Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2012

+54
Saxy
Shy
Bet Weter
Gizmo
silly-one
Chantal1984
Jelleke
Primrose
sweetladyy1
Lavendel
sanne-84
Raven
Loes263
Supertalentje
Qiara
Suus
Fayebella
Julia
Roos
Shisha
Pien
Jacolien
Sjonno
Tsjip
Melis_je
vlinder-2011
Quet
RedRose
Bibi2010
Dennenappel
ChocoChip
Tazz
TNMN
Jordana
mzcharlotte
Zwoesj
Snoes
Lejow
TukTuk
Kamperseboekenwurm
famke88
Beachgirl
Sjors
Miss G
Minx
Fred
Live Laugh Love
me1987
Inge
Arwyn
Ella
Emma_
bolus26
**_pearl_**
58 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2012 - Pagina 33 Empty Re: trouwtopic 2012

Bericht  Inge wo 12 okt 2011 - 3:08

Chantal1984 schreef:
Inge schreef:Chantal welkom smile
Mooie datum om te trouwen, wij trouwen op precies dezelfde datum :-)
Wij zijn die dag 8 jaar en 1 dag samen. Zelf ben ik geboren op vrijdag de 13e en heb altijd gezegd dat ik wil trouwen op vrijdag de 13e smile

Wat leuk dat jullie ook op vrijdag de 13e trouwen. Helemaal om de redenen die je aangeeft. Nu maar hopen dat het julli volgend jaar beter weer is dan dit jaar.

Inderdaad
afgelopen 13 juli is het geen seconde droog geweest :-o
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 4:22

Julia schreef:Birgit volgens mij heb jij ook al veel geregeld toch? Wat moet je nog doen verder?

Gewoon bij meerder winkels gaan kijken! Mocht je de jurk al bij de 1e winkel tegenkomen dan is dat een meevaller smile

Wat is er geregeld?
* fotograaf (2x geweest, alles doorgesproken en geen afspraak meer nodig --> wel voorbeeldfoto's doorsturen)
* feestlocatie (2x geweest, alles doorgesproken en in het nieuwe jaar nog een afspraak)
* dj (1x bij ons geweest, nu nog wel onze top-10 doorsturen en de opening van het feest bespreken)
* auto (1x geweest en om te kijken en misschien in het nieuwe jaar naar een nieuwe versie kijken die ze op het opknappen zijn)
* kapper & visagist (afspraak maken voor proefkapsel & make-up, daarna dagindeling doornemen)
* nagels (afspraak inplannen)
* taart (in januari krijgen we een proeftaartje + proef cupcake, daarna eventuele wijzigingen doorgeven)
* jurk (1x aan gehad, in het nieuwe jaar een 2e afspraak)
* schoenen (zijn gereserveerd en staan bij de jurk)
* ondertrouw (8-12-2011, documenten getuigen nog verzamelen)
* ringen (gepast, nu wordt de gravure verwerkt)
* roze paraplu is binnen

Belangrijke dingen om nu nog te regelen:
* kleding bruidegom
* bedankjes
* kaarten
* sieraden bruid
* bloemen/corsages
* verzekering
* huwelijksreis
* receptieboek
* ringkussen
* decoratie
* wolkietalkie

We zijn goed bezig Very Happy

Laatst aangepast door Birgit op zo 16 okt 2011 - 0:30; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  silly-one wo 12 okt 2011 - 5:27

Misschien een leuke tip i.p.v. een receptieboek.

Mijn zus had haar trouwkaart ( vrij simpele) op een schilderij laten schilderen en hierop heeft iedereen zijn naam gezet. Deze hebben hun nu in de woonkamer hangen, maar het kan natuurlijk ook ergens anders in huis. Eigenlijk vind ik het wel een leuk idee omdat je er nu nog naar kijkt, naar zo een boek kijk je niet snel meer om.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Emma_ wo 12 okt 2011 - 21:22

Hier ook weer wat vorderingen. Ik heb zaterdag mijn trouwschoenen besteld bij Tsjari in Breda. Ik werd echt supergoed geholpen daar. Ik heb enorm brede voeten en ik kan veel soorten trouwschoenen niet aan omdat zij vaak te smal zijn. Maar bij Tsjari hadden ze ook modellen die geschikt zijn voor vrouwen met brede voeten. Ik heb dus ook niet echt naar het mooiheids gehalte gekeken maar meer of ze lekker zaten. De schoenen die ik gekozen heb waren ook niet superduur, dus ik ben helemaal blij!

Zondag zijn we op een bruidsbeurs in ons eigen dorpje geweest. Dit was een kleine beurs maar we hebben wel weer wat ideetjes opgedaan rondom de trouwkaarten en de bruidstaart. Ook heb ik een daar een goede visagiste gezien dus daar ga ik op korte termijn ook een afspraak mee maken voor een proef make-up.

We hebben nu het volgende geregeld:
- Bruidsjurk (incl. sieraden, schoenen, hoepel, etc. alleen de lingerie moet nog).
- Feestlocatie
- Trouwlocatie
- Fotograaf
- DJ
- Fotolocatie buiten
- Wolkie talkie
- Kapster

Het eerstvolgende waar we nu achteraan gaan zijn de ringen en de trouwkaarten.

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 1:50

Nog twee dagen en dan ga ik jurken passen. Beging wel een beetje zenuwachtig te worden, omdat ik gewoon echt niet weet hoe zo een jurk mij zal staan, hoe ik zal gaan reageren en of ik wel DE jurk ga vinden met het YES gevoel. Vind het best spannend dus. Heb vandaag nog even een kleine collage gemaakt met jurken die ik mooi vind of delen ervan, zodat de verkoopster een beetje een idee heeft van mij smaak. Op mij collega staan voornamelijk Ladybird jurken omdat ik die gewoon heel mooi vind, maar ben benieuwd of het uiteindelijk ook echt een ladybird word. Zijn er hier mensen met een ladybird jurk?

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 do 13 okt 2011 - 4:14

Mila schreef:Nog twee dagen en dan ga ik jurken passen. Beging wel een beetje zenuwachtig te worden, omdat ik gewoon echt niet weet hoe zo een jurk mij zal staan, hoe ik zal gaan reageren en of ik wel DE jurk ga vinden met het YES gevoel. Vind het best spannend dus. Heb vandaag nog even een kleine collage gemaakt met jurken die ik mooi vind of delen ervan, zodat de verkoopster een beetje een idee heeft van mij smaak. Op mij collega staan voornamelijk Ladybird jurken omdat ik die gewoon heel mooi vind, maar ben benieuwd of het uiteindelijk ook echt een ladybird word. Zijn er hier mensen met een ladybird jurk?

laat het vooral lekker over je heen komen!
en probeer vooral ook eens wel een jurk uit waarvan je twijfelt of het iets is voor jou.
ook ik had heel veel laadybird op mn lijstje staan (vooral door de manieren van pailleteren etc) en uiteindelijk heb ik een ander merk met weinig pailletten, en ook nog niet eens wit..
(vond de topjes van ladybird vaak wel mooi, maar niet (in combi) met de rok)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Tsjip do 13 okt 2011 - 5:03

Mila schreef:Nog twee dagen en dan ga ik jurken passen. Beging wel een beetje zenuwachtig te worden, omdat ik gewoon echt niet weet hoe zo een jurk mij zal staan, hoe ik zal gaan reageren en of ik wel DE jurk ga vinden met het YES gevoel. Vind het best spannend dus. Heb vandaag nog even een kleine collage gemaakt met jurken die ik mooi vind of delen ervan, zodat de verkoopster een beetje een idee heeft van mij smaak. Op mij collega staan voornamelijk Ladybird jurken omdat ik die gewoon heel mooi vind, maar ben benieuwd of het uiteindelijk ook echt een ladybird word. Zijn er hier mensen met een ladybird jurk?

Dat dikgedrukte zou een stukje van mij kunnen zijn! Ik ga alleen volgende week woensdag op pad. Mijn vriend ziet er de humor wel van in. Die gniffelt alleen maar als ik het er weer over heb. Op de site van Très Chic staan sinds deze week allemaal nieuwe jurken en de een is nog mooier dan de ander! Ben zo benieuwd naar de prijzen van die jurken en hoe ze mij staan.

Het lijkt me trouwens echt een raar gevoel als ik volgende week ook echt de jurk heb gevonden. Ik ben al zolang ik weet met trouwjurken bezig. Aan het bekijken, keuren en 'wachten' tot het moment dat ik zelf een jurk mag uitzoeken. En dan heb ik volgende week als het goed de jurk en dan? Dan hoef je nooit meer op zoek naar zo'n mooie jurk. Mijn vriend vroeg al of ik alles wilde uitstellen :P Maar nee hoor zo erg is het ook weer niet!

Oh en de zaal staat nu definitief vast! De bevestiging is binnen.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 10:51

Meiden ik heb hem gevonden hoor de jurk! Ben nu aan het nagenieten van foto's en heb echt een verschrikkelijk blije lach haha. Vriendin van me die mee was zei al je keek zo verliefd haha.

Heb een hele leuke middag gehad met mij moeder, zus en een vriendin. Helaas kon mijn zus door een migraine aanval er niet bij zijn, wat wel heel jammer was. Een hele aardige mevrouw hielp mij en als snel ging ze een aantal jurken halen. Nummer 1 was mooi, nummer 2 ook, maar bij nummer drie was de klik er. Toen nog een andere jurk aan, maar toen toch weer nummer 3 aan. En ja hoor... Toch nog even nummer 5 aan, maar toen was ik (en de rest) er helemaal uit, nummer drie moest het gaan worden!

Uiteindelijk is het inderdaad een Ladybird jurk geworden zonder kleurtje. Had ook een met bruin en cappuccino kleur aangehad, deze stonden erg mooi, maar waren het toch net niet. Ook heb ik er voor gekozen om een kraagje te nemen en na wat verschillende modellen, was de jurk compleet, alles klopte!

Ik ben dus helemaal blij! Helaas moet ik nu wachten tot maart om hem weer aan te mogen! Very Happy
Tot zover mijn update

Gast
Gast

Bericht  Tsjip za 15 okt 2011 - 19:28

Mila schreef:Meiden ik heb hem gevonden hoor de jurk! Ben nu aan het nagenieten van foto's en heb echt een verschrikkelijk blije lach haha. Vriendin van me die mee was zei al je keek zo verliefd haha.

Heb een hele leuke middag gehad met mij moeder, zus en een vriendin. Helaas kon mijn zus door een migraine aanval er niet bij zijn, wat wel heel jammer was. Een hele aardige mevrouw hielp mij en als snel ging ze een aantal jurken halen. Nummer 1 was mooi, nummer 2 ook, maar bij nummer drie was de klik er. Toen nog een andere jurk aan, maar toen toch weer nummer 3 aan. En ja hoor... Toch nog even nummer 5 aan, maar toen was ik (en de rest) er helemaal uit, nummer drie moest het gaan worden!

Uiteindelijk is het inderdaad een Ladybird jurk geworden zonder kleurtje. Had ook een met bruin en cappuccino kleur aangehad, deze stonden erg mooi, maar waren het toch net niet. Ook heb ik er voor gekozen om een kraagje te nemen en na wat verschillende modellen, was de jurk compleet, alles klopte!

Ik ben dus helemaal blij! Helaas moet ik nu wachten tot maart om hem weer aan te mogen! Very Happy
Tot zover mijn update

Ik was gisteren steeds al aan het kijken of je al een update had geplaatst maar hij is er! Leuk dat je je jurk hebt gevonden!! En jij had dus ook meteen een goed gevoel bij DE jurk!
Ik hoop dat ik woensdagavond hetzelfde kan komen vertellen.

Tsjip
Prater
Prater

Bericht  mzcharlotte za 15 okt 2011 - 20:13

Leuk Mila! Het is echt waar wat 'ze' zeggen he, dat je meteen weet of het DE jurk is. Jammer dat je zus er niet bij kon zijn, kun je niet nog een extra pas regelen? Dat heb ik wel kunnen doen namelijk.

Birgit, jij bent echt al megageorganiseerd zeg! Ik vind het prettig dat met 4,5 maand op de ticker, we alleen nog de kaarten en logistiek moeten doen.

Tjsip alvast heel veel plezier toegewenst a.s. woensdag. Ik hoop dat je 'm ook vindt, het is zĂł leuk!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 23:06

Ja ze zei al als je wilt kan je wel een keer bellen en langs komen met je zus. Helaas woont mijn zus hier een uur rijden vandaan. Maar misschien als ze een keer in de buurt is dat we dat wel even doen, dan hoeft ze ook niet tot maart te wachten (en ik ook niet). Wil mijn jurk nu al weer aan haha.

Ja bij de derde jurk gingen de mondhoekjes omhoog en de ogen stralen. De verkoopster zei ook dat ze merkte dat er toen een klik ontstond smile

Ik had trouwens van te voren een favoriete jurk. Dus dit had ik aangegeven en de jurk werd opgezocht. De jurk was erg mooi iets donkerder dan ik dacht en een ander soort stof, maar bij aantrekken van de jurk bleek dat deze dus niet echt bij mij paste. De jurk was veel te druk haha. Foto's kunnen je dus aardig bedriegen.
Ik ga nu nog even naar de foto's kijken om het echt te kunnen geloven haha.

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 zo 16 okt 2011 - 0:12

leuk Mila, dat je hem gevonden hebt! en apart he, dat gevoel?!

wat is de rest trouwens ver met de voorbereidingen! begin aan mezelf te twijfelen.. hoewel we nog meer dan een half jaar hebben, en de kaartjes en bedankjes nu echt nog niet klaar hoeven te zijn (vinden wij)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Tsjip zo 16 okt 2011 - 0:24

sanne-84 schreef:leuk Mila, dat je hem gevonden hebt! en apart he, dat gevoel?!

wat is de rest trouwens ver met de voorbereidingen! begin aan mezelf te twijfelen.. hoewel we nog meer dan een half jaar hebben, en de kaartjes en bedankjes nu echt nog niet klaar hoeven te zijn (vinden wij)

Wat hebben jullie allemaal tot nu toe geregeld dan? Wij hebben ook alleen de zaal, gemeentehuis, fotograaf nog maar vaststaan. Afspraak voor de jurk heb ik woensdag en afgelopen vrijdag hebben we een dj benaderd. Kaart hebben we al wel uitgezocht maar die laten we over een half jaar wel drukken, bedankjes hebben we ook al bedacht maar moeten allemaal nog gemaakt worden. Verder moeten we ook alles nog eigenlijk. De belangrijkste dingen staan vast maar we moeten (gelukkig) ook nog genoeg doen!

@ MzCharlotte: Dankjewel! Ik hoop ook dat ik mijn jurk over een paar dagen heb gevonden. Ik kan de tijd wel wegkijken Wink

Tsjip
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 0:31

@Mila: leuk dat je hem ook gevonden hebt en wat jammer lijkt het me dan toch als de jurk die je in gedachten had niet leuk blijkt te zijn als je hem aan hebt. Of heb je het zo niet echt ervaren?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 0:33

mzcharlotte schreef:
Birgit, jij bent echt al megageorganiseerd zeg! Ik vind het prettig dat met 4,5 maand op de ticker, we alleen nog de kaarten en logistiek moeten doen.

Ik vind het ook hartstikke leuk om alles te regelen dus dat helpt zeker mee. En hoe meer er nu geregeld is hoe minder stress op het eind denk ik dan maar smile

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 zo 16 okt 2011 - 0:37

wij hebben:
-trouwlocatie
-feestlocatie (alleen nog een keer goed kijken naar de hapjes, maar prijs staat vast)
-dj, maar nog wel kijken naar de aankleding (lampen ed) en muziek, openingsdans nog geen flauw idee
-fotograaf, maar hoe of wat we de foto's zelf willen weten we nog niet
-jurk (maar de rest moet nog wel; schoenen, sieraden etcetc)
-kapster (is een vriendin)

en dat was het. de belangrijke dingen staan dus vast, maar moeten nog wel goed ingevuld worden.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 0:59

Birgit schreef:@Mila: leuk dat je hem ook gevonden hebt en wat jammer lijkt het me dan toch als de jurk die je in gedachten had niet leuk blijkt te zijn als je hem aan hebt. Of heb je het zo niet echt ervaren?

Nee zo heb ik het niet ervaren hoor. Zei al van te voren elke keer dat de jurk die ik mooi vond misschien wel helemaal niet zou staan (dat klopte dus ook) dus ik was niet heel erg teleurgesteld. Wel ben ik heel blij dat ik hem heb aangehad, want anders blijf je er denk ik mee zitten. Ik ben nu zo blij met mijn jurk dat ik die ander allang vergeten ben haha, dit past gewoon veel beter bij mij.

Gast
Gast

Bericht  Inge zo 16 okt 2011 - 1:13

Mila, wat super dat je DE jurk gevonden hebt... geweldig
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Julia zo 16 okt 2011 - 2:37

Mila, leuk om te lezen dat je DE jurk hebt gevonden en wat snel! Meteen al de 3e jurk! Mag ik vragen waar je bent wezen kijken?

Birgit, wat ben je georganiseerd en wat heb je al veel geregeld zeg! Ik geloof dat ik een beetje hetzelfde in elkaar zit wat dat betreft. Ik ben ook van de lijstjes end. Is je vriend er net zo mee bezig als jij?

Tsjip, aah je gaat naar tres chic! Ik ga daar waarschijnlijk ook nog naartoe. Ik ben heel benieuwd hoe het je daar gaat bevallen! Ik kom zelf uit Twente en bijna iedereen hier gaat daar naartoe.

Wij hebben nog niet zoveel geregeld..ja we weten de datum Very Happy 20 juli 2012. Morgen maar even de datum gaan vastzetten op het gemeentehuis. Ook heb ik de 29e een afspraak bij Covers in Utrecht. Ze hebben erg veel merken dus ik ben heeel benieuwd.
Ook heb ik al wel plaatjes van wat voor kapsel ik mooi vind en welk bruidsboeket.

Af en toe word ik toch wel een beetje gestressed hoor, bij een groot tuinfeest moet er toch ook wel weer veel geregeld worden. Maargoed dan denk ik maar van, ik heb ook een kind gekregen en dat ging en gaat ook goed, dan moet dit ook lukken. Ik ben alleen zo'n perfectionist laughcry
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 2:43

Julia schreef:Birgit, wat ben je georganiseerd en wat heb je al veel geregeld zeg! Ik geloof dat ik een beetje hetzelfde in elkaar zit wat dat betreft. Ik ben ook van de lijstjes end. Is je vriend er net zo mee bezig als jij?

....

Ik ben alleen zo'n perfectionist laughcry

Mijn vriend vindt alles prima, zolang hij maar niet teveel hoeft te doen :P
Als hij het ergens niet mee eens is hoor ik hem, anders weinig.

Ik ben ook een perfectionist, kan moeilijk dingen uit handen geven. Daarom wil ik ook geen ceremoniemeester, ik regel het liever zelf. Weet ik tenminste ook zeker dat het gebeurt zoals ik het wil smile

Er zijn zoveel dingen waar je aan moet denken en mensen hebben het over stress en drukte maar zo ervaar ik het helemaal niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 2:50

Julia schreef:Mila, leuk om te lezen dat je DE jurk hebt gevonden en wat snel! Meteen al de 3e jurk! Mag ik vragen waar je bent wezen kijken?

Ik ben in Leiden bij de Bruidshoek geweest

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte zo 16 okt 2011 - 5:02

Met nog 4,5 maand op de teller, hebben we ook al een redeijke dagindeling:

10:00 kapster (bruid)
12:00 lunch (broodjes) (bruid + entourage)
12:45 ouders aanwezig (bruid)
13:00 ophaalmoment (bruidegom meets bruid)
13:30 fotoshoot(bruidspaar + entourage)
15:45 aankomst bruidspaar stadhuis*
16:00 aanvang ceremonie
17:00 fotomoment familie/daggasten
17:30 ontvangst diner locatie (drankje + kleine taart aansnijden)
18:30 aanvang diner
22:00 eind diner

* ik laat de gasten waarschijnlijk verzamelen bij diner locatie (ca. 20 min te voet van het stadhuis) en verwacht dat mijn vader en oma iets eerder dan wij bij het stadhuis aankomen met de auto.

Hoe de bruidegom zijn tijd voor 13:00 indeelt weet ik niet, hij gaat ook ergens anders naar toe om om te kleden.

mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Gizmo zo 16 okt 2011 - 5:06

>>Breekt even in...
Mzcharlotte; 20 minuten lopen in je goeie goed en op hakken enzo is erg vervelend hoor..... (Ik neem wel aan dat je dat zelf niet gaat lopen Wink )

<< Breekt weer uit...
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285

Bericht  mzcharlotte zo 16 okt 2011 - 5:12

Dat is ook zo, ik moet nog kijken of ik niet gewoon twee busjes kan regelen (mijn moeder werkt bij de taxi centrale, misschien is er wel wat goeds te organiseren). Het was trouwens 15 minuten op de sportschoenen haha!

Edit;
Wat wij nog moeten regelen of waar we nog op wachten is:
* Trouwringen (besteld en hopelijk voor kerst geleverd)
* Uitnodigingen (maken we zelf, alles is verder al in huis)
* Gastenboek (spullen hebben we al in huis)
* Huwelijkse voorwaarden (het concept is al binnen, alleen ondertekenen)
* Afpassen van de jurk en lingerie
* Logistiek (eventueel busjes regelen)
* Make-up
* Haaraccessoire (is besteld)
* Vader vragen voor het weggeven
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Inge zo 16 okt 2011 - 5:40

Mila schreef:
Julia schreef:Mila, leuk om te lezen dat je DE jurk hebt gevonden en wat snel! Meteen al de 3e jurk! Mag ik vragen waar je bent wezen kijken?

Ik ben in Leiden bij de Bruidshoek geweest

Vroeger reden we daar altijd langs als we richting het strand gingen of naar station bv en dan keek ik altijd al naar de bruidshoek. Geen idee of die nog op dezelfde plek zit :-)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud