Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Prins Friso, onder een lawine

+77
frolic
Paper Crown
Snoopy
teletascha
Ilargi
Blond
ellibre
Lady Starstruck
Jilke
Caribbeanlover
Guus
SleepingBeauty
Makamba
RYW
studiebol
Caramba
lyke
silly-one
Printje
Kqip
Rovine
rapa nui
Chocoholic
Tania
Roza
Bolleke
tuttebel
Bazinga
Ayla
Stuiterbal
ijsjemeisje
Lady4
Mom-Of-3
Jasmine
Niekske
sanne-84
SuperGrover
Lynn_
TukTuk
Bubbelicious
Vanilla Queen
Pompoen
Burn
Ella
Olijfje
Inge
iloverocknroll1984
Tsjip
Rebecca
Sarah1985
Antibes
Middleme
Atelier Madame
Mermaid
Arwyn
patjuhhh
May
Tyrael
loura
Lejow
Ster
Raindrop
Puk
Evalynn
Jordana
Tullow
Alex
Aziraphale
Ibbeltje
Mamsie
Monte
Rush
Susan
Marin
Jade
Minx
Fayebella
81 plaatsers

Pagina 16 van 31 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 23 ... 31  Volgende

Ga naar beneden

Prins Friso, onder een lawine - Pagina 16 Empty Re: Prins Friso, onder een lawine

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 9:26

Fairytale schreef:
Zusje schreef:Als Friso sterft denk ik niet dat het lang duurt voor de koningin aftreedt Sad Wat triest zeg...

zou je best nog wel eens gelijk in kunnen hebben, al moet een aftreden natuurlijk vrolijk zijn en zou dit een erg trieste reden zijn.

Ik krijg nu ook steeds de beelden terug van mijn oma hoe verdrietig en machteloos die er uit zag toen mijn oom overleed. En ik zie de koningin ook echt als een hele lieve oma, heb echt zo met haar te doen. (ook met de rest van de familie natuurlijk)

Ik denk dat heel veel mensen onze koningin zo zien. Ik in ieder geval wel/ ook.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Prins Friso, onder een lawine - Pagina 16 Empty Re: Prins Friso, onder een lawine

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 9:27

Hmmm ziet er niet uit of er nieuws is... Weer dezelfde beelden/ verhalen, anders beginnen ze wel met het nieuwste nieuws toch?

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 17 feb 2012 - 9:30

Zusje schreef:Hmmm ziet er niet uit of er nieuws is... Weer dezelfde beelden/ verhalen, anders beginnen ze wel met het nieuwste nieuws toch?

ja, hoorde dat hij koel gehouden word en dan heb je als het goed is voorlopig ook geen nieuws, pas als ze hem weer opwarmen kun je dan meer zien/zeggen
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tsjip vr 17 feb 2012 - 9:30

Reva schreef:
Zusje schreef:Op welke zender is het dan zo?

Ned 1

Wat was het nieuws over de toestand nu dan? Ik heb alleen het laatste stukje gezien en ik kreeg niet de indruk dat er ook daadwerkelijk iets nieuws te melden was.

Maar dom of niet het blijft natuurlijk triest dit. Er is hoe dan ook een gezin dat nu in grote onzekerheid en angst zit.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Monte vr 17 feb 2012 - 9:31

Zusje schreef:Hmmm ziet er niet uit of er nieuws is... Weer dezelfde beelden/ verhalen, anders beginnen ze wel met het nieuwste nieuws toch?
Nee er is geen nieuws, alleen dat de broers en e.d. geland zijn in Zwitserland.

Ik zou het ook verschrikkelijk vinden voor de koningin en alle leden van de fam.(dat vind ik nu al)l. Dus hopen dat hij het i.i.g overleeft.

Laatst aangepast door Monte op vr 17 feb 2012 - 9:32; in totaal 1 keer bewerkt
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 9:32

Nee er was geen 'nieuw nieuws'.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 9:32

Ik wil de koningin zo graag even een knuffel geven laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 9:34

Ik vind het eigenlijk geen goed teken dat ze de kindjes ook hebben meegenomen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 9:36

Reva schreef:Ik vind het eigenlijk geen goed teken dat ze de kindjes ook hebben meegenomen.
Dat ben ik met je eens.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 9:36

Ik vind het ook echt zielig voor beatrix en natuurlijk de rest van de familie. Ik ben geen enorme fan maar ik vind het koningshuis wel heel erg leuk. Ik denk bij elk triest verhaal wel "oh wat erg" maar de Oranjes zijn toch wel een stukje specialer omdat iedereen ze "kent".

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 17 feb 2012 - 9:37

Reva schreef:Ik vind het eigenlijk geen goed teken dat ze de kindjes ook hebben meegenomen.

had het hier net ook met mijn moeder over, ze zouden morgen of over morgen ook gaan er stond in ieder geval een pers moment gepland, en ergens denk ik dat het voor de kinderen beter is om toch mee te gaan. Die wil je er bij moeilijke momenten toch bij hebben.

Denk dat de kleintjes ook nog wel gaan skieen
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 9:38

Smikkell schreef:
Dat ben ik met je eens.

Nee.. Maar aan de andere kant, het zal sowieso echt niet goed met hem gaan, hij heeft 20 minuten in een lawine gelegen.. Dus het is sowieso een situatie waarin je met je familie bij elkaar wilt zijn, hersendood of niet.

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 vr 17 feb 2012 - 9:38

Schijnt ook niet een goed teken te zijn dat ze allemaal in 1 vliegtuig zaten. Want als dat vliegtuig neerstort zijn alle troonopvolgers dood.
Over een uur is de familie in het ziekenhuis
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Tsjip vr 17 feb 2012 - 9:39

Fairytale schreef:
Zusje schreef:Als Friso sterft denk ik niet dat het lang duurt voor de koningin aftreedt Sad Wat triest zeg...

zou je best nog wel eens gelijk in kunnen hebben, al moet een aftreden natuurlijk vrolijk zijn en zou dit een erg trieste reden zijn.

Ik krijg nu ook steeds de beelden terug van mijn oma hoe verdrietig en machteloos die er uit zag toen mijn oom overleed. En ik zie de koningin ook echt als een hele lieve oma, heb echt zo met haar te doen. (ook met de rest van de familie natuurlijk)

Dat heb ik nu ook steeds...

Geen nieuw nieuws dus. Misschien maar goed ook want volgens mij zou het nieuwe nieuws alleen maar slecht nieuws zijn.

Tsjip
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 9:39

Fairytale schreef:

had het hier net ook met mijn moeder over, ze zouden morgen of over morgen ook gaan er stond in ieder geval een pers moment gepland, en ergens denk ik dat het voor de kinderen beter is om toch mee te gaan. Die wil je er bij moeilijke momenten toch bij hebben.

Ze zouden sowieso gaan ja. Maar denk niet dat de hele ski-vakantie doorgaat. Persmoment gaat sowieso niet door. Ik zie even niet in waarom de kindjes nog even zouden gaan skieen. Denk dat ze die behoefte even niet hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 9:39

Zaten echt alle troonopvolgers in 1 vliegtuig?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 9:40

Sarah1985 schreef:Schijnt ook niet een goed teken te zijn dat ze allemaal in 1 vliegtuig zaten. Want als dat vliegtuig neerstort zijn alle troonopvolgers dood.
Dat doen ze wel vaker hoor.

Gast
Gast

Bericht  Tsjip vr 17 feb 2012 - 9:41

Nu extra nieuws op RTL.

Tsjip
Prater
Prater

Bericht  Lejow vr 17 feb 2012 - 9:41

Nu ook op rtl 4 een nieuwsuitzending
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Minx vr 17 feb 2012 - 9:41

Het blijven wel kinderen, op de een of andere manier stappen die er vaak wat makkelijker over heen. Waarschijnlijk krijgen ze wel een hoop mee maar zien ze het toch ook als vakantie
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 9:41

Smikkell schreef:
Sarah1985 schreef:Schijnt ook niet een goed teken te zijn dat ze allemaal in 1 vliegtuig zaten. Want als dat vliegtuig neerstort zijn alle troonopvolgers dood.
Dat doen ze wel vaker hoor.
oh haha ik dacht ook dat ze dat nooit deden.

Gast
Gast

Bericht  Susan vr 17 feb 2012 - 9:41

Smikkell schreef:
Fairytale schreef:

Ze zouden sowieso gaan ja. Maar denk niet dat de hele ski-vakantie doorgaat. Persmoment gaat sowieso niet door. Ik zie even niet in waarom de kindjes nog even zouden gaan skieen. Denk dat ze die behoefte even niet hebben.

Het lijkt mij ook niet dat de kinderen nog gaan skiën.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 9:43

We nemen de kindjes mee, kunnen ze meteen ook even de skies onderbinden.. scratch

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 9:43

Nouja stel hij is echt hersendood.. En ze blijven daar dan nog een tijdje.. Je kunt er geen behoefte aan hebben maar die kinderen moeten toch ook bezig gehouden worden?

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale vr 17 feb 2012 - 9:44

Fairytale schreef:Het blijven wel kinderen, op de een of andere manier stappen die er vaak wat makkelijker over heen. Waarschijnlijk krijgen ze wel een hoop mee maar zien ze het toch ook als vakantie

Wat een onzin. Ik was net een maandje 8 toen mijn vader overleed en ging de dag erna echt niet gezellig skiën of iets dergelijks! Word er zelfs een beetje boos om als ik dit lees. Kinderen kunnen perfect snappen wat er aan de hand is en zijn óók kapot van verdriet, ook wanneer Friso nog niet overleden is.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 31 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 23 ... 31  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: