trouwtopic 2012
+54
Saxy
Shy
Bet Weter
Gizmo
silly-one
Chantal1984
Jelleke
Primrose
sweetladyy1
Lavendel
sanne-84
Raven
Loes263
Supertalentje
Qiara
Suus
Fayebella
Julia
Roos
Shisha
Pien
Jacolien
Sjonno
Tsjip
Melis_je
vlinder-2011
Quet
RedRose
Bibi2010
Dennenappel
ChocoChip
Tazz
TNMN
Jordana
mzcharlotte
Zwoesj
Snoes
Lejow
TukTuk
Kamperseboekenwurm
famke88
Beachgirl
Sjors
Miss G
Minx
Fred
Live Laugh Love
me1987
Inge
Arwyn
Ella
Emma_
bolus26
**_pearl_**
58 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: trouwtopic 2012
Ik ben gister ergens anders wezen passen. Aangezien ik eerst dacht dat ik DE jurk had gevonden, had ik geen hoge verwachtingen.
Maar ik kwam daar binnen, en ik zag DE jurk. Ik zei van, die wil ik passen! Ik passen, werd helemaal stil en liep naar buiten, ook iedereen stil.
Ik zo van, deze wordt het.
Heel raar, ik had ook een goed gevoel bij de vorige, ook echt het gevoel van dit is hem maar nu was het gevoel veel duidelijker. Ik was gewoon verliefd haha!
Maar hij is echt totaal iets anders dan de vorige, dit is een echte trouwjurk. De vorige was grotendeels bordeau rood, deze is ivoorkleurig. Ik ga alleen geen plaatjes/foto's hier plaatsen, want wie weet kijkt mijn vriend straks hier op het forum en ik vermoed dat er ook een vriendin van mij hier op het forum zit
Maar de aanbetaling is nu gedaan, dus nu is echt het eerste geld voor de bruiloft uitgegeven!
Maar ik kwam daar binnen, en ik zag DE jurk. Ik zei van, die wil ik passen! Ik passen, werd helemaal stil en liep naar buiten, ook iedereen stil.
Ik zo van, deze wordt het.
Heel raar, ik had ook een goed gevoel bij de vorige, ook echt het gevoel van dit is hem maar nu was het gevoel veel duidelijker. Ik was gewoon verliefd haha!
Maar hij is echt totaal iets anders dan de vorige, dit is een echte trouwjurk. De vorige was grotendeels bordeau rood, deze is ivoorkleurig. Ik ga alleen geen plaatjes/foto's hier plaatsen, want wie weet kijkt mijn vriend straks hier op het forum en ik vermoed dat er ook een vriendin van mij hier op het forum zit
Maar de aanbetaling is nu gedaan, dus nu is echt het eerste geld voor de bruiloft uitgegeven!
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Wat gaaf
Ben echt heel benieuwd naar je jurk hoor... maar snap dat je die niet zomaar gaat plaatsen.
Heerlijk dat je het gevoel had en DE jurk gevonden hebt
heel gaaaaf (owww ik ben stiekem wel benieuwd haha)
Ben echt heel benieuwd naar je jurk hoor... maar snap dat je die niet zomaar gaat plaatsen.
Heerlijk dat je het gevoel had en DE jurk gevonden hebt
heel gaaaaf (owww ik ben stiekem wel benieuwd haha)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Wat leuk Geesje!
Ik ben wel benieuwd nu haha! Bij mij ging het precies zo. Ik had een paar jurken gepast waarvan ik er 2 echt mooi vond maar bij de jurk die ik nu heb had ik echt dat 'wauw' gevoel. Ik heb erg zelfs over gedroomd die nacht hihi!
Ik ben wel benieuwd nu haha! Bij mij ging het precies zo. Ik had een paar jurken gepast waarvan ik er 2 echt mooi vond maar bij de jurk die ik nu heb had ik echt dat 'wauw' gevoel. Ik heb erg zelfs over gedroomd die nacht hihi!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Oh ik krijg steeds meer zin om jurken te gaan passen na jullie verhalen! Was het maar alvast 15 oktober
Gast- Gast
@ Inge: jij bent toch nog niet wezen passen? Of loop ik nu erg achter?
@ Shisha: nou als je er zelfs over hebt gedroomd zit het wel goed denk ik haha! Ik heb er niet over gedroomd, wel de hele dag naar de foto's zitten kijken hihi!
@ Mila: jurken passen is ook erg leuk hoor! Waar ga je passen?
Eerste keer heb ik gepast bij Tres Chic en gister bij iemand die haar jurken zelf maakt. Had het via via gehoord, en echt heel raar ze waren echt totaal verschillend hoe ze werkten.
Degene die het zelf maakte heeft er meer passie voor, maar het kan ook zijn doordat het haar eigen bedrijf is.
@ Shisha: nou als je er zelfs over hebt gedroomd zit het wel goed denk ik haha! Ik heb er niet over gedroomd, wel de hele dag naar de foto's zitten kijken hihi!
@ Mila: jurken passen is ook erg leuk hoor! Waar ga je passen?
Eerste keer heb ik gepast bij Tres Chic en gister bij iemand die haar jurken zelf maakt. Had het via via gehoord, en echt heel raar ze waren echt totaal verschillend hoe ze werkten.
Degene die het zelf maakte heeft er meer passie voor, maar het kan ook zijn doordat het haar eigen bedrijf is.
Miss G- Fluisteraar
Waarschijnlijk gaan we morgen voor de trouwauto kijken! En daarna gaan we nog een kerk bezichtigen voor ons kerkelijk huwelijk. We hebben al een mooie kerk op het oog, maar qua verhuur vragen ze behoorlijk wat boven ons budget. Inmiddels hebben we er wel al 130 euro afgekregen, maar dan nog.
Ben benieuwd of we morgen weer ons lijstje met dingen die we al geregeld hebben kunnen aanvullen.
Ben benieuwd of we morgen weer ons lijstje met dingen die we al geregeld hebben kunnen aanvullen.
Gast- Gast
leukleuk geesje!!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Geesje, nee helaas nog niet... over 2 maanden ongeveer
Inge- Ratel
@mzcharlotte, mag ik ook een pm? (illegaal, nog niet gevraagd oid, maar komt hopelijk ooit van pas haha)
Primrose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 283
Punten : 389
sow heb net ff op internet gekeken naar jurken. had een winkel in de buurt gevonden met 41 merken en 2000 jurken, en er waren maar 2 merken die er voor mij uitsprongen, en 2 redelijk. verder zaten er wel nog een paar mooie jurken bij, maar hou het denk ik eerst maar eens bij de 1e 2.
die hebben ze ook bij ons in het dorp, dus maak daar denk ik maar eens een afspraak. en dan kan ik altijd nog naar die winkel in de buurt voor de andere 2 merken.
ik denk dat ik wel redelijk duidelijk heb wat ik wil, ben benieuwd of dat er ook uitkomt als ik daadwerkelijk ga passen hahaha
die hebben ze ook bij ons in het dorp, dus maak daar denk ik maar eens een afspraak. en dan kan ik altijd nog naar die winkel in de buurt voor de andere 2 merken.
ik denk dat ik wel redelijk duidelijk heb wat ik wil, ben benieuwd of dat er ook uitkomt als ik daadwerkelijk ga passen hahaha
sanne-84- Ratel
ff uppen!
gisteravond gesprek gehad over de feestlocatie.
het diner en feest vind op een andere plek plaats (is wel van dezelfde eigenaar) maar is wel in hetzelfde dorp. hebben ook al een beetje gedacht, en denk dat de meeste familieleden niet erg vinden om dat te rijden, en vrienden kunnen dan evt wel meerijden.
prijzen waren 22,50 pp, zit mix niet in. hij zegt dat het voordeliger zal zijn om dat achteraf te doen.
hebben een uitgebreid hapjesarragement erbij, voor 14,50 pp.
diner zal op 24,50 pp uitkomen.
dus weer iets om van het lijstje af te schrijven.
over 3 weken gesprek met dj, maar hun kunnen en wij weten dat we ze willen, dus dat is ook goed.
en over 2 weekjes de jurk uitzoeken!! 'smorgens een afspraak, en 'smiddags 1. moeder en schoonmoeder kunnen, vriendin werd wat moeilijker (en wat zal ik het k*t vinden als ze niet mee kan, dus nog ff duimen)
bij jullie nog vorderingen?
gisteravond gesprek gehad over de feestlocatie.
het diner en feest vind op een andere plek plaats (is wel van dezelfde eigenaar) maar is wel in hetzelfde dorp. hebben ook al een beetje gedacht, en denk dat de meeste familieleden niet erg vinden om dat te rijden, en vrienden kunnen dan evt wel meerijden.
prijzen waren 22,50 pp, zit mix niet in. hij zegt dat het voordeliger zal zijn om dat achteraf te doen.
hebben een uitgebreid hapjesarragement erbij, voor 14,50 pp.
diner zal op 24,50 pp uitkomen.
dus weer iets om van het lijstje af te schrijven.
over 3 weken gesprek met dj, maar hun kunnen en wij weten dat we ze willen, dus dat is ook goed.
en over 2 weekjes de jurk uitzoeken!! 'smorgens een afspraak, en 'smiddags 1. moeder en schoonmoeder kunnen, vriendin werd wat moeilijker (en wat zal ik het k*t vinden als ze niet mee kan, dus nog ff duimen)
bij jullie nog vorderingen?
sanne-84- Ratel
Bij ons zijn weinig vorderingen. Alleen dat we dinsdag 20 september een afspraak hebben bij de zaal.
Op dit moment zijn we alleen maar druk met werken en de corsowagen. Aan komende zondag is het corso (gelukkig) dus we hebben bijna weer tijd over voor andere dingen. Leuk zo'n hobby hoor maar de laatste loodjes.......
Op dit moment zijn we alleen maar druk met werken en de corsowagen. Aan komende zondag is het corso (gelukkig) dus we hebben bijna weer tijd over voor andere dingen. Leuk zo'n hobby hoor maar de laatste loodjes.......
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Wij zijn ook niet echt verder. We hebben bijna alles al geregeld en we denken puur nog aan de invulling.
11 oktober gaan we in ondertrouw en hebben we een afspraak bij de notaris.
Afgelopen weekend heb ik met de fotografe gesproken (een goede vriendin van mij), lekker op het terras gezeten (goed verbrand ook) en over haar gage gesproken. Ze laat het helemaal aan ons over, ze doet het met alle liefde. Natuurlijk vergoeden we sowieso haar onkosten. We denken aan 500 euro incl. onkosten. Sowieso is ze daggast, ook als ze niet had gefotografeerd. We doen een shoot, de ceremonie en groepsfoto's. Verder laten we het aan amateurfotografie over. Klinkt dat redelijk?
We hebben een goed idee hoe we de kaarten willen doen, alleen nu nog even de vraag... hoe. We willen het zelf doen. We hebben een stempel besteld, hebben de rest al gevonden qua invulling. Wat dat betreft blijven we binnen ons gebudgetteerde 100 euro.
Het "gastenboek" moet nog gemaakt worden, maar dat is een kwestie van hardboard witten en bevestigen aan de enorme lijst die we hebben gekocht.
Verder ga ik over een klein maandje accessoire shoppen in Londen, dus manchetknopen, overhemd, stropdas voor hem en een haarstuk, oorbellen en clutch voor mezelf. Een paraplu ook nog. En ik zit te denken om leuke kaplaarzen te kopen. Bij nat weer hebben we dan ook weer wat grappigs in de shoot.
De afspraak voor de kapper is gemaakt, jaja haar agenda ging zo ver. De visagiste uit de kapsalon is hoogzwanger tegen die tijd, dus dat wordt het helaas niet, maar ik begreep dat de vrouw van een collega net een visagie opleiding heeft afgerond, dus misschien...
Oh en verder het dilemma 'feliciteren'. Na de ceremonie gaat niet iedereen met ons mee uit eten, wellicht zien we ze de vrijdag tijdens de borrel, misschien ook niet. Daar is iedereen vrij in. Na de ceremonie is er gelegenheid tot feliciteren, maar ik wil niet naast elkaar staan om handjes te schudden (hij trouwens ook niet). Toch lijkt het of we daar niet onderuit kunnen komen. Of heeft iemand anders een briljant idee?
In verband met brandveiligheid mogen er in het stadhuis geen kaarsjes worden gebrand. Omdat we dit toch graag willen, heb ik led-kaarsjes besteld (stompkaarsen). Die zijn mooi zeg! We hebben nu dus mooie fotolijsten met de foto's en led-stompkaarsen. Het voelt fijn om ze op die manier er toch bij te betrekken. Ik denk dat we ze misschien niet in het bijzonder laten noemen (misschien ook wel), maar om dit minimaal te doen, voelt toch enorm prettig.
Nog 5,5 maand and counting down. Ik heb er nu al zó'n zin in!
11 oktober gaan we in ondertrouw en hebben we een afspraak bij de notaris.
Afgelopen weekend heb ik met de fotografe gesproken (een goede vriendin van mij), lekker op het terras gezeten (goed verbrand ook) en over haar gage gesproken. Ze laat het helemaal aan ons over, ze doet het met alle liefde. Natuurlijk vergoeden we sowieso haar onkosten. We denken aan 500 euro incl. onkosten. Sowieso is ze daggast, ook als ze niet had gefotografeerd. We doen een shoot, de ceremonie en groepsfoto's. Verder laten we het aan amateurfotografie over. Klinkt dat redelijk?
We hebben een goed idee hoe we de kaarten willen doen, alleen nu nog even de vraag... hoe. We willen het zelf doen. We hebben een stempel besteld, hebben de rest al gevonden qua invulling. Wat dat betreft blijven we binnen ons gebudgetteerde 100 euro.
Het "gastenboek" moet nog gemaakt worden, maar dat is een kwestie van hardboard witten en bevestigen aan de enorme lijst die we hebben gekocht.
Verder ga ik over een klein maandje accessoire shoppen in Londen, dus manchetknopen, overhemd, stropdas voor hem en een haarstuk, oorbellen en clutch voor mezelf. Een paraplu ook nog. En ik zit te denken om leuke kaplaarzen te kopen. Bij nat weer hebben we dan ook weer wat grappigs in de shoot.
De afspraak voor de kapper is gemaakt, jaja haar agenda ging zo ver. De visagiste uit de kapsalon is hoogzwanger tegen die tijd, dus dat wordt het helaas niet, maar ik begreep dat de vrouw van een collega net een visagie opleiding heeft afgerond, dus misschien...
Oh en verder het dilemma 'feliciteren'. Na de ceremonie gaat niet iedereen met ons mee uit eten, wellicht zien we ze de vrijdag tijdens de borrel, misschien ook niet. Daar is iedereen vrij in. Na de ceremonie is er gelegenheid tot feliciteren, maar ik wil niet naast elkaar staan om handjes te schudden (hij trouwens ook niet). Toch lijkt het of we daar niet onderuit kunnen komen. Of heeft iemand anders een briljant idee?
In verband met brandveiligheid mogen er in het stadhuis geen kaarsjes worden gebrand. Omdat we dit toch graag willen, heb ik led-kaarsjes besteld (stompkaarsen). Die zijn mooi zeg! We hebben nu dus mooie fotolijsten met de foto's en led-stompkaarsen. Het voelt fijn om ze op die manier er toch bij te betrekken. Ik denk dat we ze misschien niet in het bijzonder laten noemen (misschien ook wel), maar om dit minimaal te doen, voelt toch enorm prettig.
Nog 5,5 maand and counting down. Ik heb er nu al zó'n zin in!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
mzcharlotte, je hebt het idd redelijk op een rijtje!
wij betalen onze fotograaf 100 euro.. is een hobby-ist, vraagt dit zelf. voor fotoboek zijn we wel rond 300-400 kwijt. heb je vergelijk om te kijken of 500 redelijk is.
en ik denk idd niet dat je onder het handjes schudden uit komt. zowel dan hoor ik je oplossing wel;)
wij betalen onze fotograaf 100 euro.. is een hobby-ist, vraagt dit zelf. voor fotoboek zijn we wel rond 300-400 kwijt. heb je vergelijk om te kijken of 500 redelijk is.
en ik denk idd niet dat je onder het handjes schudden uit komt. zowel dan hoor ik je oplossing wel;)
sanne-84- Ratel
Sanne, met mix bedoel je mixdrankjes? Ik zou gewoon helemaal geen mixdrankjes doen. Als het gratis is gaan mensen toch duurder / meer drinken dan "normaal". Bij ons is het alleen wijn, bier, fris en NL gedestilleerde dranken.
mzCharlotte, is het alleen fotografie of ook fotobewerking / fotoalbum maken etc?
500,- voor alleen foto's maken vind ik best veel. Maar als er ook fotobewerking etc bij zit komt er nog veel tijd bovenop en is het wel een mooi bedrag.
heb helaas geen briljant idee voor je.
Die kaarsjes klinken super... heb je een site waar je ze besteld hebt?
mzCharlotte, is het alleen fotografie of ook fotobewerking / fotoalbum maken etc?
500,- voor alleen foto's maken vind ik best veel. Maar als er ook fotobewerking etc bij zit komt er nog veel tijd bovenop en is het wel een mooi bedrag.
heb helaas geen briljant idee voor je.
Die kaarsjes klinken super... heb je een site waar je ze besteld hebt?
Inge- Ratel
mzcharlotte schreef:
Een vriendin van mij is in het voorjaar getrouwd en zij gingen na de ceremonie een toast uitbrengen. Iedereen die mocht mee (was een verdieping lager) om 1 drankje mee te proosten en dan moest iedereen gaan, behalve de daggasten. Zij aten daar ook, het feest was ergens anders. Wij hebben toen ervoor gekozen om niet mee te toasten en gelijk te gaan en daar buiten wat te drinken. Mijn vriendin + man zijn toen nog naar buiten gekomen (na de toast) om even met ons te praten (+ de anderen die al naar buiten waren gegaan) en wij hebben hen toen gefeliciteerd. Wij zijn naar buiten gegaan, omdat we hun 's avonds toch nog zagen.
Het ligt natuurlijk wel aan de locatie of dat dat kan.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
@ Sanne: Thanks. Inderdaad nuttig om te weten.
@ Inge: Ik wilde de link even voor je opzoeken, maar die kaarsen staan er nu dus niet tussen? Ik had ze via de website van de verlichtingdiscounter. Vriendin bewerkt ze ook.
@ Fayebella: wij hebben het er inderdaad ook over gehad om te proosten, maar het probleem is dus dat het niet mag in het stadhuis (althans, in verband met hygiene mogen er geen dranken worden geschonken). Er zijn mensen die niet meegaan naar de eetlocatie. Misschien als ik het héél lief vraag, mogen we wel wat kleins organiseren. We zijn de laatsten van de dag. Bedankt voor de tip!
@ Inge: Ik wilde de link even voor je opzoeken, maar die kaarsen staan er nu dus niet tussen? Ik had ze via de website van de verlichtingdiscounter. Vriendin bewerkt ze ook.
@ Fayebella: wij hebben het er inderdaad ook over gehad om te proosten, maar het probleem is dus dat het niet mag in het stadhuis (althans, in verband met hygiene mogen er geen dranken worden geschonken). Er zijn mensen die niet meegaan naar de eetlocatie. Misschien als ik het héél lief vraag, mogen we wel wat kleins organiseren. We zijn de laatsten van de dag. Bedankt voor de tip!
mzcharlotte- Ratel
@ inge, kun je mensen dan verplichten geen mixdrankjes te nemen? dacht eigenlijk dat dat een beetje raar zou zijn..
sanne-84- Ratel
sanne-84 schreef:@ inge, kun je mensen dan verplichten geen mixdrankjes te nemen? dacht eigenlijk dat dat een beetje raar zou zijn..
Wij doen ook geen mix. Vinden dit niet nodig en als het er niet is missen mensen het volgens mij ook niet, want normaal drinken ze ook gewoon bier en wijn. Ik heb nog geen enkele bruiloft meegemaakt waar mix werd geschonken.
Gast- Gast
we hebben pas 1 bruiloft meegemaakt, (1 3 jaar geleden, maar dat weet ik echt niet meer) en daar deden ze het wel.. en heb dat zelf ook gedronken. geef niet heel veel om alcohol drinken, vind het wel lekker, maar bier en wijn krijg ik na een paar glazen vaak niet meer weg (de meeste hebben dit andersom haha)
mij lijkt wel dat mensen het op een bruiloft oid sneller drinken, omdat het voor hen dan gratis is..
eens kijken of hier meer reacties op komen;)
mij lijkt wel dat mensen het op een bruiloft oid sneller drinken, omdat het voor hen dan gratis is..
sanne-84- Ratel
sanne-84 schreef:we hebben pas 1 bruiloft meegemaakt, (1 3 jaar geleden, maar dat weet ik echt niet meer) en daar deden ze het wel.. en heb dat zelf ook gedronken. geef niet heel veel om alcohol drinken, vind het wel lekker, maar bier en wijn krijg ik na een paar glazen vaak niet meer weg (de meeste hebben dit andersom haha)
Ja ik denk zodra de mogelijkheid er is mensen dit sneller kiezen (zou ik ook doen, lekker goedkoop). Maar als het er niet is zullen ze het ook niet missen denk ik.
Gast- Gast
sanne-84 schreef:@ inge, kun je mensen dan verplichten geen mixdrankjes te nemen? dacht eigenlijk dat dat een beetje raar zou zijn..
Natuurlijk kan dat
Het is jullie bruiloft, ben bij meerdere bruiloften geweest waar het alleen bier, wijn, fris was.
Als mensen bij de bar iets qua mixdrank willen bestellen dan zal de ober zeggen dat dat niet mogelijk is. Nou kan je bij ons wel mix met NL gedestilleerde dranken maar verder niet
Als het er is wordt het gedronken ook... Als ik ergens ben waar ik kan kiezen tussen "gratis" mixdrank of bier of wijn zou ik ook voor de mixdrankjes gaan... maar mis het niet als het er niet is
Inge- Ratel
Wij doen ook geen mixdrank, alleen bier, wijn en fris. Mijn schoonmoeder had het er laatst over dat je bij een supermarkt bij hun in de buurt een koelwagen met drank kan huren en dan kun je zelf bepalen wat er in komt. Je betaald dan alleen voor de geopende flessen wanneer je het weer terug brengt. Nu alleen nog uitzoeken of ze zoiets ook hier in de regio hebben.
Verder zijn we al een aardig eind op weg met de uitnodiging en we hebben via een collega van mij een goede cateraar gevonden dus we zijn weer een stukje verder.
Verder kwam ik nog een leuke site tegen:
http://www.pompoenzaden-decoshop.nl/pompoenzadenshop/default.asp?sid=8dq6weTUPuKVcBJQ1DF1zG16BnJXjv
We willen zelf de corsages e.d. gaan maken en op deze site hebben ze echt alles!
Verder zijn we al een aardig eind op weg met de uitnodiging en we hebben via een collega van mij een goede cateraar gevonden dus we zijn weer een stukje verder.
Verder kwam ik nog een leuke site tegen:
http://www.pompoenzaden-decoshop.nl/pompoenzadenshop/default.asp?sid=8dq6weTUPuKVcBJQ1DF1zG16BnJXjv
We willen zelf de corsages e.d. gaan maken en op deze site hebben ze echt alles!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Bij ons worden wel mixdrankjes geschonken. Ik heb 1 bruiloft meegemaakt waar dit niet het geval was, en toen keken de meeste mensen wel wat raar. Maar dat kan ook aan ons volkje liggen
Ik weet niet beter dan dat het altijd wel word geschonken. Bij ons kost het 65 p.p. van 6 tot 1 in de nacht en hierbij worden dus alle soorten drank geschonken, uitgebreide broodtafel, luxe hapjes tussendoor en ook broodjes op het einde geserveerd.
Ik weet niet beter dan dat het altijd wel word geschonken. Bij ons kost het 65 p.p. van 6 tot 1 in de nacht en hierbij worden dus alle soorten drank geschonken, uitgebreide broodtafel, luxe hapjes tussendoor en ook broodjes op het einde geserveerd.
Miss G- Fluisteraar
Ik had van de week ineens een ingeving wat (deel van) mijn vrijgezellenfeest zou kunnen zijn, namelijk een workshop Burlesque dansen. Mijn passie is namelijk dansen en ik denk dat er sowieso daar iets mee wordt gedaan. Oftewel, ik zou het fantastisch leuk vinden. Best leuk een beetje fantaseren
mzcharlotte- Ratel
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» trouwtopic 2011 !
» Trouwtopic 2013
» Trouwtopic 2013
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» Wie is de mol 2012
» Trouwtopic 2013