Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Prins Friso, onder een lawine

+77
frolic
Paper Crown
Snoopy
teletascha
Ilargi
Blond
ellibre
Lady Starstruck
Jilke
Caribbeanlover
Guus
SleepingBeauty
Makamba
RYW
studiebol
Caramba
lyke
silly-one
Printje
Kqip
Rovine
rapa nui
Chocoholic
Tania
Roza
Bolleke
tuttebel
Bazinga
Ayla
Stuiterbal
ijsjemeisje
Lady4
Mom-Of-3
Jasmine
Niekske
sanne-84
SuperGrover
Lynn_
TukTuk
Bubbelicious
Vanilla Queen
Pompoen
Burn
Ella
Olijfje
Inge
iloverocknroll1984
Tsjip
Rebecca
Sarah1985
Antibes
Middleme
Atelier Madame
Mermaid
Arwyn
patjuhhh
May
Tyrael
loura
Lejow
Ster
Raindrop
Puk
Evalynn
Jordana
Tullow
Alex
Aziraphale
Ibbeltje
Mamsie
Monte
Rush
Susan
Marin
Jade
Minx
Fayebella
81 plaatsers

Pagina 2 van 31 Vorige  1, 2, 3 ... 16 ... 31  Volgende

Ga naar beneden

Prins Friso, onder een lawine - Pagina 2 Empty Re: Prins Friso, onder een lawine

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 3:52

Lily schreef:lees ik nu ook, terwijl tijdens de update enkele minuten geleden op de radio nog niks bekend was. Ja de geruchten maar er was nog niks bevestigd scratch Nu snap ik het ook niet meer haha. Want bij de NOS staat ook dat er meerdere personen getroffen zijn door de lawine.
Dat betekend niet dat ze er ook allemaal onder terecht zijn gekomen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Prins Friso, onder een lawine - Pagina 2 Empty Re: Prins Friso, onder een lawine

Bericht  Jade vr 17 feb 2012 - 3:53

Het hoofd van de RVD heeft bevestigd dat het om Prins Friso gaat en dat hij nog niet buiten levensgevaar is.

bron : live uitenzinding RTL nieuws

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 3:54

Susan schreef:Wat is nou het verschil tussen 'stabiel' en 'buiten levensgevaar'? Als je nog in levensgevaar bent dan is het toch niet stabiel? Ik snap dat nooit.

Hmmm buiten levensgevaaris betekend dat de toestand niet meer kritiek is dus de kans op overlijden een stuk kleiner wordt en stabiel betekend dat er nog geen verbetering in zit... Lady, waar zit je? smile

Gast
Gast

Bericht  Fayebella vr 17 feb 2012 - 3:56

Jade schreef:Het hoofd van de RVD heeft bevestigd dat het om Prins Friso gaat en dat hij nog niet buiten levensgevaar is.

Ik krijg altijd de kriebels van deze berichten. Ik heb de NOS erop staan.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rush vr 17 feb 2012 - 3:56

Ja, dat kan iedereen overkomen die buiten de piste gaat skiën.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 3:57

ik snap eigenlijk ook niet dat ze buiten de piste zijn gaan skiën, er is nu daar ongelofelijk veel sneeuw gevallen met veel kans op lawinegevaar.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 3:58

Rush schreef:Ja, dat kan iedereen overkomen die buiten de piste gaat skiën.
Met zoveel lawine gevaar! :shock:

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 17 feb 2012 - 3:58

Officieel persbericht:

15.51 uur: Persbericht RVD
Persbericht van de RVD:

"Namens Hare Majesteit de Koningin deelt de Rijksvoorlichtingsdienst mee dat Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Friso vandaag slachtoffer is geworden van een lawine in het skigebied van Lech. Prins Friso is opgenomen op de intensive care van het ziekenhuis in Innsbruck in Oostenrijk. Behandelend artsen beschrijven de toestand van de Prins als stabiel maar niet buiten levensgevaar."

Dus zeker wel Friso, maar idd wat er al gezegd wordt: Stabiel maar niet buiten levensgevaar.

Bah, ik ga sowieso on piste blijven komende week!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Jade vr 17 feb 2012 - 3:58

Lily schreef:ik snap eigenlijk ook niet dat ze buiten de piste zijn gaan skiën, er is nu daar ongelofelijk veel sneeuw gevallen met veel kans op lawinegevaar.

ja, dat valt nu niet meer terug te draaien. Ik denk dat ze dit niet goed hebben ingeschat

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 3:59

Heftig, echt heftig, maar ik vind al die telefoongesprekken met deskundigen op de extra uitzending van de NOS stikirritant!

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 17 feb 2012 - 4:01

Oreo schreef:Heftig, echt heftig, maar ik vind al die telefoongesprekken met deskundigen op de extra uitzending van de NOS stikirritant!

ja ik ook, net ook dat de koningin en fam een keer ingesneeuwd was. Boeiend ik vind dit wel ff wat heftiger.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 4:01

Oreo schreef:Heftig, echt heftig, maar ik vind al die telefoongesprekken met deskundigen op de extra uitzending van de NOS stikirritant!
Waarom?

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 17 feb 2012 - 4:02

Waarom? Ze moeten tijd vullen en zo benaderen ze het vanuit verschillende perspectieven. Doen ze altijd bij dit soort live uitzendingen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 4:02

Ik zie het nu op RTLnieuws. Erg! Ik hoop dat alles goed komt met hem.

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 17 feb 2012 - 4:03

ik vind het vrij veel nutteloze info, net als dat ze zo als net dus aangeven dat de koningin een keer ingesneeuwd was. En net als die reanimatie deskundige die er 5 minuten over doet om te vertellen dat ze er eigenlijk niets over kan zeggen

edit: meestal is het wat nuttiger maar dit is vrij wazig.

Laatst aangepast door Fairytale op vr 17 feb 2012 - 4:03; in totaal 1 keer bewerkt
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 4:03

Bah, of het nu verstandig was of niet zoiets gun je niemand! Sterkte voor onze koninklijke familie!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 4:04

Met een waarschuwing voor lawine op vier nog buiten de piste kan skien is wel een beetje dom. Neemt niet weg dat het erg is dat hij is bedolven. Hoop dat hij het redt.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 4:04

Fairytale schreef:ik vind het vrij veel nutteloze info, net als dat ze zo als net dus aangeven dat de koningin een keer ingesneeuwd was. En net als die reanimatie deskundige die er 5 minuten over doet om te vertellen dat ze er eigenlijk niets over kan zeggen

Tsja, ze weten zelf ook nog niks en ze moeten de uitzending eenmaal vullen totdat er concreet nieuws is.

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 17 feb 2012 - 4:06

Zelda schreef:
Fairytale schreef:ik vind het vrij veel nutteloze info, net als dat ze zo als net dus aangeven dat de koningin een keer ingesneeuwd was. En net als die reanimatie deskundige die er 5 minuten over doet om te vertellen dat ze er eigenlijk niets over kan zeggen

Tsja, ze weten zelf ook nog niks en ze moeten de uitzending eenmaal vullen totdat er concreet nieuws is.

Haha ja ga daar lekker over zitten mierenneuken. Dat soort achtergrond informatie wordt altijd gegeven als ze tijd moeten vullen bij live uitzendingen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 4:07

ik geef alleen aan dat IK het stikirritant vind he, niet dat het irritant IS!

Ben het met Fairytale eens, het voegt momenteel niks toe. Dat gesprek met de "burgemeester van lech".. het zei ongeveer niks meer dan wat er al op internet bekend was. En een reanimatie-deskundige.. waarom een live-telefoongesprek? Kunnen ze toch ook gewoon buiten de uitzending om bellen en een samenvatting geven? Of een wintersporter die daar momenteel ook verblijft, wat voegt dat allemaal extra toe?

IK vind het stikirritant! Tv is dus ook uit Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 4:08

oh, en ik snap dat ze een uitzending willen vullen hoor, absoluut. Maar ik stoor me er aan smile

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 17 feb 2012 - 4:08

Euh ja dan zet je 'm maar lekker uit toch? Ze kunnen moeilijk zo'n live uitzending even op pauze zetten tot er weer nieuwe berichten zijn.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx vr 17 feb 2012 - 4:10

Marin schreef:Euh ja dan zet je 'm maar lekker uit toch? Ze kunnen moeilijk zo'n live uitzending even op pauze zetten tot er weer nieuwe berichten zijn.

dat hoeft ook niet, maar zoals wat ze nu vertellen over hoe ze het normaal voorkomen, voegt wat meer toe. Een reanimatie deskundige die 5 minuten verteld dat ze het niet weet is irritant.

Heftige foto's trouwens
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 4:10

Marin schreef:Euh ja dan zet je 'm maar lekker uit toch? Ze kunnen moeilijk zo'n live uitzending even op pauze zetten tot er weer nieuwe berichten zijn.

Euh, wat heb ik net geschreven?
En ze kunnen toch informatie herhalen en aangeven dat "er op dit moment nog niks nieuws bekend is".. dat hebben ze ook al zo vaak gedaan!

Gast
Gast

Bericht  Monte vr 17 feb 2012 - 4:12

:shock: Ik hoop zo dat hij het overleeft, het zou echt te erg zijn voor zijn vrouw, beatrix en de hele familie.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 31 Vorige  1, 2, 3 ... 16 ... 31  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: