Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Prins Friso, onder een lawine

+77
frolic
Paper Crown
Snoopy
teletascha
Ilargi
Blond
ellibre
Lady Starstruck
Jilke
Caribbeanlover
Guus
SleepingBeauty
Makamba
RYW
studiebol
Caramba
lyke
silly-one
Printje
Kqip
Rovine
rapa nui
Chocoholic
Tania
Roza
Bolleke
tuttebel
Bazinga
Ayla
Stuiterbal
ijsjemeisje
Lady4
Mom-Of-3
Jasmine
Niekske
sanne-84
SuperGrover
Lynn_
TukTuk
Bubbelicious
Vanilla Queen
Pompoen
Burn
Ella
Olijfje
Inge
iloverocknroll1984
Tsjip
Rebecca
Sarah1985
Antibes
Middleme
Atelier Madame
Mermaid
Arwyn
patjuhhh
May
Tyrael
loura
Lejow
Ster
Raindrop
Puk
Evalynn
Jordana
Tullow
Alex
Aziraphale
Ibbeltje
Mamsie
Monte
Rush
Susan
Marin
Jade
Minx
Fayebella
81 plaatsers

Pagina 13 van 31 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 22 ... 31  Volgende

Ga naar beneden

Prins Friso, onder een lawine - Pagina 13 Empty Re: Prins Friso, onder een lawine

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 6:37

May schreef:
Zusje schreef:Wie is die dikkere man op NL 1. Hij doet me denken aan die man die vroeger Wordt Vervolgd presenteerde...

Dat is Bas van Werven.

Nooit van gehoord... Maar goed, het verbaasde me al dat de tv het nog doet want die staat nooit aan hier Very Happy.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Prins Friso, onder een lawine - Pagina 13 Empty Re: Prins Friso, onder een lawine

Bericht  Alex vr 17 feb 2012 - 6:37

Zo, anders word je even afgekapt Prins Friso, onder een lawine - Pagina 13 394967
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Birgit schreef:Han Peekel? *heb het niet opstaan dus ik gok maar hoor*

Die bedoel ik Laughing

Gast
Gast

Oh op het Oostenrijkse nieuws zeggen ze idd dat hij het zelf veroorzaak heeft. Wil ook niet zeggen dat dat daadwerkelijk zo is natuurlijk, maar goed... Zuur verhaal...

Gast
Gast

Bericht  Alex vr 17 feb 2012 - 6:38

Daar lijkt hij schijnbaar op, ik vind het wel meevallen. Maar het is dus Bas van Werven.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 6:38

PrinsesBo schreef:

Die bedoel ik Laughing

Ja, he he... Ok dat is hem dus niet maar die naam kon ik niet opkomen Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 6:38

Alex schreef:Zo, anders word je even afgekapt Prins Friso, onder een lawine - Pagina 13 394967

Haha nou idd!

Gast
Gast

Bericht  May vr 17 feb 2012 - 6:39

Zusje schreef:
May schreef:
Zusje schreef:Wie is die dikkere man op NL 1. Hij doet me denken aan die man die vroeger Wordt Vervolgd presenteerde...

Dat is Bas van Werven.

Nooit van gehoord... Maar goed, het verbaasde me al dat de tv het nog doet want die staat nooit aan hier Very Happy.

Is een journalist, tot 2010 voornamelijk voor de radio. En sinds 2010 presenteert hij af en toe Eenvandaag.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 6:40

Ik weet niet eens wat Eenvandaag is... Maar dank je wel smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 6:41

Alex schreef:

Daar lijkt hij schijnbaar op, ik vind het wel meevallen. Maar het is dus Bas van Werven.
Ze zijn alleen beiden dik, man en grijzig. Vind ze niet op elkaar lijken.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 6:41

Zusje schreef:Ik weet niet eens wat Eenvandaag is... Maar dank je wel smile.

Oh dat had ik op staan haha!

Gast
Gast

Bericht  patjuhhh vr 17 feb 2012 - 6:48

Vind het wel heel erg en hoop dat hij er weer bovenop komt, maar als ik alle berichten hier lees ben ik er bang voor. Hij is niet buiten levensgevaar, maar wel stabiel, snap die redenering niet. Maar goed het is dus nog kritiek.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 6:50

patjuhhh schreef:Vind het wel heel erg en hoop dat hij er weer bovenop komt, maar als ik alle berichten hier lees ben ik er bang voor. Hij is niet buiten levensgevaar, maar wel stabiel, snap die redenering niet. Maar goed het is dus nog kritiek.

Hoezo niet? Je kunt toch stabiel in kritieke toestand zijn? Ik begrijp niet dat zo veel mensen die vraag nu stellen. Stabiel wil zeggen dat het niet vooruit of achteruit aan het gaan is, niet dat het goed gaat.

Gast
Gast

Bericht  May vr 17 feb 2012 - 6:50

Zusje schreef:
Zusje schreef:Ik weet niet eens wat Eenvandaag is... Maar dank je wel smile.

Oh dat had ik op staan haha!

Ja precies Very Happy
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 6:52

patjuhhh schreef:Vind het wel heel erg en hoop dat hij er weer bovenop komt, maar als ik alle berichten hier lees ben ik er bang voor. Hij is niet buiten levensgevaar, maar wel stabiel, snap die redenering niet. Maar goed het is dus nog kritiek.
Stabiel - het wordt niet slechter of beter. Levensgevaar - hoe het nu is, is er nog een kans dat hij komt te overlijden.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 6:53

Zusje schreef:

Hoezo niet? Je kunt toch stabiel in kritieke toestand zijn? Ik begrijp niet dat zo veel mensen die vraag nu stellen. Stabiel wil zeggen dat het niet vooruit of achteruit aan het gaan is, niet dat het goed gaat.
Het kan dus mis gaan. Dat noem ik niet stabiel als je in kritieke toestand ligt.

Gast
Gast

Bericht  Susan vr 17 feb 2012 - 6:55

Lorna mercedez schreef:
Zusje schreef:

Het kan dus mis gaan. Dat noem ik niet stabiel als je in kritieke toestand ligt.

Dat vond ik dus ook, maar ze zullen wel bedoelen dat het voor nu onder controle is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Arwyn vr 17 feb 2012 - 6:56

Het is nu gewoon afwachten wat er gebeurd.
Hij word ik coma gehouden toch? Dat is een stabiele toestand. Hoe het verder met hem is, kun je pas weten als hij daaruit wakker gemaakt wordt.

Ik schrok wel van het nieuws vanmiddag, maar vond het tegelijk ook wel een beetje dom om buiten te piste te gaan skiën als er lawinegevaar is..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 6:59

Ik kan me ook wel voorstellen dat het tegenstrijdig overkomt maar als je er even over nadenkt dan heb je er toch wel een idee bij hoe ze het bedoelen?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 7:24

Zusje schreef:Ik kan me ook wel voorstellen dat het tegenstrijdig overkomt maar als je er even over nadenkt dan heb je er toch wel een idee bij hoe ze het bedoelen?
Ik vind stabiel niet het zelfde als niet kritiek. Je kunt toch ook in kritieke situatie stabiel zijn.. Geen veranderingen in de situatie (stabiel), maar dus wel nog in levensgevaar.

Dat hij stabiel is zal in dit geval inderdaad liggen aan de coma waarin hij wordt gehouden. Hij verbetert niet. Hij verslechtert niet. Hij is alleen wel nog in levensgevaar.

Gast
Gast

Bericht  Mermaid vr 17 feb 2012 - 7:33

Heftig, maar ik denk dan altijd toch 'tja eigen schuld' Tenminste als hij echt bewust buiten de piste is gegaan.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 7:33

Ik heb het nu wel genoeg gezien, ik zou graag hopen dat GTST, Flikken Maastricht EN Moordvrouw wel doorgaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 7:40

Lizardje schreef:Heftig, maar ik denk dan altijd toch 'tja eigen schuld' Tenminste als hij echt bewust buiten de piste is gegaan.

Hij komt daar al vanaf zijn jeugd. Ik kan me toch ergens ook wel voorstellen dat je denkt dat je weet wat je doet. Mss zelfs daarin net te zelfverzekerd bent... Wat veranderd 'eigen schuld' aan een dergelijke situatie?

Gast
Gast

Bericht  Mermaid vr 17 feb 2012 - 7:42

hmm het maakt het dan natuurlijk niet minder erg, maar je neemt dan wel bewust een soort risico dus je weet dat zoiets kan gebeuren denk ik dan. Vind het lastig uit te leggen.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 7:43

Wat gevoelloos om over 'eigen schuld' te praten. "Nee hoor kindjes, jullie hoeven niet te huilen, het was zijn eigen schuld." Wat maakt het uit? Ik kan me net als Zusje best voorstellen dat je overmoedig wordt. Hij komt daar al zo lang. En blijkbaar was hij niet de enige.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 31 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 22 ... 31  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: