Prins Friso, onder een lawine
+77
frolic
Paper Crown
Snoopy
teletascha
Ilargi
Blond
ellibre
Lady Starstruck
Jilke
Caribbeanlover
Guus
SleepingBeauty
Makamba
RYW
studiebol
Caramba
lyke
silly-one
Printje
Kqip
Rovine
rapa nui
Chocoholic
Tania
Roza
Bolleke
tuttebel
Bazinga
Ayla
Stuiterbal
ijsjemeisje
Lady4
Mom-Of-3
Jasmine
Niekske
sanne-84
SuperGrover
Lynn_
TukTuk
Bubbelicious
Vanilla Queen
Pompoen
Burn
Ella
Olijfje
Inge
iloverocknroll1984
Tsjip
Rebecca
Sarah1985
Antibes
Middleme
Atelier Madame
Mermaid
Arwyn
patjuhhh
May
Tyrael
loura
Lejow
Ster
Raindrop
Puk
Evalynn
Jordana
Tullow
Alex
Aziraphale
Ibbeltje
Mamsie
Monte
Rush
Susan
Marin
Jade
Minx
Fayebella
81 plaatsers
Pagina 20 van 31
Pagina 20 van 31 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 25 ... 31
Re: Prins Friso, onder een lawine
Ik hoorde alleen dat ze om 22.00 uur bij hun huisje aankwamen en er voor gekozen hebben om eerst naar het huisje te gaan i.p.v meteen naar het ziekenhuis. Ze hadden ook kindermeisjes mee. Misschien eerst kindjes in bed en dan naar het ziekenhuis?Reva schreef:Waarom gaan ze niet naar het ziekenhuis? Ik horde maar de helft.
Gast- Gast
Reva schreef:Waarom gaan ze niet naar het ziekenhuis? Ik horde maar de helft.
De familie heeft zich verzameld in hun verblijf in Lech. Volgens NOS, omdat daar alle communicatiemiddelen zijn en het 'vertrouwd' is.
Gast- Gast
Ah, okee.Chipp schreef:Reva schreef:Waarom gaan ze niet naar het ziekenhuis? Ik horde maar de helft.
De familie heeft zich verzameld in hun verblijf in Lech. Volgens NOS, omdat daar alle communicatiemiddelen zijn en het 'vertrouwd' is.
Verder eens met je andere twee posts.
Gast- Gast
Ik bedoel dan vooral de reacties overall the internet en niet specifiek op het forum. Tuurlijk is er een verschil tussen een persoon van het koningshuis of een "Henkie" maar als persoon op zich los van het feit of hij een BN'er is of een OBN'er is, ik vind dit gewoon erg. Maar het feit dat hij een publieke functie vervuld vind ik echter buiten kijf vallen. Ik vind het absoluut niet overdreven dat hij extra aandacht krijgt, ik bedoel hij blijft een soortement van BN'er en dus de impact blijft gewoon groter, maar hij is gewoon bovenal een MENS zoals jij en ik. Maar ik bedoel dus puur reacties van mensen van mensen dat het een "lul" is en dat hij dit "zichzelf" heeft aangedaan en al die andere "eigen schuld dikke bult"-reacties, dat vind ik echt bullshit.
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10
Chipp schreef:Reva schreef:Waarom gaan ze niet naar het ziekenhuis? Ik horde maar de helft.
Ah, okee. U zijt bedankt.
Gast- Gast
Nog niet helemaal duidelijk wat je nu allemaal zegt, maar inderdaad vervelend, naar en schokkend wat sommige mensen denken te kunnen roepen op twitter en andere media.Vanilla Queen schreef:Ik bedoel dan vooral de reacties overall the internet en niet specifiek op het forum. Tuurlijk is er een verschil tussen een persoon van het koningshuis of een "Henkie" maar als persoon op zich los van het feit of hij een BN'er is of een OBN'er is, ik vind dit gewoon erg. Maar het feit dat hij een publieke functie vervuld vind ik echter buiten kijf vallen. Ik vind het absoluut niet overdreven dat hij extra aandacht krijgt, ik bedoel hij blijft een soortement van BN'er en dus de impact blijft gewoon groter, maar hij is gewoon bovenal een MENS zoals jij en ik. Maar ik bedoel dus puur reacties van mensen van mensen dat het een "lul" is en dat hij dit "zichzelf" heeft aangedaan en al die andere "eigen schuld dikke bult"-reacties, dat vind ik echt bullshit.
Gast- Gast
Met dit soort dingen ben ik een nieuwsjunkie
@VQ Eens, al 'hoort' dat erbij. Desalniettemin is het vaak vrij tactloos van die mensen.
@VQ Eens, al 'hoort' dat erbij. Desalniettemin is het vaak vrij tactloos van die mensen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nog niet helemaal duidelijk wat je nu allemaal zegt, maar inderdaad vervelend, naar en schokkend wat sommige mensen denken te kunnen roepen op twitter en andere media.Vanilla Queen schreef:Ik bedoel dan vooral de reacties overall the internet en niet specifiek op het forum. Tuurlijk is er een verschil tussen een persoon van het koningshuis of een "Henkie" maar als persoon op zich los van het feit of hij een BN'er is of een OBN'er is, ik vind dit gewoon erg. Maar het feit dat hij een publieke functie vervuld vind ik echter buiten kijf vallen. Ik vind het absoluut niet overdreven dat hij extra aandacht krijgt, ik bedoel hij blijft een soortement van BN'er en dus de impact blijft gewoon groter, maar hij is gewoon bovenal een MENS zoals jij en ik. Maar ik bedoel dus puur reacties van mensen van mensen dat het een "lul" is en dat hij dit "zichzelf" heeft aangedaan en al die andere "eigen schuld dikke bult"-reacties, dat vind ik echt bullshit.
Ik ben schijnbaar gewoon niet goed genoeg om mijn punt duidelijk te maken, maar hey het is weekend he ;-)
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Smikkell schreef:Ik hoorde alleen dat ze om 22.00 uur bij hun huisje aankwamen en er voor gekozen hebben om eerst naar het huisje te gaan i.p.v meteen naar het ziekenhuis. Ze hadden ook kindermeisjes mee. Misschien eerst kindjes in bed en dan naar het ziekenhuis?Reva schreef:Waarom gaan ze niet naar het ziekenhuis? Ik horde maar de helft.
Verslaggeefster Marieke de Vries geeft nu dit als optie.
Nu gaat deze nieuwsjunke naar bed. Morgen, euhh, over een paar uur, weer een dag.
Gast- Gast
Okee, als ik POW! nieuws kijk, dan heb ik wel plaatsvervangende schaamte..
Gast- Gast
Toen ik vanmorgen om half 5 wakker werd, gelijk gekeken of er nieuws was. Ik ben ook wel een nieuwsjunkie met dit soort dingen, normaal kijk ik het nooit... Maar er is geen nieuws...
Gast- Gast
Vanilla Queen schreef:Smikkell schreef:Nog niet helemaal duidelijk wat je nu allemaal zegt, maar inderdaad vervelend, naar en schokkend wat sommige mensen denken te kunnen roepen op twitter en andere media.Vanilla Queen schreef:Ik bedoel dan vooral de reacties overall the internet en niet specifiek op het forum. Tuurlijk is er een verschil tussen een persoon van het koningshuis of een "Henkie" maar als persoon op zich los van het feit of hij een BN'er is of een OBN'er is, ik vind dit gewoon erg. Maar het feit dat hij een publieke functie vervuld vind ik echter buiten kijf vallen. Ik vind het absoluut niet overdreven dat hij extra aandacht krijgt, ik bedoel hij blijft een soortement van BN'er en dus de impact blijft gewoon groter, maar hij is gewoon bovenal een MENS zoals jij en ik. Maar ik bedoel dus puur reacties van mensen van mensen dat het een "lul" is en dat hij dit "zichzelf" heeft aangedaan en al die andere "eigen schuld dikke bult"-reacties, dat vind ik echt bullshit.
Ik ben schijnbaar gewoon niet goed genoeg om mijn punt duidelijk te maken, maar hey het is weekend he ;-)
Ik vind het wel duidelijk, en ben het er ook helemaal mee eens. Het blijft inderdaad erg, wie je ook bent, en waar je ook vandaan komt. Het heeft net zo'n impact op dat gezin, als het zou hebben als het in mijn gezin zou gebeuren.
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Binnen nu en een paar minuten een persconferentie over Prins Friso.
Gast- Gast
Gisele schreef:Binnen nu en een paar minuten een persconferentie over Prins Friso.
Ja ik ben heel benieuwd, lees het hier wel heb geen tv hier nu
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Ga daarna wel boodschappen doen.
Gast- Gast
Ja ik ben ook heel erg benieuwd, hopelijk verschijnt het ook snel op nos.nl
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Gisele schreef:Dit kan niet goed zijn, wat ze nu vertellen.
Dat gevoel heb ik ook....50 min reanimeren wat al erg lang is....
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Nee idd..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Oh jee, nee idd.
Gast- Gast
inderdaad, hij heeft massieve hersenbeschadigingen. Er kan niet worden voorspeld of hij nog tot bewustzijn kan komen
Laatst aangepast door Lily op vr 24 feb 2012 - 0:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat is er gezegd?
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Beschadiging aan de hersenen.... Op dit moment kan niet worden voorspeld of hij ooit weer tot bewustzijn zal komen. Revalidatie zal in ieder geval maanden of zelfs jaren gaan duren.
Laatst aangepast door Lynn_ op vr 24 feb 2012 - 0:07; in totaal 1 keer bewerkt
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Pagina 20 van 31 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 25 ... 31
Soortgelijke onderwerpen
» Prins Friso is overleden
» Zou jij met een prins kunnen trouwen?
» Show je Prins/Prinses!
» Friso pep 1 en 2
» Friso bewaarbus