Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Prins Friso, onder een lawine

+77
frolic
Paper Crown
Snoopy
teletascha
Ilargi
Blond
ellibre
Lady Starstruck
Jilke
Caribbeanlover
Guus
SleepingBeauty
Makamba
RYW
studiebol
Caramba
lyke
silly-one
Printje
Kqip
Rovine
rapa nui
Chocoholic
Tania
Roza
Bolleke
tuttebel
Bazinga
Ayla
Stuiterbal
ijsjemeisje
Lady4
Mom-Of-3
Jasmine
Niekske
sanne-84
SuperGrover
Lynn_
TukTuk
Bubbelicious
Vanilla Queen
Pompoen
Burn
Ella
Olijfje
Inge
iloverocknroll1984
Tsjip
Rebecca
Sarah1985
Antibes
Middleme
Atelier Madame
Mermaid
Arwyn
patjuhhh
May
Tyrael
loura
Lejow
Ster
Raindrop
Puk
Evalynn
Jordana
Tullow
Alex
Aziraphale
Ibbeltje
Mamsie
Monte
Rush
Susan
Marin
Jade
Minx
Fayebella
81 plaatsers

Pagina 30 van 31 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31  Volgende

Ga naar beneden

Prins Friso, onder een lawine - Pagina 30 Empty Re: Prins Friso, onder een lawine

Bericht  Paper Crown za 25 feb 2012 - 23:56

Ja, CBL. De reddingsploegen weten ook direct dat het ONZE Prins Friso betreft. Sorry maar als hier een ongeluk zou gebeuren met een prins van een ander land, en dan niet eens een troonopvolger dan weet ik echt niet wie die persoon is. Dus je opmerking: 'Langer gereanimeerd omdat hij een prins is. gaat niet op,'en jij bent gewoon dom
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Prins Friso, onder een lawine - Pagina 30 Empty Re: Prins Friso, onder een lawine

Bericht  SuperGrover zo 26 feb 2012 - 0:17

Ik snap sowieso niet dat mensen denken dat een prins langer gereanimeerd zou worden dan Jan met de pet. Het principe van reanimeren is toch iemand proberen te redden van de dood? Dat is bij een prins niet anders dan bij iemand anders. Als hij gelijk gestorven zou zijn, dan was hij helemaal niet gereanimeerd, ongeacht zijn afkomst. Dus eigenlijk zeg je hiermee dat een "gewoon" iemand op een gegeven moment niet meer geholpen wordt, ondanks dat hij nog wel overlevingskansen heeft. Soort van verveling bij het personeel?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Kqip zo 26 feb 2012 - 0:23

Het hangt volledig af van de situatie wat ze doen en hoelang ze doorgaan.
Daarbij is het nu onderhand wel klaar met CBL aan te vallen en dom te noemen. Dacht dat dit een topic was over Friso en niet over CBL.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  frolic zo 26 feb 2012 - 0:41

Het is gewoon vreselijk! Mijn eerste reactie was ook aaah stommerik wat deed je daar, maar meer met zijn vrouw en kinderen in mn achterhoofd.

En ik weet nu wie CBL eerst was Laughing

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Bericht  teletascha zo 26 feb 2012 - 0:50

frolic schreef:Het is gewoon vreselijk! Mijn eerste reactie was ook aaah stommerik wat deed je daar, maar meer met zijn vrouw en kinderen in mn achterhoofd.

Lucky you!
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Bericht  Antibes zo 26 feb 2012 - 0:51

frolic schreef:Het is gewoon vreselijk! Mijn eerste reactie was ook aaah stommerik wat deed je daar, maar meer met zijn vrouw en kinderen in mn achterhoofd.

Ben jij even snel van begrip! Laughing
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  frolic zo 26 feb 2012 - 0:55

Nee niet bepaald I knowPrins Friso, onder een lawine - Pagina 30 394967

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 2:29

Of het nu een prins is of niet vreselijk is het sowieso. Een lange reanimatie waardoor zuurstof tekort en hersenbeschadiging is natuurlijk zeer ernstig. Hersenen zijn op zichzelf al ontzettend complex waardoor je niet weet welke kant dit uit zal gaan. Voor nu is het vooral erg voor zijn familie, vrouw en kinderen. Het zal je maar gebeuren.

Gast
Gast

Bericht  PiP zo 26 feb 2012 - 2:33

Haha, ik twijfelde heel lang, kom ook niet veel in Algemeen.
Maar toen waren de reacties redelijk normaal, heb nu het idee dat de oude cbl steeds meer terug komt.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Lejow zo 26 feb 2012 - 7:41

Wat ik me vandeweek afvroeg. Zou koninginnedag nog doorgaan?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 7:43

Lejow schreef:Wat ik me vandeweek afvroeg. Zou koninginnedag nog doorgaan?

Ik zou het gepast vinden als het niet door ging of in ieder geval in veel mindere mate.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 7:45

Och dat duurt nog 2 maanden. Ik vind het ook niet echt iets om nu al keuzes over te maken.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 7:46

Zusje schreef:Och dat duurt nog 2 maanden. Ik vind het ook niet echt iets om nu al keuzes over te maken.
Ze waren er al wel mee bezig hoor, met de gemeentes waar ze dit jaar heen zouden gaan. Gezien het feit dat de koningin erg plichtsgetrouw is gaat het vast door, maar wel in een andere vorm.

Gast
Gast

Bericht  May zo 26 feb 2012 - 7:47

Lejow schreef:Wat ik me vandeweek afvroeg. Zou koninginnedag nog doorgaan?

Ik las dat de twee plaatsen waar ze heen zouden gaan, de voorbereidingen op een heel laag pitje hebben gezet en wachten op een bericht van de RVD daarover.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Marin zo 26 feb 2012 - 9:22

De gemeentes zijn inderdaad in beraad wat ze daarmee gaan doen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 9:48

Ik kan het volkomen begrijpen dat het Koningshuis zich die dag afzijdig houdt en dat de bezoeken worden afgelast.
Koninginnedag zelf zal wel gewoon doorgaan, denk ik, maar als gepaste versie.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 9:50

Youandi schreef:Ik kan het volkomen begrijpen dat het Koningshuis zich die dag afzijdig houdt en dat de bezoeken worden afgelast.
Koninginnedag zelf zal wel gewoon doorgaan, denk ik, maar als gepaste versie.

Dat geloof ik ook wel.

Het is niet met elkaar te vergelijken, maar het zal, denk ik, qua sfeer, hetzelfde aanvoelen als de dag dat er een idioot een aanslag wilde plegen op het koningshuis.

Gast
Gast

Bericht  Marin zo 26 feb 2012 - 10:02

Ik vermoed dat er op dat moment al best heel veel mensen (de meerderheid van NL) niet meer dagelijks er aan denkt dus dat het misschien niet zo heftig zal voelen als toen met die aanslag. Wel vind ik het typisch een moment om te herdenken aan deze verschrikkelijke gebeurtenis en heel erg goed typeren van het feit dat de rest van het land door gaat en twee maanden later de situatie binnen de familie en van Friso nog steeds vrijwel onveranderd zal zijn. Dat vind ik wel goed, dat we daar dan allemaal weer even bij stil zullen staan. Ons leven gaat door, dat van de Koningkljkke familie ook, maar nooit meer hetzelfde is ze zullen nog steeds daar mee bezig zijn.
Ik zou het om die reden idd ook gepast vinden als er een rustiger programma komt en dat de familie weinig aandacht aan de festiviteiten zal besteden.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 4:56

Prins Friso, onder een lawine - Pagina 30 Am57gcXCEAEwTnX

Ow, dit is niet tactisch...

http://www.nu.nl/binnenland/2753543/prins-friso-oostenrijk-vertrokken.html

Gast
Gast

Bericht  CarpeDiem do 1 maa 2012 - 5:16

Ik vind het best raar dat hij naar Londen zou gaan, om te revalideren, aangezien zijn familie in Nederland woont, ook al woont hij zelf in Londen..
CarpeDiem
CarpeDiem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11

Bericht  Marin do 1 maa 2012 - 5:19

CarpeDiem schreef:Ik vind het best raar dat hij naar Londen zou gaan, om te revalideren, aangezien zijn familie in Nederland woont, ook al woont hij zelf in Londen..

Misschien is de verzorging daar beter, zijn er betere mogelijkheden. En dan kunnen de kinderen hun eigen leven zo goed mogelijk voortzetten natuurlijk. Mabel werkt ook in London als het goed is.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Raven do 1 maa 2012 - 5:19

CarpeDiem schreef:Ik vind het best raar dat hij naar Londen zou gaan, om te revalideren, aangezien zijn familie in Nederland woont, ook al woont hij zelf in Londen..

Ik denk dat ze eerder de reclame eronder bedoeld.

Dat de prins niet naar NL zou komen was al langer bekend, omdat wij niet de goede faciliteiten ervoor hebben.
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 5:19

Tja zijn gezin woont in londen dus daarom wordt hij naar daar over geplaatst. En het lijkt me dat dit allemaal in goed overleg is gegaan.

Gast
Gast

Bericht  Marin do 1 maa 2012 - 5:20

Ouch die reclame is echt heel zuur..
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CarpeDiem do 1 maa 2012 - 5:20

^Dat wist ik niet, Mabel werkt inderdaad ook in Londen.

Had gisteren het programma 'blauw bloed' op tv gekeken en daar werd verteld dat ze waarschijnlijk terug naar Nederland zouden verhuizen. Ben benieuwd.
CarpeDiem
CarpeDiem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 30 van 31 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: