DagCafé
+22
Burn
Jordana
Jade
Tullow
Aziraphale
Lotus
Mamsie
GreenGrass
Evalynn
Toet
Lejow
Bimbam
Mees
Erin
FireButterfly
Alex
Suus
VeryCherry
Rush
Ibbeltje
ExpressoB
Sjaantje
26 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Ik blijf thuis. Lastige keus, maar ik ga nu maandag die kant op. Gelukkig maakt de post van Reva en andere post veel goed.Erin schreef:En wat heb je besloten?
Ik moet een keer leren om naar mijn lichaam en grenzen te luisteren..
Omdat ik hem zo miste:
Applaus voor Smikk!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik kan die man niet meer zien. Echt, alleen daarom al voel ik me vaak niet geroepen om dingen te doen die applaus verdienen
Ik heb gefaald. Ik heb naast de ananas en de sinaasappel nu ook een rijstwafel gegeten
Ik heb gefaald. Ik heb naast de ananas en de sinaasappel nu ook een rijstwafel gegeten
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik kan die man niet meer zien. Echt, alleen daarom al voel ik me vaak niet geroepen om dingen te doen die applaus verdienen
Het is vreselijk
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Smikkell schreef:
]
Gast- Gast
Whahhaha! He maar even serieus, hongerstaking is geen goede optie als je af wilt vallen! Het komt er nu dubbel zo hard aan. Drink je wel voldoende?
Erin- Ratel
Het heeft ook weinig met afvallen te maken. Het begon uit onmacht en boosheid en ik moet gewoon naar de supermarkt.Erin schreef:Whahhaha! He maar even serieus, hongerstaking is geen goede optie als je af wilt vallen! Het komt er nu dubbel zo hard aan. Drink je wel voldoende?
Gast- Gast
Die kon ik een keer terug verwachten.Reva schreef:Smikkell schreef:
]
Gast- Gast
Ok maar dan nog! Het is niet goed voor je om te gaan staken met eten. Ja als je geen eten in huis wordt het lastig om te eten natuurlijk!
Wil je er wat over kwijt?
Erin- Ratel
Ik moet naar de supermarkt en mijn problemen anders oplossenErin schreef:Ok maar dan nog! Het is niet goed voor je om te gaan staken met eten. Ja als je geen eten in huis wordt het lastig om te eten natuurlijk!
Gast- Gast
Reva schreef:Zusje schreef:Vet vet vet, ik ga iets veul gavers doen vandaag!
Sorry voor de egopost
Dus Reev, gaan we een keer koeien knuf felen samen?
Ja ik wil
Kee dan! Leuk leuk leuk
Gast- Gast
Reva schreef:Waar koop je vega kip? Kan het niet vinden bij nu al drie winkels en waar ik het haalde bestaat niet meer
En ik ben in rouw dat de AH bijna twee weken gesloten is en ik geen voorraad groene thee heb van hun eigen merk
Serieuze kwesties
Ik kan je wel wat sturen..koop ik alles wat ze hier hebben bij de AH.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Als we dat nu allemaal doenMees schreef:Reva schreef:Waar koop je vega kip? Kan het niet vinden bij nu al drie winkels en waar ik het haalde bestaat niet meer
En ik ben in rouw dat de AH bijna twee weken gesloten is en ik geen voorraad groene thee heb van hun eigen merk
Serieuze kwesties
Gast- Gast
Smikkell schreef:Als we dat nu allemaal doenMees schreef:Reva schreef:Waar koop je vega kip? Kan het niet vinden bij nu al drie winkels en waar ik het haalde bestaat niet meer
Serieuze kwesties
Ja laten we Reva de winter doorhelpen!
Erin- Ratel
Ik dacht zelf aan een heel jaar.Erin schreef:Smikkell schreef:Als we dat nu allemaal doenMees schreef:Reva schreef:Waar koop je vega kip? Kan het niet vinden bij nu al drie winkels en waar ik het haalde bestaat niet meer
Serieuze kwesties
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik dacht zelf aan een heel jaar.Erin schreef:Smikkell schreef:Als we dat nu allemaal doenMees schreef:Reva schreef:Waar koop je vega kip? Kan het niet vinden bij nu al drie winkels en waar ik het haalde bestaat niet meer
Serieuze kwesties
Ook goed! Maar ik wil ook ! En jij moet ook wat hebben als je niet naar de winkel wilt! Hoe gaan we dat aanpakken??
Erin- Ratel
Ik dacht zelf meer aan accepteren dat ik even twee weken andere groene thee moet drinken
Gast- Gast
Reva schreef:Ik dacht zelf meer aan accepteren dat ik even twee weken andere groene thee moet drinken
Kom nou toch zeg. Dat kunnen we jou toch niet aandoen!!
Erin- Ratel
Je kunt ons niet kwalijk nemen dat wij het gevoel hebben dat je dat misschien niet gaat overlevenReva schreef:Ik dacht zelf meer aan accepteren dat ik even twee weken andere groene thee moet drinken
Gast- Gast
Smikkell schreef:Waarom is de AH eigenlijk dicht? Gaan ze de slagboom verwijderen?
Erin- Ratel
Bruce schreef:Je kunt ons niet kwalijk nemen dat wij het gevoel hebben dat je dat misschien niet gaat overlevenReva schreef:Ik dacht zelf meer aan accepteren dat ik even twee weken andere groene thee moet drinken
Ik twijfel zelf ook. Het voelt ook gewoon niet goed dat ik niet persoonlijk ben ingelicht door AH. Liefst nog door die man van de reclame.
Gast- Gast
Volgens mij komt er een lift bij het station en is dat de oorzaak van mijn theeloosheid. Dus ik drink geen groene AH thee, omdat er een lift moet komen bij het station
Gast- Gast
Die kom ik wel eens tegen in de AH. Beetje vreemd altijd. Alsof 'ie elk moment iets geks kan gaan doen.Reva schreef:Bruce schreef:Je kunt ons niet kwalijk nemen dat wij het gevoel hebben dat je dat misschien niet gaat overlevenReva schreef:Ik dacht zelf meer aan accepteren dat ik even twee weken andere groene thee moet drinken
Ik twijfel zelf ook. Het voelt ook gewoon niet goed dat ik niet persoonlijk ben ingelicht door AH. Liefst nog door die man van de reclame.
Gast- Gast
IdemReva schreef:Ik zou zo graag een aantal mensen met hun hoofden even tegen elkaar aan willen tikken.
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: