DagCafé
+22
Burn
Jordana
Jade
Tullow
Aziraphale
Lotus
Mamsie
GreenGrass
Evalynn
Toet
Lejow
Bimbam
Mees
Erin
FireButterfly
Alex
Suus
VeryCherry
Rush
Ibbeltje
ExpressoB
Sjaantje
26 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: DagCafé
Snap hem ook niet echt.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik ben echt geradbraakt. Veel te veel gedaan vandaag. Maar goed, ook wel weer een lekker gevoel Zo meteen lekker The Voice kijken wat we gisteren hebben opgenomen. Zouden eigenlijk gisteren kijken, maar toen zijn we spontaan uit eten gegaan en waren we pas om 22:00 uur thuis.
Wat gaan jullie nog doen vanavond?
Wat gaan jullie nog doen vanavond?
Gast- Gast
Ik moet heel dringend opruimen want morgen komt er bezoek maar ik heb er totaal geen zin in en ik voel me echt niet lekker, hoest als een zeehond.
Denk dat we vanavond nog een filmpje kijken en ik ga op tijd naar bed.
Morgen mag ik mijn nieuwe rokje aan....
Gast- Gast
Ik ga lekker bank hangen, tv kijken, forummen en misschien nog wat haken.
Vroeg slapen zal er niet bij zijn want er is volop muziek hiernaast bij de kroeg
Vroeg slapen zal er niet bij zijn want er is volop muziek hiernaast bij de kroeg
Zelda schreef:Ik moet heel dringend opruimen want morgen komt er bezoek maar ik heb er totaal geen zin in en ik voel me echt niet lekker, hoest als een zeehond.
Wat voor rokje heb je?
Bij de Hema gekocht. Was maat M maar hij is me gewoon iets te groot! hij valt erg groot...
Heb er wel een foto van gemaakt maar die is best onduidelijk helaas.
Heb er wel een foto van gemaakt maar die is best onduidelijk helaas.
Gast- Gast
Fijn aan de ene kant dat M te groot is haha maar minder omdat je hem wel aan wil
Weet je het zeker? Maar dan nog is het fijn om te zeggen dat die maat je te groot is Zou ik hebben iig
**
Dit is het rokje, zoals ik al zei super onduidelijk. Het is grijze met roze/oranje dingen erop, in het echt zijn de kleuren veel feller!
Dit is het rokje, zoals ik al zei super onduidelijk. Het is grijze met roze/oranje dingen erop, in het echt zijn de kleuren veel feller!
Laatst aangepast door Zelda op za 18 feb 2012 - 7:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hij staat je goed iig ondanks dat de foto ietwat onduidelijk is. Je lijkt serieus wel afgevallen.
Ik heb hoge hakken aan, dat scheelt veel nee ben echt niet afgevallen, al lijkt het op de foto idd wel zo...
Gast- Gast
Nou fijn dat het dan iig lijkt
Ik denk dat ik dood ga. Als de pijn niet afneemt en slapen niet helpt, dan misschien toch maar even langs een arts
Gast- Gast
Geen.Cimic schreef:Is een warme kruik geen oplossing Smikkel? Wat voor een pijnstiller slik je?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Geen.Cimic schreef:Is een warme kruik geen oplossing Smikkel? Wat voor een pijnstiller slik je?
Misschien toch proberen? Dat maak je het voor jezelf iets makkelijker.
Gast- Gast
Vervelend...zoals Cimic al zegt, waarom neem je geen pijnstiller?Smikkell schreef:Zoals het voelt, mijn nieren.Zelda schreef:Waar heb je last van dan Smikkell?
Gast- Gast
Ik ga straks met Reva film kijken!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Gezellig! Gaan jullie eindelijk meetenAlex schreef:Ik ga straks met Reva film kijken!
Gast- Gast
Neem ik eigenlijk zelden. Niet in huis ook. Als het echt mijn nieren zijn, dan is alleen het stillen van de pijn ook niet goed lijkt me. Ik kan denk beter even overleggen met een art.Zelda schreef:Vervelend...zoals Cimic al zegt, waarom neem je geen pijnstiller?Smikkell schreef:Zoals het voelt, mijn nieren.Zelda schreef:Waar heb je last van dan Smikkell?
De vorige keer ging het namelijk heel snel van pijn naar niets meer kunnen en heel snel naar een arts En toen had ik het geluk dat ik die nacht niet thuis was en er een auto was.
Gast- Gast
Hmm ja ik zou inderdaad maar overleggen met een arts dan. Als de pijn erger wordt, zou ik zeker bellen.Smikkell schreef:Neem ik eigenlijk zelden. Niet in huis ook. Als het echt mijn nieren zijn, dan is alleen het stillen van de pijn ook niet goed lijkt me. Ik kan denk beter even overleggen met een art.Zelda schreef:Vervelend...zoals Cimic al zegt, waarom neem je geen pijnstiller?Smikkell schreef:Zoals het voelt, mijn nieren.Zelda schreef:Waar heb je last van dan Smikkell?
De vorige keer ging het namelijk heel snel van pijn naar niets meer kunnen en heel snel naar een arts En toen had ik het geluk dat ik die nacht niet thuis was en er een auto was.
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: