Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Prins Friso, onder een lawine

+77
frolic
Paper Crown
Snoopy
teletascha
Ilargi
Blond
ellibre
Lady Starstruck
Jilke
Caribbeanlover
Guus
SleepingBeauty
Makamba
RYW
studiebol
Caramba
lyke
silly-one
Printje
Kqip
Rovine
rapa nui
Chocoholic
Tania
Roza
Bolleke
tuttebel
Bazinga
Ayla
Stuiterbal
ijsjemeisje
Lady4
Mom-Of-3
Jasmine
Niekske
sanne-84
SuperGrover
Lynn_
TukTuk
Bubbelicious
Vanilla Queen
Pompoen
Burn
Ella
Olijfje
Inge
iloverocknroll1984
Tsjip
Rebecca
Sarah1985
Antibes
Middleme
Atelier Madame
Mermaid
Arwyn
patjuhhh
May
Tyrael
loura
Lejow
Ster
Raindrop
Puk
Evalynn
Jordana
Tullow
Alex
Aziraphale
Ibbeltje
Mamsie
Monte
Rush
Susan
Marin
Jade
Minx
Fayebella
81 plaatsers

Pagina 17 van 31 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 24 ... 31  Volgende

Ga naar beneden

Prins Friso, onder een lawine - Pagina 17 Empty Re: Prins Friso, onder een lawine

Bericht  Antibes vr 17 feb 2012 - 9:44

Powerbabe schreef:Nouja stel hij is echt hersendood.. En ze blijven daar dan nog een tijdje.. Je kunt er geen behoefte aan hebben maar die kinderen moeten toch ook bezig gehouden worden?

Dat dacht ik ook ja. Als het mijn kinderen zouden zijn, zou ik die niet bijv. een week met een puzzel in een chalet opsluiten.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Prins Friso, onder een lawine - Pagina 17 Empty Re: Prins Friso, onder een lawine

Bericht  Minx vr 17 feb 2012 - 9:45

Smikkell schreef:We nemen de kindjes mee, kunnen ze meteen ook even de skies onderbinden.. scratch

dat zal niet de achterliggende gedachte zijn, maar die kinderen binnen houden in een skigebied lijkt me gewoon heel moeilijk.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 9:45

Ik bedoelde met mijn reactie overigens niet dat de kinderen geen verdriet zullen hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 9:46

Fairytale schreef:
Reva schreef:Ik vind het eigenlijk geen goed teken dat ze de kindjes ook hebben meegenomen.

had het hier net ook met mijn moeder over, ze zouden morgen of over morgen ook gaan er stond in ieder geval een pers moment gepland, en ergens denk ik dat het voor de kinderen beter is om toch mee te gaan. Die wil je er bij moeilijke momenten toch bij hebben.

Denk dat de kleintjes ook nog wel gaan skieen

Werd vanmiddag al gezegd dat dat persmoment niet door zou gaan. Lijkt me ook logisch. Zie ook niet echt gebeuren dat die kinderen nog gaan skieen eerlijk gezegd.

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 17 feb 2012 - 9:47

Powerbabe schreef:Ik bedoelde met mijn reactie overigens niet dat de kinderen geen verdriet zullen hebben.

ik ook niet alleen kinderen gaan er vaak anders mee om.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 9:47

Fairytale schreef:
Powerbabe schreef:Ik bedoelde met mijn reactie overigens niet dat de kinderen geen verdriet zullen hebben.

Want daar heb je veel ervaring mee?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 9:48

Antibes schreef:
Powerbabe schreef:Nouja stel hij is echt hersendood.. En ze blijven daar dan nog een tijdje.. Je kunt er geen behoefte aan hebben maar die kinderen moeten toch ook bezig gehouden worden?

Dat dacht ik ook ja. Als het mijn kinderen zouden zijn, zou ik die niet bijv. een week met een puzzel in een chalet opsluiten.
Nee precies.. Misschien dan niet met papa en mama maar met een nanny ofzo?

Aan de andere kant heeft skien nu natuurlijk wel een enorm negatieve lading voor hen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 9:49

Powerbabe schreef:
Antibes schreef:

Aan de andere kant heeft skien nu natuurlijk wel een enorm negatieve lading voor hen.
Ze hebben geen 24/7 nanny hoor.

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale vr 17 feb 2012 - 9:50

Fairytale schreef:

Waar baseer je dit op? Ligt mss aan de leeftijd maar zoals de oudste van Friso is al 7 jaar, die gaat echt niet doodleuk skiën. Die beseft dondersgoed wat er aan de hand is op die leeftijd. Ik heb wel een week binnen gezeten, zelfs zonder puzzel Rolling Eyes
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  iloverocknroll1984 vr 17 feb 2012 - 9:52

Zo, "even" alle pagina's doorgelezen en behalve de discussie over wel of geen carnaval valt me vooral op dat iedereen zo kribbig op elkaar reageert, zullen we gewoon lief blijven tegen iedereen? Very Happy

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 9:54

Smikkell schreef:
Powerbabe schreef:
Antibes schreef:

Ze hebben geen 24/7 nanny hoor.
Nee maar ik neem aan dat er wel iemand mee is of daar is die op de kinderen kan passen als er momenten zijn dat alle volwassenen bij elkaar moeten zijn voor overleg oid en de kinderen daar niet bij kunnen zijn? Nouja ik zit ook maar een beetje door te denken. Wie weet gaan ze wel nog skien, wie weet niet.. Wat maakt het nu ook eigenlijk uit smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 9:56

Ohh ehh ik had het trouwens over de kinderen in het algemeen dus ook die van wim-lex en maxima.. Of zijn die er niet? Ik denk inderdaad dat de kans dat zijn eigen kinderen nog gaan skien wel vrij klein is inderdaad.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 9:57

Ik denk dat hij al hersendood is maar dat ze dat nog even stilhouden zodat de familie ook afscheid kan nemen in alle rust. Want normaal zit echt niet die hele familie in 1 vliegtuig. Wel als gezin maar niet alle broers/troonopvolgers.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 9:57

Ik weet alleen dat ik mijn kinderen dan duidelijk zou maken dan skien even niet gepast is, als ze dat al zouden willen. Toen mijn vader overleed wilde ik niets. Ik was verdrietig en daar vulde ik mijn tijd mee.

En ze hebben nou eenmaal een voorbeeldfunctie. Neem aan dat ze de kinderen alleen hebben meegenomen omdat er een reden is om ze mee te nemen. Niet omdat ze dan even de skies onder kunnen binden.

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 17 feb 2012 - 9:57

Powerbabe schreef:Ohh ehh ik had het trouwens over de kinderen in het algemeen dus ook die van wim-lex en maxima.. Of zijn die er niet? Ik denk inderdaad dat de kans dat zijn eigen kinderen nog gaan skien wel vrij klein is inderdaad.

+1
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 9:58

Powerbabe schreef:Ohh ehh ik had het trouwens over de kinderen in het algemeen dus ook die van wim-lex en maxima.. Of zijn die er niet? Ik denk inderdaad dat de kans dat zijn eigen kinderen nog gaan skien wel vrij klein is inderdaad.
Ja de andere kinderen zijn er ook allemaal, dat vond ik juist geen goed teken.

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale vr 17 feb 2012 - 9:58

Smikkell schreef:Ik weet alleen dat ik mijn kinderen dan duidelijk zou maken dan skien even niet gepast is, als ze dat al zouden willen. Toen mijn vader overleed wilde ik niets. Ik was verdrietig en daar vulde ik mijn tijd mee.

En ze hebben nou eenmaal een voorbeeldfunctie. Neem aan dat ze de kinderen alleen hebben meegenomen omdat er een reden is om ze mee te nemen. Niet omdat ze dan even de skies onder kunnen binden.

Dit dus.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 9:59

Smikkell schreef:

Nee dat denk ik ook niet nee..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 9:59

Lorna mercedez schreef:Ik denk dat hij al hersendood is maar dat ze dat nog even stilhouden zodat de familie ook afscheid kan nemen in alle rust. Want normaal zit echt niet die hele familie in 1 vliegtuig. Wel als gezin maar niet alle broers/troonopvolgers.

Dat denk ik inderdaad ook, plus dat daarom de kinderen mee zijn.

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 17 feb 2012 - 9:59

Powerbabe schreef:
Smikkell schreef:

Nee dat denk ik ook niet nee..

dat zegt toch ook niemand
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 10:00

Lorna mercedez schreef:Ik denk dat hij al hersendood is maar dat ze dat nog even stilhouden zodat de familie ook afscheid kan nemen in alle rust. Want normaal zit echt niet die hele familie in 1 vliegtuig. Wel als gezin maar niet alle broers/troonopvolgers.
Ik denk inderdaad dat , als hij overlijdt of hersendood is, wij pas later op de hoogte worden gebracht. Dat er eerst een aantal zaken zijn die geregeld moeten worden. Dat ze de familie kans willen geven om afscheid te nemen etc.

Samen in een vliegtuig, in dit geval dus Prins Willem Alexander, Prinses Amalia en Prins Constantijn bedoelen jullie?

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 17 feb 2012 - 10:01

Zou de familie ooit nog terugkeren naar Lech? Met het terugkerende foto moment enz..
Het zal nooit meer hetzelfde zijn.

Of hij het nou overleeft of niet.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Susan vr 17 feb 2012 - 10:01

Eens met Smikkell.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 10:02

Smikkell schreef:
Ik denk inderdaad dat , als hij overlijdt of hersendood is, wij pas later op de hoogte worden gebracht. Dat er eerst een aantal zaken zijn die geregeld moeten worden. Dat ze de familie kans willen geven om afscheid te nemen etc.

Samen in een vliegtuig, in dit geval dus Prins Willem Alexander, Prinses Amalia en Prins Constantijn bedoelen jullie?

Na Willem Alexander zijn zijn 3 kinderen de troonopvolgers. Daarna Constatijn en zijn kinderen. Die zaten allemaal in 1 vliegtuig.

Gast
Gast

Bericht  Inge vr 17 feb 2012 - 10:02

Lorna mercedez schreef:Ik denk dat hij al hersendood is maar dat ze dat nog even stilhouden zodat de familie ook afscheid kan nemen in alle rust.

Dat dacht / denk ik ook ja
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 31 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 24 ... 31  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: