trouwtopic 2012
+54
Saxy
Shy
Bet Weter
Gizmo
silly-one
Chantal1984
Jelleke
Primrose
sweetladyy1
Lavendel
sanne-84
Raven
Loes263
Supertalentje
Qiara
Suus
Fayebella
Julia
Roos
Shisha
Pien
Jacolien
Sjonno
Tsjip
Melis_je
vlinder-2011
Quet
RedRose
Bibi2010
Dennenappel
ChocoChip
Tazz
TNMN
Jordana
mzcharlotte
Zwoesj
Snoes
Lejow
TukTuk
Kamperseboekenwurm
famke88
Beachgirl
Sjors
Miss G
Minx
Fred
Live Laugh Love
me1987
Inge
Arwyn
Ella
Emma_
bolus26
**_pearl_**
58 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: trouwtopic 2012
Ik zag een hele mooie jurk die ik perse wilde passen voordat mijn moeder op vakantie ging, dus we gaan nu 2 dagen voor ze weggaat passen haha! Daarna wil ik nog langs 2 andere winkels.
Ik heb alleen geen flauw idee wat ik nu precies wil, want de jurk die ik nu zo graag wilde passen en waarvoor ik die afspraak heb gemaakt vind ik nu weer minder.. ik ben nu helemaal verliefd op een andere jurk en die hangt gelukkig ook in die winkel
Ik heb alleen geen flauw idee wat ik nu precies wil, want de jurk die ik nu zo graag wilde passen en waarvoor ik die afspraak heb gemaakt vind ik nu weer minder.. ik ben nu helemaal verliefd op een andere jurk en die hangt gelukkig ook in die winkel
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Ze hebben bij 1 winkel hier nu flinke uitverkoop. 20-80% korting!
Er staan wel een paar jurken op de site die ik wil passen.
Er staan wel een paar jurken op de site die ik wil passen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Die laatste vind ik heel erg mooi
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ik hoop dat op die net die 80% korting zit!
Shisha- Ratel
Ik vind de eerste ook prachtig!!
Jeetje, krijg zo de kriebels!
Jeetje, krijg zo de kriebels!
Miss G- Fluisteraar
Ik heb ook de kriebels!
Wat hebben jullie eigenlijk voor de dag op de planning staan?
Wij willen het namelijk niet te duur maken maar we willen toch graag dat iedereen er de gehele dag bij is. Ik vind het anders zo lastig om te moeten bepalen wie er dag en avondgasten worden.
Wat dat betreft is de locatie waar we dinsdag gaan kijken dan ideaal. We kunnen het voor de gehele dag afhuren, er trouwen en het feest geven. Catering moeten we dan zelf regelen en we zaten te denken aan een bbq en dan wat personeel in te huren. Drank en hapjes halen we dan ook zelf voor de avond en dan gewoon op tafel zetten zodat iedereen zelf kan pakken. (en dan iemand inhuren die de drankjes/hapjes aanvult)
Wat hebben jullie eigenlijk voor de dag op de planning staan?
Wij willen het namelijk niet te duur maken maar we willen toch graag dat iedereen er de gehele dag bij is. Ik vind het anders zo lastig om te moeten bepalen wie er dag en avondgasten worden.
Wat dat betreft is de locatie waar we dinsdag gaan kijken dan ideaal. We kunnen het voor de gehele dag afhuren, er trouwen en het feest geven. Catering moeten we dan zelf regelen en we zaten te denken aan een bbq en dan wat personeel in te huren. Drank en hapjes halen we dan ook zelf voor de avond en dan gewoon op tafel zetten zodat iedereen zelf kan pakken. (en dan iemand inhuren die de drankjes/hapjes aanvult)
Shisha- Ratel
Klinkt goed shisha!
Onze planning:
9 uur trouwen we in het stadhuis
11 uur trouwen we in de kerk
Daarna gaan we foto's maken, en waarschijnlijk even snel een broodje eten bij mijn ouders thuis. (Wij trouwen niet in onze woonplaats maar in het dorp waar ik heb gewoond en mijn ouders nog steeds wonen)
Vanaf half 4 tot 5 is de receptie, en om 6 uur begint het feest waarmee we dan beginnen met een broodtafel met kroketten etc. En daarna gaat de muziek aan tot een uur of 1 in de nacht.
Best lange dag dus.
Maar een bbq lijkt me ook waanzinnig gaaf hoor! Ik denk dan wel dat ik helemaal zou gaan stressen om het weer
Maar het lijkt me wel leuk hoor, een warme avond met een bbq en vuurkorven enz, wel romantisch hoor!
Onze planning:
Daarna gaan we foto's maken, en waarschijnlijk even snel een broodje eten bij mijn ouders thuis. (Wij trouwen niet in onze woonplaats maar in het dorp waar ik heb gewoond en mijn ouders nog steeds wonen)
Vanaf half 4 tot 5 is de receptie, en om 6 uur begint het feest waarmee we dan beginnen met een broodtafel met kroketten etc. En daarna gaat de muziek aan tot een uur of 1 in de nacht.
Best lange dag dus.
Maar een bbq lijkt me ook waanzinnig gaaf hoor! Ik denk dan wel dat ik helemaal zou gaan stressen om het weer
Maar het lijkt me wel leuk hoor, een warme avond met een bbq en vuurkorven enz, wel romantisch hoor!
Miss G- Fluisteraar
Ja ik hoop wel op mooi weer haha! Maar er komen ook partytenten dus dan zitten we wel droog en als het weer echt beroerd is gaan we gewoon binnen eten en feesten!
Jij hebt ook al een hele dagplanning zeg! Wij moeten die van ons nog maken. We hebben al wel een beetje globaal een idee van hoe laat we alles willen doen. Maar het is dus nog afhankelijk of die locatie nog beschikbaar is en of we het echt wat vinden.
Jij hebt ook al een hele dagplanning zeg! Wij moeten die van ons nog maken. We hebben al wel een beetje globaal een idee van hoe laat we alles willen doen. Maar het is dus nog afhankelijk of die locatie nog beschikbaar is en of we het echt wat vinden.
Shisha- Ratel
Ik ga denk ik pas rond oktober voor een jurk kijken! (mijn moeder en zus zijn namelijk in september op vakantie)
Bij ons staan de grote lijnen (gemeentehuis, kerk, feestlocatie, dj, taart) al vast en ga vanavond even contact zoeken voor fotograaf en zijn nog in onderhandeling over de kosten van de kerk). Vind zelf wel dat we al aardig wat geregeld hebben, maar vind dat wel een fijn idee voor we op vakantie zijn en heb ook al aantal keer nee gehad voor we onze locatie vast hadden staan, maar ben er echt super blij mee (en vriend ook natuurlijk).
Ook de getuigen, bruidsmeisje en ceremoniemeesters zijn gevraagd.
Onze planning ziet er ongeveer als volgt uit:
9.30 ophalen en foto's maken
12.00 trouwen gemeentehuis
13.00 met daggasten naar ouderlijk huis om de bruidstaart aan te snijden
15.00 trouwen in de kerk
16.30 receptie op feestlocatie
18.15 diner (BBQ) met daggasten (23) op feestlocatie
20.30 start feest met dj
(Wij moeten voor onze verschillende locaties wel een stukje rijden elke keer ongeveer 15-20 min.)
Bij ons staan de grote lijnen (gemeentehuis, kerk, feestlocatie, dj, taart) al vast en ga vanavond even contact zoeken voor fotograaf en zijn nog in onderhandeling over de kosten van de kerk). Vind zelf wel dat we al aardig wat geregeld hebben, maar vind dat wel een fijn idee voor we op vakantie zijn en heb ook al aantal keer nee gehad voor we onze locatie vast hadden staan, maar ben er echt super blij mee (en vriend ook natuurlijk).
Ook de getuigen, bruidsmeisje en ceremoniemeesters zijn gevraagd.
Onze planning ziet er ongeveer als volgt uit:
9.30 ophalen en foto's maken
12.00 trouwen gemeentehuis
13.00 met daggasten naar ouderlijk huis om de bruidstaart aan te snijden
15.00 trouwen in de kerk
16.30 receptie op feestlocatie
18.15 diner (BBQ) met daggasten (23) op feestlocatie
20.30 start feest met dj
(Wij moeten voor onze verschillende locaties wel een stukje rijden elke keer ongeveer 15-20 min.)
Gast- Gast
Mila, dat is prima te behappen 15 a 20 minuten
Onze planning gaat waarschijnlijk worden
10.30uur opgehaald
ongeveer 11.00uur foto's maken op meerdere locaties
Daggasten lunchen bij ons thuis (wie wil)
13.45 of 14.30 trouwen gemeentehuis
14.30 of 15.45 foto's maken in de mooie tuin van het gemeentehuis met de daggasten
16.00 a 16.30 bruidstaart aansnijden met daggasten (of we kiezen voor een ijsbruidstaart en dan na het eten)
18.00uur eten met de daggasten
20.30uur feest (eetst koffie thee gebak en daarna drank... nog even kijken of we een klein buffetje willen in de avond of dat we kiezen voor hapjes... dit gaan we woensdag bespreken)
Onze planning gaat waarschijnlijk worden
10.30uur opgehaald
ongeveer 11.00uur foto's maken op meerdere locaties
Daggasten lunchen bij ons thuis (wie wil)
13.45 of 14.30 trouwen gemeentehuis
14.30 of 15.45 foto's maken in de mooie tuin van het gemeentehuis met de daggasten
16.00 a 16.30 bruidstaart aansnijden met daggasten (of we kiezen voor een ijsbruidstaart en dan na het eten)
18.00uur eten met de daggasten
20.30uur feest (eetst koffie thee gebak en daarna drank... nog even kijken of we een klein buffetje willen in de avond of dat we kiezen voor hapjes... dit gaan we woensdag bespreken)
Inge- Ratel
Wij hebben aan het eind van de avond (uur/half uur voor einde) voor iedereen een puntzak friet. Misschien een idee (konden ook voor een sate-buffet kiezen, maar vonden dat beetje te veel)Inge schreef:...nog even kijken of we een klein buffetje willen in de avond of dat we kiezen voor hapjes... dit gaan we woensdag bespreken)
Gast- Gast
Mila schreef:Wij hebben aan het eind van de avond (uur/half uur voor einde) voor iedereen een puntzak friet. Misschien een idee (konden ook voor een sate-buffet kiezen, maar vonden dat beetje te veel)Inge schreef:...nog even kijken of we een klein buffetje willen in de avond of dat we kiezen voor hapjes... dit gaan we woensdag bespreken)
Wij kiezen vooralsnog voor het all in pakket... dat is koffie/thee/gebak, onbeperkt fris/bier/wijn/binnenlandse dranken en daar zit dus een buffetje bij in met sate, gehaktballetjes, salade, brood etc... maar wij willen idd eigenlijk liever voor verschillende hapjes gaan... want we hebben allemaal al avond gegeten en dan gaan mensen zitten en eten dus ook minder gezellig op de dansvloer...
Dus moeten woensdag even vragen wat er nog meer mogelijk is en of we het buffet kunnen vervangen voor hapjes en idd iets aan het eind.
Hebben nog gasten die een flink eind moeten rijden dus die wil ik niet met een lege maag laten gaan
Inge- Ratel
XxXGeesje schreef:Klinkt goed shisha!
Onze planning:
Best lange dag dus.
Wow Geesje, dat is wel echt een lange dag! Om 9 uur al trouwen, dat betekend dat je 6 uur je bed uit moet om in de haar en make-up gezet te worden en je aan te kleden. Plus dat je nog naar een ander dorp moet rijden. Het lijkt mij wel echt héél vroeg!!
Jacolien- Fluisteraar
- Aantal berichten : 62
Punten : 71
Registratiedatum : 16-06-11
Inge schreef:Mila schreef:Wij hebben aan het eind van de avond (uur/half uur voor einde) voor iedereen een puntzak friet. Misschien een idee (konden ook voor een sate-buffet kiezen, maar vonden dat beetje te veel)Inge schreef:...nog even kijken of we een klein buffetje willen in de avond of dat we kiezen voor hapjes... dit gaan we woensdag bespreken)
Wij kiezen vooralsnog voor het all in pakket... dat is koffie/thee/gebak, onbeperkt fris/bier/wijn/binnenlandse dranken en daar zit dus een buffetje bij in met sate, gehaktballetjes, salade, brood etc... maar wij willen idd eigenlijk liever voor verschillende hapjes gaan... want we hebben allemaal al avond gegeten en dan gaan mensen zitten en eten dus ook minder gezellig op de dansvloer...
Dus moeten woensdag even vragen wat er nog meer mogelijk is en of we het buffet kunnen vervangen voor hapjes en idd iets aan het eind.
Hebben nog gasten die een flink eind moeten rijden dus die wil ik niet met een lege maag laten gaan
Wij hebben ook een arrangement. Ze hadden drie soorten en wij hebben degene gekozen waar ze eindigde met thee en koffie (terwijl dit ook heel de avond onbeperkt te krijgen is) en dit dus vervangen voor de friet. Hadden we bij vrienden gezien en dan blijft iedereen ook gewoon lekker op de dansvloer staan. Verder zitten er een welkomscocktail, onbeperkt drank en een vijftal rondes in waar ze met hapjes langs komen.
Gast- Gast
Jacolien schreef:XxXGeesje schreef:Klinkt goed shisha!
Onzie planning:
Best lange dag dus.
Wow Geesje, dat is wel echt een lange dag! Om 9 uur al trouwen, dat betekend dat je 6 uur je bed uit moet om in de haar en make-up gezet te worden en je aan te kleden. Plus dat je nog naar een ander dorp moet rijden. Het lijkt mij wel echt héél vroeg!!
Is ook heel erg vroeg, maar hier kan het anders niet op een zaterdag. De kerk is alleen om 11 uur en het stadhuis alleen om 9 of 11 uur.
Ik slaap gelukkig bij mijn ouders, dus ben dan al wel op het dorp. Alleen mijn vriend niet, maar die hoeft denk ik niet in de make up
Miss G- Fluisteraar
Wij trouwden om 14.00 uur in een plaats anderhalf uur rijden bij ons vandaan. We hadden afgesproken dat mijn man er om 10.00 uur zou zijn, en ik moest ook om half 7 op! Dus wat dat betreft scheelt dat niet zoveel met Geesje. Gelukkig hadden wij wel wat speling, maar om 9 uur trouwen is wel echt heel vroeg. Leuk dat jullie op zaterdag trouwen, dat komt niet vaak voor, geloof ik!
Gast- Gast
Hier is trouwen op zaterdag eigenlijk vrij normaal. Wilde eerst wel trouwen op een vrijdag, maar dat was dan een heel gedoe met de kerk en dan moest je een aparte mis enzo regelen. Ook als je zeg maar op de site van de kerk kijkt, kan je alleen voor een zaterdag of zondag reserveren.
Wij trouwen wel in het pinksterweekend, dus de gasten hebben nog een dag extra om te kateren haha!
Stadhuis is een kwartiertje rijden hier vandaan dus dat valt gelukkig dan wel mee. Denk wel dat ik heel wat energiedrankjes ga drinken die dag, of ik moet helemaal stijf staan van de zenuwen
Wij trouwen wel in het pinksterweekend, dus de gasten hebben nog een dag extra om te kateren haha!
Stadhuis is een kwartiertje rijden hier vandaan dus dat valt gelukkig dan wel mee. Denk wel dat ik heel wat energiedrankjes ga drinken die dag, of ik moet helemaal stijf staan van de zenuwen
Miss G- Fluisteraar
@ inge, op zich viel het mij heel erg mee hoe het met buffet is hoor. Mensen pakken dan even wat en gaan er niet echt heel uitgebreid voor zitten. Tis ff klein hapje pakken en dan ga je weer vrolijk door met feesten. Ik vond er weinig verschil in zitten met als ze langskomen, behalve dan dat je kan pakken als je wil.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ja? is dat zo?Fairytale schreef:@ inge, op zich viel het mij heel erg mee hoe het met buffet is hoor. Mensen pakken dan even wat en gaan er niet echt heel uitgebreid voor zitten. Tis ff klein hapje pakken en dan ga je weer vrolijk door met feesten. Ik vond er weinig verschil in zitten met als ze langskomen, behalve dan dat je kan pakken als je wil.
Hoorde van iemand anders weer die dat wel storend had gevonden...
*twijfeltwijfel* :p
Inge- Ratel
Hoi dames,
Mag ik met jullie meekletsen? Wij hebben besloten om op 30 maart te gaan trouwen..
Mag ik met jullie meekletsen? Wij hebben besloten om op 30 maart te gaan trouwen..
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Natuurlijk mag je komen meekletsen Roos! Gezellig!
En vertel, heeft hij jou gevraagd of jij hem? En hoe is dat gegaan?
En vertel, heeft hij jou gevraagd of jij hem? En hoe is dat gegaan?
Shisha- Ratel
Wij hebben al een jaar of 2 trouwplannen... Elke keer kwam er een goede reden om die in de koelkast te zetten (nieuw huis, kind...). 1,5 jaar geleden hebben we uit praktisch oogpunt een gp 'afgesloten'. Voor ons is het dus in feite een omzetting.
Ik zei wanneer gaan we onze ouders vertellen dat we gaan trouwen? Datum uitgekozen en nu op zoek naar een leuke locatie. Maar als het goed is word ik nog officieel gevraagd ...
Hoe laat gaan jullie trouwen? We twijfelen een beetje over de tijd. Ik zat aan 3 uur te denken.
Ik zei wanneer gaan we onze ouders vertellen dat we gaan trouwen? Datum uitgekozen en nu op zoek naar een leuke locatie. Maar als het goed is word ik nog officieel gevraagd ...
Hoe laat gaan jullie trouwen? We twijfelen een beetje over de tijd. Ik zat aan 3 uur te denken.
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Gefeliciteerd!
wij trouwen 13.45 of 14.30 waarschijnlijk
wij trouwen 13.45 of 14.30 waarschijnlijk
Inge- Ratel
Gefeliciteerd. Wij trouwen om 16.00 uur, doen de fotoshoot ervoor en hebben een groots diner erna. We organiseren op een andere dag een borrel.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Wij hebben nog geen idee hoe laat we precies gaan trouwen. Waarschijnlijk aan het begin van de middag.
Ik ben er eindelijk achter gekomen dat mijn droomjurk een Maggie Sottero uit 2009/2010 is. Nu maar hopen dat ik die nog ergens kan vinden om te passen en eventueel te kopen!
Ik ben er eindelijk achter gekomen dat mijn droomjurk een Maggie Sottero uit 2009/2010 is. Nu maar hopen dat ik die nog ergens kan vinden om te passen en eventueel te kopen!
Shisha- Ratel
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» trouwtopic 2011 !
» Trouwtopic 2013
» Trouwtopic 2013
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» Wie is de mol 2012
» Trouwtopic 2013