trouwtopic 2012
+54
Saxy
Shy
Bet Weter
Gizmo
silly-one
Chantal1984
Jelleke
Primrose
sweetladyy1
Lavendel
sanne-84
Raven
Loes263
Supertalentje
Qiara
Suus
Fayebella
Julia
Roos
Shisha
Pien
Jacolien
Sjonno
Tsjip
Melis_je
vlinder-2011
Quet
RedRose
Bibi2010
Dennenappel
ChocoChip
Tazz
TNMN
Jordana
mzcharlotte
Zwoesj
Snoes
Lejow
TukTuk
Kamperseboekenwurm
famke88
Beachgirl
Sjors
Miss G
Minx
Fred
Live Laugh Love
me1987
Inge
Arwyn
Ella
Emma_
bolus26
**_pearl_**
58 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: trouwtopic 2012
Hij wilt toch ook trouwen :-p kunnen jullie mooi ideeën op doen, kortingsbonnen krijgen etc etc
Naja opzich vind ik de L&M beurs niet mega noodzakelijk maar wel leuk
Naja opzich vind ik de L&M beurs niet mega noodzakelijk maar wel leuk
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn vriend ging gewoon mee. Ik zei dat er 1 oktober een trouwbeurs was in Utrecht en hij vond het prima. Ik had ook echt gehoopt dat we veel dingetjes konden bekijken samen maar dat viel ons een beetje tegen. Maar we hebben de ringen die ik op internet mooi vond in het echt gezien, heerlijk genoten van de bruidsshow en ach het was gewoon een leuk dagje uit samen. En bij die beurs kreeg ik pas echt het besef dat ik we gaan trouwen!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Mijn vriend gaat zaterdag gewoon met me mee, we zijn aan het begin van het jaar ook samen naar een andere bruidsbeurs geweest. Ik heb hem gevraagd of hij mee wilde, het antwoord was ja. Als hij niet had gewild was ik met een vriendin gegaan.
Gast- Gast
Ik heb gister een proefdruk van de trouwkaart besteld. Ik ben echt zo benieuwd!
Hoe doen jullie het trouwens met de tekst? Omdat we zowel daggasten als avondgasten hebben willen we 2 dezelfde kaarten maar dan met een andere tekst erin.
Ik heb nu trouwens de proefdruk besteld van de kaart voor de daggasten.
Hoe doen jullie het trouwens met de tekst? Omdat we zowel daggasten als avondgasten hebben willen we 2 dezelfde kaarten maar dan met een andere tekst erin.
Ik heb nu trouwens de proefdruk besteld van de kaart voor de daggasten.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Na lang niks te hebben gepost vanwege de drukte weer eens een berichtje..
Volgende week zondag ook naar de beurs in Zwolle, ben benieuwd..
Wij gaan 11-11-11 in ondertrouw en dan ook om kaarten en 12 november jurken passen! Spannend :d
We hebben vorige week ook de fotograaf vastgelegd, viel me goed tegen hoe duur dat is zeg maar goed we doen alles zoals we willen, zou zonde zijn als we dan geen goede/mooie foto's hebben..
Iemand nog leuke dingen in het vooruitzicht?
Volgende week zondag ook naar de beurs in Zwolle, ben benieuwd..
Wij gaan 11-11-11 in ondertrouw en dan ook om kaarten en 12 november jurken passen! Spannend :d
We hebben vorige week ook de fotograaf vastgelegd, viel me goed tegen hoe duur dat is zeg maar goed we doen alles zoals we willen, zou zonde zijn als we dan geen goede/mooie foto's hebben..
Iemand nog leuke dingen in het vooruitzicht?
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Vlinder> nu al in ondertrouw terwijl je pas over 7 maanden gaat trouwen? Of is dat normaal? Het klinkt zo vroeg of zo.
Gast- Gast
bij ons is het 2 maanden van te voren
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Theedoosje schreef:Vlinder> nu al in ondertrouw terwijl je pas over 7 maanden gaat trouwen? Of is dat normaal? Het klinkt zo vroeg of zo.
Dat verschilt ook per gemeente, bij de ene gemeente kan je pas je trouwdatum vast leggen nadat je in ondertrouw gegaan bent. Bij andere gemeente niet.
Wij gaan trouwens ook 6 maanden voor ons trouwen in ondertrouw
Vlinder, ga jij de zondag naar de L&M beurs?
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Theedoosje schreef:Vlinder> nu al in ondertrouw terwijl je pas over 7 maanden gaat trouwen? Of is dat normaal? Het klinkt zo vroeg of zo.
Wij zijn op 9 augustus al in ondertrouw gegaan. We trouwen 13 juli dus we waren erg vroeg:)We hadden die week allebei vrij en vonden het wel handig omdat dan gelijk te regelen.
Het mag 1 maand tot een jaar van te voren. Hiermee konden we inderdaad ook alles vastleggen dus ben wel blij dat dat vast klaar is.
Chantal1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 31
Punten : 35
Registratiedatum : 11-10-11
met sinterklaas willen we de getuigen vragen (niet dat we dan aan kadootjes doen maar goed)
vriend vraagt 2 broertjes, ik broertje en vriendin
we willen ze een pen geven (van de expo, dus even kijken of ze alle namen hebben, anders wordt het een pen met alleen de voorletter) met daarbij een briefje; zou je deze pen willen gebruiken op 16mei 2012 om je handtekening te zetten.
heb gezocht naar een leuk gedicht, maar vind de meeste zo diep gaan, terwijl ik verwacht dat de broertjes het heel nuchter oppakken (owja is goed), dus vond dat ene zinnetje wel goed genoeg haha.
hoe hebben jullie je getuigen gevraagd/ willen jullie ze vragen?
we willen ze een pen geven (van de expo, dus even kijken of ze alle namen hebben, anders wordt het een pen met alleen de voorletter) met daarbij een briefje; zou je deze pen willen gebruiken op 16mei 2012 om je handtekening te zetten.
heb gezocht naar een leuk gedicht, maar vind de meeste zo diep gaan, terwijl ik verwacht dat de broertjes het heel nuchter oppakken (owja is goed), dus vond dat ene zinnetje wel goed genoeg haha.
sanne-84- Ratel
Oow leuk Sanne!
Ik zou alleen enorm bang zijn die pijn kwijt te raken in de tussentijd
Gast- Gast
sanne-84 schreef:met sinterklaas willen we de getuigen vragen (niet dat we dan aan kadootjes doen maar goed)
Wat een leuk idee! Wij hebben eigenlijk gewoon gevraagd toen we vertelde dat we gingen trouwen. Jouw manier klinkt veel leuker:)
Chantal1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 31
Punten : 35
Registratiedatum : 11-10-11
Theedoosje schreef:Oow leuk Sanne!
het gaat ook meer om het idee;) grote kans dat 2 van de 4 die pen idd kwijt zijn, of er niet aan gedacht hebben;)
sanne-84- Ratel
sanne-84 schreef:Theedoosje schreef:Oow leuk Sanne!
het gaat ook meer om het idee;) grote kans dat 2 van de 4 die pen idd kwijt zijn, of er niet aan gedacht hebben;)
ja snap ik maar toch. Ik zou het dan juist als getuigen wel graag meenemen die pen haha.
Gast- Gast
Ik wilde 22 december in ondertrouw gaan maar dan krijgt mijn vriend waarschijnlijk geen vrij. Ik vond het wel mooi die datum want dan zitten we precies 6 maanden voor onze trouwdag. In onze gemeente kun je trouwens ook alleen maar op maandag of op donderdag in ondertrouw. En 22 december valt op een donderdag.
Getuigen moeten we nog vragen allebei. Ik wil mijn zusje en oma. Mijn vriend zijn broertje en een gezamenlijke vriend. Hoe jij het vraagt Sanne is wel erg leuk! Maar hier zal het wel gewoon vragen worden.
Verder hebben wij het eerste bedankje af! Er moet alleen nog een kaartje aan maar die laten we tegelijk met de trouwkaarten drukken.
Ik heb verder al heel veel proefdrukken besteld! Op veel sites kun je ze gratis aanvragen dus laat maar komen. Pas als je ze in het echt ziet kun je ze het beste beoordelen. Wij doen nu (Als we bij deze kaart blijven) een algemene trouwkaart met een apart kaartje erbij in. Dat scheelt nogal in de prijs. Kaarten zijn alweer duur genoeg! Of nou ja wij zijn te veeleisend....
Getuigen moeten we nog vragen allebei. Ik wil mijn zusje en oma. Mijn vriend zijn broertje en een gezamenlijke vriend. Hoe jij het vraagt Sanne is wel erg leuk! Maar hier zal het wel gewoon vragen worden.
Verder hebben wij het eerste bedankje af! Er moet alleen nog een kaartje aan maar die laten we tegelijk met de trouwkaarten drukken.
Ik heb verder al heel veel proefdrukken besteld! Op veel sites kun je ze gratis aanvragen dus laat maar komen. Pas als je ze in het echt ziet kun je ze het beste beoordelen. Wij doen nu (Als we bij deze kaart blijven) een algemene trouwkaart met een apart kaartje erbij in. Dat scheelt nogal in de prijs. Kaarten zijn alweer duur genoeg! Of nou ja wij zijn te veeleisend....
Tsjip- Prater
tsjip, al lekker op tijd met de bedankjes! wat maken jullie?
dat ga ik vandaag of morgen doen, op zoek naar bedankjes (niet al te veel geld, vinden we niet nodig) en trouwkaarten
dat ga ik vandaag of morgen doen, op zoek naar bedankjes (niet al te veel geld, vinden we niet nodig) en trouwkaarten
sanne-84- Ratel
sanne-84 schreef:tsjip, al lekker op tijd met de bedankjes! wat maken jullie?
Wij maken houten hartjes, verven ze wit, leuk touwtje eraan en een kaartje in dezelfde stijl als de trouwkaart. Wij hebben een soort van webwinkeltje in houten letters en figuren dus alle materialen hebben we thuis dus we kunnen het mooi goedkoop maken. Verder kan mijn vriend 's avonds niet zo goed stil zitten vandaar dat we er al eentje af hebben. Maar deze is niet zo mooi geworden hoor!
Ik vond het ook zonde geld om er veel geld aan uit te geven en ik wilde ook niet iets geven want meteen in de kast beland. Dit soort hartjes kun je nu overal kopen en mensen kunnen ze leuk ergens ophangen. Het is iig iets wat ik leuk zou vinden om te krijgen
Tsjip- Prater
Tsjip schreef:sanne-84 schreef:tsjip, al lekker op tijd met de bedankjes! wat maken jullie?
Wij maken houten hartjes, verven ze wit, leuk touwtje eraan en een kaartje in dezelfde stijl als de trouwkaart. Wij hebben een soort van webwinkeltje in houten letters en figuren dus alle materialen hebben we thuis dus we kunnen het mooi goedkoop maken. Verder kan mijn vriend 's avonds niet zo goed stil zitten vandaar dat we er al eentje af hebben. Maar deze is niet zo mooi geworden hoor!
Ik vond het ook zonde geld om er veel geld aan uit te geven en ik wilde ook niet iets geven want meteen in de kast beland. Dit soort hartjes kun je nu overal kopen en mensen kunnen ze leuk ergens ophangen. Het is iig iets wat ik leuk zou vinden om te krijgen
toen ik deze zin las dacht ik; hm lijkt me duur en erg veel tijd, maar als je er al in zit dan valt dat inderdaad best mee!
inderdaad een leuk idee!
sanne-84- Ratel
sanne-84 schreef:Tsjip schreef:sanne-84 schreef:tsjip, al lekker op tijd met de bedankjes! wat maken jullie?
toen ik deze zin las dacht ik; hm lijkt me duur en erg veel tijd, maar als je er al in zit dan valt dat inderdaad best mee!
inderdaad een leuk idee!
En MDF is niet duur. Zo'n hele grote plaat kost 16 euro volgens mij en volgens mijn vriend kunnen we daar 150 hartjes uithalen. Een pot latex en een kwast kost ook niet alles. En de touwtjes zijn ook goedkoop. De kaartjes zullen het duurste worden. En verder hebben we alle gereedschap er al voor anders was ik iets anders gaan knutselen.
Wat ik trouwens eerst als idee had: Een klein ontbijtje voor de dag erna aan iedereen meegeven. Een zakje thee, koffiepad, zo'n klein pakje hagelslag, klein pakje pindakaas en een asperine of zo. Dat kun je ook zo duur maken als je zelf wil.
Maar er zijn zoveel leuke ideetjes! Gewoon even goed zoeken. En op de trouwhyves staan trouwens ook veel leuke dingen.
Tsjip- Prater
leuk idee met die pen, wij hebben onze getuige na de tijd een pen gegeven met opdruk van het kaartje eropsanne-84 schreef:met sinterklaas willen we de getuigen vragen (niet dat we dan aan kadootjes doen maar goed)
Ze mogen die pen trouwens niet gebruiken want word een speciale pen gebruikt op de akte
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Sarah1985 schreef:leuk idee met die pen, wij hebben onze getuige na de tijd een pen gegeven met opdruk van het kaartje eropsanne-84 schreef:met sinterklaas willen we de getuigen vragen (niet dat we dan aan kadootjes doen maar goed)
Ze mogen die pen trouwens niet gebruiken want word een speciale pen gebruikt op de akte
Ik was getuige op het huwelijk van mijn broer, ik kreeg ook een pen van hun en mocht die wél gebruiken om de akte te tekenen.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Pandora schreef:Sarah1985 schreef:leuk idee met die pen, wij hebben onze getuige na de tijd een pen gegeven met opdruk van het kaartje eropsanne-84 schreef:met sinterklaas willen we de getuigen vragen (niet dat we dan aan kadootjes doen maar goed)
Ik was getuige op het huwelijk van mijn broer, ik kreeg ook een pen van hun en mocht die wél gebruiken om de akte te tekenen.
Ohw wat vreemd ons werd gezegd dat alleen met die pen mocht van het gemeentehuis. Misschien weer verandert in de jaren
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
geen idee hoe dat bij ons is.. anders hebben ze toch een leuk aandenken voor thuis
sanne-84- Ratel
Hebben jullie al over de tekst van jullie kaart nagedacht? Ik kom er niet uit.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» trouwtopic 2011 !
» Trouwtopic 2013
» Trouwtopic 2013
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» Wie is de mol 2012
» Trouwtopic 2013