Prins Friso, onder een lawine
+77
frolic
Paper Crown
Snoopy
teletascha
Ilargi
Blond
ellibre
Lady Starstruck
Jilke
Caribbeanlover
Guus
SleepingBeauty
Makamba
RYW
studiebol
Caramba
lyke
silly-one
Printje
Kqip
Rovine
rapa nui
Chocoholic
Tania
Roza
Bolleke
tuttebel
Bazinga
Ayla
Stuiterbal
ijsjemeisje
Lady4
Mom-Of-3
Jasmine
Niekske
sanne-84
SuperGrover
Lynn_
TukTuk
Bubbelicious
Vanilla Queen
Pompoen
Burn
Ella
Olijfje
Inge
iloverocknroll1984
Tsjip
Rebecca
Sarah1985
Antibes
Middleme
Atelier Madame
Mermaid
Arwyn
patjuhhh
May
Tyrael
loura
Lejow
Ster
Raindrop
Puk
Evalynn
Jordana
Tullow
Alex
Aziraphale
Ibbeltje
Mamsie
Monte
Rush
Susan
Marin
Jade
Minx
Fayebella
81 plaatsers
Pagina 5 van 31
Pagina 5 van 31 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18 ... 31
Re: Prins Friso, onder een lawine
Smikkell schreef:Dat wordt geen carnaval.
Daar moest ik ook net aan denken, ik neem aan dat dat in dat geval wel wordt afgelast, toch?
(Edit: net als Smikkell vind ik dat ook niet belangrijk, maar ik moest er wel aan denken.)
Laatst aangepast door Susan op vr 17 feb 2012 - 4:59; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Smikkell schreef:Dat wordt geen carnaval.
Daar moest ik ook net aan denken, ik neem aan dat dat in dat geval wel wordt afgelast, toch?
Carnaval aflassen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Vind je het heel erg als ik deskundigen uit dat gebied sneller geloof dan jou, omdat je ooit eens iets hebt gezien op Discovery?Cimic schreef:Sorry Smikkel, dat maakt niet uit, je kan je wel degelijk iets bewegen plak of niet. Het kost alleen een hoop moeite en je bent zo uitgeput.
Dat mag hoor! Wil ook niet perse gelijk hebben. Ik geef het alleen even aan. Maar je kan wel nagaan dat mensen van Discovery ook verstand hebben, of ze moeten al onzin uitzenden.
Gast- Gast
Ik denk het wel ja!Susan schreef:Smikkell schreef:Dat wordt geen carnaval.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Vind je het heel erg als ik deskundigen uit dat gebied sneller geloof dan jou, omdat je ooit eens iets hebt gezien op Discovery?Cimic schreef:Sorry Smikkel, dat maakt niet uit, je kan je wel degelijk iets bewegen plak of niet. Het kost alleen een hoop moeite en je bent zo uitgeput.
dit zeiden ze net ook op het nieuws, je moet zorgen dat je een soort van ademgat maakt met je armen, en dat kan niet als de sneeuw stil ligt
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Nieuwe update:
Nieuwssite OE24 lijkt de Oostenrijkse bron te zijn van het verhaal dat Friso hersendood zou zijn verklaard. De site heeft het echter zelf over een onbevestigd gerucht. Oorzaak zou een zuurstoftekort zijn.
Nieuwssite OE24 lijkt de Oostenrijkse bron te zijn van het verhaal dat Friso hersendood zou zijn verklaard. De site heeft het echter zelf over een onbevestigd gerucht. Oorzaak zou een zuurstoftekort zijn.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:Ik denk het wel ja!Susan schreef:Smikkell schreef:Dat wordt geen carnaval.
denk het niet aangezien hij officieel geen prins meer is
Minx- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Ik denk het wel ja!Susan schreef:Smikkell schreef:Dat wordt geen carnaval.
Maar dat kan toch helemaal niet? Je kan toch ook kerst of pasen niet aflassen?
Gast- Gast
en al zou het om de kroonprins zou zijn dan denk ik denk dat carnaval nog niet wordt afgelast hoor
Gast- Gast
Ik hoop het niet, al hebben mensen op twitter wel vaak het eerste bericht en staat het daar vaak eerder dan dat het in het ''echte'' nieuws komt. Dus laten we hopen dat het een onrustzaaier is en niet dat het klopt.Cimic schreef:Zelda schreef:Alex schreef:Dit staat nu op nu.nl:
Op Twitter wordt beweerd dat Friso "volgens Oostenrijkse media" hersendood zou zijn verklaard. Wij kunnen daar vooralsnog geen enkele bron voor vinden.
Twitter zou ik niet zo snel geloven.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Charlie schreef:Smikkell schreef:Ik denk het wel ja!Susan schreef:Smikkell schreef:Dat wordt geen carnaval.
Nee idd daar dacht ik dus ook aan.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Lily schreef:en al zou het om de kroonprins zou zijn dan denk ik denk dat carnaval nog niet wordt afgelast hoor
Nee idd.
Gast- Gast
Fairytale schreef:Smikkell schreef:Ik denk het wel ja!Susan schreef:Smikkell schreef:Dat wordt geen carnaval.
Dan nog is hij lid van de koninklijke familie.
Alex- Ratel
Nee, ik geloof ook wel dat er sneeuw is waarin je je naar boven kan werken. Maar als er wordt gezegd dat dit het type sneeuw is waarin dat niet mogelijk is, door mensen die daar nu zijn en er verstand van hebben, dan hecht ik weinig aan jou 'Sorry Smikkell, dat maakt niet uit, je kan wel degelijk bewegen plak of niet'. Alleen omdat jij ooit iets hebt gezien op Discovery. Jij kan helemaal niet weten of dat wel of niet zo is, dus vind je reactie en daarin je stelligheid best vreemd.Cimic schreef:Smikkell schreef:Vind je het heel erg als ik deskundigen uit dat gebied sneller geloof dan jou, omdat je ooit eens iets hebt gezien op Discovery?Cimic schreef:Sorry Smikkel, dat maakt niet uit, je kan je wel degelijk iets bewegen plak of niet. Het kost alleen een hoop moeite en je bent zo uitgeput.
Dat mag hoor! Wil ook niet perse gelijk hebben. Ik geef het alleen even aan. Maar je kan wel nagaan dat mensen van Discovery ook verstand hebben, of ze moeten al onzin uitzenden.
Gast- Gast
Alex schreef:Nieuwe update:
Tsja, ik vind het niet onaannemelijk...helaas
Gast- Gast
Fairytale schreef:Smikkell schreef:Ik denk het wel ja!Susan schreef:Smikkell schreef:Dat wordt geen carnaval.
Het lijkt me raar als ze dat daarom niet doen.
Susan- Lady Post-a-lot
Charlie schreef:Smikkell schreef:Ik denk het wel ja!Susan schreef:Smikkell schreef:Dat wordt geen carnaval.
Kerst en Pasen vieren mensen in de privacy van hun eigen gezin, carnaval niet.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik las ook dat na negen minuten onder de sneeuw je overlevingskansen sterk afnemen ...
Alex- Ratel
Susan schreef:Charlie schreef:Smikkell schreef:Ik denk het wel ja!Susan schreef:Smikkell schreef:Dat wordt geen carnaval.
Het gaat niet om de privacy van gezin of niet, het gaat erom dat het een religieuze betekenis heeft, zeker hier in het zuiden en het voor veel mensen gewoon bij hun geloof hoort (bij velen ook niet). En voor velen hier is het ook een zeer belangrijk gezinsfeest.
Gast- Gast
Alex schreef:Fairytale schreef:Smikkell schreef:Ik denk het wel ja!Susan schreef:Smikkell schreef:Dat wordt geen carnaval.
Dan nog is hij lid van de koninklijke familie.
hij is nog wel lid van de koninklijke familie maar geen lid meer van het koninklijk huis, en hoe lullig ook hij betekend voor Nederland nu net zo veel als Margarita bijvoorbeeld. Al zal het waarschijnlijk wel iets anders zijn aangezien hij toch de zoon van de koningin is, maar officieel is hij niets van Nederland
Minx- Lady Post-a-lot
Denk dat je carnaval eerder kan vergelijken met Koninginnedag en niet met een Christelijke feestdag dat wereldwijd wordt gevierd. Daarnaast denk ik zeker dat er bepaalde evenementen rondom Kerst of Pasen zouden worden afgelast bij het overlijden van iemand uit de koningklijke familie.Charlie schreef:Smikkell schreef:Ik denk het wel ja!Susan schreef:Smikkell schreef:Dat wordt geen carnaval.
Gast- Gast
Susan schreef:Charlie schreef:Smikkell schreef:Ik denk het wel ja!Susan schreef:Smikkell schreef:Dat wordt geen carnaval.
En dan nog denk ik dat het niet afgelast wordt. Ik denk eerder dat ze er bij stil zullen staan, mocht hij overlijden. Weet je hoeveel tijd en geld er wagens zit voor de optocht ed. En hoeveel er in elk dorp/stad georganiseerd is. Ik denk niet dat ze dat zomaar aflassen.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Daarbij is Carnaval ook geen officieel feest meer dus kun je dat zo ook zo cancelen lijkt mij.Susan schreef:Charlie schreef:Smikkell schreef:Ik denk het wel ja!Susan schreef:Smikkell schreef:Dat wordt geen carnaval.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nee, ik geloof ook wel dat er sneeuw is waarin je je naar boven kan werken. Maar als er wordt gezegd dat dit het type sneeuw is waarin dat niet mogelijk is, door mensen die daar nu zijn en er verstand van hebben, dan hecht ik weinig aan jou 'Sorry Smikkell, dat maakt niet uit, je kan wel degelijk bewegen plak of niet'. Alleen omdat jij ooit iets hebt gezien op Discovery. Jij kan helemaal niet weten of dat wel of niet zo is, dus vind je reactie en daarin je stelligheid best vreemd.Cimic schreef:Smikkell schreef:Vind je het heel erg als ik deskundigen uit dat gebied sneller geloof dan jou, omdat je ooit eens iets hebt gezien op Discovery?Cimic schreef:Sorry Smikkel, dat maakt niet uit, je kan je wel degelijk iets bewegen plak of niet. Het kost alleen een hoop moeite en je bent zo uitgeput.
Prima Smikkel, dat mag jij vreemd vinden ik gaf alleen maar even aan wat ik wist en uit dingen die ik heb gezien en gehoord. En daar is toch ook niks mis mee?
Gast- Gast
Pagina 5 van 31 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18 ... 31
Soortgelijke onderwerpen
» Prins Friso is overleden
» Zou jij met een prins kunnen trouwen?
» Show je Prins/Prinses!
» Friso pep 1 en 2
» Friso bewaarbus
» Zou jij met een prins kunnen trouwen?
» Show je Prins/Prinses!
» Friso pep 1 en 2
» Friso bewaarbus