Het Negenmaandenbeurs TIP topic!
+20
duckie
meisje
PapillonRose
Shy
Mizzie
Rouge
SarahKey
xxDila
Jasmine
Happydobby
Jezzie
Lejow
Fearie
Liadan
Bruintje Beer
kwak
Flip Fluitketel
Annie24
Wennes
PiP
24 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Het Negenmaandenbeurs TIP topic!
Pampers New Baby 1+1 gratis t/m maat 3
www.wehkamp.nl geen verzendkosten.
Was een aanbieding van de beurs, maar nu ook bij de Wehkamp voor de mensen die geen zin hadden om te sjouwen met luiers!
Volgens mij zit er ook geen limiet op.
Geldig t/m 27 februari
www.wehkamp.nl geen verzendkosten.
Was een aanbieding van de beurs, maar nu ook bij de Wehkamp voor de mensen die geen zin hadden om te sjouwen met luiers!
Volgens mij zit er ook geen limiet op.
Geldig t/m 27 februari
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Yasmine schreef:SarahKey: Ja, dat is de goede blauwe beer!
Als ik je adres mag via pb dan stuur ik de beer op
(is alleen wel uit verpakking want had hem meegenomen naar de zwangerschapsfotoshoot. Uiteindelijk een ander beertje gebruikt en deze weer zo mee genomen naar huis. )
SarahKey schreef:Yasmine schreef:SarahKey: Ja, dat is de goede blauwe beer!
Als ik je adres mag via pb dan stuur ik de beer op
(is alleen wel uit verpakking want had hem meegenomen naar de zwangerschapsfotoshoot. Uiteindelijk een ander beertje gebruikt en deze weer zo mee genomen naar huis. )
Ik heb er ook nog een. Dus als je er nog een nodig hebt moet je mijn ook even pm'en dan stuur ik hem op.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10
Yasmine schreef:Bah, ik begin meer en meer te balen dat we niet meer naar de beurs gaan. De negenmaandenbeurs is immers ook leuk als je zwanger wilt worden.
Heb er eigenlijk gewoon best wel heel veel zin aan, maar het ziet er niet naar uit dat mijn man nog wil. Probeer hem al de hele tijd te polsen, maar hij reageert niet eens.
Ik heb gisteren nog aan je gedacht. Ik denk dat je een verstandige keuze hebt gemaakt door niet te gaan, tenminste ik keek even rond met jouw gedachte en ik zou me heel rot gevoeld hebben met alle blije zwangere dames.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Wij zijn gister geweest. Wat een drukte en wat een asociale mensen lopen er rond. Gewoon ruzie maken om een stukje chocola..
Ik heb Rouge nog wel gezien tijdens de modeshow..
Gast- Gast
Triest he?! Toen wij in de eethal waren ook, zelfs bij de taco stand...pfff drama!
Gast- Gast
yvonne schreef:Wij zijn gister geweest. Wat een drukte en wat een asociale mensen lopen er rond. Gewoon ruzie maken om een stukje chocola..
Oooooja!? Haha lekker charmant in het Hema ondergoed
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Als ik hier lees hoe druk het is geweest heb ik misschien nog wel de beste tip, gewoon niet gaan hahaha . Ik kan daar echt niet tegen tegen die drukte.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Vorig jaar was het ook zoooo vreselijk druk. En dan lopen er moeders tussen met piepkleine baby's. Iedereen moet doenwat hij zelf wil hoor, maar ik snap dat niet.
Wilde het 1x meemaken en het was voor mij 1x en nooit meer
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Rouge schreef:yvonne schreef:Wij zijn gister geweest. Wat een drukte en wat een asociale mensen lopen er rond. Gewoon ruzie maken om een stukje chocola..
Oooooja!? Haha lekker charmant in het Hema ondergoed
Liep jij ook in de mamalicious show mee? stond je toen rechtsachter (gezien vanaf de toeschouwerskant)
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb 3 rondes gelopen (mamalicious, hema en prenatal), ik was degene met het rode haar/krullen.Stond wel aan de rechterkant steeds.
Of bedoel je nu een andere show, want ik weet dat er nog een show was (maar weet niet van welk merk??) In deze show laten ze iig ook kinderwagens en buggy's zien etc.
Of bedoel je nu een andere show, want ik weet dat er nog een show was (maar weet niet van welk merk??) In deze show laten ze iig ook kinderwagens en buggy's zien etc.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
yvonne schreef:Wij zijn gister geweest. Wat een drukte en wat een asociale mensen lopen er rond. Gewoon ruzie maken om een stukje chocola..
Daar had ik last van bij de bonbebe stand, kreeg je gratis 2 potjes of een fles diksap. Een stel dames drukte echt iedereen aande kant em schreeuwde dan ze eerder waren, zo belachelijk.
Op een gegeven moment ben je dan ook moe en er helemaal klaar mee, heb daardoor zelf de eethal overgeslagen
Wel 2 spenen, een besteksetje, 6 paar sokken en een zitverkleiner voor mijn kleine man gekocht. Was uiteindelijk om half 6 thuis.
Denk dat ik volgend jaar woensdags ga of op een avond (is het dan minder druk)?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Mizzie schreef:Vorig jaar was het ook zoooo vreselijk druk. En dan lopen er moeders tussen met piepkleine baby's. Iedereen moet doenwat hij zelf wil hoor, maar ik snap dat niet.
Sommige moeders moeten de piepkleine baby's meenemen om te voeden. Die hele kleintjes krijgen er nog weinig van mee.
Gast- Gast
Ik snap dat die kleintjes gevoed moeten worden, maar persoonlijk zou ik er niet aan hebben moeten gedacht om binnen 4 weken na mijn bevalling door de 9 maandenbeurs te moeten lopen met zo'n kleintje, ookal merkt ze rr misschien niets van.
Op sommige plekken was het ook zo druk en die mama's liepen met hun baby op de arm, ik zou dat alleen al eng vinden, maar ik ben ook een mietje
Op sommige plekken was het ook zo druk en die mama's liepen met hun baby op de arm, ik zou dat alleen al eng vinden, maar ik ben ook een mietje
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Rouge schreef:Ik heb 3 rondes gelopen (mamalicious, hema en prenatal), ik was degene met het rode haar/krullen.Stond wel aan de rechterkant steeds.
Ik heb echt maar 2 minuten gezien ofzo.
Het begon met een rondje mode (die gingen net af toen ik aan kwam), toen met kinderwagens / buggy's die ze inklapten en toen weer 4 meiden die 2 aan 2 stonden en stond op de schermen mamalicious en toen zijn we verder gelopen
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Mizzie schreef:Vorig jaar was het ook zoooo vreselijk druk. En dan lopen er moeders tussen met piepkleine baby's. Iedereen moet doenwat hij zelf wil hoor, maar ik snap dat niet.
Ik snap dat ook echt niet, irriteer me bij dat soort dingen ook dood aan alle buggy;s etc. Laat die kinderen toch allemaal thuis denk ik dan die vinden er niets aan en je hebt er zelf ook veel minder aan. Maar goed daarom ga ik ook niet naar dat soort beurzen, ik zou ons mannetje trouwens nooit meenemen met zoiets.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ben vandaag toch nog naar de beurs geweest. Lekker met ons drietjes. J. vond het prachtig, maar Bumba was toch een beetje eng.
Vond de negenmaandenbeurs hartstikke leuk. Heb een paar oxxy schoentjes gekocht, een dermocare woezel en pip tas en een veel te grote teddybeer.
Maar wat meerdere hier al zeggen: wat verandert met name de eethal op het eerste oog keurige dames in vreselijke asociale hebberds. Als het maar gratis is, pff.
Vond de negenmaandenbeurs hartstikke leuk. Heb een paar oxxy schoentjes gekocht, een dermocare woezel en pip tas en een veel te grote teddybeer.
Maar wat meerdere hier al zeggen: wat verandert met name de eethal op het eerste oog keurige dames in vreselijke asociale hebberds. Als het maar gratis is, pff.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Yasmine schreef:Ben vandaag toch nog naar de beurs geweest. Lekker met ons drietjes. J. vond het prachtig, maar Bumba was toch een beetje eng.
Meis, wat fijn dat je toch bent gegaan en hebt kunnen genieten.
Wij vonden het ook erg leuk, maar ook gigantisch druk!
Gast- Gast
Vandaag heb ik de beurstas en de Dermo Care Woezel en Pip tas gekregen (vriendin had die voor me meegenomen, omdat ik i.v.m. longontsteking niet kon gaan). Leuke tassen! Toch een troost voor het niet kunnen gaan!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Negenmaandenbeurs 2013
» Negenmaandenbeurs - kinderwagen stalling
» Twee avondkaarten negenmaandenbeurs over
» Iemand Avond kaarten NegenmaandenBeurs over?
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Negenmaandenbeurs - kinderwagen stalling
» Twee avondkaarten negenmaandenbeurs over
» Iemand Avond kaarten NegenmaandenBeurs over?
» Hardloop topic ---> SPORT topic
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: