Prins Friso, onder een lawine
+77
frolic
Paper Crown
Snoopy
teletascha
Ilargi
Blond
ellibre
Lady Starstruck
Jilke
Caribbeanlover
Guus
SleepingBeauty
Makamba
RYW
studiebol
Caramba
lyke
silly-one
Printje
Kqip
Rovine
rapa nui
Chocoholic
Tania
Roza
Bolleke
tuttebel
Bazinga
Ayla
Stuiterbal
ijsjemeisje
Lady4
Mom-Of-3
Jasmine
Niekske
sanne-84
SuperGrover
Lynn_
TukTuk
Bubbelicious
Vanilla Queen
Pompoen
Burn
Ella
Olijfje
Inge
iloverocknroll1984
Tsjip
Rebecca
Sarah1985
Antibes
Middleme
Atelier Madame
Mermaid
Arwyn
patjuhhh
May
Tyrael
loura
Lejow
Ster
Raindrop
Puk
Evalynn
Jordana
Tullow
Alex
Aziraphale
Ibbeltje
Mamsie
Monte
Rush
Susan
Marin
Jade
Minx
Fayebella
81 plaatsers
Pagina 3 van 31
Pagina 3 van 31 • 1, 2, 3, 4 ... 17 ... 31
Re: Prins Friso, onder een lawine
Brr krijg ook de kriebels van die beelden ja.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Fairytale schreef:Marin schreef:Euh ja dan zet je 'm maar lekker uit toch? Ze kunnen moeilijk zo'n live uitzending even op pauze zetten tot er weer nieuwe berichten zijn.
dat hoeft ook niet, maar zoals wat ze nu vertellen over hoe ze het normaal voorkomen, voegt wat meer toe. Een reanimatie deskundige die 5 minuten verteld dat ze het niet weet is irritant.
Heftige foto's trouwens
Als het om het koningshuis gaat is het begrijpelijk dat het altijd belangrijk nieuws is!
Gast- Gast
Ik moet wel zeggen dat ik niet echt snap waarom hij off piste is gegaan terwijl er een zeer hoge dreiging voor lawines is. Dan blijf je toch gewoon op de piste? Ook al heb je een ervaren gids.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Monte schreef:Ik moet wel zeggen dat ik niet echt snap waarom hij off piste is gegaan terwijl er een zeer hoge dreiging voor lawines is. Dan blijf je toch gewoon op de piste? Ook al heb je een ervaren gids.
Ja dat snap ik ook echt niet.
Marin- Lady Post-a-lot
Monte schreef:Ik moet wel zeggen dat ik niet echt snap waarom hij off piste is gegaan terwijl er een zeer hoge dreiging voor lawines is. Dan blijf je toch gewoon op de piste? Ook al heb je een ervaren gids.
Heet zoiets niet eigenwijs? Tja slim zeker niet, maar iedereen doet wel eens domme dingen.
Gast- Gast
Maar de dreiging was enorm hoog, dan doe je dat toch niet? Ik vind dit niet echt even een klein eigenwijs dingetje, maar een reëel gevaar. Zeker omdat er de afgelopen dagen veel lawines al zijn geweest.Cimic schreef:Monte schreef:Ik moet wel zeggen dat ik niet echt snap waarom hij off piste is gegaan terwijl er een zeer hoge dreiging voor lawines is. Dan blijf je toch gewoon op de piste? Ook al heb je een ervaren gids.
Heet zoiets niet eigenwijs? Tja slim zeker niet, maar iedereen doet wel eens domme dingen.
Monte- Ratel
Monte schreef:Maar de dreiging was enorm hoog, dan doe je dat toch niet? Ik vind dit niet echt even een klein eigenwijs dingetje, maar een reëel gevaar. Zeker omdat er de afgelopen dagen veel lawines al zijn geweest.Cimic schreef:Monte schreef:Ik moet wel zeggen dat ik niet echt snap waarom hij off piste is gegaan terwijl er een zeer hoge dreiging voor lawines is. Dan blijf je toch gewoon op de piste? Ook al heb je een ervaren gids.
Monte, waarom herhaal je jezelf? Wil je graag je gelijk halen?
Ik vind je zeikerig overkomen, niet alleen nu maar in meerdere topics.
Ontopic: Heel erg, voor hem en de familie!
Gast- Gast
Waar komt dit nu opeens vandaan?Princess schreef:Monte schreef:Maar de dreiging was enorm hoog, dan doe je dat toch niet? Ik vind dit niet echt even een klein eigenwijs dingetje, maar een reëel gevaar. Zeker omdat er de afgelopen dagen veel lawines al zijn geweest.Cimic schreef:Monte schreef:Ik moet wel zeggen dat ik niet echt snap waarom hij off piste is gegaan terwijl er een zeer hoge dreiging voor lawines is. Dan blijf je toch gewoon op de piste? Ook al heb je een ervaren gids.
Monte- Ratel
Ik zie net de diagnose schedelbasis fractuur voorbij komen...
Gast- Gast
Huh, het ís toch ook heel dom en wel iets meer dan eigenwijs? Alleen weten wij niet of hijzelf op de hoogte was van dat extreme lawine gevaar, dat blijft speculatie. Maar als ervaren skier, behoor je toch wel te weten dat off piste skieen, sowieso gevaarlijk is.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Huh, het ís toch ook heel dom en wel iets meer dan eigenwijs? Alleen weten wij niet of hijzelf op de hoogte was van dat extreme lawine gevaar, dat blijft speculatie. Maar als ervaren skier, behoor je toch wel te weten dat off piste skieen, sowieso gevaarlijk is.
Idd en meestal staan er bordjes genoeg.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Heftig allemaal. Ik vraag me ook af of je dan onder de sneeuw nog iets kan ademen of dat je zonder zuurstof zit, want dan is 15 min heel veel.
Monte- Ratel
En geen idee hoor, maar checkt men normaal het weer/nieuws voor je de piste op gaat?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
+1Marin schreef:Huh, het ís toch ook heel dom en wel iets meer dan eigenwijs? Alleen weten wij niet of hijzelf op de hoogte was van dat extreme lawine gevaar, dat blijft speculatie. Maar als ervaren skier, behoor je toch wel te weten dat off piste skieen, sowieso gevaarlijk is.
Vraag me af he: Zouden Prins Willem Alexander en Koninging Beatrix met lawinegevaar 4 dit soort off piste tochten mogen maken? Of hebben ze daar niet helemaal 100% vrije keus in?
Gast- Gast
Volgens het nieuws wat het bericht bekend en hij is met gidsen off piste gegaan, die zullen dat wel gecheckt hebben toch?Marin schreef:Huh, het ís toch ook heel dom en wel iets meer dan eigenwijs? Alleen weten wij niet of hijzelf op de hoogte was van dat extreme lawine gevaar, dat blijft speculatie. Maar als ervaren skier, behoor je toch wel te weten dat off piste skieen, sowieso gevaarlijk is.
Monte- Ratel
Ibbeltje schreef:En geen idee hoor, maar checkt men normaal het weer/nieuws voor je de piste op gaat?
Jawel, maar er staat behalve lawine gevaar niets over waar lawine's zijn natuurlijk. Het kan 100 keer goed gaan. Het hoeft echter maar 1 keer mis te gaan.
Het weer kan, maar hoeft niets te zeggen over lawines.
Marin- Lady Post-a-lot
Zeiden net dat de sneeuw vaak zo dicht en zwaar is dat je je borstkast niet kan bewegen en dus ook niet kunt ademhalen.Monte schreef:Heftig allemaal. Ik vraag me ook af of je dan onder de sneeuw nog iets kan ademen of dat je zonder zuurstof zit, want dan is 15 min heel veel.
Gast- Gast
Monte schreef:Waar komt dit nu opeens vandaan?Princess schreef:Monte schreef:Maar de dreiging was enorm hoog, dan doe je dat toch niet? Ik vind dit niet echt even een klein eigenwijs dingetje, maar een reëel gevaar. Zeker omdat er de afgelopen dagen veel lawines al zijn geweest.Cimic schreef:Monte schreef:Ik moet wel zeggen dat ik niet echt snap waarom hij off piste is gegaan terwijl er een zeer hoge dreiging voor lawines is. Dan blijf je toch gewoon op de piste? Ook al heb je een ervaren gids.
Dat snap ik ook niet echt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Marin schreef:Ibbeltje schreef:En geen idee hoor, maar checkt men normaal het weer/nieuws voor je de piste op gaat?
Jawel, maar er staat behalve lawine gevaar niets over waar lawine's zijn natuurlijk. Het kan 100 keer goed gaan. Het hoeft echter maar 1 keer mis te gaan.
nee oke maar er was nu toch erg veel sneeuw gevallen? Dan heb je er dus wel meer kans op?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Smikkell schreef:
Vraag me af he: Zouden Prins Willem Alexander en Koninging Beatrix met lawinegevaar 4 dit soort off piste tochten mogen maken? Of hebben ze daar niet helemaal 100% vrije keus in?
Dat is een interessante vraag. Prins Friso is de enige die niet meer in de troonopvolging staat. Misschien mocht hij daarom als enige mee, de rest mocht misschien niet eens. Maar dat is speculatie natuurlijk. (Maar wel ergens een reeele gedachte, dat zij dit soort tochten niet eens mogen maken).
Marin- Lady Post-a-lot
Ibbeltje schreef:Marin schreef:Ibbeltje schreef:En geen idee hoor, maar checkt men normaal het weer/nieuws voor je de piste op gaat?
nee oke maar er was nu toch erg veel sneeuw gevallen? Dan heb je er dus wel meer kans op?
Ja er is dan wel meer kans op. Daarom waren er ook extra waarschuwingen.
Marin- Lady Post-a-lot
Monte schreef:Waar komt dit nu opeens vandaan?Princess schreef:Monte schreef:Maar de dreiging was enorm hoog, dan doe je dat toch niet? Ik vind dit niet echt even een klein eigenwijs dingetje, maar een reëel gevaar. Zeker omdat er de afgelopen dagen veel lawines al zijn geweest.Cimic schreef:Monte schreef:Ik moet wel zeggen dat ik niet echt snap waarom hij off piste is gegaan terwijl er een zeer hoge dreiging voor lawines is. Dan blijf je toch gewoon op de piste? Ook al heb je een ervaren gids.
Vanochtend viel een aantal van jouw posts mij ook al op.
Cimic zegt in principe hetzelfde, het kwam op mij over alsof wij jou gelijk moesten geven.
Maargoed, zoals ik al zei, dat is wat ik vind.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik zie net de diagnose schedelbasis fractuur voorbij komen...
Hier praten ze ook over een schedelbasisfractuur:
http://www.oe24.at/oesterreich/chronik/Lawine-verschuettet-Sohn-von-Koenigin-Beatrix/56643814
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Pagina 3 van 31 • 1, 2, 3, 4 ... 17 ... 31
Soortgelijke onderwerpen
» Prins Friso is overleden
» Zou jij met een prins kunnen trouwen?
» Show je Prins/Prinses!
» Friso pep 1 en 2
» Friso bewaarbus
» Zou jij met een prins kunnen trouwen?