Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2012

+54
Saxy
Shy
Bet Weter
Gizmo
silly-one
Chantal1984
Jelleke
Primrose
sweetladyy1
Lavendel
sanne-84
Raven
Loes263
Supertalentje
Qiara
Suus
Fayebella
Julia
Roos
Shisha
Pien
Jacolien
Sjonno
Tsjip
Melis_je
vlinder-2011
Quet
RedRose
Bibi2010
Dennenappel
ChocoChip
Tazz
TNMN
Jordana
mzcharlotte
Zwoesj
Snoes
Lejow
TukTuk
Kamperseboekenwurm
famke88
Beachgirl
Sjors
Miss G
Minx
Fred
Live Laugh Love
me1987
Inge
Arwyn
Ella
Emma_
bolus26
**_pearl_**
58 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2012 - Pagina 36 Empty Re: trouwtopic 2012

Bericht  Shisha vr 21 okt 2011 - 3:59

cheers
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 4:56

Gelukkig zeg! Het zou je maar gebeuren ...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 6:22

Na een aantal dagen er tussen uit te zijn geweest met mijn aanstaande Wink moet ik weer even een aantal pagina's terug lezen.

@ Tsjip, super dat jij ook je jurk gevonden hebt. Van welke merk is je jurk? Haha ja lastig hé om de foto's voor je zelf te houden. Ik kijk er elke keer nog even naar (kan het nog niet zo goed geloven).

@ Chantal 1984, dat is even schrikken, maar gelukkig is het met jou jurk dus allemaal goed gekomen.

Hier ook nog een leuk (en minder leuk in één) nieuwtje. Ik mag volgende week woensdag nog een keer mijn jurk gaan passen. Had tijdens het passen vorige week aangegeven om misschien i.p.v. een veter een rits in mijn jurk te willen. Echter hadden we dit later niet meer besproken en dacht ik er thuis pas aan. Dus ik hun gebeld en toen werd er verteld dat er dan wel vermaakkosten bij komen (jurk was al iets boven het begrote budget). Dus toen twijfelde ik erg wat ik nou moest doen. Maar als ik een rits er in wilde moesten ze sowieso opnieuw mijn maten opnemen en dus mag ik nog een keer langs komen en mag ik de jurk nog een keer passen en een met een rits.
Nu was het ook zo dat mijn zus er vorige keer niet bij kon zijn omdat ze ziek was en nu kan ze gezellig mee! Dus dat is wel heel erg leuk, want mijn zus betekend erg veel voor mij en wil graag dat zij de jurk ook in het echt ziet (voordat de grote dag plaats vind). Dus volgende week heb ik hem weer aan, heerlijk kan nu al niet wachten haha.

Gast
Gast

Bericht  Raven vr 21 okt 2011 - 21:24

Dat is fijn Chantal, gelukkig zijn alle verkochte jurken ongedeerd.

Vandaag heb ik twee afspraken bij fotografen ben erg benieuwd wat het gaat worden.
Een fotograaf hebben we al eens gesproken en we vinden zijn werk super er is dan ook een grote kans dat hij het gaat worden.
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Bericht  Inge vr 21 okt 2011 - 23:25

wow chantal wat fijn, wat een opluchting zeg
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tsjip za 22 okt 2011 - 0:12

@ Chantal: Wat fijn dat er met jou jurk niets aan de hand is! Weer een hele opluchting.

@ Mila: Mijn jurk is van Très Chic. En als ik mijn jurk op hun site bekijk vind ik 'm maar saai trouwens. Ik kijk nu ook een paar keer per dag naar mijn foto's. Voor jou wel erg leuk natuurlijk dat je je jurk nog weer een keer aan kan!

Toch zijn hier twijfels pfffff.... Ik had zo'n andere jurk in gedachten! Maar telkens als de twijfels weer toeslaan probeer ik weer aan mijn eigen reactie te denken toen ik 'm aan had, aan de reactie van mijn zusje en van de verkoopster. Mijn vriend had dit al wel verwacht want ik ben met alles een gigantische twijfelkont. En stiekem mis ik zijn 'goedkeuring'/reactie volgens mij ook hoor. Hij kent mij het beste. Maar goed daar moet ik nog 8 maanden op wachten!

Verder nog nieuwe dingen bij jullie?

Oh onze themakleur gaat nu paars worden denk ik. Ik wilde eerst fuchsia roze maar in combinatie met mijn jurk en het donkerbruine kleurtje erbij is paars mooier denk ik. Ook niet erg want paars vind ik ook erg mooi. En we hebben nog tijd zat om te switchen!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  mzcharlotte za 22 okt 2011 - 0:18

Wat fijn voor Chantal dat haar jurk toch veilig is!

Ik ben klaar met de accessoires. Wat zijn er nog veel kleuren fuchsia zeg! Nu alleen nog lingerie en de jurk op maat maken. Hierbij nog even mijn clutch en haarclip!

trouwtopic 2012 - Pagina 36 IMG_3430
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 0:24

Waar heb je die clutch vandaan als ik vragen mag?

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte za 22 okt 2011 - 0:25

http://www.bouffante.nl/
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 0:28

Daar ga ik dan ook eens een kijkje nemen, bedankt :-)

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte za 22 okt 2011 - 0:30

Geen probleem. Incl verzending was ik 32.90 kwijt voor een clutch die precies aan mijn wensen voldoet. Niet slecht! Ze staan ook kleurgesorteerd. Zo handig!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 0:44

Tsjip schreef:

@ Mila: Mijn jurk is van Très Chic. En als ik mijn jurk op hun site bekijk vind ik 'm maar saai trouwens. Ik kijk nu ook een paar keer per dag naar mijn foto's. Voor jou wel erg leuk natuurlijk dat je je jurk nog weer een keer aan kan!

Maar dat is toch de winkel waar je de jurk hebt gekocht? Ik was benieuwd naar het merk van je jurk.

Toch zijn hier twijfels pfffff.... Ik had zo'n andere jurk in gedachten! Maar telkens als de twijfels weer toeslaan probeer ik weer aan mijn eigen reactie te denken toen ik 'm aan had, aan de reactie van mijn zusje en van de verkoopster. Mijn vriend had dit al wel verwacht want ik ben met alles een gigantische twijfelkont. En stiekem mis ik zijn 'goedkeuring'/reactie volgens mij ook hoor. Hij kent mij het beste. Maar goed daar moet ik nog 8 maanden op wachten!

Ik heb dit ook wel een beetje hoor, dat ik denk heb ik niet te snel een beslissing genomen.. Maar als ik dan inderdaad weer terug denk aan mijn reactie en die van de rest dan klopt het gewoon. Ben dus wel blij dat ik hem van de week nog een keer aan mag. Hopelijk worden dan de twijfels bevestigd haha stelletje mutsen zijn we toch ook hé! Ik ben ook iemand die erg kan twijfelen hoor en beslissingen graag tegen elkaar afweegt.

Gast
Gast

Bericht  Tsjip za 22 okt 2011 - 0:53

Mila schreef:
Tsjip schreef:

Maar dat is toch de winkel waar je de jurk hebt gekocht? Ik was benieuwd naar het merk van je jurk.

Ik heb dit ook wel een beetje hoor, dat ik denk heb ik niet te snel een beslissing genomen.. Maar als ik dan inderdaad weer terug denk aan mijn reactie en die van de rest dan klopt het gewoon. Ben dus wel blij dat ik hem van de week nog een keer aan mag. Hopelijk worden dan de twijfels bevestigd haha stelletje mutsen zijn we toch ook hé! Ik ben ook iemand die erg kan twijfelen hoor en beslissingen graag tegen elkaar afweegt.

Het is de winkel waar ik 'm heb gekocht en dat is ook het merk! In die winkel verkopen ze 4 merken waaronder Très Chic Wink http://www.treschic-bruidsmode.nl/degrootstebruidsmodespeciaalzaakvantwente/bruidsmodelabels/

Dat te snel beslissen schiet mij ook steeds door mijn hoofd. Ik had 'm binnen een uur al uitgezocht! De verkoopster verbaasde zich er ook over haha! Het is inderdaad dan prettig dat je zo snel de jurk alweer aan kunt.
Oh en ik bedenk ook steeds weer van goh stel je nou voor dat er ergens anders een nog mooiere jurk hangt blablabla. Het helpt ook niet dat ik afgelopen week vakantie had. Dan heb je gewoon veel te veel tijd om erover na te denken Wink

Volgende week moet ik weer gewoon werken en dan komt het wel goed denk ik Wink

Tsjip
Prater
Prater

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 1:12

Aangezien alles bij ons in het teken staat van roze kreeg ik ineens een ingeving voor een corsage

trouwtopic 2012 - Pagina 36 Lintje_hoofd

Of is dat misschien heel raar?

Gast
Gast

Bericht  Saxy za 22 okt 2011 - 1:17

Ik vind dat wel raar eigenlijk.... Mits de Pink Ribbon voor jou of je aanstaande heel veel betekent (in de zin van: er zijn mensen die jullie erg dierbaar zijn gestorven aan kanker)
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 1:18

Er zijn wel mensen overleden maar dit zijn geen ouders/opa's of oma's. Misschien toch niet zo'n goed idee dan.
Wel goedkoop (10 lintjes voor €1,90).

Gast
Gast

Bericht  Saxy za 22 okt 2011 - 1:20

Je moet het zelf weten uiteraard! Maar ondertussen vind ik aan de Pink Ribbon geen feestelijk bruiloft-corsage imago meer zitten.
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Tsjip za 22 okt 2011 - 1:32

Ik zou dat ook niet doen als corsages. Dan kun je net zo goed zelf knalroze lint ergens kopen en er een andere vorm van maken. Is ook niet duur.

Tsjip
Prater
Prater

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 1:44

Het gaat me niet om het goedkope hoor, al het zou wel een meevaller zijn maar dat terzijde.
Genoeg andere ideeën Very Happy

trouwtopic 2012 - Pagina 36 950229784_5_7mXs

http://www.buttons.nl/buttons.php?id=56&gclid=CMyN4s6o_KsCFcMm3godVwgmlw

of gewoon een leuke roze bloem

Gast
Gast

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 1:44

Tsjip schreef:
Mila schreef:
Tsjip schreef:

Het is de winkel waar ik 'm heb gekocht en dat is ook het merk! In die winkel verkopen ze 4 merken waaronder Très Chic Wink http://www.treschic-bruidsmode.nl/degrootstebruidsmodespeciaalzaakvantwente/bruidsmodelabels/

Dat te snel beslissen schiet mij ook steeds door mijn hoofd. Ik had 'm binnen een uur al uitgezocht! De verkoopster verbaasde zich er ook over haha! Het is inderdaad dan prettig dat je zo snel de jurk alweer aan kunt.
Oh en ik bedenk ook steeds weer van goh stel je nou voor dat er ergens anders een nog mooiere jurk hangt blablabla. Het helpt ook niet dat ik afgelopen week vakantie had. Dan heb je gewoon veel te veel tijd om erover na te denken Wink

Volgende week moet ik weer gewoon werken en dan komt het wel goed denk ik Wink

Oke wist niet dat het ook een merk was haha.

Ja ik had afgelopen week ook vakantie. Denk dat het allemaal wel goed komt. Ik las van de week nog een artikel over je droomjurk vinden en het stukje bij wanneer heb je de jurk gevonden klopte precies.

@ Birgit, ik zou het niet doen, zou dan eerder voor een roze lint gaan in een andere vorm.

Gast
Gast

Bericht  Chantal1984 za 22 okt 2011 - 5:12

Tsjip schreef:@ Chantal: Wat fijn dat er met jou jurk niets aan de hand is! Weer een hele opluchting.

Verder nog nieuwe dingen bij jullie?

Oh onze themakleur gaat nu paars worden denk ik. Ik wilde eerst fuchsia roze maar in combinatie met mijn jurk en het donkerbruine kleurtje erbij is paars mooier denk ik. Ook niet erg want paars vind ik ook erg mooi. En we hebben nog tijd zat om te switchen!

Wat herkenbaar allemaal:) Als ik de foto van het model in de jurk zie kan ik me haast niet voorstellen dat het dezelfde jurk is. Als ik de jurk aan heb ben ik weer helemaal verliefd.

Het uitzoeken van de jurk hebben we niet heel traditioneel gedaan. Heb de jurk namelijk samen met mijn vriend uitgezocht. Juist omdat het allebei fijn vonden de beslissing samen te nemen en dat ik zijn mening enorm belangrijk vond. Gelukkig waren we het er gelijk helemaal over eens dat deze het moest worden.

Leuk dat jullie voor paars kiezen. Dat word het waarschijnlijk bij ons ook. Maar wil eerst het pak van mijn vriend ook uitgezocht hebben zodat ik zeker weet dat alles bij elkaar past:)

Chantal1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 31
Punten : 35
Registratiedatum : 11-10-11

Bericht  Inge za 22 okt 2011 - 5:47

Ik ben ook een twijfelkont 1e klas... ben ook zo bang dat ik geen keuze kan maken qua jurk of dat ik als ik de jurk heb ga twijfelen... Hoop ook dat ik echt het gevoel ga hebben dit is DE jurk. Maar goed ik ga pas over een maand passen, dus duurt nog even :-)

Onze kleur gaat waarschijnlijk ook paars worden, dat is mijn lievelingskleur. Maar denk niet dat we de kleur heel veel terug laten komen. Misschien de versiering, bruidsboeket... naja verder nog even kijken :-D
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 6:20

Haha het is dus herkenbaar dat getwijfel.

Bij ons wordt de kleur ook paars. Laten dit waarschijnlijk in een aantal dingetje terug komen (bloemen, kaart, taart, ballonnen etc.) maar zetten dit niet als kleur thema op de kaart als dresscode.

Gast
Gast

Bericht  Tsjip zo 23 okt 2011 - 0:26

Nou Inge ik had afgelopen woensdag ook echt het gevoel van ja dit is 'm! De verkoopster zei ook al; Ik merk echt dat je je jurk hebt gevonden, je straalt, je beweegt je er makkelijk in en ze merkte dat ik zeker van mijn keuze was. Toch kwamen later de twijfels Wink Ik vroeg me de afgelopen dagen steeds af of ik hét gevoel ook niet bij een andere jurk gehad zou kunnen hebben enzo. Oh door die twijfels krijg je echte de stomste gedachten.
Maar vanaf vrijdagavond ben ik weinig alleen geweest dus ook weinig tijd gehad om erover na te denken. angel

En als de volgende keer de twijfels weer zo toeslaan laat ik de foto's aan mijn vriend zien. Dan maar geen geheim.

Dit is trouwens mijn jurk: (haal 'm vanavond wel weer weg;))

* En weg *

Ik had tot afgelopen woensdag de kleur roze maar ik vind het niet meer passen bij mijn jurk. Mijn vriend was trouwens wel verbaasd haha! Maar die heeft ook geen problemen met paars. Alleen de trouwkaarten moeten nu ook anders. En mijn boeket moet anders. Ach tijd zat! De kleur zetten wij ook niet als dresscode op de kaart hoor! Bij ons is het puur de kaarten, bloemen misschien, versiering, misschien stropdas van mijn vriend en de corsages en autolintjes.

Oh en de muziek staat definitief vast. Via de eigenaar van onze feestlocatie hadden we al prijzen gehoord over de dj die we wel wilden. Nu hadden we bij de dj om prijzen gevraagd en toen was het een stuk duurder. Het ging er dan om wat hij aan materialen mee moest nemen. Dus mijn vriend had zoiets van ja hallo die prijzen verschillen nogal! Zat 250 euro in. Ruim 200 euro meer omdat hij een dvd-speler mee moet nemen. Dus hij een mail gestuurd naar de dj over de prijzen die we van de zaal hadden. Toevallig dat de dj gisteren bij onze feestlocatie draaide (het is ook een disco op zaterdag) en die heeft dus met de eigenaar gesproken daarover en er gaat 200 euro van de prijs af! Alle materialen leent hij nu van de locatie met ons feest! Ik vind het altijd lastig om over dit soort dingen te beginnen maar nu wel goed dus.

Die paarse corsage die jij liet zien Birgit vond ik ook erg leuk maar mijn vriend vond het kinderachtig. Hij weet gewoon niet wat hij wil en is er ook niet mee bezig moet ik zeggen. Ik heb 'm andere corsages nu 3x laten zien en hij vond ze 2x niets aan en de laatste keer vond hij ze wel grappig. Dus over een tijdje maar eens even serieus gaan vragen.

Laatst aangepast door Tsjip op zo 23 okt 2011 - 6:41; in totaal 1 keer bewerkt

Tsjip
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 3:13

Mooie jurk!

Gast