Prins Friso, onder een lawine
+77
frolic
Paper Crown
Snoopy
teletascha
Ilargi
Blond
ellibre
Lady Starstruck
Jilke
Caribbeanlover
Guus
SleepingBeauty
Makamba
RYW
studiebol
Caramba
lyke
silly-one
Printje
Kqip
Rovine
rapa nui
Chocoholic
Tania
Roza
Bolleke
tuttebel
Bazinga
Ayla
Stuiterbal
ijsjemeisje
Lady4
Mom-Of-3
Jasmine
Niekske
sanne-84
SuperGrover
Lynn_
TukTuk
Bubbelicious
Vanilla Queen
Pompoen
Burn
Ella
Olijfje
Inge
iloverocknroll1984
Tsjip
Rebecca
Sarah1985
Antibes
Middleme
Atelier Madame
Mermaid
Arwyn
patjuhhh
May
Tyrael
loura
Lejow
Ster
Raindrop
Puk
Evalynn
Jordana
Tullow
Alex
Aziraphale
Ibbeltje
Mamsie
Monte
Rush
Susan
Marin
Jade
Minx
Fayebella
81 plaatsers
Pagina 24 van 31
Pagina 24 van 31 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 27 ... 31
Re: Prins Friso, onder een lawine
Wat een respectloze opmerkingen. Maar goed, aan de manier van typen is het al duidelijk
dat deze pubers over geen hersencellen beschikken.
dat deze pubers over geen hersencellen beschikken.
Gast- Gast
Oh en ik vroeg me nog iets stoms af.. Zal de familie van Mabel ook daar zijn? Zij heeft toch ook steun nodig van haar ouders/broers/zussen (als ze die heeft?)? En ik denk dat zij ook wel naar hun schoonzoon/broer willen. Maar daar hoor je echt niets over..
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Rush schreef:Ja, 1 van de meiden sowieso, dat is op het nieuws geweest.Roza schreef:
Ik vroeg me trouwens af hè, zijn de kindjes van Mabel en Friso ook al bij papa geweest?
Oh echt? Dat heb ik dan helemaal gemist. Dan heb ik niets gezegd.
Roza- Kletskop
Ja, Telegraaf update ongeveer ieder uur wat de koningin en Mabel doen.Roza schreef:Rush schreef:Ja, 1 van de meiden sowieso, dat is op het nieuws geweest.Roza schreef:
Ik vroeg me trouwens af hè, zijn de kindjes van Mabel en Friso ook al bij papa geweest?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ja, Telegraaf update ongeveer ieder uur wat de koningin en Mabel doen.Roza schreef:Rush schreef:Ja, 1 van de meiden sowieso, dat is op het nieuws geweest.Roza schreef:
Ohh, nja zo erg volg ik het dan weer niet
Roza- Kletskop
Ik ook niet, maar je kan er niet omheen, helaas.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Roza schreef:Pfoe, zie net een foto van koningin Beatrix, Prins Willem-Alexander, Prins Constantijn en Prinses Mabel.. Wat zien ze er alle 4 slecht uit. Dat is natuurlijk heel erg logisch, maar ik vind het persoonlijk wel een groot verschil met de foto's van de afgelopen week.
Slecht vind ik wel meevallen, ze zien er bedroefd uit maar dat lijkt me niet meer dan normaal.
Gast- Gast
treding topic in NL is nu . Sommige mensen maken zich druk of koninginnendag wel door gaat. te triest
#Friso
Koninginnedag
MRI
#Coolhaven
Jong Oranje
Mabel
Van Marwijk
Jannetje Koelewijn
VUmc
Innsbruck
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Roza schreef:Oh en ik vroeg me nog iets stoms af.. Zal de familie van Mabel ook daar zijn? Zij heeft toch ook steun nodig van haar ouders/broers/zussen (als ze die heeft?)? En ik denk dat zij ook wel naar hun schoonzoon/broer willen. Maar daar hoor je echt niets over..
Jewel hoor.
Gast- Gast
ja haar zus was er. Die was ook in het ziekenhuis geweest.,
Hebben jullie die beelden gezien toen ze zonet in het ziekenhuis aankwamen? Echt die gezichten
Hebben jullie die beelden gezien toen ze zonet in het ziekenhuis aankwamen? Echt die gezichten
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Rush schreef:Je kan gewoon zoeken op Friso.Tsjip schreef:Sodeju wat een berichten lezen jullie op Twitter!! In mijn timeline reageert iedereen geschokt en ik ben dan ook nog geen rare opmerkingen tegen gekomen.
Dit komt natuurlijk niet in m`n timeline voor, zulke idioten volg ik niet.
Gelukkig maar dat het ook niet in jullie timeline voorkomt. Maar ik heb net ook even gezocht op #Friso. Triesttriesttriest.... Meer kun je er gewoon niet over zeggen!
En wat al iemand zei over de gezichtsuitdrukkingen van de familie: Daar schrok ik ook van moet ik eerlijk zeggen. Ook bij hun is sinds gisteravond de hoop vervlogen...
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Oh, wat verschrikkelijk. Ik had het ergens wel verwacht, maar het komt toch hard aan. Vreselijk voor de familie ...
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Komt hard aan inderdaad. Al denk ik dat je als familie nu wel beslissingen moet gaan maken. Als ik in dezelfde situatie zou belanden mag mijn familie van mij de stekker eruit laten trekken. ik ben heel benieuwd wat de koninklijke familie gaat doen komende uren/ dagen.
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
zie nu ook op FB de eerste respectloze grappen en plaatjes voorbij komen
Gast- Gast
Ik vind die foto ook heel erg verdrietig. Heb zo met die mensen te doen. En inderdaad die mensen die zulke dingen posten zijn niet wijs... Net bij Qmusic ook al zo'n domme man, hij vond het ook allemaal overdreven en gaf dr allemaal niets om en iedereen die ik ken gaat ook gewoon door emt zijn leven hoor zei hij ook nog..tsja Mijn leven gaat ook door maar dan vind ik het nog wel erg triest voor de familie.
Mijn man en ik zeiden wel tegen elkaar mocht ons ooit zoiets gebeuren en ze weten niet of en hoe ik/of mijn man uit een coma zou komen laat me dan maar lekker gaan. Ik verwacht trouwens wel dat Friso zal komen te overlijden, de berichten die je hoort...
Mijn man en ik zeiden wel tegen elkaar mocht ons ooit zoiets gebeuren en ze weten niet of en hoe ik/of mijn man uit een coma zou komen laat me dan maar lekker gaan. Ik verwacht trouwens wel dat Friso zal komen te overlijden, de berichten die je hoort...
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Vreselijk nieuws, ook al had ik ergens al wel verwacht dat het ernstig zou zijn.
Gast- Gast
Hoe triest het ook is, het was wel te verwachten.
Het is erg voor de familie, kinderen en iedereen die dicht bij hem betrokken is, maar ergens vind ik het ook wel een beetje eigen schuld. Er was een waarschuwing van hoge ernst en hoe goed je ook bent je weet dat je gevaarlijk bezig bent. Het blijft een triest verhaal, maar ik vind het nogal dubbel.
Zielige opmerkingen en grappen zal ik er niet over maken, maar om te zeggen dat ik er nu heel verdrietig om ben ook niet.
Het is erg voor de familie, kinderen en iedereen die dicht bij hem betrokken is, maar ergens vind ik het ook wel een beetje eigen schuld. Er was een waarschuwing van hoge ernst en hoe goed je ook bent je weet dat je gevaarlijk bezig bent. Het blijft een triest verhaal, maar ik vind het nogal dubbel.
Zielige opmerkingen en grappen zal ik er niet over maken, maar om te zeggen dat ik er nu heel verdrietig om ben ook niet.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Pff die foto op de pagina hier voor.. Die foto straalt alleen maar verdriet uit.
Ik volg het op het internet wel een beetje, en toen ik vanmiddag op het nieuws hoorde dat hij een ernstige hersenbeschadiging heeft schrok ik toch wel. En onbewust ben ik er toch meer van onder de indruk dan ik dacht.
Ik volg het op het internet wel een beetje, en toen ik vanmiddag op het nieuws hoorde dat hij een ernstige hersenbeschadiging heeft schrok ik toch wel. En onbewust ben ik er toch meer van onder de indruk dan ik dacht.
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Ik zo vreemd om alle foto's en filmpjes van hem te zien en dan te bedenken dat hij dat niet meer is en ook nooit meer zal worden. Dat lijkt me ook zeer vreselijk voor de familie om te zien. Ik heb echt het idee alsof ik hem morgen weer bij een fotosessie of Koninginnedag zal zien, maar dat is helaas een illusie en niet meer mogelijk
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
lyke86 schreef:Pff die foto op de pagina hier voor.. Die foto straalt alleen maar verdriet uit.
Dit heb ik ook, ik word er echt sip van als ik die foto zie.
Gast- Gast
silly-one schreef:Hoe triest het ook is, het was wel te verwachten.
Dit had ik ook geschreven kunnen hebben.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
anders ik wel...Spetterdespat schreef:silly-one schreef:Hoe triest het ook is, het was wel te verwachten.
Dit had ik ook geschreven kunnen hebben.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Dit snap ik dus totaal niet. Ja het was misschien dom, al is hij niet off piste gegaan, maar op een vrij stuk. Maar wat voegt het toe om dat nu te zeggen, dat het maar zijn eigen schuld is, is het dan minder erg is? Ook snap ik niet helemaal hoe je niet verdrietig kan zijn. Als ik mij (probeer) in te leven, dan wordt ik zo al verdrietig omdat ik weet dat een moeder haar zoon verlies, een broer, mabel haar man en die kleine lieve meisjes een vader, voor de rest van hun leven. Daar kan ik echt intens verdrietig om worden, ik zal zelf niet huilen of rouwen o.i.d. maar verdriet en medeleven voel ik zeker. Maar goed misschien ben ik wel een stuk emotioneler dan jullie.Spetterdespat schreef:Dit had ik ook geschreven kunnen hebben.silly-one schreef:Hoe triest het ook is, het was wel te verwachten.
Laatst aangepast door Monte op vr 24 feb 2012 - 5:29; in totaal 1 keer bewerkt
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik vind het zo triest voor Bea..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik vind het ook heel erg dat de familie dit moet verwerken en hier mee om moet zien gaan.. en het is natuurlijk vreselijk.
Maar eerlijk gezegd ik ben er niet door van slag ofzo..klinkt misschien hard. Maar er gebeuren heel veel erge dingen met mensen, en tja dit is de prins en daardoor komt het in het nieuws maar omdat hij de prins is is het voor mij niet minder erg of juist erger. Het is gewoon erg, vreselijke voor de familie, wat een vreselijke tijd hebben zij in het vooruitzicht. Maar er hebben zoveel mensen naar nieuws te verwerken en daardoor ben ik ook niet van slag ofzo.
Dat ik er niet door van slag bent komt natuurlijk ook omdat ik ze niet persoonlijk ken, als dit in mijn directe omgeving zou gebeuren zou het mij meer raken maar dat vind ik logisch.
Maar eerlijk gezegd ik ben er niet door van slag ofzo..klinkt misschien hard. Maar er gebeuren heel veel erge dingen met mensen, en tja dit is de prins en daardoor komt het in het nieuws maar omdat hij de prins is is het voor mij niet minder erg of juist erger. Het is gewoon erg, vreselijke voor de familie, wat een vreselijke tijd hebben zij in het vooruitzicht. Maar er hebben zoveel mensen naar nieuws te verwerken en daardoor ben ik ook niet van slag ofzo.
Dat ik er niet door van slag bent komt natuurlijk ook omdat ik ze niet persoonlijk ken, als dit in mijn directe omgeving zou gebeuren zou het mij meer raken maar dat vind ik logisch.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Pagina 24 van 31 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 27 ... 31
Soortgelijke onderwerpen
» Prins Friso is overleden
» Zou jij met een prins kunnen trouwen?
» Show je Prins/Prinses!
» Friso pep 1 en 2
» Friso bewaarbus
» Zou jij met een prins kunnen trouwen?