Prins Friso, onder een lawine
+77
frolic
Paper Crown
Snoopy
teletascha
Ilargi
Blond
ellibre
Lady Starstruck
Jilke
Caribbeanlover
Guus
SleepingBeauty
Makamba
RYW
studiebol
Caramba
lyke
silly-one
Printje
Kqip
Rovine
rapa nui
Chocoholic
Tania
Roza
Bolleke
tuttebel
Bazinga
Ayla
Stuiterbal
ijsjemeisje
Lady4
Mom-Of-3
Jasmine
Niekske
sanne-84
SuperGrover
Lynn_
TukTuk
Bubbelicious
Vanilla Queen
Pompoen
Burn
Ella
Olijfje
Inge
iloverocknroll1984
Tsjip
Rebecca
Sarah1985
Antibes
Middleme
Atelier Madame
Mermaid
Arwyn
patjuhhh
May
Tyrael
loura
Lejow
Ster
Raindrop
Puk
Evalynn
Jordana
Tullow
Alex
Aziraphale
Ibbeltje
Mamsie
Monte
Rush
Susan
Marin
Jade
Minx
Fayebella
81 plaatsers
Pagina 1 van 31
Pagina 1 van 31 • 1, 2, 3 ... 16 ... 31
Prins Friso, onder een lawine
Ik zie nu net op tv dat een lid van de Koniklijke familie onder een lawine is gekomen. Het is hoogstwaarschijnlijk prins Friso. Er is verder nog niks bekend.
Ik vind dat toch altijd erg om te horen. Hopelijk vinden ze hem of is hij al gevonden en is alles goed.
Ik vind dat toch altijd erg om te horen. Hopelijk vinden ze hem of is hij al gevonden en is alles goed.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Prins Friso, onder een lawine
Prins Friso bedolven onder lawine
Laatste update: 17 februari 2012 15:37 info
LECH - Prins Johan Friso is vrijdag tijdens het skiën bedolven onder een lawine. Hij is gereanimeerd en naar een ziekenhuis gebracht.
Foto: ANP
Dat heeft de burgemeester van Lech vrijdag gezegd tegen Oostenrijkse media. De toestand van de prins is kritiek.
De lawine kwam iets na het middaguur naar beneden bij Litzen-Zugertobel. De prins werd snel gevonden. Er zouden niet meer vermisten zijn.
In de afgelopen dagen heeft het zwaar gesneeuwd in de Oostenrijkse Alpen. Daardoor groeit het gevaar van lawines.
aldus nu.nl
LECH - Prins Johan Friso is vrijdag tijdens het skiën bedolven onder een lawine. Hij is gereanimeerd en naar een ziekenhuis gebracht.
Dat heeft de burgemeester van Lech vrijdag gezegd tegen Oostenrijkse media. De toestand van de prins is kritiek.
De lawine kwam iets na het middaguur naar beneden bij Litzen-Zugertobel. De prins werd snel gevonden. Er zouden niet meer vermisten zijn.
In de afgelopen dagen heeft het zwaar gesneeuwd in de Oostenrijkse Alpen. Daardoor groeit het gevaar van lawines.
aldus nu.nl
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Dit staat op nu.nl:
In de afgelopen dagen heeft het zwaar gesneeuwd in de Oostenrijkse Alpen. Daardoor groeit het gevaar van lawines
In de afgelopen dagen heeft het zwaar gesneeuwd in de Oostenrijkse Alpen. Daardoor groeit het gevaar van lawines
Gast- Gast
edit:nu informatie x 3 is iets teveel van het goede
--------
--------
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Hoorde net op het nieuws dat het nog niet zeker was dat het om Prins Friso ging. Brrr het maakt ook niet uit wie het is als de persoon het maar levend vanaf brengt.
Gast- Gast
Idd Jade, maar wel fijn om te horen dat ze hem gevonden hebben, levend. Hopelijk gaat alles goed komen.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Ik hoop ook dat het goed komt! Vreselijk!
Jade- Ratel
Hij heeft 20min eronder gelegen wat erg lang is, hij is daarna gereanimeerd en in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht waar hij nu aan het vechten is voor zijn leven. Er is echter nog niet bekend gemaakt welk familielid het is. Dit verwachten ze ieder moment door een persconferenctie van de koninklijke familie zelf.
Gast- Gast
Dus het is nog niet eens zeker dat het wel om prins Friso gaat?
Gast- Gast
Bah wat eng! Dat vind ik wel echt heel naar om te horen en hoop echt dat het goed komt met hem!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Zelda schreef:Dus het is nog niet eens zeker dat het wel om prins Friso gaat?
Dat vind ik ook een beetje vreemd, of zijn er meerdere leden van de familie vermist? Anders is het toch simpel wie het is?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Gister vonden ze het nog fijn dat door het vele sneeuw de wegen waren afgesloten en ze nu meer privacy hadden.
Gast- Gast
\Susan schreef:Zelda schreef:Dus het is nog niet eens zeker dat het wel om prins Friso gaat?
Dat vind ik ook een beetje vreemd, of zijn er meerdere leden van de familie vermist? Anders is het toch simpel wie het is?
Volgens de NOS gaat het wel om Prins Friso. Die vertrouw ik toch meestal wel.
De news feed:
15.43 uur: RVD: toestand stabiel
De RVD meldt dat de toestand van Friso stabiel is. Hij is nog niet buiten levensgevaar.
15.39 uur: Burgemeester Lech
Friso ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis en hij vecht voor zijn leven. Er zouden meerdere mensen bedolven zijn. De burgemeester wil niet te veel zeggen. Hij wil eerst met de koninklijke familie overleggen.
15.38 uur: Rutte persconferentie
Premier Rutte zegt tijdens een persconferentie dat het niet om de kroonprins gaat of om koningin Beatrix. Verder kan hij nog niets over het ongeluk melden. Zodra Rutte meer informatie heeft, zal hij de pers weer te woord staan.
15.34 uur: Friso gereanimeerd
De burgemeester van Lech zegt dat Friso is gereanimeerd en naar een ziekenhuis in Lech gebracht.
15.31: Rutte bevestigt
Premier Rutte bevestigt dat het niet om koningin Beatrix gaat die onder de sneeuw is bevolven.
15.28 uur: Het zou gaan om Friso
Een lokaal persbureau meldt dat het om Friso gaat.
15.28 uur: Eerste nieuws
Lokale media in Oostenrijk melden dat een lid van het koningshuis is bedolven onder een lawine.
Marin- Lady Post-a-lot
Ja idd, dit is wel verwarrend zo.Susan schreef:Zelda schreef:Dus het is nog niet eens zeker dat het wel om prins Friso gaat?
Gast- Gast
Susan schreef:Zelda schreef:Dus het is nog niet eens zeker dat het wel om prins Friso gaat?
Vermist is niemand meer maar er is 1 persoon bedolven onder een lawine, de geruchten gaan dat het prins friso is maar er is nog niks bekend gemaakt door niemand.
Gast- Gast
Wat is nou het verschil tussen 'stabiel' en 'buiten levensgevaar'? Als je nog in levensgevaar bent dan is het toch niet stabiel? Ik snap dat nooit.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Nou dat is vreemd, op Nu.nl en op NOS staat dat het wel om prins Friso gaat.Lily schreef:Susan schreef:Zelda schreef:Dus het is nog niet eens zeker dat het wel om prins Friso gaat?
Vermist is niemand meer maar er is 1 persoon bedolven onder een lawine, de geruchten gaan dat het prins friso is maar er is nog niks bekend gemaakt door niemand.
Gast- Gast
Maar wel door iemand dus..Lily schreef:Susan schreef:Zelda schreef:Dus het is nog niet eens zeker dat het wel om prins Friso gaat?
Er staat dat Willem en Bea ongedeerd zijn. En ze hebben het ook alleen over Friso, dus lijkt me duidelijk.
Gast- Gast
Marin, hoorde 5 min geleden op 3fm dat het nog niet bekend was dat het om Friso ging. Pffff stomme verwarring, hopelijk is er snel meer duidelijkheid!
Gast- Gast
Hier RTL nieuws:
http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/miMedia/livestream/insa.xml
http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/miMedia/livestream/insa.xml
Jade- Ratel
Susan schreef:Wat is nou het verschil tussen 'stabiel' en 'buiten levensgevaar'? Als je nog in levensgevaar bent dan is het toch niet stabiel? Ik snap dat nooit.
Stabiel is dat het niet steeds fluctueert lijkt me, dat het niet ineens erger wordt, in korte tijd verslechtert. Maar het gaat niet zodanig goed, dat ie buiten levensgevaar is.
Marin- Lady Post-a-lot
lees ik nu ook, terwijl tijdens de update enkele minuten geleden op de radio nog niks bekend was. Ja de geruchten maar er was nog niks bevestigd Nu snap ik het ook niet meer haha. Want bij de NOS staat ook dat er meerdere personen getroffen zijn door de lawine.
Gast- Gast
Pagina 1 van 31 • 1, 2, 3 ... 16 ... 31
Soortgelijke onderwerpen
» Prins Friso is overleden
» Zou jij met een prins kunnen trouwen?
» Show je Prins/Prinses!
» Friso pep 1 en 2
» Friso bewaarbus
» Zou jij met een prins kunnen trouwen?
» Show je Prins/Prinses!
» Friso pep 1 en 2
» Friso bewaarbus