Prins Friso, onder een lawine
+77
frolic
Paper Crown
Snoopy
teletascha
Ilargi
Blond
ellibre
Lady Starstruck
Jilke
Caribbeanlover
Guus
SleepingBeauty
Makamba
RYW
studiebol
Caramba
lyke
silly-one
Printje
Kqip
Rovine
rapa nui
Chocoholic
Tania
Roza
Bolleke
tuttebel
Bazinga
Ayla
Stuiterbal
ijsjemeisje
Lady4
Mom-Of-3
Jasmine
Niekske
sanne-84
SuperGrover
Lynn_
TukTuk
Bubbelicious
Vanilla Queen
Pompoen
Burn
Ella
Olijfje
Inge
iloverocknroll1984
Tsjip
Rebecca
Sarah1985
Antibes
Middleme
Atelier Madame
Mermaid
Arwyn
patjuhhh
May
Tyrael
loura
Lejow
Ster
Raindrop
Puk
Evalynn
Jordana
Tullow
Alex
Aziraphale
Ibbeltje
Mamsie
Monte
Rush
Susan
Marin
Jade
Minx
Fayebella
81 plaatsers
Pagina 18 van 31
Pagina 18 van 31 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24 ... 31
Re: Prins Friso, onder een lawine
Dat van dat vliegtuig is best wel logisch en gaat ook niet helemaal op. Er is ook nog de familie van vollenhoven die ook in de lijn van troonopvolgers zitten. Dus niet alle troonopvolgers van NL zaten in een vliegtuig. Het lijkt me ook meer dan logisch om samen te gaan als broers(troonopvolger of niet).Smikkell schreef:Ik denk inderdaad dat , als hij overlijdt of hersendood is, wij pas later op de hoogte worden gebracht. Dat er eerst een aantal zaken zijn die geregeld moeten worden. Dat ze de familie kans willen geven om afscheid te nemen etc.Lorna mercedez schreef:Ik denk dat hij al hersendood is maar dat ze dat nog even stilhouden zodat de familie ook afscheid kan nemen in alle rust. Want normaal zit echt niet die hele familie in 1 vliegtuig. Wel als gezin maar niet alle broers/troonopvolgers.
Samen in een vliegtuig, in dit geval dus Prins Willem Alexander, Prinses Amalia en Prins Constantijn bedoelen jullie?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Ja. En dat is zeer ongebruikelijk.Smikkell schreef:Ik denk inderdaad dat , als hij overlijdt of hersendood is, wij pas later op de hoogte worden gebracht. Dat er eerst een aantal zaken zijn die geregeld moeten worden. Dat ze de familie kans willen geven om afscheid te nemen etc.Lorna mercedez schreef:Ik denk dat hij al hersendood is maar dat ze dat nog even stilhouden zodat de familie ook afscheid kan nemen in alle rust. Want normaal zit echt niet die hele familie in 1 vliegtuig. Wel als gezin maar niet alle broers/troonopvolgers.
Samen in een vliegtuig, in dit geval dus Prins Willem Alexander, Prinses Amalia en Prins Constantijn bedoelen jullie?
Gast- Gast
20 minuten onder een dikke laag sneeuw liggen, onderkoeling, waarschijnlijk geen mogelijkheid tot ademhalen, 40 meter naar beneden vallen etc. Gereanimeerd worden en in coma gehouden worden..
Gast- Gast
als je zo beredeneert zijn er een heleboel troonopvolgers natuurlijk..Monte schreef:Dat van dat vliegtuig is best wel logisch en gaat ook niet helemaal op. Er is ook nog de familie van vollenhoven die ook in de lijn van troonopvolgers zitten. Dus niet alle troonopvolgers van NL zaten in een vliegtuig. Het lijkt me ook meer dan logisch om samen te gaan als broers(troonopvolger of niet).Smikkell schreef:Ik denk inderdaad dat , als hij overlijdt of hersendood is, wij pas later op de hoogte worden gebracht. Dat er eerst een aantal zaken zijn die geregeld moeten worden. Dat ze de familie kans willen geven om afscheid te nemen etc.Lorna mercedez schreef:Ik denk dat hij al hersendood is maar dat ze dat nog even stilhouden zodat de familie ook afscheid kan nemen in alle rust. Want normaal zit echt niet die hele familie in 1 vliegtuig. Wel als gezin maar niet alle broers/troonopvolgers.
Gast- Gast
Reva schreef:Lorna mercedez schreef:Ik denk dat hij al hersendood is maar dat ze dat nog even stilhouden zodat de familie ook afscheid kan nemen in alle rust. Want normaal zit echt niet die hele familie in 1 vliegtuig. Wel als gezin maar niet alle broers/troonopvolgers.
Dat denk ik inderdaad ook, plus dat daarom de kinderen mee zijn.
Deze gedachte is er ook al door mijn hoofd gegaan. 'Normaal' wanneer er zoiets erg gebeurd heb je als familie de gelegenheid om rustig afscheid te nemen en al dat soort dingen, en nu het iemand uit de Koninklijke familie is zit de hele wereld er bovenop.
Kan me er iets bij voorstellen dat indien hij hersendood blijkt te zijn er wordt besloten dit nog even stil te houden, zodat ze toch een rustig moment van afscheid kunnen hebben.
Powerbabe schreef:Ik vrees eigenlijk ook het ergste.
Ik ook... Dat gevoel had ik vanmiddag meteen al toen ik meer nieuws had gezien. 20 minuten onder een dik pak sneeuw liggen is echt heel lang. En inderdaad alle troonopvolgers in een vliegtuig zegt ook wel wat. Naar mijn weten 'mag' dit normaal niet of ze doen het niet.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Lorna mercedez schreef:Ik denk dat hij al hersendood is maar dat ze dat nog even stilhouden zodat de familie ook afscheid kan nemen in alle rust. Want normaal zit echt niet die hele familie in 1 vliegtuig. Wel als gezin maar niet alle broers/troonopvolgers.
Dit klinkt dan weer best aannemelijk
Gast- Gast
Maar jullie hebben het steeds over troonopvolgers in een vliegtuig, maar dat is toch normaal gezien de omstandigheden? Normaal hoeft het niet en doen ze het ook niet, maar je kunt 1 van twee(of alleen de vrouwen) moeilijk met een commerciële vlucht mee laten gaan, dan zit iedereen er boven op en daar hebben ze denk ik geen behoefte aan(+ het feit dat er dan makkelijk iets uit kan lekken)
Monte- Ratel
Monte schreef:Maar jullie hebben het steeds over troonopvolgers in een vliegtuig, maar dat is toch normaal gezien de omstandigheden? Normaal hoeft het niet en doen ze het ook niet, maar je kunt 1 van twee(of alleen de vrouwen) moeilijk met een commerciële vlucht mee laten gaan, dan zit iedereen er boven op en daar hebben ze denk ik geen behoefte aan(+ het feit dat er dan makkelijk iets uit kan lekken)
Alleen de vrouwen is vrij zinloos
Gast- Gast
Hoezo dat? (ikke niet snappen )Reva schreef:Monte schreef:Maar jullie hebben het steeds over troonopvolgers in een vliegtuig, maar dat is toch normaal gezien de omstandigheden? Normaal hoeft het niet en doen ze het ook niet, maar je kunt 1 van twee(of alleen de vrouwen) moeilijk met een commerciële vlucht mee laten gaan, dan zit iedereen er boven op en daar hebben ze denk ik geen behoefte aan(+ het feit dat er dan makkelijk iets uit kan lekken)
Monte- Ratel
als zij 2 vliegtuigen willen is dat vast ook wel ergens te regelen denk ik. Dus denk niet dat de afweging een commerciele vlucht was maar meer dat hun eigen vliegtuig al meteen klaar kon staan.Monte schreef:Maar jullie hebben het steeds over troonopvolgers in een vliegtuig, maar dat is toch normaal gezien de omstandigheden? Normaal hoeft het niet en doen ze het ook niet, maar je kunt 1 van twee(of alleen de vrouwen) moeilijk met een commerciële vlucht mee laten gaan, dan zit iedereen er boven op en daar hebben ze denk ik geen behoefte aan(+ het feit dat er dan makkelijk iets uit kan lekken)
Gast- Gast
omdat dat geen troonopvolger scheelt :pMonte schreef:Hoezo dat? (ikke niet snappen )Reva schreef:Monte schreef:Maar jullie hebben het steeds over troonopvolgers in een vliegtuig, maar dat is toch normaal gezien de omstandigheden? Normaal hoeft het niet en doen ze het ook niet, maar je kunt 1 van twee(of alleen de vrouwen) moeilijk met een commerciële vlucht mee laten gaan, dan zit iedereen er boven op en daar hebben ze denk ik geen behoefte aan(+ het feit dat er dan makkelijk iets uit kan lekken)
Gast- Gast
Monte schreef:Hoezo dat? (ikke niet snappen )Reva schreef:Monte schreef:Maar jullie hebben het steeds over troonopvolgers in een vliegtuig, maar dat is toch normaal gezien de omstandigheden? Normaal hoeft het niet en doen ze het ook niet, maar je kunt 1 van twee(of alleen de vrouwen) moeilijk met een commerciële vlucht mee laten gaan, dan zit iedereen er boven op en daar hebben ze denk ik geen behoefte aan(+ het feit dat er dan makkelijk iets uit kan lekken)
Die zijn toch geen troonopvolgers
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ja, gezien de omstandigheden maar het mag niet. Althans, volgens het protocol mag het niet.Monte schreef:Maar jullie hebben het steeds over troonopvolgers in een vliegtuig, maar dat is toch normaal gezien de omstandigheden? Normaal hoeft het niet en doen ze het ook niet, maar je kunt 1 van twee(of alleen de vrouwen) moeilijk met een commerciële vlucht mee laten gaan, dan zit iedereen er boven op en daar hebben ze denk ik geen behoefte aan(+ het feit dat er dan makkelijk iets uit kan lekken)
Gast- Gast
Monte schreef:Maar jullie hebben het steeds over troonopvolgers in een vliegtuig, maar dat is toch normaal gezien de omstandigheden? Normaal hoeft het niet en doen ze het ook niet, maar je kunt 1 van twee(of alleen de vrouwen) moeilijk met een commerciële vlucht mee laten gaan, dan zit iedereen er boven op en daar hebben ze denk ik geen behoefte aan(+ het feit dat er dan makkelijk iets uit kan lekken)
Ja voor ons is dat normaal om dan allemaal samen in een vliegtuig te gaan maar bij het koningshuis gelden andere 'regels'. Stel dat juist dat vliegtuig neerstort dan ben je alle belangrijke troonopvolgers kwijt. Vandaar dat het zeer ongebruikelijk is en dat dit best veel over de situatie zegt volgens mij.
En natuurlijk zijn er nog genoeg troonopvolgers na alle kinderen en kleinkinderen van Beatrix maar dit zijn toch de belangrijkste.
Tsjip- Prater
Er zijn vast wel meer privévliegtuigen waar ze over kunnen beschikken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Euuh, Amalia?Lejow schreef:Monte schreef:Hoezo dat? (ikke niet snappen )Reva schreef:Monte schreef:Maar jullie hebben het steeds over troonopvolgers in een vliegtuig, maar dat is toch normaal gezien de omstandigheden? Normaal hoeft het niet en doen ze het ook niet, maar je kunt 1 van twee(of alleen de vrouwen) moeilijk met een commerciële vlucht mee laten gaan, dan zit iedereen er boven op en daar hebben ze denk ik geen behoefte aan(+ het feit dat er dan makkelijk iets uit kan lekken)
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Ja, gezien de omstandigheden maar het mag niet. Althans, volgens het protocol mag het niet.Monte schreef:Maar jullie hebben het steeds over troonopvolgers in een vliegtuig, maar dat is toch normaal gezien de omstandigheden? Normaal hoeft het niet en doen ze het ook niet, maar je kunt 1 van twee(of alleen de vrouwen) moeilijk met een commerciële vlucht mee laten gaan, dan zit iedereen er boven op en daar hebben ze denk ik geen behoefte aan(+ het feit dat er dan makkelijk iets uit kan lekken)
Mijn verhaal mooi in 1 zin.
Tsjip- Prater
Dat denk ik ook wel inderdaad.Susan schreef:Er zijn vast wel meer privévliegtuigen waar ze over kunnen beschikken.
Gast- Gast
+1Susan schreef:Er zijn vast wel meer privévliegtuigen waar ze over kunnen beschikken.
Gast- Gast
Tja we zullen het zien, maar ik hoop het echt niet, dat zou echt vreselijk zijn voor de koningin en alle anderen. Zeker de koningin heeft al best veel meegemaakt afgelopen jaren.
Monte- Ratel
Amalia is nou niet echt een troonopvolgster waar we nu iets aan hebben Maar goed, ze zijn veilig aangekomen inmiddels...
Laatst aangepast door Zusje op vr 17 feb 2012 - 10:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Onder vrouwen in haar post vallen voor mij alleen de partners.Lorna mercedez schreef:Euuh, Amalia?Lejow schreef:Monte schreef:Hoezo dat? (ikke niet snappen )Reva schreef:Monte schreef:Maar jullie hebben het steeds over troonopvolgers in een vliegtuig, maar dat is toch normaal gezien de omstandigheden? Normaal hoeft het niet en doen ze het ook niet, maar je kunt 1 van twee(of alleen de vrouwen) moeilijk met een commerciële vlucht mee laten gaan, dan zit iedereen er boven op en daar hebben ze denk ik geen behoefte aan(+ het feit dat er dan makkelijk iets uit kan lekken)
Gast- Gast
Dat is toch geen vrouw van iemand? Zo vatte ik hem op, maar nu lees ik beter en zie ik dat het vast niet zo bedoeld werd. Maar amalia is ook nog niet echt een funtioneel troonopvolger.Lorna mercedez schreef:Euuh, Amalia?Lejow schreef:Monte schreef:Hoezo dat? (ikke niet snappen )Reva schreef:Monte schreef:Maar jullie hebben het steeds over troonopvolgers in een vliegtuig, maar dat is toch normaal gezien de omstandigheden? Normaal hoeft het niet en doen ze het ook niet, maar je kunt 1 van twee(of alleen de vrouwen) moeilijk met een commerciële vlucht mee laten gaan, dan zit iedereen er boven op en daar hebben ze denk ik geen behoefte aan(+ het feit dat er dan makkelijk iets uit kan lekken)
Gast- Gast
Pagina 18 van 31 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24 ... 31
Soortgelijke onderwerpen
» Prins Friso is overleden
» Zou jij met een prins kunnen trouwen?
» Show je Prins/Prinses!
» Friso pep 1 en 2
» Friso bewaarbus
» Zou jij met een prins kunnen trouwen?
» Show je Prins/Prinses!