Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2012

+54
Saxy
Shy
Bet Weter
Gizmo
silly-one
Chantal1984
Jelleke
Primrose
sweetladyy1
Lavendel
sanne-84
Raven
Loes263
Supertalentje
Qiara
Suus
Fayebella
Julia
Roos
Shisha
Pien
Jacolien
Sjonno
Tsjip
Melis_je
vlinder-2011
Quet
RedRose
Bibi2010
Dennenappel
ChocoChip
Tazz
TNMN
Jordana
mzcharlotte
Zwoesj
Snoes
Lejow
TukTuk
Kamperseboekenwurm
famke88
Beachgirl
Sjors
Miss G
Minx
Fred
Live Laugh Love
me1987
Inge
Arwyn
Ella
Emma_
bolus26
**_pearl_**
58 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2012 - Pagina 15 Empty Re: trouwtopic 2012

Bericht  Miss G zo 10 jul 2011 - 8:02

Wauw shisha! Die is echt heel mooi! I love you
Ik hoop dat je hem vind!
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Julia zo 10 jul 2011 - 8:50

Hoi meiden,

Ik kom me aanmelden voor dit topic! We zijn al bijna 2 jaar verloofd en we zouden in 2011 trouwen, maar daar kwam een meisje tussen en dus gaan we nu volgend jaar trouwen Very Happy

Ik ga eens wat pagina's terug lezen, zodat ik er een beetje in kom. We hebben al 2 locaties bekeken, waarvan 1 bij een oude molen en een andere aan een mooie vijver. Erg handig dit topic!
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Inge zo 10 jul 2011 - 9:29

welkom hier

Birgit, van welk merk is jouw jurk ook alweer?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 9:32

@Roos & Julia: gefeliciteerd!
Praat gezellig mee Very Happy

@Inge: mijn jurk is van Bruidsmode Selectief (2009, dus staat niet op de site)
http://www.bruidsmode-selectief.nl/

Mary heeft er nog 1 van laten maken omdat ze hem zo mooi vond, maar ik heb geen idee hoeveel er nog in NL te krijgen zijn. Ga je binnenkort zoeken?

Gast
Gast

Bericht  Inge zo 10 jul 2011 - 9:36

Nee pas eind dit jaar... oktober/november denk. eerst nog wat meer kilo's er af :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 9:40

En is er een winkel in de buurt waar ze het verkopen? (kun je op de website zien)

Gast
Gast

Bericht  Inge zo 10 jul 2011 - 9:43

Ja. Toevallig ook 2 waar ik sowieso wilde gaan kijken :P
1 in Kampen en 1 in Hoogeveen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Roos ma 11 jul 2011 - 7:24

@shisha, wat een mooie jurk! Ik hoop voor je dat je deze ga vinden. Ik heb werkelijk nog geen idee wat ik wil... Hmm lastig..
Ik las trouwens dat je uit de buurt van Arnhem komt. Ik kom ook uit die regio. Waar trouwen jullie/geven jullie het feest? Betaalbare locaties zijn lastig te vinden he..

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Kamperseboekenwurm ma 11 jul 2011 - 8:04

Aan alle nieuwe aanstaande bruiden: van harte welkom!

Vanaf nu ga ik ook weer actief reageren....

Inmiddels zijn wij langzamerhand een beetje verder met de vooorbereiding daarom ben ik ook een tijdje niet in dit topic geweest, ik had weinig te melden. Nu wel, een update Very Happy

Afgelopen zaterdag zijn wij in een trouwbeurs in een bijzondere kapel in onze woonplaats geweest, en sinds begin juni kun je daar ook het burgelijk huwelijk laten sluiten. Deze locatie staat echt op nummer 1 bij ons voor het burgelijk en kerkelijk huwelijk Very Happy! Dus we gaan nu niet op twee locaties het burgelijk huwelijk en kerkelijk huwelijk laten doen. Wie van jullie doet dat meer?

Gisteren de eigenaresse van de kapel een email gestuurd (die hadden we zaterdag ook gesproken) voor een vrijblijvend gesprek over onze wensen en hun mogelijkheden. Daarnaast ook het kerkelijk bureau gemaild of de datum nog vrij is en of onze voorkeursdominee dan ook kan. Wie van jullie gaat er nog meer in de kerk trouwen?

Vanochtend heb ik de gemeente gebeld of onze trouwdatum, donderdag 27 september 2012, nog vrij is op deze datum. Ja!!. Verder heb ik informatie ingewonnen over het boeken van deze datum en over in ondertrouw gaan.

Nu ben ik bezig met een begroting te maken voor onze trouwdag, heeft Ă©Ă©n van jullie dit ook gedaan en heb je tips van website waar je een makkelijk in te vullen begroting kunt vinden?

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779

Bericht  Shisha ma 11 jul 2011 - 8:29

Nou ik heb vandaag met verschillende bruidswinkels gebeld die Maggies verkopen maar hij schijnt nog van de collectie van 2005 of nog eerder te zijn en is dus niet meer leverbaar. Cry
In de collectie van 2011 zitten wel jurken in dezelfde stijl maar die zijn echt rete duur! Boehoe! Sad
Ze zijn nog wel via een Amerikaanse site te bestellen (ws namaak, 300 euro) maar dat durf ik ook niet echt aan.

We zijn vandaag bij de 1e locatie wezen kijken. Heel mooi maar wel aan de prijs dus als we het daar gaan doen moeten we toch echt met dag en avondgasten gaan werken en we hebben liever iedereen er gewoon de hele dag bij.
Maar morgen gaan we ook nog ergens kijken en daar betaal je alleen vaste prijs huur voor de gehele dag en dan kun je de rest (aankleding, decoratie en catering etc.) zelf allemaal regelen dus wellicht is dat in verhouding een stuk goedkoper.

@Roos: We zijn vandaag bij herberg de hoeve (Huissen) wezen kijken en morgen gaan we kijken bij kasteel de kelder (Doetinchem). Het is inderdaad vrij duur allemaal en we willen liever niet in het centrum het feest geven (ivm parkeren) dus we hebben onze hoop op 1 van deze 2 gevestigd.
Jullie al wat bekeken dan?
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Inge ma 11 jul 2011 - 10:34

Wij zijn vandaag op fotolocatiejacht geweest, maar het is het net niet...
Had een mooie tuin gezien, maar toen we daar liepen vond ik het toch wat druk daar... het is echt prachtig met veel bloemen en torentjes, watervallen, bogen etc... maar toch te druk denk voor foto's.
Ook willen we foto's aan het water maken en in de oude stad waar we trouwen.
Althans waarschijnlijk trouwen we in Elburg... wisten dat bijna zeker maar vandaag begonnen we opeens te twijfelen aan een andere locatie... dus we wilde vandaag de gemeente vastleggen maar nog niet gedaan smile

woensdag gaan we bij de feestlocatie kijken en definitief maken
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Tsjip ma 11 jul 2011 - 23:08

@ Inge: Ik had ook al via twitter op je gereageerd maar ik zou sowieso voor Elburg gaan! Wij zijn daar vorig jaar voor het eerst geweest en ik ben er echt verliefd op. Ik zou die niet laten vallen Wink Verder wens ik je succes met je zoektocht want het lijkt me best lastig om dat soort dingen te kiezen Very Happy

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Inge ma 11 jul 2011 - 23:34

Ja? even denken heb ik dat gelezen *gaat even twitterberichten terug lezen* :p

Dank je Tjip, Mooi plaatsje he Very Happy
Ik vind alleen de uitgang van de trouwzaal niet zo mooi... daarom twijfelen we een beetje
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Tsjip ma 11 jul 2011 - 23:47

Maar ik zou niet ergens anders gaan trouwen omdat de uitgang niet mooi is. De rest van het plaatsje maakt het vast allemaal goed! Ik ben echt gek op dat soort plaatsjes maar dat hebben wij hier in de buurt niet echt. Hoeveel tijd hebben jullie voor het maken van de foto's eigenlijk?

Tsjip
Prater
Prater

Bericht  Pien ma 11 jul 2011 - 23:59

Ik wil ook heel graag trouwen! Wij hebben al gereg. partnerschap maar ik zou zo graag officieel willen trouwen. Het hoeft voor mij niet heel groots met een mega feest hoor...
Zit er steeds vaker aan te denken, heb zelfs al op marktplaats gezocht naar trouwjurken en een hele mooie gevonden, precies wat ik wil...

Ga eens zoeken hier op het forum naar low budget bruiloften.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Inge di 12 jul 2011 - 0:05

Tsjip schreef:Maar ik zou niet ergens anders gaan trouwen omdat de uitgang niet mooi is. De rest van het plaatsje maakt het vast allemaal goed! Ik ben echt gek op dat soort plaatsjes maar dat hebben wij hier in de buurt niet echt. Hoeveel tijd hebben jullie voor het maken van de foto's eigenlijk?

Naja de 2 plaatsjes waar wij aan twijfelen hebben ook een mooi oud centrum
Kampen heeft ook zo'n mooie stadspoort en mooi parkje.
De ingang / uitgang is gewoon in een smal steegje dus niet echt ruimte voor een mooie boog met familieleden / vrienden... maar misschien heb je nog wel een andere ingang... Je hebt er in ieder geval een mooie tuin waar we de foto's met familieleden en vrienden willen maken

Had je tweet idd gelezen, was op zoek naar tweet trouwzaal elburg, maar het ging over de fotolocatie :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Kamperseboekenwurm di 12 jul 2011 - 0:10

Inge schreef: ook zo'n mooie stadspoort en mooi parkje.
De ingang / uitgang is gewoon in een smal steegje dus niet echt ruimte voor een mooie boog met familieleden / vrienden... maar misschien heb je nog wel een andere ingang... Je hebt er in ieder geval een mooie tuin waar we de foto's met familieleden en vrienden willen maken.

In dat park willen wij ook een gedeelte van de bruidsreportage laten maken, en als je aan de kant van het park fotografeert heb je al meer ruimte dan aan de kant van de stad Very Happy. En je hebt meerdere poorten in het park, bij het beeld de Paljas heb je sowieso meer ruimte om te fotograveren, dan bij de Broederpoort. De trouwlocatie die wij op het oog hebben ligt heel dichtbij het park, dus dat is echt super! Verder willen wij nog aan de IJssel gaan fotograveren.
Leuk dat jullie daar misschien ook plannen hebben!

Had je tweet idd gelezen, was op zoek naar tweet trouwzaal elburg, maar het ging over de fotolocatie :p

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779

Bericht  Inge di 12 jul 2011 - 0:14

Het gaat of E.lburg of K.ampen worden denk.. maar H.attem is ook mooi :-D
Zucht, lastig.

Worden veel trouwrepo's gemaakt in de stadspark... sowieso mooie locatie...
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha di 12 jul 2011 - 0:16

Jeej we hebben een locatie! Very Happy We zijn vanmorgen wezen kijken en het is daar echt prachtig. Precies wat we willen! En nog vrij op 1 juni.
En ze hebben gelijk een goede cateraar aangewezen die voor een goede prijs alles voor een bbq regelt en voor de drank e.d. kunnen we dan zelf zorgen.

trouwtopic 2012 - Pagina 15 Kasteel-Huize-Havesathe-Hagen-de-Kelder-3

trouwtopic 2012 - Pagina 15 Kasteel

trouwtopic 2012 - Pagina 15 0002-kelder2
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Inge di 12 jul 2011 - 0:23

Mooie locatie zeg!
Gaan jullie daar dan ook de foto's maken want zo te zien heb je daar prachtige plekjes voor foto's
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha di 12 jul 2011 - 0:25

Ja er zijn daar genoeg mooie plekjes voor foto's dus dan kunnen we mooi in de buurt blijven! Very Happy Ik wil morgen trouwen hahaha!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Tsjip di 12 jul 2011 - 1:19

Pien schreef:Ik wil ook heel graag trouwen! Wij hebben al gereg. partnerschap maar ik zou zo graag officieel willen trouwen. Het hoeft voor mij niet heel groots met een mega feest hoor...
Zit er steeds vaker aan te denken, heb zelfs al op marktplaats gezocht naar trouwjurken en een hele mooie gevonden, precies wat ik wil...

Ga eens zoeken hier op het forum naar low budget bruiloften.

Ik zou eens op deze hyves kijken: http://trouwen-bruiloft.hyves.nl/ Dan ben ik ook al een week aan het doen en daar staan ook verschillende topics over low budget bruiloften, goedkope/nieuwe trouwjurken etc...! Ik wil ook dolgraag trouwen maar goed je moet het altijd nog samen doen... Wink

Tsjip
Prater
Prater

Bericht  Roos di 12 jul 2011 - 4:04

Wij willen ook geen hele dure bruiloft, enigsinds low-budget... Een leuk feestje en ringen zijn het belangrijkste.
Morgen gaan we een locatie bekijken, de eerste. En we gaan de datum vast leggen.
Van het weekend gaan we het de ouders vertellen. Ben benieuwd hoe dat die reageren...

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Shisha di 12 jul 2011 - 6:05

Spannend roos! cheers Waar gaan jullie kijken? Ik weet niet waar je precies woont maar ik kan kasteel de kelder wel aanraden om te gaan kijken! Super mooi en niet duur!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Inge wo 13 jul 2011 - 23:18

Leuk Roos!

Wij hebben gister de locatie vast gelegd... Hebben een zaal gekozen waar we het diner willen en een zaal gekozen waar het feest zal plaatsvinden
Gaan toch voor all in bruiloft (koffie/thee buffetje van zoetigheden/taartjes / fris / alcohol / buffetje van gehaktballetjes, sate, salade en als afsluiter een buffetje met allerlei dingetjes... dit was gewoon goedkoper dan drankjes / schalen hapjes)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud