Prins Friso, onder een lawine
+77
frolic
Paper Crown
Snoopy
teletascha
Ilargi
Blond
ellibre
Lady Starstruck
Jilke
Caribbeanlover
Guus
SleepingBeauty
Makamba
RYW
studiebol
Caramba
lyke
silly-one
Printje
Kqip
Rovine
rapa nui
Chocoholic
Tania
Roza
Bolleke
tuttebel
Bazinga
Ayla
Stuiterbal
ijsjemeisje
Lady4
Mom-Of-3
Jasmine
Niekske
sanne-84
SuperGrover
Lynn_
TukTuk
Bubbelicious
Vanilla Queen
Pompoen
Burn
Ella
Olijfje
Inge
iloverocknroll1984
Tsjip
Rebecca
Sarah1985
Antibes
Middleme
Atelier Madame
Mermaid
Arwyn
patjuhhh
May
Tyrael
loura
Lejow
Ster
Raindrop
Puk
Evalynn
Jordana
Tullow
Alex
Aziraphale
Ibbeltje
Mamsie
Monte
Rush
Susan
Marin
Jade
Minx
Fayebella
81 plaatsers
Pagina 11 van 31
Pagina 11 van 31 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 21 ... 31
Re: Prins Friso, onder een lawine
En anders wordt het een carnavalsoptocht zonder muziek enzo.
Weet ik nog wel van vorig jaar toen wij iemand verloren hadden, we deden mee maar zonder muziek en dans.
Weet ik nog wel van vorig jaar toen wij iemand verloren hadden, we deden mee maar zonder muziek en dans.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Er wordt helemaal niet op gehamerd, er is gewoon een discussie ontstaan. Niks meer, niks minder.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Zusje schreef:PrinsesBo schreef:Ik vind niemand meer dan iemand anders, ook niet al is ie prins, koning, president of weet ik wat.
Die zitten net zo goed te schijten op de pot savonds..
Dus nee.. Ik zie hun niet als 'meer'..
Je hebt gelijk, iedereen is ook maar een mens en dat heb je mooi weten te onderbouwen. Maar dat je er werkelijk waar niet bij kunt dat de dood van een prins of koninging iets meer betekenis heeft op landelijk gebied dan de dood van een, voor de meeste mensen, onbekend persoon vind ik dan weer onbegrijpelijk. 'Oh Friso is dood maar Sesamstraat begint dus dat lezen de mensen anders wel morgen in de krant joh' Echt? Zou je het zo willen zien?
Ik schrok straks echt van da bericht. Zou t super erg vinden als hij zou komen te overlijden.
Maar wat ik bedoel te zeggen met 'iedereen is gelijk', is dat ik op mn werk net zoveel mn best doe voor andere patiënten als dat ik voor hem zou doen bijvoorbeeld..
Voor mij is hij niet meer of minder dan een ander.
Maar carnaval aflassen... Nee da is niet 1x in me opgekomen.
Laatst aangepast door PrinsesBo op vr 17 feb 2012 - 6:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ben het met je eens dat ze ook poepen en niet onsterfelijk zijn. Ik vind dat burgers op een veel punten gelijk zijn, en ook gelijk aan het koningshuis. Ik vind op heel veel punten dat bekende mensen niet meer zijn dan de gewone burger. Maar helemaal gelijk zijn we niet. En dat sommigen echt vinden of niet snappen dat de dood van een Koninklijk lid anders is, en niet iets is dat ons hele land aangaat, dat vind ik onbegrijpelijk.PrinsesBo schreef:Smikkell schreef:Ik merk dat ik slecht kan tegen uitspraken als 'ze zijn niet meer als ik' en 'voor ons wordt ook niet alles stilgelegd'. Vraag me af of je dan serieus het verschil niet snapt?Marin schreef:PrinsesBo schreef:
Maar wat is hij meer dan jou of mij?
Voor ons wordt toch ook niet t hele land platgelegd?
Ik hoop trouwens echt dat dit allemaal niet aan de orde hoeft te komen.
Hij is zeker meer dan wij. Hij is een Prins van Oranje. Dat maakt het automatisch meer dan wij.
Als ik dood ga word ik ook niet op de stip van de Arena gelegd. Daar heb ik alle begrip voor.
Ik vind niemand meer dan iemand anders, ook niet al is ie prins, koning, president of weet ik wat.
Die zitten net zo goed te schijten op de pot savonds..
Dus nee.. Ik zie hun niet als 'meer'..
Laatst aangepast door Smikkell op vr 17 feb 2012 - 6:03; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Overigens vind ik ook dat ze op individueel niveau niks kunnen verbieden en snap ik heel goed dat mensen hun gewone programma volgen en eventueel ook uitgaan als ze dat van plan waren. Ik denk alleen dat carnaval als openbare gelegenheid wel versoberd zal worden, alles gewoon in volle glorie door laten gaan is denk ik niet iets wat de Nederlandse overheid kan maken naar de Koninklijke familie toe.
Susan- Lady Post-a-lot
Natuurlijk gaat het ons hele land wel aan, dat ben ik volledig met je eens.
Maar om er nou 'alles' voor af te lassen vind ik te ver gaan.
Gast- Gast
Niet alles, wel het feesten.PrinsesBo schreef:Natuurlijk gaat het ons hele land wel aan, dat ben ik volledig met je eens.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Niet alles, wel het feesten.PrinsesBo schreef:Natuurlijk gaat het ons hele land wel aan, dat ben ik volledig met je eens.
Sorry, ben ik t niet mee eens.
Dat je bv zegt dat optochten met sobere muziek moeten enzo, oke.
Maar ik vrees dat je in t zuiden moet wonen om dat ook zo te voelen :joker:
Gast- Gast
Hij zou geen veiligheids"ding" bij hebben, wel een vriend.
Jordana- Ratel
Het zuiden blijft Nederland. Het feest door laten gaan en niet een jaartje kunnen overslaan, en dus alleen aan jezelf denken, blijf ik respectloos vinden.PrinsesBo schreef:Smikkell schreef:Niet alles, wel het feesten.PrinsesBo schreef:Natuurlijk gaat het ons hele land wel aan, dat ben ik volledig met je eens.
Ik heb al heel wat jaren carnaval gevierd in het zuiden, met zuiderlingen. Snap best dat het daar anders is en voor sommige zuiderlingen anders voelt, maar dat vind ik geen excuus om eventueel een jaartje over te slaan.
Gast- Gast
Aan een vriend heb je denk niet heel veel als je er samen onder ligt.Jordana schreef:Hij zou geen veiligheids"ding" bij hebben, wel een vriend.
Gast- Gast
Jordana schreef:Hij zou geen veiligheids"ding" bij hebben, wel een vriend.
Onverstandig. Hopelijk komt het allemaal goed en houdt hij er (lichamelijk) niks aan over.
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Smikkell schreef:Niet alles, wel het feesten.PrinsesBo schreef:Natuurlijk gaat het ons hele land wel aan, dat ben ik volledig met je eens.
Oh ok op die manier. Kom ook maar binnenvallen in dit topic natuurlijk . Nou ja, ze zouden uit respect de officiële dingen kunnen af lassen. Dat zou ik nog begrijpen. Maar verder dan dat zal het wel niet gaan. Hij is toch ook geen officieel lid meer van het koningshuis? Neemt natuurlijk niet weg dat het in en in triest is wat er nu aan de hand is. Maar goed, hij is niet dood, niemand weet hoe het gaat lopen en Carnaval begint nu zo'n beetje toch? Optochten met sobere muziek? Waarom zie ik dat nou net niet voor me?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Aan een vriend heb je denk niet heel veel als je er samen onder ligt.Jordana schreef:Hij zou geen veiligheids"ding" bij hebben, wel een vriend.
Zo zeiden ze het op NOS.
Jordana- Ratel
Volgens iemand op twitter is hij overleden...
https://mobile.twitter.com/#!/search/%23Friso
Gast- Gast
Zusje schreef:PrinsesBo schreef:Smikkell schreef:Niet alles, wel het feesten.PrinsesBo schreef:Natuurlijk gaat het ons hele land wel aan, dat ben ik volledig met je eens.
Oh ok op die manier. Kom ook maar binnenvallen in dit topic natuurlijk . Nou ja, ze zouden uit respect de officiële dingen kunnen af lassen. Dat zou ik nog begrijpen. Maar verder dan dat zal het wel niet gaan. Hij is toch ook geen officieel lid meer van het koningshuis? Neemt natuurlijk niet weg dat het in en in triest is wat er nu aan de hand is. Maar goed, hij is niet dood, niemand weet hoe het gaat lopen en Carnaval begint nu zo'n beetje toch? Optochten met sobere muziek? Waarom zie ik dat nou net niet voor me?
Het kan best, is alleen niks aan
Gast- Gast
Bedoelde ze niet dan een vriend van hem wel de nodige veiligheidspullen bij zich had?Jordana schreef:Smikkell schreef:Aan een vriend heb je denk niet heel veel als je er samen onder ligt.Jordana schreef:Hij zou geen veiligheids"ding" bij hebben, wel een vriend.
Zo zeiden ze het op NOS.
Gast- Gast
Zusje schreef:Optochten met sobere muziek? Waarom zie ik dat nou net niet voor me?
Ik zie dan een fanfare met alleen maar blokfluiten voor me.
Susan- Lady Post-a-lot
PrinsesBo schreef:Volgens iemand op twitter is hij overleden...
NOS zegt nu nog niks over dat hij dood zou zijn.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:PrinsesBo schreef:Volgens iemand op twitter is hij overleden...
NOS zegt nu nog niks over dat hij dood zou zijn.
Hoop ook dat t niet waar is.
Gast- Gast
Susan schreef:Zusje schreef:Optochten met sobere muziek? Waarom zie ik dat nou net niet voor me?
Ik zie dan een fanfare met alleen maar blokfluiten voor me.
En violen in mineur!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Bedoelde ze niet dan een vriend van hem wel de nodige veiligheidspullen bij zich had?Jordana schreef:Smikkell schreef:Aan een vriend heb je denk niet heel veel als je er samen onder ligt.Jordana schreef:Hij zou geen veiligheids"ding" bij hebben, wel een vriend.
Zo zeiden ze het op NOS.
Net effe terug gekeken, maar dat bedoelde ze.
Maar mag ik eerlijk bekennen dat het net lijkt of hij als dood is.
Jordana- Ratel
Jordana schreef:
Hoe bedoel je dat?
Gast- Gast
Jordana schreef:Smikkell schreef:Bedoelde ze niet dan een vriend van hem wel de nodige veiligheidspullen bij zich had?Jordana schreef:Smikkell schreef:Aan een vriend heb je denk niet heel veel als je er samen onder ligt.Jordana schreef:Hij zou geen veiligheids"ding" bij hebben, wel een vriend.
Zo zeiden ze het op NOS.
Net effe terug gekeken, maar dat bedoelde ze.
In dit topic of met de berichtgeving?
Gast- Gast
De berichtgeving.
Net al een terugblik op zijn leven, geboren en dat soort dingen. En nu wordt heel zijn leven besproken.
Ned 1 staat op bij me.
Net al een terugblik op zijn leven, geboren en dat soort dingen. En nu wordt heel zijn leven besproken.
Ned 1 staat op bij me.
Jordana- Ratel
Pagina 11 van 31 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 21 ... 31
Soortgelijke onderwerpen
» Prins Friso is overleden
» Zou jij met een prins kunnen trouwen?
» Show je Prins/Prinses!
» Friso pep 1 en 2
» Friso bewaarbus