker om er uit te zijn..
DILEMMAAA
mocht je wel gaan, moet je het even op tijd laten weten, dan kan ik 'm op de post doen! Dan heb jij sowieso alles en het scheelt verzendkosten!
Gast- Gast
Parel schreef:Anniej_S schreef:Rejoy. schreef:Anniej_S schreef:Begint de 9maanden beurs nu as Woensdag? Of was het Donderdag? Wat bedraagt de parkeerkaart ook alweer? Of weet iemand nog een loopbaar alternatief MET buggy?
http://www.negenmaandenbeurs.nl/Bezoeken/Praktische%20info/Pages/Per-auto-en-parkeren.aspx
parkeerkaart is 20 euro
Heb gratis kaartjes, tank zit nog vol dus het kost ons alleen dan die kaart maar..het is een hoop geld, maar als ik alles er verder bij had opgeteld, kaartjes + volle tank was het onbetaalbaar geworden.
Klopt, maar de tank gaat niet leeg van heen en terug a'dam. Een volle tank is hier 80. Dus zodra (manlief dan ik heb geen rijbewijs) tankt ie er desnoods wat bij. We gebruiken de auto alleen met verre afstanden, anders is het helaas niet betaalbaar. We tanken zo'n beetje 1x in de 4 a 6weken. En als je weinig te besteden hebt leer je ook met dit soort dingen (slim) omgaan
Maar die tank rijd je dan toch ook weer gewoon leeg?
Dan betaal je toch sowieso benzine?
Gast- Gast
[quote="Parel"]
Klopt, maar de tank gaat niet leeg van heen en terug a'dam. Een volle tank is hier 80. Dus zodra (manlief dan ik heb geen rijbewijs) tankt ie er desnoods wat bij. We gebruiken de auto alleen met verre afstanden, anders is het helaas niet betaalbaar. We tanken zo'n beetje 1x in de 4 a 6weken. En als je weinig te besteden hebt leer je ook met dit soort dingen (slim) omgaan.
Anniej_S schreef:Rejoy. schreef:Anniej_S schreef:Begint de 9maanden beurs nu as Woensdag? Of was het Donderdag? Wat bedraagt de parkeerkaart ook alweer? Of weet iemand nog een loopbaar alternatief MET buggy?
http://www.negenmaandenbeurs.nl/Bezoeken/Praktische%20info/Pages/Per-auto-en-parkeren.aspx
parkeerkaart is 20 euro
Heb gratis kaartjes, tank zit nog vol dus het kost ons alleen dan die kaart maar..het is een hoop geld, maar als ik alles er verder bij had opgeteld, kaartjes + volle tank was het onbetaalbaar geworden.
Klopt, maar de tank gaat niet leeg van heen en terug a'dam. Een volle tank is hier 80. Dus zodra (manlief dan ik heb geen rijbewijs) tankt ie er desnoods wat bij. We gebruiken de auto alleen met verre afstanden, anders is het helaas niet betaalbaar. We tanken zo'n beetje 1x in de 4 a 6weken. En als je weinig te besteden hebt leer je ook met dit soort dingen (slim) omgaan.
Gast- Gast
kun je dan niet beter met de trein anniej? Dan ben je voor 17.50 pp klaar.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Lejow schreef:Ik ben echt al eeuwen in twijfel.
Toen ik je PMde was ik weer overtuigd dat ik niet zou gaan, en nu denk ik weer: Ja ik ga toch.. (dan gaan we vrijdagavond).
Maar was vanmiddag zo moe toen ik uit het ziekenhuis kwam, viel zowat in slaap. En het is best een hele reis om er te komen, dus dat houdt me ook weer tegen.
DILEMMAAA
mocht je wel gaan, moet je het even op tijd laten weten, dan kan ik 'm op de post doen! Dan heb jij sowieso alles en het scheelt verzendkosten!
Ja is goed haha, morgen ga ik de knoop doorhakken denk ik..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Rejoy. schreef:Lejow schreef:Ik ben echt al eeuwen in twijfel.
DILEMMAAA
Ja is goed haha, morgen ga ik de knoop doorhakken denk ik..
haha, is goed, laat morgen maar even weten en anders voor woensdag!
Gast- Gast
Anniej, maar de tank zit nu vol, wat je nu gaat verbruiken heb je al betaald en je zal na een rit adam weer eerder moeten tanken dan als je niet gaat rijden.
Hoe je het ook ook bekijkt, je betaald nou eenmaal voor de brandstof van je huis naar A dam en weer terug!
Hoe je het ook ook bekijkt, je betaald nou eenmaal voor de brandstof van je huis naar A dam en weer terug!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ga vrijdagavond met mijn moeder.
Ik denk dat we met de auto gaan. Heb 2 gratis kaartjes, dus dat scheelt.
En ik zie het niet zo zitten, om 's avonds laat nog met de trein terug te gaan en dan 2 keer over te stappen.
We gaan met mijn moeder haar auto...dus kost het mij geen benzine
Ik denk dat we met de auto gaan. Heb 2 gratis kaartjes, dus dat scheelt.
En ik zie het niet zo zitten, om 's avonds laat nog met de trein terug te gaan en dan 2 keer over te stappen.
We gaan met mijn moeder haar auto...dus kost het mij geen benzine
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Anniej_S schreef:Ik ga donderdagavond met man en kind!
Ik ga ook donderdagavond!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:Anniej_S schreef:Ik ga donderdagavond met man en kind!
Ik ga ook donderdagavond!
Ik ga ook samen met mijn man.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Ik zou op zich nog steeds graag heen willen, maar ga toch maar niet. Ben bang dat ik er niks aan ga vinden met al die dikke buiken om mij heen.
Vind het alleen wel jammer dat ik nu ook geen beurstas kan halen en niet bij de Nestlé kan kijken of ik daar nog een blauwe beer voor J.as.mijn kan halen..
Vind het alleen wel jammer dat ik nu ook geen beurstas kan halen en niet bij de Nestlé kan kijken of ik daar nog een blauwe beer voor J.as.mijn kan halen..
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik heb nog wat codes/tips voor de mama's.. of mama's to be.
Ik ben bij de huishoudbeurs geweest en daar kon je ook zo'n shopper van de 9 maanden beurs kopen voor 3,00 euro, en die was zoveel leuker dan de huishoudbeurs tas. Dat ik voor die ben gegaan.. (van woezel en pip)
SPOILER DUS NIET OPENEN ALS JE NIET WILT WETEN WAT VOOR CODES / ACTIES ER O.A IN JE SHOPPER VAN DE 9 MAANDEN BEURS ZIT!!!
edit nog meer codes..
Ik ben bij de huishoudbeurs geweest en daar kon je ook zo'n shopper van de 9 maanden beurs kopen voor 3,00 euro, en die was zoveel leuker dan de huishoudbeurs tas. Dat ik voor die ben gegaan.. (van woezel en pip)
SPOILER DUS NIET OPENEN ALS JE NIET WILT WETEN WAT VOOR CODES / ACTIES ER O.A IN JE SHOPPER VAN DE 9 MAANDEN BEURS ZIT!!!
- Spoiler:
1. Code: 9mnd25
voor 25 % korting op alles bij www.bulbby.com
2. Code 9mnd12
voor 5,00 euro kortingbij www.goedgemerkt.nl
(minimaal 15 euro besteden)
3. voor de mama's die een Joolz Day kinderwagen gaan kopen, deze moet in de periode van 22 feb t/m 14 maart 2012 worden gekocht. Ik heb hier een voucher die je kunt invullen voor een gratis XL Boodschappentas die je aan die kinderwagen kunt bevestigen. Wil ik best gratis naar iemand sturen!
4. Een voucher voor 20 % korting op alle lingerie bij Prenatal, wil ik gratis naar iemand versturen.
5. code mattel
Krijg je 10 % korting op je bestelling van fisherprice producten bij www.allbaby.nl
6. code 9maanden
Kun je bij de hema een combi-kinderwagen voor 300,00 euro krijgen ipv 400,00 euro! Alleen wanneer de kinderwagen wordt besteld op hema.nl en in de periode van 20 feb t/m 8 april
edit nog meer codes..
- Spoiler:
7. code acct65
Kun je bij www.draagdoek.nl een gratis assecoires set krijgen (muts, speenkoord & sjaal twv 27,95) bij een minimale besteding van 65,00 euro
8. code rz9m02
Krijg je 10 % korting bij www.koningkaart.nl (minimale afname is 50)
9. code silkylabel9mnd
Ontvang je 2,50 korting op een jumpsuit bij www.silkylabel.nl
10.code 9maanden
of 20,00 euro korting op geboortekaartjes of 10 % korting in de webwinkel van www.jojanneke.nl
11. code remz12
15 % korting bij www.simplydutch.com
12. code 9mb
10% korting bij www.foppiez.nl
13. code nm12
10 % korting bij www.jakima.nl
14. code 171610
gratis felicitatieboek bij je bestelling
code 260903
gratis felicitatieboek & 25 % korting op canvas 30 x 30
code 020506
gratis felicitatieboek & 25 % korting op canvas 50 x 50
alle drie bij www.babyboefjes.nl
15. code r9m12
10 % korting bij www.liefleukeneigen.nl
16. code nmsc12
17,50 korting bij www.skipencoco.nl
17. actie om meerdere items te kunnen winnen.
Ga naar www.reminderz.nl/prijsvragen
zoek editie 9 maanden beurs & voer bij antwoord in: 9mndbeurs
18. code ynzrn
geen verzendkosten bij www.traphekjes.nl
19. code 9m10
10% korting op kaartjes bij www.kaartje2go.nl
20. code 9maand2012
15 % korting bij www.woordsticker.nl
21. code 9mndbeurs2012
10 % korting bij www.dreamfashion-mk.nl
22. code rdrz9mdbrs
5 euro korting bij www.rondomeva.nl
23. code reminderz9mnd
15% korting op de zomercollectie 2012 bij www.dressyourkidz.nl
24. code reminderz
25 % korting bij www.stras4you.nl
25. code pbr60zw
bij besteding van 60 euro een gratis positiebroek bij www.zwangerschapsshirt.nl
26. code 9mco2hm
25 % korting op de hele hotmilk collectie bij www.cupoftwo.nl
27. code reminderz9maand
5 % korting op www.studiokoekepeer.nl
28. code rm2012
15 % korting op www.bellyfashion.nl
29. code 9mndgeboorte2012
15 % korting bij www.greetz.nl (minimale afname van 50 kaartje)
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Yasmine schreef:Ik zou op zich nog steeds graag heen willen, maar ga toch maar niet. Ben bang dat ik er niks aan ga vinden met al die dikke buiken om mij heen.
Volgens mij heb ik zo'n blauwe beertje gekregen in een of andere zwangerschapsbox.
Wil ik je zo opsturen. Siem is toch nog nergens aan gewend
Ik ga ook niet dit jaar. Wou vorig jaar gaan maar toen hadden we net de MA en dan ga ik niet 'gezellig' op een 9 maandenbeurs rondlopen. En dit jaar ben ik net bevallen.
Ach volgend jaar vast nog wel een kans
Ach volgend jaar vast nog wel een kans
Ik ben er alle dagen te vinden, maar ik denk niet dat ik veel mensen zal kunnen herkennen?!
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
En en en!?! Waar blijven de eerste reacties van danes die geweest zijn?
Wat zit er in de beurstas?
Nog leuke hebbedingetjes te krijgen?
Leuke tips?
Rouge: waarom ben jij er elke dag? Sta je op een stand?
Wat zit er in de beurstas?
Nog leuke hebbedingetjes te krijgen?
Leuke tips?
Rouge: waarom ben jij er elke dag? Sta je op een stand?
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
@ Yasmine: die blauwe beer kun je niet op hun stand krijgen. Kwak heeft er naar gevraagd, maar ze moest naar hun klantenservice mailen.
Kwak en ik zijn gisteren geweest en ik was echt kapot, ik kon mijn ogen nauwelijks open houden tijden gtst en ben in het reclameblok naar bed gegaan, heb geslapen tot 8.20, toen werd dochter wakker
De treinen waren een ramp, volgens mij heeft iedere trein waar we in gezeten hebben vertraging (en daardoor geen enkele aansluiting gemist, maar was af en toe wel stressen). De beursopening was één grote grap, er waren een aantal BN-ers (nikki plessen, koertjan de bruin, die vent van nederland in beweging) en die gingen babygymmen. Beetje jammer dat de muziek zó hard stond dat de meeste kinderen keihard aan het huilen waren en de beurs geopend werd met een aantal confettiknallen (lekker over nagedacht op een 9-maandenbeurs, maargoed).
In de ochtend ging het prima qua drukte, maar 's middags was het wel erg druk met kinderwagens enzo. We zijn ook nog even op de HHB geweest, maar daar hadden we het na een minuut of 20 wel gezien door de drukte. Toen we een uur binnen waren hadden we al zoveel gekregen/gekocht dat we maar een kluisje hadden gehuurd In de give-away van little dutch zaten wel een aantal leuke dingetjes en als je je inschrijft bij de wij-jonge ouders krijg je een lief-shopper, die is wel erg leuk!
Bij de friso-stand krijg je zo'n container met voeding als je je inschrijft met wat andere give-aways (spuugdoekje o.a. geloof ik).
en als er nog mensen twijfelen over die gevulde verzorgingstas van woezel en pip, je hebt ook een andere kleur van w&p, maar ook van nijntje, semamstraat en dora. En verschillende tassen, van schoudertassen tot rugtassen. Je mag trouwens zelf kiezen welke producten je erin doet, je bent niet verplicht om die producten af te nemen die in het voorbeeld staan.
je kunt er trouwens ook redelijk goedkoop zonnebrandcrème kopen, van ladival, 200 ml voor 7.50. Wij hebben daar ook nog een badeend en billenspray bij gekregen.
En mocht je veel gekocht hebben: op de HHB staan jongens van de ikea, die kunnen al je tassen naar de auto of station slepen Hebben we nog even serieus overwogen, maar dan moesten we zo ver terug lopen van de kluisjes, dat we in die tussentijd ook al bijna op het station konden zijn.
Kwak en ik zijn gisteren geweest en ik was echt kapot, ik kon mijn ogen nauwelijks open houden tijden gtst en ben in het reclameblok naar bed gegaan, heb geslapen tot 8.20, toen werd dochter wakker
De treinen waren een ramp, volgens mij heeft iedere trein waar we in gezeten hebben vertraging (en daardoor geen enkele aansluiting gemist, maar was af en toe wel stressen). De beursopening was één grote grap, er waren een aantal BN-ers (nikki plessen, koertjan de bruin, die vent van nederland in beweging) en die gingen babygymmen. Beetje jammer dat de muziek zó hard stond dat de meeste kinderen keihard aan het huilen waren en de beurs geopend werd met een aantal confettiknallen (lekker over nagedacht op een 9-maandenbeurs, maargoed).
In de ochtend ging het prima qua drukte, maar 's middags was het wel erg druk met kinderwagens enzo. We zijn ook nog even op de HHB geweest, maar daar hadden we het na een minuut of 20 wel gezien door de drukte. Toen we een uur binnen waren hadden we al zoveel gekregen/gekocht dat we maar een kluisje hadden gehuurd In de give-away van little dutch zaten wel een aantal leuke dingetjes en als je je inschrijft bij de wij-jonge ouders krijg je een lief-shopper, die is wel erg leuk!
Bij de friso-stand krijg je zo'n container met voeding als je je inschrijft met wat andere give-aways (spuugdoekje o.a. geloof ik).
en als er nog mensen twijfelen over die gevulde verzorgingstas van woezel en pip, je hebt ook een andere kleur van w&p, maar ook van nijntje, semamstraat en dora. En verschillende tassen, van schoudertassen tot rugtassen. Je mag trouwens zelf kiezen welke producten je erin doet, je bent niet verplicht om die producten af te nemen die in het voorbeeld staan.
je kunt er trouwens ook redelijk goedkoop zonnebrandcrème kopen, van ladival, 200 ml voor 7.50. Wij hebben daar ook nog een badeend en billenspray bij gekregen.
En mocht je veel gekocht hebben: op de HHB staan jongens van de ikea, die kunnen al je tassen naar de auto of station slepen Hebben we nog even serieus overwogen, maar dan moesten we zo ver terug lopen van de kluisjes, dat we in die tussentijd ook al bijna op het station konden zijn.
Gast- Gast
Rejoy, had je mijn pm gekregen?
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Rejoy, had je mijn pm gekregen?
ja, ik heb 'm net gelezen, ik ga vanmiddag even kijken of het gaat lukken.
Gast- Gast
Superdepuper, flink proppen haha
Lejow- Lady Post-a-lot
Yasmine schreef:Ik zou op zich nog steeds graag heen willen, maar ga toch maar niet. Ben bang dat ik er niks aan ga vinden met al die dikke buiken om mij heen.
Zal ik een beurstas voor je meenemen?
Gast- Gast
Rejoy, dat klinkt goed zeg!
Wij gaan vanavond, o ik heb er zo'n zin in!
Wij gaan vanavond, o ik heb er zo'n zin in!
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Balloon schreef:Yasmine schreef:Ik zou op zich nog steeds graag heen willen, maar ga toch maar niet. Ben bang dat ik er niks aan ga vinden met al die dikke buiken om mij heen.
Zal ik een beurstas voor je meenemen?
Dat zou ik heel leuk vinden, maar vraag me af hoe ik 'm makkelijk in N. krijg..
SarahKey: lees je berichtje net pas: dat zou helemaal geweldig zijn. Wat wil je ervoor hebben?
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Negenmaandenbeurs 2013
» Negenmaandenbeurs - kinderwagen stalling
» Twee avondkaarten negenmaandenbeurs over
» Iemand Avond kaarten NegenmaandenBeurs over?
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Negenmaandenbeurs - kinderwagen stalling
» Twee avondkaarten negenmaandenbeurs over
» Iemand Avond kaarten NegenmaandenBeurs over?
» Hardloop topic ---> SPORT topic
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: