Het Negenmaandenbeurs TIP topic!
+20
duckie
meisje
PapillonRose
Shy
Mizzie
Rouge
SarahKey
xxDila
Jasmine
Happydobby
Jezzie
Lejow
Fearie
Liadan
Bruintje Beer
kwak
Flip Fluitketel
Annie24
Wennes
PiP
24 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Het Negenmaandenbeurs TIP topic!
PiP schreef:Goed bezig Rejoy!
Ik ga iig weer voor de Dermocare producten. Opzich is het niet goedkoper, maar je hebt wel een gratis tas erbij!
daar ga ik ook voor en dan met name om die tas
Gast- Gast
Zou kunnen!!PiP schreef:Misschien spot ik jullie nog wel!Bruintje Beer schreef:Flipfluitketel en ik gaan donderdag overdag!!
Gezellig!!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
pip: ik ga inderdaad faken. Wie bedenkt er een leuke datum ?
kben heel benieuwd, heb er niks te zoeken eigenlijk maar wel gezellig met een zwangere Rejoy een dagje weg
kben heel benieuwd, heb er niks te zoeken eigenlijk maar wel gezellig met een zwangere Rejoy een dagje weg
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
er is ook 50% korting op lief kleertjes!
daar ga ik voor!!
vorig jaar was de BFC er ook met alle kleding 2 euro per stuk. Hopelijk dit jaar weer!
daar ga ik voor!!
vorig jaar was de BFC er ook met alle kleding 2 euro per stuk. Hopelijk dit jaar weer!
kwak- Ratel
Oh dat klinkt leuk! Staat lief! zelf op de beurs? Dat was vorig jaar niet volgens mij? En heeft BFC ook een stand?kwak schreef:er is ook 50% korting op lief kleertjes!
daar ga ik voor!!
Daar wil ik dan ook zeker langs.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
kwak schreef:er is ook 50% korting op lief kleertjes!
daar ga ik voor!!
Vorig jaar was er nog maar weinig bij BFC, toen was ik er op zaterdag.
Het jaar ervoor gingen we wel doordeweeks en heb ik flink mijn slag geslagen
Lief heeft nu ook 50% op de basis-collectie op hun eigen site!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Lief! en BFC hebben volgens mij wij-boekje geen eigen stand.
Gast- Gast
2 jaar terug stond volgens mij kleertjes.com er onder de naam van BFC, hoe dat afgelopen jaar was weet ik niet.
Maar Kleertjes.com adverteerd nu wel dat ze er staan.
Heb even bij de deelnemers gekeken, maar BFC staat er niet tussen
Maar Kleertjes.com adverteerd nu wel dat ze er staan.
Heb even bij de deelnemers gekeken, maar BFC staat er niet tussen
PiP- Ratel
Ik ga vrijdag met mijn zusje en voor de Avent stoomblender
Dat Wij-boekje zat toch bij de Wij jonge ouders in januari? Die heb ik ook nog ergens liggen
Dat Wij-boekje zat toch bij de Wij jonge ouders in januari? Die heb ik ook nog ergens liggen
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Jup, maar als je de WIJ in de winkel kocht zat hij er niet bijFearie schreef:Ik ga vrijdag met mijn zusje en voor de Avent stoomblender
PiP- Ratel
Nou ja, wij gaan toch op ons gemak alles af op de 9-maandenbeurs dus dan zal ik het wel tegenkomen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Begint de 9maanden beurs nu as Woensdag? Of was het Donderdag? Wat bedraagt de parkeerkaart ook alweer? Of weet iemand nog een loopbaar alternatief MET buggy?
Gast- Gast
Fearie schreef:Ik ga vrijdag met mijn zusje en voor de Avent stoomblender
Welke aanbieding geldt hiervoor?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Anniej_S schreef:Begint de 9maanden beurs nu as Woensdag? Of was het Donderdag? Wat bedraagt de parkeerkaart ook alweer? Of weet iemand nog een loopbaar alternatief MET buggy?
http://www.negenmaandenbeurs.nl/Bezoeken/Praktische%20info/Pages/Per-auto-en-parkeren.aspx
parkeerkaart is 20 euro
Gast- Gast
Liadan schreef:Oh dat klinkt leuk! Staat lief! zelf op de beurs? Dat was vorig jaar niet volgens mij? En heeft BFC ook een stand?kwak schreef:er is ook 50% korting op lief kleertjes!
daar ga ik voor!!
de lief kleertjes zijn volgens mij bij de prenatal.
bfc weet ik niet, weet alleen dat ik daar vorig jaar een heel leuk broekje heb gekocht voor 2 euro:)
gelukkig hebben we de hele dag er tijd dus we doen lekker rustig aan!
kwak- Ratel
Lejow schreef:Fearie schreef:Ik ga vrijdag met mijn zusje en voor de Avent stoomblender
van 129 voor 79 euro
Gast- Gast
kwak schreef:Liadan schreef:Oh dat klinkt leuk! Staat lief! zelf op de beurs? Dat was vorig jaar niet volgens mij? En heeft BFC ook een stand?kwak schreef:er is ook 50% korting op lief kleertjes!
daar ga ik voor!!
de lief kleertjes zijn volgens mij bij de prenatal.
bfc weet ik niet, weet alleen dat ik daar vorig jaar een heel leuk broekje heb gekocht voor 2 euro:)
gelukkig hebben we de hele dag er tijd dus we doen lekker rustig aan!
bekijk je mail even kwak!
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Anniej_S schreef:Begint de 9maanden beurs nu as Woensdag? Of was het Donderdag? Wat bedraagt de parkeerkaart ook alweer? Of weet iemand nog een loopbaar alternatief MET buggy?
http://www.negenmaandenbeurs.nl/Bezoeken/Praktische%20info/Pages/Per-auto-en-parkeren.aspx
parkeerkaart is 20 euro
Heb gratis kaartjes, tank zit nog vol dus het kost ons alleen dan die kaart maar..het is een hoop geld, maar als ik alles er verder bij had opgeteld, kaartjes + volle tank was het onbetaalbaar geworden.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Lejow schreef:Fearie schreef:Ik ga vrijdag met mijn zusje en voor de Avent stoomblender
van 129 voor 79 euro
Zoiets ja, aangezien ik er graag een wou hebben is dat toch wel een erg mooie aanbieding.
Woensdag is trouwens papa-dag, volgens mij mogen alle mannen dan gratis naar binnen.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Dat klinkt interessant...
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Dat klinkt interessant...
mocht je overwegen om zelf te gaan, dan moet je het even laten weten, dan stuur ik die bon voor de beurstas op, dan heb je sowieso alles wat erin zit? Als je niet gaat, dan wil ik 'm natuurlijk graag voor je mee nemen hoor!
Gast- Gast
Ik ben echt al eeuwen in twijfel.
Toen ik je PMde was ik weer overtuigd dat ik niet zou gaan, en nu denk ik weer: Ja ik ga toch.. (dan gaan we vrijdagavond).
Maar was vanmiddag zo moe toen ik uit het ziekenhuis kwam, viel zowat in slaap. En het is best een hele reis om er te komen, dus dat houdt me ook weer tegen.
Anderzijds is het ook wel even lekker om er uit te zijn..
DILEMMAAA
Toen ik je PMde was ik weer overtuigd dat ik niet zou gaan, en nu denk ik weer: Ja ik ga toch.. (dan gaan we vrijdagavond).
Maar was vanmiddag zo moe toen ik uit het ziekenhuis kwam, viel zowat in slaap. En het is best een hele reis om er te komen, dus dat houdt me ook weer tegen.
DILEMMAAA
Lejow- Lady Post-a-lot
Anniej_S schreef:Rejoy. schreef:Anniej_S schreef:Begint de 9maanden beurs nu as Woensdag? Of was het Donderdag? Wat bedraagt de parkeerkaart ook alweer? Of weet iemand nog een loopbaar alternatief MET buggy?
parkeerkaart is 20 euro
Heb gratis kaartjes, tank zit nog vol dus het kost ons alleen dan die kaart maar..het is een hoop geld, maar als ik alles er verder bij had opgeteld, kaartjes + volle tank was het onbetaalbaar geworden.
Maar die tank rijd je dan toch ook weer gewoon leeg?
Dan betaal je toch sowieso benzine?
Gast- Gast
Ik schrok inderdaad ook van het parkeertarief!
Maar zie het gewoon niet zitten om met de trein te gaan.
Begin al iets last te krijgen van mijn rug en bekken en na een halve dag slenteren lijkt het me niet verstandig om heen en terug ook nog een eens uur te moeten staan in een trein.
Bus is ook geen optie, want wil geen hele dag.
Enne Anniej of de tank nou al vol is of niet, voor die benzine/diesel heb je toch moeten betalen, haha.
Maar zie het gewoon niet zitten om met de trein te gaan.
Begin al iets last te krijgen van mijn rug en bekken en na een halve dag slenteren lijkt het me niet verstandig om heen en terug ook nog een eens uur te moeten staan in een trein.
Bus is ook geen optie, want wil geen hele dag.
Enne Anniej of de tank nou al vol is of niet, voor die benzine/diesel heb je toch moeten betalen, haha.
PiP- Ratel
Kan je dan niet voor die tijd even gaan liggen(slapen)?Lejow schreef:Ik ben echt al eeuwen in twijfel.
DILEMMAAA
Ben bang dat ik donderdag ook helemaal kapot ben... Eerst de beurs, dan om 16:15 de 20wk echo en `s avonds verjaardag.
Had eigenlijk gehoopt dat de verjaardag in het weekend zou zijn, maar helaas!
Neem denk ik een kussentje mee in de auto en kijk of ik van Amsterdam tot Lelystad even mijn ogen dicht kan doen
PiP- Ratel
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Negenmaandenbeurs 2013
» Negenmaandenbeurs - kinderwagen stalling
» Twee avondkaarten negenmaandenbeurs over
» Iemand Avond kaarten NegenmaandenBeurs over?
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Negenmaandenbeurs - kinderwagen stalling
» Twee avondkaarten negenmaandenbeurs over
» Iemand Avond kaarten NegenmaandenBeurs over?
» Hardloop topic ---> SPORT topic
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: