Taarten Topique
+71
Roodkapje
Dora
Bruintje Beer
Aimee
sabje
Floor
mauwmauw
Blue flower
heartsdale
Theezakje13
joyce0606
TukTuk
Flower_L
norah
Stoplicht
*Noosa
Burn
love
CCC
ChocoChip
Tiara
Printje
Leine
Ibbeltje
Alex
Raven
SoGood
SarahKey
Puggle
-Ieniemienie-
applestar
poppetje
Lilypie
Penélope
Mamsie
Prosecco
Jade
aardbeitje
NoName88
Roos
JustMeDaan
ShallY
bolus26
Danielle1987
Fearie
firda
*Troela*
Tazz
Bosjesvrouw
Minx
Kaat
TGR
duckie
Summerlovin
liesje
Femmem
Highway
Angela_1986
Jerry
Monte
Elsje
Linnie1985
baboeska
Raindrop
flower
Lejow
Mida4you
_Femme
Ella
Rebecca
lyke
75 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Taarten Topique
Je hoeft niet vooraf een kaartje te kopen, bij het hek betalen en dan doorlopen
Rebecca, een bedrijf hebben is geen voorwaarde om er te staan dus het kan ook wel hobbymatig. Alleen omdat het goede reclame kan zijn zou het wel slim zijn om de boel een beetje goed te presenteren Dus een leuk kleed, wat voorbeelden van wat je kan maken + prijzen, kan zomaar zijn dat je aanvragen krijgt voor opdrachten. Denk je dat je het zou redden ivm het kamp? Ik denk zelf dat iets van 200 stuks aan cupcakes of stukjes taart wel 'nodig' is.
Rebecca, een bedrijf hebben is geen voorwaarde om er te staan dus het kan ook wel hobbymatig. Alleen omdat het goede reclame kan zijn zou het wel slim zijn om de boel een beetje goed te presenteren Dus een leuk kleed, wat voorbeelden van wat je kan maken + prijzen, kan zomaar zijn dat je aanvragen krijgt voor opdrachten. Denk je dat je het zou redden ivm het kamp? Ik denk zelf dat iets van 200 stuks aan cupcakes of stukjes taart wel 'nodig' is.
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Ik moet daar nog even een nachtje over slapen of dat haalbaar kan zijn en of ik het goed kan plannen, ik laat je morgen wat weten.
Hoeveel is het standgeld en hoe groot is de tafel die dan gevuld moet gaan worden?
Hoeveel is het standgeld en hoe groot is de tafel die dan gevuld moet gaan worden?
Ohhh wat had me dat gaaf geleken zeg. Pfffff
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Standgeld is 35 euro incl lunch en consumptiebonnen, maar je moet zelf een partytent (verplicht, wit, creme of groen) en tafel meenemen. Tafel huren kost 7,50 en partytent huren 20 euro. Als je zelf een tafel meeneemt kan dat bijv ook een behangtafel zijn, ik heb planken en schagen.
Cupcakes hebben maar een lage prijs dus dan moet je er natuurlijk wel heel wat verkopen wil je je kosten enzo eruit hebben. Als je het gaat doen zou je er ook nog aan kunnen denken om wat hapjes met bijv bladerdeeg te maken.
Cupcakes hebben maar een lage prijs dus dan moet je er natuurlijk wel heel wat verkopen wil je je kosten enzo eruit hebben. Als je het gaat doen zou je er ook nog aan kunnen denken om wat hapjes met bijv bladerdeeg te maken.
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Even een snelle vraag: Ik wil een taartje maken met een frisse vulling, waar ook kinderen van mee kunnen eten.
Is vlaaivulling Tropisch met banketbakkersroom lekker of hebben jullie een goed idee?
Is vlaaivulling Tropisch met banketbakkersroom lekker of hebben jullie een goed idee?
Stoplicht- Fluisteraar
- Aantal berichten : 121
Punten : 172
Stoplicht schreef:Even een snelle vraag: Ik wil een taartje maken met een frisse vulling, waar ook kinderen van mee kunnen eten.
Ja hoor kan!
Zelf vind ik citroen kwarktaart van mona, met citroenjam erg lekker. Dat is lekker fris!
Maar vlaaifruit kan ook, daar kun je eventueel nog aardbeien kwarktaart van mona bij doen, of de framboos aardbeien kwark van de AH (zit per 4 van die kleine bakjes) in een kartonnetje.
Ik hou zelf niet zo van BBR.. brrr
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Stoplicht schreef:Even een snelle vraag: Ik wil een taartje maken met een frisse vulling, waar ook kinderen van mee kunnen eten.
Ja hoor kan!
Zelf vind ik citroen kwarktaart van mona, met citroenjam erg lekker. Dat is lekker fris!
Maar vlaaifruit kan ook, daar kun je eventueel nog aardbeien kwarktaart van mona bij doen, of de framboos aardbeien kwark van de AH (zit per 4 van die kleine bakjes) in een kartonnetje.
Ik hou zelf niet zo van BBR.. brrr
De kinderen lussen graag de BBR vandaar mijn keuze...Maar wat zou jij daar bij adviseren qua tweede vulling; kan citroenkwarktaart daarbij of een andere combinatie?
Stoplicht- Fluisteraar
Ik vond die tropische vlaaivulling echt lekker, heb die vorige week ook gemaakt. Maar dan met slagroom als laag.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
aanitaa schreef:Ik vond die tropische vlaaivulling echt lekker, heb die vorige week ook gemaakt. Maar dan met slagroom als laag.
Je had dan één laag tropische vlaaivulling en de andere laag slagroom? Welke slagroom heb je daarvoor gebruikt?
Stoplicht- Fluisteraar
Ja inderdaad! Heb zelf slagroom geklopt met mascarpone er door heen. http://www.deleukstetaarten.nl/recept/25/Aangevette+Slagroom/ deze heb ik gemaakt.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Vandaag weer druk bezig geweest met mijn zus
Het zijn 'werkfoto's met mijn telefoon, maar voor het idee.
Verjaardag zwager, wij houden hoop!
In opdracht van de korfbalvereniging, een winnaarstaart.
Groen is gemarmerd.
Gebaseerd op hun logo(alleen dan groen met wit ).
Het zijn 'werkfoto's met mijn telefoon, maar voor het idee.
Verjaardag zwager, wij houden hoop!
In opdracht van de korfbalvereniging, een winnaarstaart.
Groen is gemarmerd.
Gebaseerd op hun logo(alleen dan groen met wit ).
Gast- Gast
Hoe maken jullie toch die mooie taarten met opengeslagen punten? Ben erg benieuwd!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mirjam4you schreef:Hoe maken jullie toch die mooie taarten met opengeslagen punten? Ben erg benieuwd!
Ik heb eerst een rondje ter grootte van de bovenkant gemaakt met de vlag en die erop gelegd. Vervolgens een wit rondje van die grootte en een oranje lap voor de hele taart. Het witte rondje op de oranje lap geplakt, ingesneden en met het wit onder op de taart gelegd. Daarna is het een kwestie van omvouwen.
Gast- Gast
Mooie taarten, Chipp!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
leuke taarten weer zeg!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Pas op...heeeeel veel foto's!! Ben weer naar een workshop van Wendy Schlagwein geweest (helaas aankomende half jaar even niet, maar misschien wel goed voor mijn portemonnee ) heb de Fairy gemaakt en ben er heel blij mee! Alleen jammer dat 1 vleugel is uitgezakt, maar daar kwam ik pas achter na 1,5 uur durende autorit en toen was het niet echt meer te herstellen
Waaaaauww!! Kan je dat eten? Offeh.. Moet je dat eten? Schitterend Rebecca!
Gast- Gast
Geweldig Rebecca, wat kun je toch altijd gave dingen leren van Wendy!
Lejow- Lady Post-a-lot
Oh men wat dat is dat prachtig zeg
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
mooi hoor pff ik ben jaloers je kan dat echt heel goed.
norah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 174
Registratiedatum : 25-11-10
Wauw!!!! Daar mag je trots op zijn!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: