trouwtopic 2012
+54
Saxy
Shy
Bet Weter
Gizmo
silly-one
Chantal1984
Jelleke
Primrose
sweetladyy1
Lavendel
sanne-84
Raven
Loes263
Supertalentje
Qiara
Suus
Fayebella
Julia
Roos
Shisha
Pien
Jacolien
Sjonno
Tsjip
Melis_je
vlinder-2011
Quet
RedRose
Bibi2010
Dennenappel
ChocoChip
Tazz
TNMN
Jordana
mzcharlotte
Zwoesj
Snoes
Lejow
TukTuk
Kamperseboekenwurm
famke88
Beachgirl
Sjors
Miss G
Minx
Fred
Live Laugh Love
me1987
Inge
Arwyn
Ella
Emma_
bolus26
**_pearl_**
58 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: trouwtopic 2012
Shisha, ik had ze al op facebook gezien en ze zijn echt leuk :-)
Birgit, die staat ook in onze top qua kaarten. Alleen zou ik graag zwart met paars willen (dus het roze dan paars maar nog niet geïnformeerd of dat mogelijk is)
Birgit, die staat ook in onze top qua kaarten. Alleen zou ik graag zwart met paars willen (dus het roze dan paars maar nog niet geïnformeerd of dat mogelijk is)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Inge schreef:Shisha, ik had ze al op facebook gezien en ze zijn echt leuk :-)
Wij zijn nu ook bezig met de trouwkaarten en bij alle drukkerijen waar wij geweest zijn geven ze aan dat de kleur niet aangepast kan worden. "De kaarten zijn qua kleur zoals ze zijn" krijgen wij steeds te horen . Alleen aan de binnenkant qua tekstkleur en de inlegvellen kunnen aangepast worden. Ik baal hier ook stevig van want wij willen de kaarten dus met paars, zilver en wit en alle kaarten die wij mooi vinden zijn met roze en zwart of oranje en zwart Dus als jij iemand vindt die de kleuren wel aan kan passen hoor ik het graag haha!
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Kunnen jullie mijn trouwschoenen zien? Ik hoop dat het gelukt is
Emma_- Fluisteraar
Dank je Inge!
Emma: En als je ze nu zelf ontwerpt? Er zijn behoorlijk wat sites waar dit kan en bij sommige kun je echt alles aanpassen!
Emma: En als je ze nu zelf ontwerpt? Er zijn behoorlijk wat sites waar dit kan en bij sommige kun je echt alles aanpassen!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Shisha schreef:Dank je Inge!
Ja, daar zijn we nu ook naar aan het kijken! Ik vind jouw schoenen trouwens ook erg mooi. Je kunt ze na de bruiloft idd ook nog aan. Ik denk niet dat ik dat mijn schoenen nog doe...
Kun je trouwens mijn foto zien die ik gepost heb? Zo ja, dan weet ik dat het gelukt is en kan ik ook mijn jurk posten
Emma_- Fluisteraar
Ik zie hem ja! Mooie schoenen!
Shisha- Ratel
Haha dank je! Dan nu mijn prachtige jurk (die van mij is ivoor):
Helaas al weg!
Helaas al weg!
Laatst aangepast door Emma_ op vr 28 okt 2011 - 23:07; in totaal 2 keer bewerkt
Emma_- Fluisteraar
Mooi!
Ik kan trouwens niet wachten tot het zover is haha! Ik ben ook zo benieuwd naar het pak van mijn vriend!
Ik kan trouwens niet wachten tot het zover is haha! Ik ben ook zo benieuwd naar het pak van mijn vriend!
Shisha- Ratel
Emma_ schreef:Haha dank je! Dan nu mijn prachtige jurk (die van mij is ivoor):
Helaas al weg!
Ah balen! Ik ben ook een keer een zaterdag afwezig. Kun je 'm pm'en? Ben heel benieuwd!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Even een paar dagen niet zoveel tijd gehad om het forum te bezoeken.
Was nog een hele klus om weer bij te lezen. Mooie schoenen allemaal. En ook ik heb helaas de foto van de jurl gemist....
Nou ja des te meer reden om toch regelmatiger te kijken op het forum
Wat betreft de kaarten zijn we er bijna uit. De save the date kaartjes hebben we eind juli/begin augustus al verzonden ivm de zomervakantie en omdat we het graag aan iedereen wilde vertellen.
Veel mensen hadden we het al persoonlijk verteld maar vonden het gewoon leuk om iedereen een kaartje te sturen. We hebben toen gelijk eigen postzegels gemaakt en die in een grote hoeveelheid besteld zodat er ook genoeg zijn voor de trouwkaarten.
Was nog een hele klus om weer bij te lezen. Mooie schoenen allemaal. En ook ik heb helaas de foto van de jurl gemist....
Nou ja des te meer reden om toch regelmatiger te kijken op het forum
Wat betreft de kaarten zijn we er bijna uit. De save the date kaartjes hebben we eind juli/begin augustus al verzonden ivm de zomervakantie en omdat we het graag aan iedereen wilde vertellen.
Veel mensen hadden we het al persoonlijk verteld maar vonden het gewoon leuk om iedereen een kaartje te sturen. We hebben toen gelijk eigen postzegels gemaakt en die in een grote hoeveelheid besteld zodat er ook genoeg zijn voor de trouwkaarten.
Chantal1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 31
Punten : 35
Registratiedatum : 11-10-11
Mooie schoenen.
Jurk helaas gemist
grrr was er al een beetje bang voor. Mochten wij er 1 vinden laat ik het weten.
Wij moeten eerst maar eens goed nadenken wat we op de kaart willen zetten en wat op de inlegvellen.
Chantal, die eigen postzegels maken vind ik wel een onwijs leuk idee eigenlijk.
Ik ga 1 deze dagen de save the date stickers afmaken. En dan gaan ze in de kerstkaarten geplakt worden en na 5 dec gestuurd worden
Jurk helaas gemist
Emma_ schreef:Inge schreef:Shisha, ik had ze al op facebook gezien en ze zijn echt leuk :-)
Wij zijn nu ook bezig met de trouwkaarten en bij alle drukkerijen waar wij geweest zijn geven ze aan dat de kleur niet aangepast kan worden. "De kaarten zijn qua kleur zoals ze zijn" krijgen wij steeds te horen . Alleen aan de binnenkant qua tekstkleur en de inlegvellen kunnen aangepast worden. Ik baal hier ook stevig van want wij willen de kaarten dus met paars, zilver en wit en alle kaarten die wij mooi vinden zijn met roze en zwart of oranje en zwart Dus als jij iemand vindt die de kleuren wel aan kan passen hoor ik het graag haha!
grrr was er al een beetje bang voor. Mochten wij er 1 vinden laat ik het weten.
Wij moeten eerst maar eens goed nadenken wat we op de kaart willen zetten en wat op de inlegvellen.
Chantal, die eigen postzegels maken vind ik wel een onwijs leuk idee eigenlijk.
Ik ga 1 deze dagen de save the date stickers afmaken. En dan gaan ze in de kerstkaarten geplakt worden en na 5 dec gestuurd worden
Inge- Ratel
Toen wij begin dit jaar in Etten-Leur op een trouwbeurs waren stond daar iemand van een drukkerij tussen, die gaf aan dat alles mogelijk was met kleuren.
Ik weet niet of jullie hier iets aan hebben? http://www.drukkerij-frijters.nl/index.php (zit in Breda).
Ik weet niet of jullie hier iets aan hebben? http://www.drukkerij-frijters.nl/index.php (zit in Breda).
Gast- Gast
Bedankt voor de complimentjes op mijn schoenen
@ Mila: Deze soort zijn er ook met een kleiner hakje he? Maar misschien had je dat al wel gezien.
@ Birgit: Ze hebben daar ook erg mooie schoenen. En het voordeel is dat je ze kunt laten verven. In deze kleur doe je ze niet meer aan na de bruiloft
@ Shisha: Jij hebt ook mooie schoenen! Ik wilde eerst ook geen echte trouwschoenen want ik vond ze allemaal veel te duur en ik vond het zonde dat ik ze na die tijd niet meer aan zou doen. Maar omdat ik nu toch schoenen wilde in dezelfde kleur als het lint in mijn jurk ben ik toch naar schoenen gaan zoeken. En bij toeval vond ik ze op Marktplaats. Ik had er alleen nooit 135 euro voor betaald! Nu maar € 60,- is nogal een verschil.
Kaarten zijn hier toch ook nog wel lastig. Ik dacht de kaart gevonden te hebben maar ik heb onze themakleur veranderd. En de kaart vind ik nu ook niet meer echt mooi. Vorige week vond ik deze site: http://www.bijzonderetrouwkaarten.nl/7882/Bijzondere_trouwkaarten/1.aspx We vinden kaart 5 allebei erg mooi. Ook kun je hier kaartjes voor onze bedankjes in dezelfde stijl laten maken. En we kunnen een foto van onze eigen ringen sturen die ze in de kaart verwerkt. De proefkaart ook al binnen en hij is in het echt ook erg mooi. En de service is tot nu toe erg goed.
@ Mila: Deze soort zijn er ook met een kleiner hakje he? Maar misschien had je dat al wel gezien.
@ Birgit: Ze hebben daar ook erg mooie schoenen. En het voordeel is dat je ze kunt laten verven. In deze kleur doe je ze niet meer aan na de bruiloft
@ Shisha: Jij hebt ook mooie schoenen! Ik wilde eerst ook geen echte trouwschoenen want ik vond ze allemaal veel te duur en ik vond het zonde dat ik ze na die tijd niet meer aan zou doen. Maar omdat ik nu toch schoenen wilde in dezelfde kleur als het lint in mijn jurk ben ik toch naar schoenen gaan zoeken. En bij toeval vond ik ze op Marktplaats. Ik had er alleen nooit 135 euro voor betaald! Nu maar € 60,- is nogal een verschil.
Kaarten zijn hier toch ook nog wel lastig. Ik dacht de kaart gevonden te hebben maar ik heb onze themakleur veranderd. En de kaart vind ik nu ook niet meer echt mooi. Vorige week vond ik deze site: http://www.bijzonderetrouwkaarten.nl/7882/Bijzondere_trouwkaarten/1.aspx We vinden kaart 5 allebei erg mooi. Ook kun je hier kaartjes voor onze bedankjes in dezelfde stijl laten maken. En we kunnen een foto van onze eigen ringen sturen die ze in de kaart verwerkt. De proefkaart ook al binnen en hij is in het echt ook erg mooi. En de service is tot nu toe erg goed.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
ik heb nu 2 weken vakantie, en vriend zit 'smiddags thuis in de ziektewet, dus hopenlijk kunnen we op internet eens verder kijken hoe en wat.
hoeveel hebben jullie betaald voor de schoenen?? in de bruidszaak hadden ze wel fijne schoenen, maar wilde nu eens kijken hoe het met de prijs zit. heb wel snel pijnlijke voeten in 'zomer'schoenen, dus moet daar ook wel rekening mee houden. marktplaats lijkt me dan eigenlijk geen optie.
en de kaarten, hebben jullie die via internet besteld? las hier al ergens iemand dat ze een map hebben gehaald met de kaarten erin, maar ik denk dat wij gewoon via internet gaan kijken. weet iemand een goedkope(re) site?
hoeveel hebben jullie betaald voor de schoenen?? in de bruidszaak hadden ze wel fijne schoenen, maar wilde nu eens kijken hoe het met de prijs zit. heb wel snel pijnlijke voeten in 'zomer'schoenen, dus moet daar ook wel rekening mee houden. marktplaats lijkt me dan eigenlijk geen optie.
en de kaarten, hebben jullie die via internet besteld? las hier al ergens iemand dat ze een map hebben gehaald met de kaarten erin, maar ik denk dat wij gewoon via internet gaan kijken. weet iemand een goedkope(re) site?
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Sites voor kaarten
http://www.postxl.nl/trouwkaarten/?do=FlashView&initialstep=collection&category=pop_card
http://trouwkaarten.cardxl.nl/cards/collectiesoort/kaart-5695.html
http://trouwkaarten.familycards.nl/kaartenoverzicht/
http://www.postxl.nl/trouwkaarten/?do=FlashView&initialstep=collection&category=pop_card
http://trouwkaarten.cardxl.nl/cards/collectiesoort/kaart-5695.html
http://trouwkaarten.familycards.nl/kaartenoverzicht/
Gast- Gast
Mijn dag kan niet meer stuk! Eigenlijk gister al niet, 2 weken geleden had ik hier de vraag gesteld over kaartje sturen naar iemand die heel erg mooi kan opmaken! En dus ook de vraag of ze dat wil doen op mijn bruiloft, ze heeft ja gezegd!
Gister mailtje gestuurd omdat ik nog niks gehoord had, ondertussen 2 weken verder dus ik had niet veel hoop meer. Maar het lijkt haar hartstikke leuk ze had gewoon even een herrinnering nodig!
Trouwens wat is handiger, eerst make up en dan haar of andersom?
Gister mailtje gestuurd omdat ik nog niks gehoord had, ondertussen 2 weken verder dus ik had niet veel hoop meer. Maar het lijkt haar hartstikke leuk ze had gewoon even een herrinnering nodig!
Trouwens wat is handiger, eerst make up en dan haar of andersom?
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Wat fijn dat ze ja heeft gezegd, weer een zorg minder :-)
Als je het opgestoken wilt hebben denk ik dat de haren als 1e aan de beurt zijn, dan hangt er verder niks in de weg als ze met de make-up aan de slag gaan. Het is maar een gokje hoor, want ik heb er iemand voor geregeld die aan huis komt en daar hebben we het verder nog niet over gehad.
Ik ga a.s. zaterdag naar de Love & Mariage beurs in Den Bosch. Ik koop er nog wel wat kleine ideeën op te doen.
Als je het opgestoken wilt hebben denk ik dat de haren als 1e aan de beurt zijn, dan hangt er verder niks in de weg als ze met de make-up aan de slag gaan. Het is maar een gokje hoor, want ik heb er iemand voor geregeld die aan huis komt en daar hebben we het verder nog niet over gehad.
Ik ga a.s. zaterdag naar de Love & Mariage beurs in Den Bosch. Ik koop er nog wel wat kleine ideeën op te doen.
Gast- Gast
Birgit schreef:Wat fijn dat ze ja heeft gezegd, weer een zorg minder :-)
Wat leuk dat die ideeen te koop zijn
Ja ik ben zo blij, ik dacht nou dat is dus een dikke vette nee als ze niet reageerd. Maar dus toch wel! Ze mailde heel enthousiast terug en om een keer een afspraak te maken om ideetjes op te doen enzo.
Shy- Kletskop
Super leuk Shy :-)
Ik ga volgende week naar love & mariage beurs in Zwolle met mijn moeder en zusje :-D
Ik ga volgende week naar love & mariage beurs in Zwolle met mijn moeder en zusje :-D
Inge- Ratel
Die beurs klinkt ook leuk! Denk alleen niet dat ik mijn vent zover krijg om mee te gaan haha.Inge schreef:Super leuk Shy :-)
Shy- Kletskop
die beurs lijkt me ook wel leuk. en schoonmoeder zei dat er dit weekend ook iets in de buurt was, maar mn vriend loopt en krukken dus wil er sowieso al niet heen (geen idee of hij het anders wel had gewilt haha)
heb met deze week erbij 2 weken vakantie, dus hoop op internet een hoop te kunnen uitzoeken (trouwkaarten, evt bedankjes, trouwschoenen)
heb met deze week erbij 2 weken vakantie, dus hoop op internet een hoop te kunnen uitzoeken (trouwkaarten, evt bedankjes, trouwschoenen)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ik kreeg vriend vorig jaar wel mee :-p dit jaar niet. Mijn moeder en zusje wilde wel graag (voornamelijk voor de bruidsmodeshow haha) dus ga er lekker heen met mijn moeder en zusje.Shygirl85 schreef:Die beurs klinkt ook leuk! Denk alleen niet dat ik mijn vent zover krijg om mee te gaan haha.Inge schreef:Super leuk Shy :-)
Inge- Ratel
Hoe heb je hem zover gekregen toenInge schreef:Ik kreeg vriend vorig jaar wel mee :-p dit jaar niet. Mijn moeder en zusje wilde wel graag (voornamelijk voor de bruidsmodeshow haha) dus ga er lekker heen met mijn moeder en zusje.Shygirl85 schreef:Die beurs klinkt ook leuk! Denk alleen niet dat ik mijn vent zover krijg om mee te gaan haha.Inge schreef:Super leuk Shy :-)
Shy- Kletskop
Gewoon gezegd dat hij mee moet :-pShygirl85 schreef:Hoe heb je hem zover gekregen toenInge schreef:Ik kreeg vriend vorig jaar wel mee :-p dit jaar niet. Mijn moeder en zusje wilde wel graag (voornamelijk voor de bruidsmodeshow haha) dus ga er lekker heen met mijn moeder en zusje.Shygirl85 schreef:Die beurs klinkt ook leuk! Denk alleen niet dat ik mijn vent zover krijg om mee te gaan haha.Inge schreef:Super leuk Shy :-)
Inge- Ratel
Oke ga ik ook doen! Maar denk nog niet dat het werkt..Inge schreef:Gewoon gezegd dat hij mee moet :-pShygirl85 schreef:Hoe heb je hem zover gekregen toenInge schreef:Ik kreeg vriend vorig jaar wel mee :-p dit jaar niet. Mijn moeder en zusje wilde wel graag (voornamelijk voor de bruidsmodeshow haha) dus ga er lekker heen met mijn moeder en zusje.Shygirl85 schreef:Die beurs klinkt ook leuk! Denk alleen niet dat ik mijn vent zover krijg om mee te gaan haha.Inge schreef:Super leuk Shy :-)
Shy- Kletskop
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» trouwtopic 2011 !
» Trouwtopic 2013
» Trouwtopic 2013
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» Wie is de mol 2012
» Trouwtopic 2013