Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoogwater

+11
Cato
Mizz_S
minoessepoes
VeryCherry
silly-one
Steep
M-G
Cherique
Prosecco
Jeanette
shadow
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

hoogwater - Pagina 2 Empty Re: hoogwater

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 0:01

Nee, nergens last van. En anders vlucht ik gauw naar U.den, ligt boven de zeespiegel :P

Vroeger toen wij een winkel hadden in het centrum van Arnhem hadden we wel vaak last van het hoge water, dan stond onze hele kelder weer fijn blank...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Kabouter ma 10 jan 2011 - 0:12

_Leaf_ schreef:Nee, nergens last van. En anders vlucht ik gauw naar U.den, ligt boven de zeespiegel :P

Vroeger toen wij een winkel hadden in het centrum van Arnhem hadden we wel vaak last van het hoge water, dan stond onze hele kelder weer fijn blank...

En daarom hebben wij dus ook nergens last van.
Ik vind het wel een eng idee hoor dat het water zo hoog staat. Hopelijk komen er niet nog meer dodelijke ongevallen bij.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 0:15

Kabouter schreef:
_Leaf_ schreef:Nee, nergens last van. En anders vlucht ik gauw naar U.den, ligt boven de zeespiegel :P

En daarom hebben wij dus ook nergens last van.
Ik vind het wel een eng idee hoor dat het water zo hoog staat. Hopelijk komen er niet nog meer dodelijke ongevallen bij.

Nu ben ik wel benieuwd of ik je ken Very Happy Ben opgegroeid in U.den namelijk...Dus heb ook een goed excuus om weer daarheen te vluchten Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 0:18

Daar moet je weer opletten dat er geen brand uitbreekt..

http://www.nu.nl/binnenland/2418969/grote-brand-in-metaalbedrijf-uden.html

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 0:20

June schreef:

Daar moet je weer opletten dat er geen brand uitbreekt..

http://www.nu.nl/binnenland/2418969/grote-brand-in-metaalbedrijf-uden.html

Hahaha ja ik weet t, mijn ex werkt bij een metaalbedrijf dus ik pingde hem al, maar het was niet het bedrijf waar hij werkt Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 0:21

Gelukkig maar! Ik houd niet van U.den. Ik moet daar altijd met de bus naartoe om bij mijn ouders te komen. De aansluiting haal ik nóóit en dan moet ik op dat kale busstation een uur wachten :P.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 0:24

June schreef:Gelukkig maar! Ik houd niet van U.den. Ik moet daar altijd met de bus naartoe om bij mijn ouders te komen. De aansluiting haal ik nóóit en dan moet ik op dat kale busstation een uur wachten :P.

Dan loop je toch ff het centrum in? Het busstation is niet veel soeps idd...Maar het centrum ligt ertegenaan....Nu ben ik nieuwsgierig waar jij woont en waar je ouders wonen :P

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 0:25

Haha, ik stuur je wel een PM. Met mijn studie ben ik al ontzettend herkenbaar. Plak mijn geboorteplaats erbij en ik kan mijn naam er net zo goed meteen bij zetten Wink

Gast
Gast

Bericht  Kabouter ma 10 jan 2011 - 1:42

Ook ik stuur je wel even een PM. Ik kom namelijk niet uit Uden, maar woon er dicht in de buurt.
Ben nu ook wel benieuwd naar waar jij/jouw ouders wonen June.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 2:59

CherrieLola schreef:
En wat ik al helemaal bizar vind is dat vanmorgen op het RTL nieuws gezegd werd dat er geen problemen zijn ontstaan door het hoge water, terwijl er wel iemand verdronken is.

Dat ben ik met je eens!

Gast
Gast

Bericht  NoorA ma 10 jan 2011 - 4:44

Deventer

Deventer bereidt zich voor op een mogelijke overstroming van de kade langs de IJssel. Met behulp van grote zakken met zand zal een noodkering worden aangelegd. In Nijmegen is de Waalkade afgesloten.

Verscheidene veren op de Nederrijn, IJssel en Waal zijn vanwege hoog water uit de vaart genomen.

Ik las dit zojuist op nu.nl, mmm ga toch maar weer ff mijn spullen in de kelder iets hoger zetten Wink. Verder geen last van gehad tot nu toe.
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 7:12

Nope, woon ook in Limburg maar een stuk van de Maas af heb dus nergens last van. TO waar woon je dan? In Itteren? Ben van het weekend toevallig nog in Maartricht geweest maar heb niet raars gezien. Hopelijk zakt het water snel, hoorde wel op het nieuws dat de bewoners zich niet echt zorgen maken.

Gast
Gast

Bericht  Makamba ma 10 jan 2011 - 8:18

Cherique schreef:Geen last van. Hoorde net wel dat er 1 dode is gevallen. De man wilde zijn hond redden, maar werd zelf door het water meegesleurd Sad

Wat afschuwelijk!

Hier overigens geen last.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 8:22

Kabouter schreef:Ook ik stuur je wel even een PM. Ik kom namelijk niet uit Uden, maar woon er dicht in de buurt.
Ben nu ook wel benieuwd naar waar jij/jouw ouders wonen June.
Je mag me een PM sturen als je het graag wilt weten smile

Gast
Gast

Bericht  shadow ma 10 jan 2011 - 8:26

Cimic schreef:Nope, woon ook in Limburg maar een stuk van de Maas af heb dus nergens last van. TO waar woon je dan? In Itteren? Ben van het weekend toevallig nog in Maartricht geweest maar heb niet raars gezien. Hopelijk zakt het water snel, hoorde wel op het nieuws dat de bewoners zich niet echt zorgen maken.

ik woon in borgharen:)

Sinds vanmiddag kunnen we weer met de auto uit het dorp dus het water is al flink gezakt. Gelukkig, scheeld een heleboel geregel om naar het werk te gaan

shadow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 268

Bericht  Toet ma 10 jan 2011 - 9:15

Hier is het ook aardig hoog, maar last hebben we er niet van.
Alleen het fietspad wat aan de maaskant van de dijk ligt is verdwenen en de campings aan de maas hebben ook problemen gok ik. Vanochtend stonden alle caravans/woonwagens al op pootjes maar ik heb vernomen dat de maas inmiddels nog een stuk hoger geworden is.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud