trouwtopic 2012
+54
Saxy
Shy
Bet Weter
Gizmo
silly-one
Chantal1984
Jelleke
Primrose
sweetladyy1
Lavendel
sanne-84
Raven
Loes263
Supertalentje
Qiara
Suus
Fayebella
Julia
Roos
Shisha
Pien
Jacolien
Sjonno
Tsjip
Melis_je
vlinder-2011
Quet
RedRose
Bibi2010
Dennenappel
ChocoChip
Tazz
TNMN
Jordana
mzcharlotte
Zwoesj
Snoes
Lejow
TukTuk
Kamperseboekenwurm
famke88
Beachgirl
Sjors
Miss G
Minx
Fred
Live Laugh Love
me1987
Inge
Arwyn
Ella
Emma_
bolus26
**_pearl_**
58 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: trouwtopic 2012
Zou leuk zijn.
Wat lijkt jullie leuk als vrijgezellen feest en wat zou je absoluut niet willen?
Leuk: worshop taart maken / cupcakes / bonbons, zoiets een hight tea of lekker uit eten, cursus cocktail shaken, gewoon lekker stappen iets van een spel als moordspel, wie is de mol
Niet leuk: in een raar pak door een stad, allerlei opdrachten moeten doen
Wat lijkt jullie leuk als vrijgezellen feest en wat zou je absoluut niet willen?
Leuk: worshop taart maken / cupcakes / bonbons, zoiets een hight tea of lekker uit eten, cursus cocktail shaken, gewoon lekker stappen iets van een spel als moordspel, wie is de mol
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Oh, een pakje dragen en opdrachten uitvoeren in de trant dat je moet bedelen om een drankje enzovoort is ook echt niet aan mij besteedt. Ik vind het grappig om te zien bij anderen, maar mij maak je er absoluut niet gelukkig mee. Dat heb ik ook heel helder aan mijn zusje laten weten.
Verder maakt het me eigenlijk niet zo veel uit, er zit een hoop moeite in die ik erg op prijs stel. Ik hoop een beetje dat ze iets organiseert als een zogenaamde 'voorbereiding' van het gehuwde leven met een dikke knipoog. Een workshop koken ofzo zou ik enorm grappig vinden.
Verder maakt het me eigenlijk niet zo veel uit, er zit een hoop moeite in die ik erg op prijs stel. Ik hoop een beetje dat ze iets organiseert als een zogenaamde 'voorbereiding' van het gehuwde leven met een dikke knipoog. Een workshop koken ofzo zou ik enorm grappig vinden.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Wat ik absoluut niet wil: in een raar pak rond moeten lopen. En ook absoluut niet iets creatiefs (dan denk ik aan schilderen/tekenen etc) want dat ben ik totaal niet en gewoon heel erg slecht in.
Heb servies geschilderd op iemand anders vrijgezellenfeest, nou ik heb me dood geschaamd en iedereen lachte me uit, het leek net of een kind van 5 het had gemaakt!
Voor de rest ben ik voor alles in, zoals iemand ook al zegt ze doen veel moeite voor je.
Heb servies geschilderd op iemand anders vrijgezellenfeest, nou ik heb me dood geschaamd en iedereen lachte me uit, het leek net of een kind van 5 het had gemaakt!
Voor de rest ben ik voor alles in, zoals iemand ook al zegt ze doen veel moeite voor je.
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Daar hebben jullie gelijk in, er wordt moeite voor gedaan dus zou alles leuk vinden.... Behalve dan dus in een pak en allerlei opdrachten uit voeren
maar goed mijn zusje organiseerd het en gaat binnenkort met mijn vriendinnen mailen over ideeen etc..
grrrr en ik ben zo nieuwsgierig haha en het duurt nog zo lang :p
maar goed mijn zusje organiseerd het en gaat binnenkort met mijn vriendinnen mailen over ideeen etc..
grrrr en ik ben zo nieuwsgierig haha en het duurt nog zo lang :p
Inge- Ratel
och nee alsjeblieft niet te gek!! maar denk dat een vriendin mij wat dat betreft goed genoeg kent.
vind verder een workshop met iets met eten wel leuk, of iets actiefs.
en idd vind het al leuk als ze moeite doen! zo heb ik laatst moza-iek en bloemschikken gedaan, was niet mijn ding maar stel dat het mijn vrijgezellenfeest wordt dan is dat zo
vind verder een workshop met iets met eten wel leuk, of iets actiefs.
en idd vind het al leuk als ze moeite doen! zo heb ik laatst moza-iek en bloemschikken gedaan, was niet mijn ding maar stel dat het mijn vrijgezellenfeest wordt dan is dat zo
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Inge schreef:Zou leuk zijn.
+1 kan mij hier wel in vinden inderdaad. Hoef ook niet in zo'n apenpakkie rond te lopen. Vandaag op Scheveningen alweer genoeg raars gezien (duivel met haar engeltjes en een jongen in een piemelpak, duss...
Gast- Gast
De vrienden van mijn vriend zeggen ook continue dat ze hem in zo'n pikkenpak willen laten rond lopen
Mag voor hem toch hopen van niet.
Ik zou een kroontje met sluier nog wel leuk vinden ofzo bv
Vandaag in Zwolle echt wel 8 vrijgezellen feesten zien rondlopen (naja jullie snappen wel wat ik bedoel :p)
Mag voor hem toch hopen van niet.
Ik zou een kroontje met sluier nog wel leuk vinden ofzo bv
Vandaag in Zwolle echt wel 8 vrijgezellen feesten zien rondlopen (naja jullie snappen wel wat ik bedoel :p)
Inge- Ratel
Haha Inge, ik snap wat je bedoeld Ik ben er vandaag ook meerdere tegen gekomen.
Dames, ik ben verliefd geworden op een jurk van blue by enzoani. Het is de Dabra 2. Nu lees ik overal op internet dat de jurken van dit merk vrij prijzig zijn dus ik ben er een beetje bang voor haha. Ik moet hem nog gaan passen, maar bij de winkel waar ik van plan was om een afspraak te gaan maken verkopen ze dit merk ook dus ik ga maandag maar eens bellen voor een afspraak! Ik weet niet hoe ik hier een plaatje moet toevoegen maar als je op blue by enzoani en dan dabra 2 googled dan moet je hem vinden!
Dames, ik ben verliefd geworden op een jurk van blue by enzoani. Het is de Dabra 2. Nu lees ik overal op internet dat de jurken van dit merk vrij prijzig zijn dus ik ben er een beetje bang voor haha. Ik moet hem nog gaan passen, maar bij de winkel waar ik van plan was om een afspraak te gaan maken verkopen ze dit merk ook dus ik ga maandag maar eens bellen voor een afspraak! Ik weet niet hoe ik hier een plaatje moet toevoegen maar als je op blue by enzoani en dan dabra 2 googled dan moet je hem vinden!
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Hier de afgelopen week trouwens weer het een en ander geregeld! Dus even een update.
Vorige week zijn we bij iemand wezen kijken die oldtimers verhuurd. Hele enthousiaste knul, nam alle tijd en liet ons uitgebreid de auto's zien waar we in geĂŻnteresseerd waren. Voor mijn vriend was het al meteen duidelijk welk van de twee het moest worden (nummer drie was al verhuurd). Ik twijfelde nog een beetje, maar helemaal een witte auto vond ik wel weer heel wit en die andere kever was echt nog helemaal in originele staat (met van die mooie velgen) en heeft een lichtblauw tintje (diamantblauw). Dus we waren het er eigenlijk wel snel over eens en ik ging met een big smile op mijn gezicht weg
Daarna door om een tweede kerk te bezichtigen voor ons kerkelijk huwelijk. We waren een tijd terug al bij een andere kerk wezen kijken, helemaal tevreden dus offerte opgesteld en toen bleek de prijs wel behoorlijk hoog te zijn, omdat we een band hebben en die wilde we de avond er voor laten oefenen. Uiteindelijk het onredelijke bedrag wel wat omlaag gekregen, maar nog niet naar ons zin. Dus zijn we ergens anders wezen kijken en ook hier hadden we beide direct een goed gevoel bij en de prijs is ook een stuk aantrekkelijker. Dus dit staat ook zo goed als vast.
Vandaag wilde we omdat het lekker weer was even gaan kijken voor onze buiten fotolocatie (voordat alles straks in herfsttinten is). Hebben een heel mooi, groot park gevonden met hele leuke plekjes, veel groen, bruggetjes, schattige bankjes etc. Ook zit er bij het park een japanse tuin, maar deze was helaas gesloten dus daar gaan we in de herfstvakantie nog een keer naar kijken.
Daarna zijn we nog even langs het gemeentehuis gereden, omdat we nog even wilde zien hoe het parkje er naast er uitzag voor het maken van eventuele foto's met de familie etc. Toen bleek dat het open monumenten dag was en het gemeentehuis opengesteld was, dus wilde we nog wel even een kijkje nemen in onze toekomstige trouwzaal. En ik ben nog steeds helemaal enthousiast en staan 100% achter onze keus. Mochten ook even het balkon op, dus we hebben al even kunnen zien hoe ons uitzicht straks is vanaf bovenaf
Nou volgens mij is de update iets te lang geworden maar goed ben ook zo enthousiast over alle locaties, kan niet wachten tot 1 juni
Vorige week zijn we bij iemand wezen kijken die oldtimers verhuurd. Hele enthousiaste knul, nam alle tijd en liet ons uitgebreid de auto's zien waar we in geĂŻnteresseerd waren. Voor mijn vriend was het al meteen duidelijk welk van de twee het moest worden (nummer drie was al verhuurd). Ik twijfelde nog een beetje, maar helemaal een witte auto vond ik wel weer heel wit en die andere kever was echt nog helemaal in originele staat (met van die mooie velgen) en heeft een lichtblauw tintje (diamantblauw). Dus we waren het er eigenlijk wel snel over eens en ik ging met een big smile op mijn gezicht weg
Daarna door om een tweede kerk te bezichtigen voor ons kerkelijk huwelijk. We waren een tijd terug al bij een andere kerk wezen kijken, helemaal tevreden dus offerte opgesteld en toen bleek de prijs wel behoorlijk hoog te zijn, omdat we een band hebben en die wilde we de avond er voor laten oefenen. Uiteindelijk het onredelijke bedrag wel wat omlaag gekregen, maar nog niet naar ons zin. Dus zijn we ergens anders wezen kijken en ook hier hadden we beide direct een goed gevoel bij en de prijs is ook een stuk aantrekkelijker. Dus dit staat ook zo goed als vast.
Vandaag wilde we omdat het lekker weer was even gaan kijken voor onze buiten fotolocatie (voordat alles straks in herfsttinten is). Hebben een heel mooi, groot park gevonden met hele leuke plekjes, veel groen, bruggetjes, schattige bankjes etc. Ook zit er bij het park een japanse tuin, maar deze was helaas gesloten dus daar gaan we in de herfstvakantie nog een keer naar kijken.
Daarna zijn we nog even langs het gemeentehuis gereden, omdat we nog even wilde zien hoe het parkje er naast er uitzag voor het maken van eventuele foto's met de familie etc. Toen bleek dat het open monumenten dag was en het gemeentehuis opengesteld was, dus wilde we nog wel even een kijkje nemen in onze toekomstige trouwzaal. En ik ben nog steeds helemaal enthousiast en staan 100% achter onze keus. Mochten ook even het balkon op, dus we hebben al even kunnen zien hoe ons uitzicht straks is vanaf bovenaf
Nou volgens mij is de update iets te lang geworden maar goed ben ook zo enthousiast over alle locaties, kan niet wachten tot 1 juni
Gast- Gast
Inge schreef:Zou leuk zijn.
Precies wat ik ook wel en niet zou willen
Ik heb een paar suggesties doorgegeven aan mijn vriendin:
* workshop cupcakes/taarten
* fotoshoot
* wie is de mol
* workshop bossche bollen maken
* worskhop fotoboek maken
* cocktail shaken
* kleuranalyse/stijladvies
* workshop pizza maken
Edit: over de dranken ... in 1e instantie wilde ik graag dat er 1 mixdrank geschonken zou worden omdat ik ze zelf graag drink. Sinds kort drink ik ook wijn, dus eigenlijk zou het nu niet meer nodig zijn. Toch denk ik dat we gewoon voor 1 mixdrankje kiezen omdat ik het zelf nog steeds lekkerder vind dan wijn. En ik vind het dan ook raar om ze zelf wel te drinken, maar een ander niet.
Komende week maak ik de 2e afspraak met de fotograaf en de feestlocatie, even wat dingen doornemen.
Gast- Gast
Ik heb even in dit topic terug zitten lezen en ik zie dat sommige dingen die ik januari/februari gepost heb er nu al weer anders over denk haha. Ik had bijvoorbeeld gepost dat ik nooit 800 euro aan een fotograaf uit zou geven en daar zitten we nu ruim over heen haha. Grappig dat dit toch is veranderd!
Mijn vriend en ik willen graag met een kleurenthema werken en deze kleuren terug laten komen in de uitnodigingen, decoraties, zijn stropdas en bedankjes. We kunnen het alleen niet helemaal eens worden over de kleuren. We gaan sowieso wit gebruiken maar twijfelen nog over paars, zilver, roze of oranje. Ik vind de combinatie oranje, roze en wit ook erg mooi. Alleen oranje en wit gaat het sowieso niet worden want wij trouwen tijdens het WK voetbal haha. Wat zouden jullie kiezen? We trouwen in de zomer.
Mijn vriend en ik willen graag met een kleurenthema werken en deze kleuren terug laten komen in de uitnodigingen, decoraties, zijn stropdas en bedankjes. We kunnen het alleen niet helemaal eens worden over de kleuren. We gaan sowieso wit gebruiken maar twijfelen nog over paars, zilver, roze of oranje. Ik vind de combinatie oranje, roze en wit ook erg mooi. Alleen oranje en wit gaat het sowieso niet worden want wij trouwen tijdens het WK voetbal haha. Wat zouden jullie kiezen? We trouwen in de zomer.
Emma_- Fluisteraar
Mijn voorkeur ging uit naar paars en roze, maar omdat ik tot nu toe nog geen mooi paars boeket heb gezien ben ik naar roze overgestapt.
Roze is meestal wel een drempel voor de man, maar gelukkig is mijn vriend heel makkelijk en vind hij het allemaal prima :-)
Wit en oranje kan juist heel leuk zijn tijdens het ek, maar als je niks met voetbal hebt is dat volgend jaar misschien niet helemaal de juiste kleurcombinatie.
Roze is meestal wel een drempel voor de man, maar gelukkig is mijn vriend heel makkelijk en vind hij het allemaal prima :-)
Wit en oranje kan juist heel leuk zijn tijdens het ek, maar als je niks met voetbal hebt is dat volgend jaar misschien niet helemaal de juiste kleurcombinatie.
Gast- Gast
Mijn vriend vindt roze op zich ook wel prima alleen de roze stropdas twijfelt hij over haha. Ik vind roze ook erg mooi maar vrienden van ons zijn op dezelfde locatie getrouwd en hebben op dezelfde locatie het feest gegeven en hun kleuren waren ook roze en wit (alleen qua kleding, zij hadden geen decoraties op de locaties zelf) en ik wil dus eigenlijk niet hetzelfde als zij doen.
Emma_- Fluisteraar
Wij laten waarschijnlijk de kleur paars en wit terug komen in de uitnodigingen, de taart, de bedankjes etc. en mogelijk in de bloemen
Gast- Gast
Ik wou ook roze en wit maar ik krijg mijn vriend niet zover haha! Maar op de locatie hebben ze bordeauxrode tafelkleden dus ik denk dat we dat gaan combineren met wit.
Verder hadden we vandaag familiedag dus ik heb gelijk bij mijn oom gecheckt of hij de bruidstaart wil maken (taarten maken is een grote hobby van hem) en dat wil hij wel doen! Dus dan hebben we dat ook weer geregeld haha!
En verder zit mijn moeder bij een cameraclub en ze heeft daar rondgevraagd of iemand de fotoshoot wil doen en daar hebben we nu ook iemand voor!
Verder hadden we vandaag familiedag dus ik heb gelijk bij mijn oom gecheckt of hij de bruidstaart wil maken (taarten maken is een grote hobby van hem) en dat wil hij wel doen! Dus dan hebben we dat ook weer geregeld haha!
En verder zit mijn moeder bij een cameraclub en ze heeft daar rondgevraagd of iemand de fotoshoot wil doen en daar hebben we nu ook iemand voor!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Onze thema-kleuren over het algemeen zijn rood, wit en blauw (NL en UK vlaggen), maar ik denk zelf aan fuchsia roze accessoires voor ons (zijn stropdas en mijn haaraccessoire/clutch en onze paraplu). Hij doet er niet moeilijk over.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik heb ook lang niet gepost maar ook niet zoveel nieuws hier.
Onze themakleuren zijn wit met paars.. (erg orgineel merk in nu )
Wat betreft vrijgezellenfeest; ze krijgen mij echt niet in een raar pak, grappig jurkje/ sluier o.i.d. vind ik wel leuk, wil er best een beetje apart uitzien maar niet voor paal staan.
Wat ik leuk zou vinden; beetje actie (workshop paaldansen lijkt me b.v. erg grappig en gezellig)
Doen jullie op de bruiloft ook iets voor jullie vriend (dan man) b.v. stukje zingen o.i.d?
Onze themakleuren zijn wit met paars.. (erg orgineel merk in nu )
Wat betreft vrijgezellenfeest; ze krijgen mij echt niet in een raar pak, grappig jurkje/ sluier o.i.d. vind ik wel leuk, wil er best een beetje apart uitzien maar niet voor paal staan.
Wat ik leuk zou vinden; beetje actie (workshop paaldansen lijkt me b.v. erg grappig en gezellig)
Doen jullie op de bruiloft ook iets voor jullie vriend (dan man) b.v. stukje zingen o.i.d?
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Birgit schreef:Nee, ik doe niks voor mijn vriend/man. Misschien in de slaapkamer ...
+1!
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
+1 :-DXxXGeesje schreef:Birgit schreef:Nee, ik doe niks voor mijn vriend/man. Misschien in de slaapkamer ...
+1!
Als we niet te moe / dronken whatever zijn :p anders komt dat in de ochtend wel goed :-D
Inge- Ratel
Inge schreef:+1 :-DXxXGeesje schreef:Birgit schreef:Nee, ik doe niks voor mijn vriend/man. Misschien in de slaapkamer ...
+1!
Als we niet te moe / dronken whatever zijn :p anders komt dat in de ochtend wel goed :-D
+1, en als we in de ochtend nog zo lang naslapen dat we er meteen uitmoeten, dan komt het die avond wel;)
sanne-84- Ratel
haha dat zal savonds wel niks meer worden denk ik
Hebben jullie een huwelijksreis gepland? en zo ja waarheen?
Hebben jullie een huwelijksreis gepland? en zo ja waarheen?
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Wij hebben nog niks gepland... willen te veel :-D of naja zijn teveel landen die we zouden willen.
Gaan in ieder geval niet gelijk de dag erna maar paar dagen erna denk ik
Misschien de nacht na het trouwen in een hotel slapen maar mogelijk ook gewoon lekker thuis
Gaan in ieder geval niet gelijk de dag erna maar paar dagen erna denk ik
Misschien de nacht na het trouwen in een hotel slapen maar mogelijk ook gewoon lekker thuis
Inge- Ratel
we weten nog niet of we gaan.
we gaan voor het trouwen ook nog verbouwen, en willen niet al te lang meer wachten met kindjes, en dat kost ook allemaal al geld.
maar gaan ook een drukke tijd tegemoet (vriend moet ouderlijk huis leegruimen, daarna hier verbouwen) dus ergens ooik wel fijn om dan ff een paar dagen samen te zijn.
*morgen trouwjurken passen*
we gaan voor het trouwen ook nog verbouwen, en willen niet al te lang meer wachten met kindjes, en dat kost ook allemaal al geld.
maar gaan ook een drukke tijd tegemoet (vriend moet ouderlijk huis leegruimen, daarna hier verbouwen) dus ergens ooik wel fijn om dan ff een paar dagen samen te zijn.
*morgen trouwjurken passen*
sanne-84- Ratel
Wij slapen waarschijnlijk gewoon de nacht na ons trouwen thuis. Kan je gewoon lekker alles in je eigen tempo doen en hoef je niet voor een bepaalde tijd aan het ontbijt te zitten en weer uit te checken.
Onze huwelijksreis zal pas enkele weken later zijn. Aangezien vriend aan de schoolvakanties is gebonden.
Waar de reis heen gaat weten we nog niet, maar we willen in ieder geval zon! Rond december gaan we hiervoor kijken.
Onze huwelijksreis zal pas enkele weken later zijn. Aangezien vriend aan de schoolvakanties is gebonden.
Waar de reis heen gaat weten we nog niet, maar we willen in ieder geval zon! Rond december gaan we hiervoor kijken.
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» trouwtopic 2011 !
» Trouwtopic 2013
» Trouwtopic 2013
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» Wie is de mol 2012
» Trouwtopic 2013
» Trouwtopic 2013
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» Wie is de mol 2012