DagCafé
+22
Burn
Jordana
Jade
Tullow
Aziraphale
Lotus
Mamsie
GreenGrass
Evalynn
Toet
Lejow
Bimbam
Mees
Erin
FireButterfly
Alex
Suus
VeryCherry
Rush
Ibbeltje
ExpressoB
Sjaantje
26 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Zelda schreef:Sjaantje schreef:Bonsoir!!
Hoe ist hier?
Ik ben net gestikt in mijn cruesli door een enorme hoestbui en nu ligt alles over de tafel...en bij jou?
Das knap, stikken in je cruesli en toch forummen. Sorry ik ben erg flauw vanavond...
Gast- Gast
Cimic schreef:Zelda schreef:Sjaantje schreef:Bonsoir!!
Hoe ist hier?
Ik ben net gestikt in mijn cruesli door een enorme hoestbui en nu ligt alles over de tafel...en bij jou?
Das knap, stikken in je cruesli en toch forummen. Sorry ik ben erg flauw vanavond...
Whaha ik forum vanonder de groene zoden.
Gast- Gast
Neuh, ik sla denk ik over dit jaar. Behalve dan op t werk (kdv) maar verder zal t er niet van komen. Ik heb geen vriendengroep om mee uit te gaan en in mn eentje is er ook niks aan Als ik al zou gaan carnavallen, is het in het buurthuis. Daar ken ik wel mensen, maar eigenlijk heb ik niks met hen...Zelda schreef:Ga jij nog carnavallen Sjaan?
En jij?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Jammer!Sjaantje schreef:Neuh, ik sla denk ik over dit jaar. Behalve dan op t werk (kdv) maar verder zal t er niet van komen. Ik heb geen vriendengroep om mee uit te gaan en in mn eentje is er ook niks aan Als ik al zou gaan carnavallen, is het in het buurthuis. Daar ken ik wel mensen, maar eigenlijk heb ik niks met hen...Zelda schreef:Ga jij nog carnavallen Sjaan?
En jij?
Ik ben door een vriendin wel meegevraagd maar ik ben ontzettend verkouden en ik hoest als een zeehond. Misschien dat ik maandagmiddag even ga, heb mijn poezenoortjes al opgesnord.
Gast- Gast
Zelda schreef:Cimic schreef:Zelda schreef:Sjaantje schreef:Bonsoir!!
Hoe ist hier?
Whaha ik forum vanonder de groene zoden.
Zou wel een leuke carnavalsoutfit zijn
Zelda schreef:Gezellig! Gaan jullie eindelijk meetenAlex schreef:Ik ga straks met Reva film kijken!
Dat dan helaas niet We gaan allebei in ons eigen huis dezelfde film kijken.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Jahaaa! Die had ik vorig jaar ook! Gaat m alleen niet worden voor mij dit jaar, zussie trekt m ws aan omdat het tijger/panter-jurkje meerekt met een dikke buik hahaZelda schreef:Jammer!
Ik ben door een vriendin wel meegevraagd maar ik ben ontzettend verkouden en ik hoest als een zeehond. Misschien dat ik maandagmiddag even ga, heb mijn poezenoortjes al opgesnord.
Ook gezellig! Welke film komt er dan?Alex schreef:Zelda schreef:Gezellig! Gaan jullie eindelijk meetenAlex schreef:Ik ga straks met Reva film kijken!
Haha gedurfd, met een zwangere buik toch carnavallenSjaantje schreef:Jahaaa! Die had ik vorig jaar ook! Gaat m alleen niet worden voor mij dit jaar, zussie trekt m ws aan omdat het tijger/panter-jurkje meerekt met een dikke buik hahaZelda schreef:Jammer!
Gast- Gast
Leuk poezenoortjes!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Alex schreef:Zelda schreef:Gezellig! Gaan jullie eindelijk meetenAlex schreef:Ik ga straks met Reva film kijken!
Nou ik zou eerst maar eens je WA lezen
Gast- Gast
In het bovenbeschreven buurthuis, waar het té rustig is om écht gezellig te zijn....Zelda schreef:Haha gedurfd, met een zwangere buik toch carnavallenSjaantje schreef:Jahaaa! Die had ik vorig jaar ook! Gaat m alleen niet worden voor mij dit jaar, zussie trekt m ws aan omdat het tijger/panter-jurkje meerekt met een dikke buik hahaZelda schreef:Jammer!
Ik ben er vandoor dames, ik moet écht gaan opruimen hier want morgen komt er bezoek voor mijn vriend. Fijne avond!
Gast- Gast
Succes, Zelda! en als je je straks verveelt, valt hier ook nog wel het één en ander op te ruimen...
Zelda alvast een fijne dag morgen en gefeliciteerd met je vriend X
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Reva schreef:Alex schreef:Zelda schreef:Gezellig! Gaan jullie eindelijk meetenAlex schreef:Ik ga straks met Reva film kijken!
Nou ik zou eerst maar eens je WA lezen
OMG Neeeeee!
Alex- Ratel
Nou mooi niet, heb m'n handen al vol aan hier thuisSjaantje schreef:Succes, Zelda!en als je je straks verveelt, valt hier ook nog wel het één en ander op te ruimen...
Gast- Gast
Ow, issie jarig, Zelda? Dat had ik even niet meegekregen. Gefeliciteerd dan!!Ibbeltje schreef:Zelda alvast een fijne dag morgen en gefeliciteerd met je vriend X
Op de loopband haal ik tegenwoordig 3,3 km/u dus lopend eeeeeeeh donderdag over 3 weken???Smikkell schreef:Sjaan, hoe snel zou je met je pillenwinkel hier voor de deur kunnen staan?
Jup, morgen. BedanktSjaantje schreef:Ow, issie jarig, Zelda? Dat had ik even niet meegekregen. Gefeliciteerd dan!!Ibbeltje schreef:Zelda alvast een fijne dag morgen en gefeliciteerd met je vriend X
Gast- Gast
Alvast gefeliciteerd met je vriend, Zelda!
Alex- Ratel
En ik heb de pest in, de film komt gewoon niet
Alex- Ratel
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40