Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2012

+54
Saxy
Shy
Bet Weter
Gizmo
silly-one
Chantal1984
Jelleke
Primrose
sweetladyy1
Lavendel
sanne-84
Raven
Loes263
Supertalentje
Qiara
Suus
Fayebella
Julia
Roos
Shisha
Pien
Jacolien
Sjonno
Tsjip
Melis_je
vlinder-2011
Quet
RedRose
Bibi2010
Dennenappel
ChocoChip
Tazz
TNMN
Jordana
mzcharlotte
Zwoesj
Snoes
Lejow
TukTuk
Kamperseboekenwurm
famke88
Beachgirl
Sjors
Miss G
Minx
Fred
Live Laugh Love
me1987
Inge
Arwyn
Ella
Emma_
bolus26
**_pearl_**
58 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2012 - Pagina 13 Empty Re: trouwtopic 2012

Bericht  Shisha do 30 jun 2011 - 23:50

Mag ik hier ook mee komen kletsen? Mijn vriend en ik gaan volgend jaar trouwen! Very Happy
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Inge vr 1 jul 2011 - 0:40

Maar natuurlijk
gefeliciteerd
vertel vertel :p

Birgit ik ga op zoek naar je jurk :p edit: gevonden; WOW
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Shisha vr 1 jul 2011 - 0:55

Dank je! Very Happy

Mijn vriend kwam van de week thuis van zijn werk met het verhaal dat de moeder van een collega een bruidszaak heeft maar omdat ze er uit moet alles nu voor bodemprijzen weg gaat. Dus het leek hem wel een goed idee dat ik daar binnenkort eens heen zou gaan om een jurk uit te zoeken.
Dus ik zeg: Is dat een hint? Wink :P Ja dus! Haha!
En volgend jaar op 1 juni zijn we 4 jaar samen dus dat leek ons wel een mooie datum. Het valt op een vrijdag dus ideaal!
En nu ben ik al 2 dagen aan het internetten, opzoek naar locaties waar we willen kijken, jurken kijken etc. Very Happy

Het wordt wel een low-budget huwelijk omdat we net vorig jaar een huis hebben gekocht en veel verbouwd hebben dus we zitten te denken aan max. 5000,- euro.
Ik heb trouwens al een leuke locatie gezien op internet dus ik ga van de week even bellen voor een bezichtiging!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Inge vr 1 jul 2011 - 1:11

Super :-)
Mooie datum ook om te trouwen!

Ik zie dat je in Gelderland woont, ik woon ook in Gelderland (naja randje gelderland - overijssel)... Omgeving waar Gelderland woon jij, als je dat wilt zeggen?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha vr 1 jul 2011 - 1:40

In Arnhem! In Arnhem hebben ze wel super mooie locaties maar echt zo duur! :shock:
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  vlinder-2011 vr 1 jul 2011 - 2:38

Welkom!

Wie was dat ook alweer, ik geloof purple: waarom nemen jullie verlovingsringen en geen trouwringen? of zomaar?

helaas kan ik hier nog geen lid worden van de hyve aangezien niemand in onze omgeving nog weet van onze plannen en voorlopig ook nog niet te weten krijgt.. en wat is dat soms lastig angel maar goed de redenen zijn belangrijk.. Wink

Is het leuk om een lijstje te maken met de trouwdatums van iedereen? niet dat ik weet hoe dat moet hoor nerd
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  Inge vr 1 jul 2011 - 2:41

Oke Shisa, ze hebben daar idd wel mooie dure locaties ja

Vlinder, die hyves is prive, dus niemand ziet dat je er lid van bent
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  vlinder-2011 vr 1 jul 2011 - 3:16

kan de hyve niet vinden *-)
nou ja dan hier maar mooi doorschrijven Wink
Hoe gaat het bij iedereen? zijn er al wat dingen geregeld?
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 7:57

Hazeltje schreef:Damn, ik lees hier steeds mee en kijk nu elke dag een paar keer of hij er staat en dan isise al weer weg!
Maar het zal vast een prachtige jurk zijn Very Happy

Vind het zo leuk om hier altijd mee te lezen.
Lijkt voor mij alweer een eeuwigheid geleden!

Bericht is aangepast was voor Inge bedoeld omdat ik hem op een afgesloten hyves heb staan. Hij heeft hier dus niet meer gestaand hoor :-)

Gast
Gast

Bericht  Shisha vr 1 jul 2011 - 21:23

Ik heb net even een beetje terug gelezen en als ik hoor dat je echt al een jaar van te voren moet reserveren ivm drukte dan moeten we gauw maar wat gaan zoeken! :shock:
Ik heb wel 1 locatie op het oog. Je kunt er trouwen en het feest geven dus we kunnen de gehele dag daar blijven en het is niet zo duur.
Maar dan zal het ook wel gewild zijn... Ik ga maandag gelijk maar even bellen voor een afspraak!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 22:51

Congrats Shisha! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Emma_ za 2 jul 2011 - 0:49

Wij hebben de trouwlocatie afgelopen woensdag vastgelegd! Wij weten al een halfjaar dat we op 29 juni 2012 willen gaan trouwen, maar we konden de trouwlocatie nog niet vastleggen omdat dit maar een vanaf 1 jaar van te voren kon. Dus afgelopen woensdagochtend heb ik gebeld (al om 8.15 zodat ik zeker wist dat ik de eerste beller was en onze voorkeurstijd nog beschikbaar zou zijn Embarassed) en wij trouwen om 13.30. Ik ben helemaal blij dat dit nu vastligt. De feestlocatie hadden we al eerder vastgelegd dus dat is ook al geregeld. Volgende week hebben we een afspraak voor een DJ en die hebben we al vaker zien draaien dus ik hoop dat we dit ook kunnen gaan vastleggen. Daarnaast zijn we bezig met een fotograaf. Misschien dat een vriend van mijn vader dit gaat doen (is een goede fotograaf die ook al diverse prijzen gewonnen heeft en een aantal foto's van gepubliceerd zijn) en als dit kan is dit waarschijnlijk ook voor een laag tarief. Ik ben helemaal blij dat er weer een beetje vooruitgang zit in de regelzaken.

@ Birgit: ik heb je foto wel gezien en je jurk staat echt supermooi. Mijn internet lag eruit dus ik kon niet eerder reageren. Ik heb in een ander topic de situatie rondom je moeder gelezen. Echt heel erg vervelend voor je.

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 2:27

Wij hebben sinds begin deze week ook alles vast qua locatie.
We trouwen om 14:00 in de bioscoop, daarna uit eten en daarna vieren we ons feest in de kroeg/discotheek! I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 2:28

Emma, dat ligt dus bij jullie aan jullie gemeente denk ik? Ik kon het nu al vast leggen voor over anderhalf jaar.

Gast
Gast

Bericht  Inge za 2 jul 2011 - 3:01

Nice Purple.

Wij hebben nu een optie op de zaal waar we ons feest willen houden en gaan dit woensdagavond definitief vast leggen.
Gemeente kunnen we een jaar van te voren doen, maar zijn er nog niet helemaal uit welke gemeente. Dit gemeentehuis vind ik helemaal niks, dus zal een buurgemeente worden denk ik. 1 heeft wel een heel mooi oud stadhuis dus dat gaat het worden denk.
Op een dj hebben we ook een optie en fotograaf hebben we al vastgelegd
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 9:58

@ Shisha, Mooie datum, wij trouwen ook op 1 juni.

Wij hebben inderdaad gemerkt dat je er op tijd bij moet zijn. Gemeentehuis ligt al vast en op locatie hebben we een optie en gaan dinsdag voor de tweede keer langs voor een gesprek over de offerte. Ook de kerk hebben we inmiddels bezocht en ligt vast, alleen moeten we het nog even over de prijs hebben.

Gast
Gast

Bericht  Shisha za 2 jul 2011 - 10:18

Purple schreef:Congrats Shisha! Very Happy

Dank je!

Jullie natuurlijk ook allemaal! Very Happy
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha za 2 jul 2011 - 10:20

Mila schreef:@ Shisha, Mooie datum, wij trouwen ook op 1 juni.

Wij hebben inderdaad gemerkt dat je er op tijd bij moet zijn. Gemeentehuis ligt al vast en op locatie hebben we een optie en gaan dinsdag voor de tweede keer langs voor een gesprek over de offerte. Ook de kerk hebben we inmiddels bezocht en ligt vast, alleen moeten we het nog even over de prijs hebben.

Jij ook een mooie datum dus! haha! Wel spannend hoor allemaal. Ik kan momenteel bijna nergens anders aan denken!
Ik heb vandaag even gebeld naar de locatie die wij op het oog hebben maar er was helaas niemand aanwezig dus maandag maar even terug bellen.
En we hebben het vandaag aan mijn schoonouders verteld. De zijn al helemaal enthousiast!
Mijn schoonmoeder zat helemaal te glunderen met tranen in haar ogen. Very Happy
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Emma_ za 2 jul 2011 - 20:54

Purple schreef:Emma, dat ligt dus bij jullie aan jullie gemeente denk ik? Ik kon het nu al vast leggen voor over anderhalf jaar.

Ja dat ligt aan de gemeente. Het kon bij ons maar vanaf 1 jaar van te voren. Ik vond het wachten hier op heel erg moeilijk haha. Ik wilde alles zo snel mogelijk vastleggen omdat de dagplanning dan concreet gemaakt kan gaan worden.

Die vriend van mijn vader gaat onze foto's niet maken. Hij gaf aan dat hij nooit mensen fotografeert maar vooral natuur e.d. Hij kent wel weer andere goede fotografen die wel veel ervaring hebben met trouwreportages en gaat nu kijken of we met een paar van hen een afspraak kunnen regelen. Weer even afwachten dus!

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  mzcharlotte za 2 jul 2011 - 21:18

Wat fijn dat die beste man zelf aangeeft dat hij zich daar niet prettig bij zou voelen. Een stel die ik ken heeft de foto's door een bevriende amateurfotograaf laten maken en zijn eigenlijk erg ontevreden over de foto's. Ik heb ze gezien en vind ze dus ook dramatisch (niet gelet op lichtinval, compositie is soms vreemd, of de sleep van haar jurk lag raar).

Er zijn eigenlijk best veel mensen die op 1 juni trouwen volgend jaar. Op een ander forum zijn het er zelfs een stuk of 6!

Wij zijn gisteren in de buurt gaan kijken voor een locatie waar we foto's zouden kunnen/willen maken. Eigenlijk kwamen we tot de conclusie dat onze buurt best mooi is (staat heel negatief aangeschreven/bekend). Alleen omdat we vooraf foto's gaan maken, zie ik eigenlijk één stuk niet zitten, omdat de grond nogal vuil is. Dat is namelijk de kinderboerderij. Hoewel het ongetwijfeld echt superleuke foto's zouden zijn.

Anderzijds is mijn vriend van de traditionele foto's (mooi park, veel natuur, eventueel wat geklauter indien mogelijk), omdat wij zelf graag fietsen en wandelen. Ik zou daarentegen graag industriele foto's maken, dat lijkt mij weer zo mooi afsteken tegen de traditie van een trouwjurk en -pak.

Ik denk dat we er een middenweg in zullen moeten vinden.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Shisha zo 3 jul 2011 - 1:12

1 juni is een drukke datum dus.. hmm. Mijn vriend en ik zijn die dag 4 jaar samen dus vandaar dat het ons een mooie datum leek om te gaan trouwen.
Ik heb net een mailtje naar 2 locaties gestuurd om daar te gaan kijken. Ik ben benieuwd of het wat is!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha vr 8 jul 2011 - 0:25

Ik heb reacties gehad van de 2 locaties en we gaan maandag bij onze 2e keus kijken en dinsdag bij onze 1e keus. Ik ben echt benieuwd!
Verder heb ik al veel uitgezocht op internet qua wat we willen en wat alles kost etc.

Jullie al weer verder met regelen?
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Inge vr 8 jul 2011 - 1:09

Wij gaan woensdag de feestzaal definitief maken, precies een jaar voor onze trouwdatum :p
Maandag gaan we langs wat locaties (zijn beide vrij) om te kijken of het daar mooi is voor foto's maken.
Maandag gaan we naar de gemeente bellen waar we willen trouwen om de dag en tijdstip vast te leggen.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Miss G vr 8 jul 2011 - 1:36

Ik ga de 29e jurken passen, heb er zin in! Very Happy
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  Shisha vr 8 jul 2011 - 2:13

Ik wil ook trouwjurken passen! bounce
Maar mijn ouders (moeder gaat mee met passen) zijn op vakantie en beste vriendin zijn nu op vakantie. Daarna ben ik zelf een paar dagen weg en dan gaat die vriendin weer op vakantie dus ik moet nog even geduld hebben!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud