DagCafé
+22
Burn
Jordana
Jade
Tullow
Aziraphale
Lotus
Mamsie
GreenGrass
Evalynn
Toet
Lejow
Bimbam
Mees
Erin
FireButterfly
Alex
Suus
VeryCherry
Rush
Ibbeltje
ExpressoB
Sjaantje
26 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Kan je niet even de HAP bellen? Vriendin van mij had heel vaak borstontsteking en toen ook een paar keer daarna nierbekkenontsteking en die vond het zo'n herkenbare/typische pijn!
Gast- Gast
Lijkt mij een erg slim plan.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Reva schreef:Kan je niet even de HAP bellen? Vriendin van mij had heel vaak borstontsteking en toen ook een paar keer daarna nierbekkenontsteking en die vond het zo'n herkenbare/typische pijn!
Borstontsteking??? Ik bedoel blaas
Gast- Gast
De jongen die mij vroeger gepest en uitgescholden heeft, heeft nu zelf een oerlelijke vriendin...karma's a bitch
Gast- Gast
Zelda schreef:De jongen die mij vroeger gepest en uitgescholden heeft, heeft nu zelf een oerlelijke vriendin...karma's a bitch
Dan is het echt..liefde maakt blind
Gast- Gast
whahaha Zelda heerlijk dat soort weetjes
Cimic schreef:Zelda schreef:De jongen die mij vroeger gepest en uitgescholden heeft, heeft nu zelf een oerlelijke vriendin...karma's a bitch
Ik ben totaal geen type die gemeen is, maar ik heb me toch wel even hierom verkneukeld
Gast- Gast
Zelda schreef:Cimic schreef:Zelda schreef:De jongen die mij vroeger gepest en uitgescholden heeft, heeft nu zelf een oerlelijke vriendin...karma's a bitch
Ik ben totaal geen type die gemeen is, maar ik heb me toch wel even hierom verkneukeld
Dan ben je toch niet gemeen? Wie de bal kaats kan een schoen terug verwachten.
Gast- Gast
Zelda schreef:De jongen die mij vroeger gepest en uitgescholden heeft, heeft nu zelf een oerlelijke vriendin...karma's a bitch
Misschien vind hij dat ook van jouw vriend? Ik snap van sommige mensen/forummers ook niet dat ze ernaast durven te lopen, maar ze zullen er zelfs wel iets in zien?
Gast- Gast
Reva schreef:Zelda schreef:De jongen die mij vroeger gepest en uitgescholden heeft, heeft nu zelf een oerlelijke vriendin...karma's a bitch
Misschien vind hij dat ook van jouw vriend? Ik snap van sommige mensen/forummers ook niet dat ze ernaast durven te lopen, maar ze zullen er zelfs wel iets in zien?
Hij kent mijn vriend niet eens. Ik vond het ergens wel 'ironisch' ofzo, ik mag me daar best even over verkneukelen vind ik, ik ben ook niet perfect
Gast- Gast
Nou, ik heb iemand gesproken. Gezien ik het al eerder heb gehad vindt hij het aannemelen dat ik het gevoel en de pijn herken. Hij heeft me het advies gegeven wat extra te drinken en toch een pijnstiller te nemen. Mocht het vannacht of morgen erger worden, dan mag ik bellen. Anders maandag even urine inleveren bij mijn eigen huisarts.
Meegenomen dat ik al een paar dagen niet lekker ben.
Gast- Gast
Zelda schreef:Reva schreef:Zelda schreef:De jongen die mij vroeger gepest en uitgescholden heeft, heeft nu zelf een oerlelijke vriendin...karma's a bitch
Hij kent mijn vriend niet eens. Ik vond het ergens wel 'ironisch' ofzo, ik mag me daar best even over verkneukelen vind ik, ik ben ook niet perfect
Precies Zelda Heerlijk toch
Bonsoir!!
Hoe ist hier?
Hoe ist hier?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Zelda schreef:Reva schreef:Zelda schreef:De jongen die mij vroeger gepest en uitgescholden heeft, heeft nu zelf een oerlelijke vriendin...karma's a bitch
Je mag het zeker ironisch vinden en ik zou et denk ik ook lol on hebben hoor Maar karma's a bitch gaat hier gewoon niet bij op vind ik
Gast- Gast
Nee wie weet, ik vond het gewoon leuk om dat even te denkenReva schreef:Zelda schreef:Reva schreef:Zelda schreef:De jongen die mij vroeger gepest en uitgescholden heeft, heeft nu zelf een oerlelijke vriendin...karma's a bitch
Je mag het zeker ironisch vinden en ik zou et denk ik ook lol on hebben hoor Maar karma's a bitch gaat hier gewoon niet bij op vind ik
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Bonsoir!!
Hoe ist hier?
Ik ben net gestikt in mijn cruesli door een enorme hoestbui en nu ligt alles over de tafel...en bij jou?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, ik heb iemand gesproken. Gezien ik het al eerder heb gehad vindt hij het aannemelen dat ik het gevoel en de pijn herken. Hij heeft me het advies gegeven wat extra te drinken en toch een pijnstiller te nemen. Mocht het vannacht of morgen erger worden, dan mag ik bellen. Anders maandag even urine inleveren bij mijn eigen huisarts.
Heb je die wel in huis? Anders nog even snel naar supermarkt? Neem dan bekijk even cranberrysap mee.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Bonsoir!!
Hoe ist hier?
goed met muziek van de kroeg op de achtergrond...nou ja achtergrond
Ow Zelda, da's niet zo mooi! Succes met zooi opruimen dan... Hopelijk is de hoestbui inmiddels over??
Smikk, ik heb een pijnstiller-groothandel, wat had je graag gelust? Aan de cranberrysap te lezen heb je een blaasontsteking? Brrrrrrr akelig :S Beterschap!
Smikk, ik heb een pijnstiller-groothandel, wat had je graag gelust? Aan de cranberrysap te lezen heb je een blaasontsteking? Brrrrrrr akelig :S Beterschap!
Haha yup, that's carnaval-life! Hou je zelf niet van carnaval? Of vanavond nog even niet?Ibbeltje schreef:Sjaantje schreef:Bonsoir!!
Hoe ist hier?
Sjaantje schreef:Haha yup, that's carnaval-life! Hou je zelf niet van carnaval? Of vanavond nog even niet?Ibbeltje schreef:Sjaantje schreef:Bonsoir!!
Hoe ist hier?
Nee ben niet zo'n carnavalstype. Optochten kijken vind ik wel leuk. Maar zoals hiernaast is het poepiedruk een kan je bijna niet bewegen en daar kan ik al niet tegen.
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: