Het Negenmaandenbeurs TIP topic!
+20
duckie
meisje
PapillonRose
Shy
Mizzie
Rouge
SarahKey
xxDila
Jasmine
Happydobby
Jezzie
Lejow
Fearie
Liadan
Bruintje Beer
kwak
Flip Fluitketel
Annie24
Wennes
PiP
24 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Het Negenmaandenbeurs TIP topic!
\Yasmine schreef:Flip Fluitketel schreef:PapillonRose schreef:Ik ben van plan om de 24e ook te komen. Dan neem ik 'm wel voor je mee!Yasmine schreef:PapillonRose: het gaat idd. om het knuffeldoekje. J.asmijn slaapt echt alleen maar met 'blauwe beer'. Als ze in bed ligt, is het eerste wat ze doet het doekje pakken.
Weet niet of jij de 24e ook komt?
Leuk dat jullie de 24e ook komen! Ik ben ook van de partij!
Gezellig! Lijkt me leuk om jou ook eens te meeten!
ik zat te denken, de 24e, heb ik wat gemist, maar nu weet ik het weer ik kom ook! Heb er zin in, om iedereen weer te zien
Gast- Gast
en ik wil ook maar ik kan niet...snik!Rejoy. schreef:\Yasmine schreef:Flip Fluitketel schreef:PapillonRose schreef:Ik ben van plan om de 24e ook te komen. Dan neem ik 'm wel voor je mee!Yasmine schreef:PapillonRose: het gaat idd. om het knuffeldoekje. J.asmijn slaapt echt alleen maar met 'blauwe beer'. Als ze in bed ligt, is het eerste wat ze doet het doekje pakken.
Weet niet of jij de 24e ook komt?
Leuk dat jullie de 24e ook komen! Ik ben ook van de partij!
Gezellig! Lijkt me leuk om jou ook eens te meeten!
ik zat te denken, de 24e, heb ik wat gemist, maar nu weet ik het weer ik kom ook! Heb er zin in, om iedereen weer te zien
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
kwak schreef:en ik wil ook maar ik kan niet...snik!Rejoy. schreef:
Rejoy: die hormonen ook
Kwak: jammer dat jij niet kan
Ik moet mee, krijg geen keus, haha. Nee hoor, vind het heel leuk om iedereen weer te zien en heb er ook best wel zin aan. Hoop alleen dat al die dikke buiken dan niet te confronterend worden. Maar goed, tegen die tijd zijn we weer een maand verder, dus zal allemaal wel los lopen.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Confronterend zal het inderdaad misschien zijn, maar denk dat iedereen dat ook wel begrijp. En ik ben een goede steunpilaar....(denk ik)Yasmine schreef:kwak schreef:en ik wil ook maar ik kan niet...snik!Rejoy. schreef:
Rejoy: die hormonen ook
Kwak: jammer dat jij niet kan
Ik moet mee, krijg geen keus, haha. Nee hoor, vind het heel leuk om iedereen weer te zien en heb er ook best wel zin aan. Hoop alleen dat al die dikke buiken dan niet te confronterend worden. Maar goed, tegen die tijd zijn we weer een maand verder, dus zal allemaal wel los lopen.
Kwak vind het echt jammer dat je niet kan.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Even een vraag: kan je de beurstas daar ook ter plaatste kopen of moet je hem echt van te voren besteld hebben?
Ik zou vanavond gaan, maar zit met een flinke longontsteking al een paar dagen thuis. Kan dus helaas niet gaan Een vriendin van mij gaat vanavond wel en zij zou voor mij die beurstas meenemen. Twijfel nu alleen of ik hem eerst moet bestellen of dat zij hem daar ter plaatste kan kopen voor mij.
Ik zou vanavond gaan, maar zit met een flinke longontsteking al een paar dagen thuis. Kan dus helaas niet gaan Een vriendin van mij gaat vanavond wel en zij zou voor mij die beurstas meenemen. Twijfel nu alleen of ik hem eerst moet bestellen of dat zij hem daar ter plaatste kan kopen voor mij.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
als ze nog voorraad hebben kan je hem ook los kopen.
Wij zijn nu onderweg, ben benieuwd!
Wij zijn nu onderweg, ben benieuwd!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
@ PiP: veel plezier!
Heb net toch maar een beurstas besteld. Is ook makkelijk voor die vriendin van me, hoeft ze alleen maar de coupon af te geven en de tas mee te nemen.
Heb net toch maar een beurstas besteld. Is ook makkelijk voor die vriendin van me, hoeft ze alleen maar de coupon af te geven en de tas mee te nemen.
Parisienne- Ratel
Nog een vraagje: is die tas met DermoCare producten ook de moeite waard? Wat voor tas is het (materiaal)? Die lijkt me namelijk ook wel erg leuk, zeker in combinatie met die producten..
Parisienne- Ratel
Parisienne schreef:Nog een vraagje: is die tas met DermoCare producten ook de moeite waard? Wat voor tas is het (materiaal)? Die lijkt me namelijk ook wel erg leuk, zeker in combinatie met die producten..
jawel, die is wel leuk. De tas is echt van dat tassenstof, waar de meeste kinderrugzakjes ook van zijn. De afmetingen zijn ongeveer 35x25 cm, dus je kunt het niet echt een verzorgingstas noemen, meer een tas voor naar het kdv of oppas ofzo. Je mag 6 willekeurige producten uitkiezen, ik heb 2x snoetenpoetsers, 2x zeeppompje en 2x bad en wasgel. Je hebt trouwens ook andere tassen, rugtasje van woezel en pip, een andere schoudertas van woezel en pip, maar ook tasjes van dora, sesamstraat e.d.
Gast- Gast
Heb de afbeelding uit het WIJ boekje in de envelop gedaan voor die vriendin van mij en daarbij geschreven welke dingen ik graag wil hebben. Heb haar gevraagd om de tas te halen als ze daar nog tijd/zin voor heeft. Ben benieuwd!Rejoy. schreef:Parisienne schreef:Nog een vraagje: is die tas met DermoCare producten ook de moeite waard? Wat voor tas is het (materiaal)? Die lijkt me namelijk ook wel erg leuk, zeker in combinatie met die producten..
jawel, die is wel leuk. De tas is echt van dat tassenstof, waar de meeste kinderrugzakjes ook van zijn. De afmetingen zijn ongeveer 35x25 cm, dus je kunt het niet echt een verzorgingstas noemen, meer een tas voor naar het kdv of oppas ofzo. Je mag 6 willekeurige producten uitkiezen, ik heb 2x snoetenpoetsers, 2x zeeppompje en 2x bad en wasgel. Je hebt trouwens ook andere tassen, rugtasje van woezel en pip, een andere schoudertas van woezel en pip, maar ook tasjes van dora, sesamstraat e.d.
Parisienne- Ratel
Bah, ik begin meer en meer te balen dat we niet meer naar de beurs gaan. De negenmaandenbeurs is immers ook leuk als je zwanger wilt worden.
Heb er eigenlijk gewoon best wel heel veel zin aan, maar het ziet er niet naar uit dat mijn man nog wil. Probeer hem al de hele tijd te polsen, maar hij reageert niet eens.
Heb er eigenlijk gewoon best wel heel veel zin aan, maar het ziet er niet naar uit dat mijn man nog wil. Probeer hem al de hele tijd te polsen, maar hij reageert niet eens.
Jasmine- Ratel
Ik baal ook als een stekker dat ik dit jaar niet ben gegaan Volgend jaar wil ik echt gaan !
Gast- Gast
Ik baal ook ontzettend dat ik niet kan/mag Had graag gegaan. Gelukkig neemt die vriendin die twee dingen voor me mee, een beetje als troost.
Parisienne- Ratel
Helaas de woezel en pip tas van Dermocare uit het foldertje was er niet meer..
Wel jammer heb hem wel gezien en hij was erg leuk! Nu wel een andere tas, maar toch, haha.
Ben het nu wel goed zat hoor!
Nog wat kleertjes gekocht en een hoop folders/goodies meegekregen!
Wel jammer heb hem wel gezien en hij was erg leuk! Nu wel een andere tas, maar toch, haha.
Ben het nu wel goed zat hoor!
Nog wat kleertjes gekocht en een hoop folders/goodies meegekregen!
PiP- Ratel
jammer dat de woezel en pip tas er niet meer is... hoef ik daar vanaaf dus niet voor te kijekn:(
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ze hebben wel andere hoor! Die van het boekje was er gisteren al niet meer, heb nu een licht blauw schoudertasje, ook erg leuk!
Gast- Gast
ok nou ja ik zal het strax wel zien.. heb dr wel zin in! ben nu nog even aan het kijken wat voor tas ik meeneem hahaha
duckie- Ratel
Heb er vandaag nog wel iemand mee zien lopen, er zal dan wel elke dag weer nieuwe voorraad komen!?
Ik heb nu idd ook die andere blauwe, maar vond de originele toch wel mooier hoor!
Ik heb nu idd ook die andere blauwe, maar vond de originele toch wel mooier hoor!
PiP- Ratel
Anniej_S schreef:Gaat de kleine meid ook mee?
nee dat zie ik niet zitten, die blijft lekker bij paps thuis
ik ga heerlijk avondje met vriendin weg hahaha
vond jij het goed te doen gister met kinderwagen?
duckie- Ratel
Ja hoor, alleen op de HHB niet, maar goed we hadden een paar bonnen uitgeprint waar we heen wouden. Blokker (2 tefal pannen) bij de maggi stand wat lekkere dingen gehad (maar dat eten was zoooooooooooooooooooooooooooooo druk pffffffff) dus daar hebben we alleen gedaan wat we wouden doen.
Gast- Gast
oeh wat voor actie voor tefal pannen was dat??
voordeel van de kinderwagen mee is dat je bergruimte hebt hahahaaha
(vr)eetzaal is altijd meeega druk
wij gaan eerst rustig de 9 maanden beurs kijken en mocht er tijd over zijn nog ff de hhb doen...
voordeel van de kinderwagen mee is dat je bergruimte hebt hahahaaha
(vr)eetzaal is altijd meeega druk
wij gaan eerst rustig de 9 maanden beurs kijken en mocht er tijd over zijn nog ff de hhb doen...
duckie- Ratel
SarahKey: Ja, dat is de goede blauwe beer!
Jasmine- Ratel
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Negenmaandenbeurs 2013
» Negenmaandenbeurs - kinderwagen stalling
» Twee avondkaarten negenmaandenbeurs over
» Iemand Avond kaarten NegenmaandenBeurs over?
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Negenmaandenbeurs - kinderwagen stalling
» Twee avondkaarten negenmaandenbeurs over
» Iemand Avond kaarten NegenmaandenBeurs over?
» Hardloop topic ---> SPORT topic
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: