trouwtopic 2012
+54
Saxy
Shy
Bet Weter
Gizmo
silly-one
Chantal1984
Jelleke
Primrose
sweetladyy1
Lavendel
sanne-84
Raven
Loes263
Supertalentje
Qiara
Suus
Fayebella
Julia
Roos
Shisha
Pien
Jacolien
Sjonno
Tsjip
Melis_je
vlinder-2011
Quet
RedRose
Bibi2010
Dennenappel
ChocoChip
Tazz
TNMN
Jordana
mzcharlotte
Zwoesj
Snoes
Lejow
TukTuk
Kamperseboekenwurm
famke88
Beachgirl
Sjors
Miss G
Minx
Fred
Live Laugh Love
me1987
Inge
Arwyn
Ella
Emma_
bolus26
**_pearl_**
58 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: trouwtopic 2012
Wat een mooie jurk Tsjip! Ik krijg nu zin om mijn jurk ook hier te laten zien haha!
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Wow tsjip mooie jurk.
Ik heb hier wat favo /mooie jurken van ladybird, waarvan ik nu denk die vind ik wel mooi / bovenlijfje vind ik mooi / rok vind ik mooi
Ik heb hier wat favo /mooie jurken van ladybird, waarvan ik nu denk die vind ik wel mooi / bovenlijfje vind ik mooi / rok vind ik mooi
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Die tweede heb ik ook aan gehad! Ik heb ook een Ladybird dus sommige onderdelen komen wel overeen, maar de jurk staat er niet tussen
Gast- Gast
Inge schreef:Wow tsjip mooie jurk.
Ik vind deze echt heel erg mooi Inge. Maar goed ik houd wel van subtiel tot eenvoudig. Ik ben erg benieuwd wat je gaat kiezen, je houdt ons wel in spanning (maar jezelf waarschijnlijk nog het meest).
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Birgit, Inge en Emma dankjewel voor jullie complimenten! En Emma: Showen!! Altijd leuk om jurken te bekijken! Daarom had ik mijne vandaag ook even geplaatst
@ Inge: Die model jurken die jij plaatst wilde ik ook graag. Ik heb 2 van dat soort jurken aangehad en ik vond het mooi maar het was niet wat echt mooi bij mij paste. Wel raar hoor want dat soort jurken heb ik altijd uitgezocht! De verkoopster voelde dit trouwens meteen aan. Ik vond dat echt knap van haar! Het is dan wel hun werk maar je moet het maar kunnen! Ben benieuwd waar jij uiteindelijk mee 'thuis' komt! Jurken passen is echt leuk!
Bij mijn jurk komt dan nog een donkerbruin lint ipv die lichte kleur. En de broche bekijken we tegen die tijd ook nog even.
@ Inge: Die model jurken die jij plaatst wilde ik ook graag. Ik heb 2 van dat soort jurken aangehad en ik vond het mooi maar het was niet wat echt mooi bij mij paste. Wel raar hoor want dat soort jurken heb ik altijd uitgezocht! De verkoopster voelde dit trouwens meteen aan. Ik vond dat echt knap van haar! Het is dan wel hun werk maar je moet het maar kunnen! Ben benieuwd waar jij uiteindelijk mee 'thuis' komt! Jurken passen is echt leuk!
Bij mijn jurk komt dan nog een donkerbruin lint ipv die lichte kleur. En de broche bekijken we tegen die tijd ook nog even.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Ohwja Tsjip, jouw jurk is ook echt zooo mooi. Ik denk wel dat het een goede keuze is om voor een donkerdere tint lint te kiezen, ik vind deze kleur een beetje in de jurk opgaan. Is er overigens niet een mooie (antieke) familiestuk broche die je kunt gebruiken?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
ik raak hier niet bijgelezen...
moet alleen ff reageren op tsjip; ook ik had mn wauwgevoel, en was helemaal happy. maar had ook wel zeker mn twijfelmomenten. vooral als ik dan ergens anders weer andere jurken tegen kwam. maar dan keek ik weer naar mezelf in mn jurk en dan dacht ik gewoon aan mn gevoel terug!
(en tuurlijk twijfel ik nog steeds wel)
moet alleen ff reageren op tsjip; ook ik had mn wauwgevoel, en was helemaal happy. maar had ook wel zeker mn twijfelmomenten. vooral als ik dan ergens anders weer andere jurken tegen kwam. maar dan keek ik weer naar mezelf in mn jurk en dan dacht ik gewoon aan mn gevoel terug!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
mzcharlotte schreef:Ohwja Tsjip, jouw jurk is ook echt zooo mooi. Ik denk wel dat het een goede keuze is om voor een donkerdere tint lint te kiezen, ik vind deze kleur een beetje in de jurk opgaan. Is er overigens niet een mooie (antieke) familiestuk broche die je kunt gebruiken?
Dankjewel! Dit lichte stond mij wel maar voor deze jurk had ik er eentje aangehad met zo'n donkerbruin lint en dat stond mij beter. Alleen deze jurk heeft bovenaan kant zitten en dat maakte 'm voor mij net iets mooier. En bij Très Chic kan alles qua veranderingen omdat ze het atelier bij de winkel hebben.
Over de broche: Die krijg ik er hoe dan ook bij maar of ik 'm erop wil moet ik nog even bekijken. Erbij is mooi en als ie er niet is mis je ook niets.
Ik heb trouwens nu vrede met mijn beslissing haha! Ik wilde gewoon als klein meisje al een mooie, wijde jurk die alle kanten op zwiert als je rondjes draait. En ik ben ook met zo'n beeld jurken gaan passen. Maar in zo'n jurk voelde ik mij niet echt lekker en het stond ook minder mooi op de een of andere manier. Op het moment dat je je jurk aan hebt voel je gewoon dat dit de goede keuze is maar eenmaal thuis is het lastig om dat gevoel nog terug te roepen. En ik had vakantie en dus tijd om na te denken (en te twijfelen) en ik ging weer andere jurken kijken en daarna kwamen er nog meer twijfels en en en..... Nu is het weer rustig en ben ik blij met mijn jurk! Nu heb ik ook weer zin om 'm nog een keer aan te trekken en om het gevoel weer terug te krijgen!
En ik had het laatst toch over een trouwauto? Die pick-up. Nou ik had vandaag een mailtje terug en het kost 900 euro om die auto een dag te huren! Dat gaat 'm dus niet worden hoe mooi we de auto ook vinden.
Tsjip- Prater
sanne-84 schreef:ik raak hier niet bijgelezen...
Zelfs dat gevoel terug krijgen lukte me vorige week niet eens! Maar nu wel weer en ook in een wat strakkere jurk kun je op en top een mooi bruidje zijn toch? Ik moest mijn beeld van mijn droomjurk gewoon een beetje bijstellen
Tsjip- Prater
Okee, dan ga ik hem ook showen . Ik doe het vanavond wel even want ik wil hem niet te lang online laten staan!
Emma_- Fluisteraar
Deze zijn echt mooi! Ondanks dat ik mijn jurk al heb blijf ik het leuk vinden om naar jurken te kijken. Gelukkig nog geen twijfel haha!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
ze blijven idd erg mooi!
en iedere keer als ik ze zie heb ik een slikmoment.
maar weet nu ook wel waarom het niet mijn jurk is geworden; vind de topjes super, maar de (combi met) de rok niet. tenminste toen ik ze aan had niet.
dus daar denk ik aan als ik ze weer zie;)
en iedere keer als ik ze zie heb ik een slikmoment.
maar weet nu ook wel waarom het niet mijn jurk is geworden; vind de topjes super, maar de (combi met) de rok niet. tenminste toen ik ze aan had niet.
dus daar denk ik aan als ik ze weer zie;)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Deze 3 zijn echt móói!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik wil zooooo graag jurken passen *zucht* Ben benieuwd hoe de jurken staan of ik het geheel mooi vind etc.
Maandag zijn we langs het reisbureau geweest om te informeren naar een all round the world ticket, zitten namelijk te denken aan de volgende huwelijksreis
Frans Polynesie (waarschijnlijk dan tussenstop in LA), Singapore, Bangkok
Maandag zijn we langs het reisbureau geweest om te informeren naar een all round the world ticket, zitten namelijk te denken aan de volgende huwelijksreis
Frans Polynesie (waarschijnlijk dan tussenstop in LA), Singapore, Bangkok
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Birgit schreef:Het gaat me niet om het goedkope hoor, al het zou wel een meevaller zijn maar dat terzijde.
Genoeg andere ideeën
http://www.buttons.nl/buttons.php?id=56&gclid=CMyN4s6o_KsCFcMm3godVwgmlw
of gewoon een leuke roze bloem
Wij hadden dit als corsage, was heel simpel te maken en hebben er leuke complimenten op gehad! Dit was overigens een proefcorsage, vandaar het kleine scheurtje nog onder de parel.
Gast- Gast
@ Jolicious, die zijn erg leuk geworden. Hoe kun je ze vast maken? Had de bruidegom dit ook als corsage of had hij wel een bloem en had jezelf wel een boeket?
Ik vind ze wel erg leuk!
Ik vind ze wel erg leuk!
blonky1986- Fluisteraar
- Aantal berichten : 97
Punten : 118
Registratiedatum : 26-10-11
Met een corsagespeldje! Mijn man had een lila roos met wit lint en ik had een boeket van witte en lila rozen met wit lint en parelspelden. Ook zelf gemaakt trouwens. Dat is wel een aanrader. Ik zou voor een boeketje rozen €75 moeten betalen bij de bloemist. Nu had ik alles zelf besteld en was voor €20 klaar. En het was zo simpel als wat.
Gast- Gast
Ik heb gister nog een keer mijn jurk aangehad, omdat ik nog moest beslissen of ik een veter of een rits in mijn jurk wilde. Uiteindelijk ben ik er over uit dat het toch een veter gaat worden. De jurk is nu dus helemaal zoals ik wil en ben nog steeds helemaal blij met mijn keuze (kreeg weer die glimlach om mijn gezicht).
Dit keer was mijn zus (die vorige keer ziek was) en nichtje (2) ook mee en die vonden hem ook heel mooi. Mijn nichtje zei' 'Mila' is een ces (= prinses) ze vond hem helemaal mooi.
Vandaag heb ik ook wat boeken met kaarten opgehaald. Heb een doos met vier boeken meegekregen. Ik vind alleen vrij weinig echt bij ons passen en mooi. Maar heb er nu 1 die ik wel echt mooi vind. Ik heb alle boeken ondertussen al doorgekeken, nu mijn vriend nog en dan kan ik eventueel van de week nog een paar boeken halen.
Hebben jullie al een kaart op het oog of uitgekozen (foto's mogen altijd
Dit keer was mijn zus (die vorige keer ziek was) en nichtje (2) ook mee en die vonden hem ook heel mooi. Mijn nichtje zei' 'Mila' is een ces (= prinses) ze vond hem helemaal mooi.
Vandaag heb ik ook wat boeken met kaarten opgehaald. Heb een doos met vier boeken meegekregen. Ik vind alleen vrij weinig echt bij ons passen en mooi. Maar heb er nu 1 die ik wel echt mooi vind. Ik heb alle boeken ondertussen al doorgekeken, nu mijn vriend nog en dan kan ik eventueel van de week nog een paar boeken halen.
Hebben jullie al een kaart op het oog of uitgekozen (foto's mogen altijd
Gast- Gast
Volgens mij heb ik de DE jurk gevonden! Het is een prachtige vrouwelijke kanten jurk van Pronovias. Hij staat super mooi en ik voelde me er ook echt prachtig in haha. Het enige twijfelpunt is wel dat de jurk vrij prijzig is. Ik kan het wel betalen, maar ik had liever een ietsje goedkopere jurk gehad..Vandaag maar eens rondbellen, misschien dat ze de jurk op een andere plek iets goedkoper verkopen. Maar ik ben wel blij
Overigens ga ik morgen nog wel in een andere winkel kijken, nog even verder orienteren, maar eigenlijk weet ik het al wel.
Jolicious, mooi boeketje zeg! Ik vind de eenvoud en de parels erg mooi. De kleur ook overigens.
Mila: Fijn dat je nichtje, nicht en zus je jurk ook zo mooi vonden
Overigens ga ik morgen nog wel in een andere winkel kijken, nog even verder orienteren, maar eigenlijk weet ik het al wel.
Jolicious, mooi boeketje zeg! Ik vind de eenvoud en de parels erg mooi. De kleur ook overigens.
Mila: Fijn dat je nichtje, nicht en zus je jurk ook zo mooi vonden
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
@ Jolicious: Leuke corsages hoor! Ik heb ze mijn vriend ook laten maar hij vond ze weer eens niets aan... De druif!
@ Mila: Leuk dat je je jurk weer even hebt aangehad! Ben heel benieuwd naar je jurk.
@ Julia: Heeft een ander (goedkoper) merk niet een soortgelijke jurk? Ik wilde ook geen hele dure jurk hebben. Maar mijn jurk is ook duurder geworden want als je eenmaal de jurk hebt kun je er eigenlijk geen nee meer tegen zeggen.
Ik heb de trouwschoenen ook binnen! Vorige week op Marktplaats aan het zoeken geweest. De schoenen die ik erg mooi vond gevonden en heb er een bod op uitgebracht. Ik kreeg meteen een reactie en na even twijfelen toch maar gedaan. Ik had ze nog nooit gezien, nooit gepast dus wel een risico. Maar vanmiddag waren ze binnen en ze passen en zitten prima! De eerste keer dat ik via internet schoenen heb gekocht. De schoenen zijn nog helemaal nieuw dus ik heb echt een mazzeltje! Nu alleen nog een zaak vinden die ze kan verven. Ik wil ze namelijk in dezelfde kleur bruin als mijn lint in de jurk hebben.
Dit zijn ze trouwens:
@ Mila: Leuk dat je je jurk weer even hebt aangehad! Ben heel benieuwd naar je jurk.
@ Julia: Heeft een ander (goedkoper) merk niet een soortgelijke jurk? Ik wilde ook geen hele dure jurk hebben. Maar mijn jurk is ook duurder geworden want als je eenmaal de jurk hebt kun je er eigenlijk geen nee meer tegen zeggen.
Ik heb de trouwschoenen ook binnen! Vorige week op Marktplaats aan het zoeken geweest. De schoenen die ik erg mooi vond gevonden en heb er een bod op uitgebracht. Ik kreeg meteen een reactie en na even twijfelen toch maar gedaan. Ik had ze nog nooit gezien, nooit gepast dus wel een risico. Maar vanmiddag waren ze binnen en ze passen en zitten prima! De eerste keer dat ik via internet schoenen heb gekocht. De schoenen zijn nog helemaal nieuw dus ik heb echt een mazzeltje! Nu alleen nog een zaak vinden die ze kan verven. Ik wil ze namelijk in dezelfde kleur bruin als mijn lint in de jurk hebben.
Dit zijn ze trouwens:
Tsjip- Prater
@ Tsjip, Mooie schoenen, ik wil ook schoenen van het merk Rainbow. Vind ze erg lekker zitten en mooi. Vind deze ook erg mooi, alleen zijn ze voor mij net iets te hoog.
Gast- Gast
@Mila: ik moet ook nog kiezen of ik de rits erin laat zitten of een veter in krijg. Wat is jouw datum ook alweer? Moeten ze dat zolang van te voren weten? Ik zou namelijk begin februari weer terug willen gaan om te passen en dat door te geven, dan is er nog ruim 4 maanden te gaan.
Er is 1 kaart die steeds door mijn hoofd blijft spoken, dus grote kans dat die het wordt
@Julia: leuk gevoel is dat he?
@Tjip: mooie schoenen!
Die van mij zijn van hetzelfde merk
Ik laat ze na de bruiloft zwart maken denk ik.
Er is 1 kaart die steeds door mijn hoofd blijft spoken, dus grote kans dat die het wordt
@Julia: leuk gevoel is dat he?
@Tjip: mooie schoenen!
Die van mij zijn van hetzelfde merk
Ik laat ze na de bruiloft zwart maken denk ik.
Gast- Gast
Ik heb mijn schoenen gister binnen gekregen. Het zijn geen officiële trouwschoenen dus ik kan ze na die tijd ook gewoon nog aan. Volgende week ga ik naar mijn ouders dus dan kan ik gelijk kijken hoe ze onder de jurk staan.
Ik ben ook nog steeds bezig met de kaart maar ik blijf het lastig vinden haha!
Ik ben ook nog steeds bezig met de kaart maar ik blijf het lastig vinden haha!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Mijn trouwschoenen zijn ook van Rainbow. Ik heb ze woensdag opgehaald bij de bruidsschoenenzaak waar ik ze heb gekocht. Ik ben er helemaal blij mee haha. Hoe kan ik hier een plaatje plakken dan kan ik ze ook showen.
Emma_- Fluisteraar
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» trouwtopic 2011 !
» Trouwtopic 2013
» Trouwtopic 2013
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» Wie is de mol 2012
» Trouwtopic 2013