trouwtopic 2012
+54
Saxy
Shy
Bet Weter
Gizmo
silly-one
Chantal1984
Jelleke
Primrose
sweetladyy1
Lavendel
sanne-84
Raven
Loes263
Supertalentje
Qiara
Suus
Fayebella
Julia
Roos
Shisha
Pien
Jacolien
Sjonno
Tsjip
Melis_je
vlinder-2011
Quet
RedRose
Bibi2010
Dennenappel
ChocoChip
Tazz
TNMN
Jordana
mzcharlotte
Zwoesj
Snoes
Lejow
TukTuk
Kamperseboekenwurm
famke88
Beachgirl
Sjors
Miss G
Minx
Fred
Live Laugh Love
me1987
Inge
Arwyn
Ella
Emma_
bolus26
**_pearl_**
58 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: trouwtopic 2012
Tjip, ik denk dat zo'n beurs ook leuker is als het bij je in de buurt is, want dan heb je ook bloemisten etc die in jouw buurt zijn... qua tips en ideeën opdoen is het best leuk.
Wij twijfelen nog of we naar die in Zwolle gaan.
Qua trouwjurken wil ik graag naar de bruidstuin in Elburg en misschien Mariages in Hoogeveen of Bruidshuis dokter de graaf in Kampen
Moet mij nog even verdiepen in de merken jurken die ze daar hebben, of er 1 van de 3 jurken heeft die de ander niet heeft of dat het uitsluitend hetzelfde merk is.
Qua jurk nog niet echt iets op het oog, wil wel graag een halterjurk dus hopelijk staat dat ook mooi
Qua trouwjurken wil ik graag naar de bruidstuin in Elburg en misschien Mariages in Hoogeveen of Bruidshuis dokter de graaf in Kampen
Moet mij nog even verdiepen in de merken jurken die ze daar hebben, of er 1 van de 3 jurken heeft die de ander niet heeft of dat het uitsluitend hetzelfde merk is.
Qua jurk nog niet echt iets op het oog, wil wel graag een halterjurk dus hopelijk staat dat ook mooi
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga naar de beurs in Den Bosch in november en wil juist voor de bedankjes kijken. Om daar meer ideeen over op te doen.
Wij gaan om 14.00 uur trouwen in kasteel Heeswijk
en gaan dan door naar een feestzaal hier in het dorp.
Daar zit ook een restaurant aan vast en daar eten we dan ook om een uur of vijf.
Om acht uur begint het feest en dat duurt tot een uur of een.
Mijn jurk ga ik 12 november zoeken samen met mijn moeder en zusjes, en vriendinnen, de ringen gaan we op 19 november zelf maken.
Voor de fotograaf willen we nog een keer op gesprek gaan bij een professionele fotograaf.
Als bruidsauto hebben wij een mazda mx5 van 23 jaar oud. Het is een cabrio en ook nog wit. Helemaal voor niets via mijn schoonouders want daar is hij van.
Op zich hebben we al redelijk veel geregeld. Al moeten we de locatie wel nog reserveren voor vast. Er zit nu nog een optie op. We hebben het van het weekend pas definitief besloten en kunnen morgen pas bellen.
Wij gaan om 14.00 uur trouwen in kasteel Heeswijk
en gaan dan door naar een feestzaal hier in het dorp.
Daar zit ook een restaurant aan vast en daar eten we dan ook om een uur of vijf.
Om acht uur begint het feest en dat duurt tot een uur of een.
Mijn jurk ga ik 12 november zoeken samen met mijn moeder en zusjes, en vriendinnen, de ringen gaan we op 19 november zelf maken.
Voor de fotograaf willen we nog een keer op gesprek gaan bij een professionele fotograaf.
Als bruidsauto hebben wij een mazda mx5 van 23 jaar oud. Het is een cabrio en ook nog wit. Helemaal voor niets via mijn schoonouders want daar is hij van.
Op zich hebben we al redelijk veel geregeld. Al moeten we de locatie wel nog reserveren voor vast. Er zit nu nog een optie op. We hebben het van het weekend pas definitief besloten en kunnen morgen pas bellen.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
wat leuk al die verhalen hier!
jammer dat de beurs dan toch wat tegenvalt, je zou daar toch grote verwachtingen van hebben..
@julia; klinkt ook leuk zo'n 'kleine' bruiloft. heb daar ook wel eens aan zitten denken, maar vind het moeilijk ivm familie (hebben nu al zo'n 80 man familie)
@inge; idd, het is zo 29 nov! en nu kun je juist nog fantaseren;)
hier staat de dj alweer vast. alleen nog ff een keer kijken welke lampen etc we bij willen bestellen. maar dat kan ook op zo'n kikjavond van ze, waar we nog een keer heen gaan. en konden ook nog een saxofonist/zangeres/percussionist oid bijboeken, maar hebben daar beide weinig mee en kost algauw 500 extra. besteden dan liever wat aan extra sfeerlampen.
was wel blij dat de openingsdans ff snel ter sprake kwam. dj vond dat wel 'erbij horen', een positieve draai geven aan een avond. als ik dat tegen mn vriend had gezegd had ie me spontaan uitgelachen (heeft dus niks met dansen) maar heel misschien denkt ie er nu nog over na;)
jammer dat de beurs dan toch wat tegenvalt, je zou daar toch grote verwachtingen van hebben..
@julia; klinkt ook leuk zo'n 'kleine' bruiloft. heb daar ook wel eens aan zitten denken, maar vind het moeilijk ivm familie (hebben nu al zo'n 80 man familie)
@inge; idd, het is zo 29 nov! en nu kun je juist nog fantaseren;)
hier staat de dj alweer vast. alleen nog ff een keer kijken welke lampen etc we bij willen bestellen. maar dat kan ook op zo'n kikjavond van ze, waar we nog een keer heen gaan. en konden ook nog een saxofonist/zangeres/percussionist oid bijboeken, maar hebben daar beide weinig mee en kost algauw 500 extra. besteden dan liever wat aan extra sfeerlampen.
was wel blij dat de openingsdans ff snel ter sprake kwam. dj vond dat wel 'erbij horen', een positieve draai geven aan een avond. als ik dat tegen mn vriend had gezegd had ie me spontaan uitgelachen (heeft dus niks met dansen) maar heel misschien denkt ie er nu nog over na;)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Inge schreef:Tjip, ik denk dat zo'n beurs ook leuker is als het bij je in de buurt is, want dan heb je ook bloemisten etc die in jouw buurt zijn... qua tips en ideeën opdoen is het best leuk.
Klopt maar bij ons in de buurt heb je er geen helaas. Arnhem is de dichtsbijzijnde maar toch nog zo'n 3 kwartier van ons huis af. En die beurs is pas in januari. Ik ging er ook vooral naartoe om ideeën op te doen maar dat viel dus echt tegen. Ik kom er nu echt pas achter dat we in de ACHTERhoek wonen. Op het gebied van trouwen is het aanbod hier echt verschrikkelijk.
Over 2 weken heb ik mijn jurk als het goed is! Raar idee hoor... Ik ben mijn hele leven al bezig met mooie jurken kijken en nu mag ik over 2 weken gewoon dé jurk uitzoeken. Ik heb er echt zin in.
Ik wil graag een strapless jurk. Maar ook een halter heeft vaak wel wat. Ach ik zie het wel over 2 weken... Ben benieuwd wat ze allemaal hebben hangen.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Is zo'n beurs leuker om met je vriend naartoe te gaan, of toch leuker met een vriendin?
Wij hebben natuurlijk al erg veel geregeld en mijn vriend heeft geloof ik niet zo'n zin meer om volgende maand in Den Bosch te gaan kijken.
@Tsjip: alvast veel plezier!
Wij hebben gisteren de 2e afpraak gehad met iemand van de feestlocatie. Alles doorgesproken: taart aansnijden/drankjes/buffet/hapjes/versieringen. Ik had alleen geen benul van het aantal x rond gaan met een hapje, dacht zelf 6 a 8x. Voor mijn gevoel komt er bij feestjes vaak een hapje voorbij, maar 6x bleek teveel te zijn haha.
Tijdens de receptie staan er bij ons soesjes en tommies op tafel, ook wat nootjes (maar dat is standaard).
Tijdens het feest staan er ook nootjes op tafel (ook weer standaard), mensen krijgen bij binnenkomst een versierde cupcake en daarna om de 3 kwartier een hapje (4x). Wij wilden afsluiten met een frietje, maar we laten de gasten nu kiezen. Broodje shoarma of een frietje, even duur en mannen kiezen blijkbaar vaker voor shoarma.
We hebben gisteren ook meteen een kostenplaatje gemaild gekregen en dat komt wat hoger uit dan ik dacht.
We hebben besloten overdag alles te laten schenken en 's avonds koffie/thee/fris/bier/wijn/pisang (ambon)-jus en malt bier.
Pisang Ambon valt onder binnenlands gedistilleerd, maar ook Schrobbeler valt hieronder en als mensen dat doorhebben gaan ze shotjes drinken. In onze vriendengroep hoor ik weleens dat dat gedronken wordt, maar daar beginnen we nu maar niet aan.
A.s. dinsdag een afspraak met de fotograaf dus vanochtend even nagedacht over de familiefoto's die ik graag gemaakt wil hebben. Nu nog wat locaties verzinnen
Wij hebben natuurlijk al erg veel geregeld en mijn vriend heeft geloof ik niet zo'n zin meer om volgende maand in Den Bosch te gaan kijken.
@Tsjip: alvast veel plezier!
Wij hebben gisteren de 2e afpraak gehad met iemand van de feestlocatie. Alles doorgesproken: taart aansnijden/drankjes/buffet/hapjes/versieringen. Ik had alleen geen benul van het aantal x rond gaan met een hapje, dacht zelf 6 a 8x. Voor mijn gevoel komt er bij feestjes vaak een hapje voorbij, maar 6x bleek teveel te zijn haha.
Tijdens de receptie staan er bij ons soesjes en tommies op tafel, ook wat nootjes (maar dat is standaard).
Tijdens het feest staan er ook nootjes op tafel (ook weer standaard), mensen krijgen bij binnenkomst een versierde cupcake en daarna om de 3 kwartier een hapje (4x). Wij wilden afsluiten met een frietje, maar we laten de gasten nu kiezen. Broodje shoarma of een frietje, even duur en mannen kiezen blijkbaar vaker voor shoarma.
We hebben gisteren ook meteen een kostenplaatje gemaild gekregen en dat komt wat hoger uit dan ik dacht.
We hebben besloten overdag alles te laten schenken en 's avonds koffie/thee/fris/bier/wijn/pisang (ambon)-jus en malt bier.
Pisang Ambon valt onder binnenlands gedistilleerd, maar ook Schrobbeler valt hieronder en als mensen dat doorhebben gaan ze shotjes drinken. In onze vriendengroep hoor ik weleens dat dat gedronken wordt, maar daar beginnen we nu maar niet aan.
A.s. dinsdag een afspraak met de fotograaf dus vanochtend even nagedacht over de familiefoto's die ik graag gemaakt wil hebben. Nu nog wat locaties verzinnen
Gast- Gast
wij hebben wel 8 hapjes.. haha. maar dat is standaard bij hun.
wel balen dat het duurder uitkomt. heb je enig idee hoe dat kan? teveel mensen, 'verkeerde' hapjes, drank? misschien kun je daar nog eens naar kijken.
jullie zijn wel snel met de fotograaf. de onze is in het begin 1x langsgeweest, en de volgende keer is pas in april ofzo, om het door te spreken. maar goed, kan ergens maar geregeld zijn;)
volgens mij komen de datums van het jurken passen voor de meeste nu redelijk dichtbij, niet waar??
wel balen dat het duurder uitkomt. heb je enig idee hoe dat kan? teveel mensen, 'verkeerde' hapjes, drank? misschien kun je daar nog eens naar kijken.
jullie zijn wel snel met de fotograaf. de onze is in het begin 1x langsgeweest, en de volgende keer is pas in april ofzo, om het door te spreken. maar goed, kan ergens maar geregeld zijn;)
volgens mij komen de datums van het jurken passen voor de meeste nu redelijk dichtbij, niet waar??
sanne-84- Ratel
De fotograaf wilde eigenlijk in sept al afspreken maar dat heb ik nog een maand verschoven :-)
We hebben deze mensen in maart gezien (voor mijn gevoel is het nog maar heel kort geleden) dus er is wel het e.e.a. door te geven. De 1e afspraak met de fotograaf was alleen maar informatief, we hebben haar telefonisch laten weten dat zij het werd, een voorschot overgemaakt en daarna is er geen contact meer geweest. Inmiddels hebben we een groot gedeelte van de dag vast staan, alleen de ochtend nog niet helemaal maar daar gaat zij ons vast bij helpen.
Ik vind het wel een fijn idee dat haar vader (is ook fotograaf) het overneemt als er iets tussenkomt (ziekte of iets dergelijks).
Ik had de berekeningen voor de feestlocatie allemaal op een blaadje staan, maar ben het blaadje kwijtgeraakt dus weet eigenlijk niet precies waar het aan ligt. Ik denk aan de drankjes en er zijn wat mensen van de receptie naar het feest verschoven. We hebben ook wat extra dingen aan het buffet toegevoegd, zo zat er geen toetje bij en dat is toch ook altijd wel lekker
We hebben deze mensen in maart gezien (voor mijn gevoel is het nog maar heel kort geleden) dus er is wel het e.e.a. door te geven. De 1e afspraak met de fotograaf was alleen maar informatief, we hebben haar telefonisch laten weten dat zij het werd, een voorschot overgemaakt en daarna is er geen contact meer geweest. Inmiddels hebben we een groot gedeelte van de dag vast staan, alleen de ochtend nog niet helemaal maar daar gaat zij ons vast bij helpen.
Ik vind het wel een fijn idee dat haar vader (is ook fotograaf) het overneemt als er iets tussenkomt (ziekte of iets dergelijks).
Ik had de berekeningen voor de feestlocatie allemaal op een blaadje staan, maar ben het blaadje kwijtgeraakt dus weet eigenlijk niet precies waar het aan ligt. Ik denk aan de drankjes en er zijn wat mensen van de receptie naar het feest verschoven. We hebben ook wat extra dingen aan het buffet toegevoegd, zo zat er geen toetje bij en dat is toch ook altijd wel lekker
Gast- Gast
Ja aanstaande zaterdag! Heb er zo een zin in, ben echt reuze benieuwd!sanne-84 schreef:
Gast- Gast
Mila schreef:Ja aanstaande zaterdag! Heb er zo een zin in, ben echt reuze benieuwd!sanne-84 schreef:
heb vorige week 2 jurken aangehad tijdens een modeshow en 12 november passen..
verder hebben we hier inmiddels de band geboekt en iedereen verteld dat we gaan trouwen..
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
heb je dat zo lang voor je kunnen houden?! knap!
en waren de reacties leuk?
sanne-84- Ratel
Weer een mijlpaal vandaag.
Ondertrouw en notaris (voor de huwelijkse voorwaarden). Toch fijn om dat geregeld te hebben. Ondertrouw stelde echt niks voor; door de 'compleetheid' van onze file, hoefden we alleen handtekeningen te zetten. Klaar!
Ondertrouw en notaris (voor de huwelijkse voorwaarden). Toch fijn om dat geregeld te hebben. Ondertrouw stelde echt niks voor; door de 'compleetheid' van onze file, hoefden we alleen handtekeningen te zetten. Klaar!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
sanne-84 schreef:heb je dat zo lang voor je kunnen houden?! knap!
het is zo lang gelukt maar nu blij dat iedereen het weet..
de meeste reacties waren erg leuk..
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Wat leuk dit trouwtopic!
Mijn vriend en ik gaan ook in 2012 trouwen en wel op vrijdag 13 juli.
Chantal1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 31
Punten : 35
Registratiedatum : 11-10-11
Gefeliciteerd! Hebben jullie al veel geregeld?Chantal1984 schreef:
Gast- Gast
Gefeliciteerd Chantal!
Ben jij een oude bekende van het forum? Zoja, welkom terug
Gast- Gast
Mila schreef:Gefeliciteerd! Hebben jullie al veel geregeld?Chantal1984 schreef:
Bedankt!
We hebben al best veel geregeld;
- de jurk
- sieraden voor bij de jurk
- trouwlocatie
- trouwauto
- diner
- feest
De ringen hebben we al wel uitgezocht, maar nog niet gekocht.
Kan bijna niet wachten tot het zover is
Chantal1984- Fluisteraar
Birgit schreef:Gefeliciteerd Chantal!
Bedankt!
Oude bekende denk ik niet....zat ook wel op het oude forum maar was onder een andere naam en niet echt actief...
Chantal1984- Fluisteraar
Dagindeling op pagina 51 heb ik even aangepast, er is na vanavond meer bekend geworden.
Alles met de fotograaf is nu rond, de dagindeling is gemaakt en wij hebben een fotoboek uitgekozen.
De locaties zijn bepaald, al moet ik zelf even contact opnemen met het Chasse Theater om daar foto's te nemen.
De vraag is of we binnen mogen, hoever en waar we toestemming voor nodig hebben.
Geen vervolgafspraak met de fotograaf meer nodig, wijzigingen kunnen per mail of telefonisch doorgegeven worden en ik stuur nog wat voorbeelden van foto's die ik leuk vind door.
Alles met de fotograaf is nu rond, de dagindeling is gemaakt en wij hebben een fotoboek uitgekozen.
De locaties zijn bepaald, al moet ik zelf even contact opnemen met het Chasse Theater om daar foto's te nemen.
De vraag is of we binnen mogen, hoever en waar we toestemming voor nodig hebben.
Geen vervolgafspraak met de fotograaf meer nodig, wijzigingen kunnen per mail of telefonisch doorgegeven worden en ik stuur nog wat voorbeelden van foto's die ik leuk vind door.
Gast- Gast
welkom chantal!
lef hebben hoor, vrijdag de 13e trouwen;)
sanne-84- Ratel
sanne-84 schreef:welkom chantal!
Haha ja he. Nou ja we zijn die dag 10 jaar samen en gelukkig niet bijgelovig:)
Reacties zijn eigenlijk heel leuk en merkten met locaties bekijken dat er best veel mensen het leuk vinden om op vrijdag de 13e te trouwen. Hadden we niet verwacht. Voor ons is het gewoon een , wat wij vinden, leuke bijkomstigheid op de dag dat we 10 jaar samen zijn en graag willen trouwen.
Chantal1984- Fluisteraar
Chantal1984 schreef:sanne-84 schreef:welkom chantal!
Haha ja he. Nou ja we zijn die dag 10 jaar samen en gelukkig niet bijgelovig:)
Reacties zijn eigenlijk heel leuk en merkten met locaties bekijken dat er best veel mensen het leuk vinden om op vrijdag de 13e te trouwen. Hadden we niet verwacht. Voor ons is het gewoon een , wat wij vinden, leuke bijkomstigheid op de dag dat we 10 jaar samen zijn en graag willen trouwen.
twas inderdaad wel een grapje;)
ik zelf zou er ook niks mee hebben, en als je dan 10 jr bij elkaar bent is het helemaal een fantastische datum! (wij wilden ergens ook wel op de datum trouwen van ons 10jarig 'jubileum' maar dat is in augustus, en vonden we 1 te laat, en 2 valt het in de vakantie)
sanne-84- Ratel
Chantal welkom
Mooie datum om te trouwen, wij trouwen op precies dezelfde datum :-)
Wij zijn die dag 8 jaar en 1 dag samen. Zelf ben ik geboren op vrijdag de 13e en heb altijd gezegd dat ik wil trouwen op vrijdag de 13e
Wij zijn die dag 8 jaar en 1 dag samen. Zelf ben ik geboren op vrijdag de 13e en heb altijd gezegd dat ik wil trouwen op vrijdag de 13e
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Hoi Chantal,
Grappige datum idd! Jullie hebben al best wat geregeld zeg, leuk!
Birgit volgens mij heb jij ook al veel geregeld toch? Wat moet je nog doen verder?
Wij hebben eigenlijk nog niet zoveel geregeld, al scheelt het wel ietsdat we het feest in de tuin gaan geven. Alhoewel, ik dacht, oooh dat is veel simpeler een tuinfeest maar alsnog valt er veel te regelen. Aankleding, tafels, bloemen(veel bloemen), kaarsjes en ga maar door
Ook vind ik het lastig om een winkel uit te kiezen om jurken te gaan kijken. Ik ben ergens zo bang de verkeerde keuze te maken en dan spijt te krijgen ofzo. Ik ben een perfectionist haha.
Birgit volgens mij heb jij ook al veel geregeld toch? Wat moet je nog doen verder?
Wij hebben eigenlijk nog niet zoveel geregeld, al scheelt het wel ietsdat we het feest in de tuin gaan geven. Alhoewel, ik dacht, oooh dat is veel simpeler een tuinfeest maar alsnog valt er veel te regelen. Aankleding, tafels, bloemen(veel bloemen), kaarsjes en ga maar door
Ook vind ik het lastig om een winkel uit te kiezen om jurken te gaan kijken. Ik ben ergens zo bang de verkeerde keuze te maken en dan spijt te krijgen ofzo. Ik ben een perfectionist haha.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Inge schreef:Chantal welkom
Wat leuk dat jullie ook op vrijdag de 13e trouwen. Helemaal om de redenen die je aangeeft. Nu maar hopen dat het julli volgend jaar beter weer is dan dit jaar.
Chantal1984- Fluisteraar
Julia schreef:Hoi Chantal,
Ja we hebben inderdaad al best veel geregeld, maar er moet ook nog wel een hoop dus we vermaken ons nog wel even. Probeer mijn vriend zo ver te krijgen dat hij voor een pak gaat kijken, maar hij heeft nog niet veel haast:)
Ik vond het ook heel moeilijk om de definitieve keuze voor de jurk te maken. Heb uiteindelijk in 3 verschillende winkels zo'n 15 jurken gepast. Om uiteindelijk de eerste die ik gepast had en gelijk verliefd op was te kopen.
Chantal1984- Fluisteraar
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» trouwtopic 2011 !
» Trouwtopic 2013
» Trouwtopic 2013
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» Wie is de mol 2012
» Trouwtopic 2013