DagCafé
+22
Burn
Jordana
Jade
Tullow
Aziraphale
Lotus
Mamsie
GreenGrass
Evalynn
Toet
Lejow
Bimbam
Mees
Erin
FireButterfly
Alex
Suus
VeryCherry
Rush
Ibbeltje
ExpressoB
Sjaantje
26 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Maple schreef:Reva schreef:Oh God.
?
?
Ik wacht nog steeds !
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Op?Erin schreef:Reva schreef:Maple schreef:Reva schreef:Oh God.
?
?
Ik wacht nog steeds !
Gast- Gast
Smikkell schreef:Op?Erin schreef:Reva schreef:Maple schreef:Reva schreef:Oh God.
?
?
Ik wacht nog steeds !
Op God?
Gast- Gast
Erin schreef:Reva schreef:Oh God.
vertel!
Duss....
Erin- Ratel
Nou kom maar op Smikk! Brand los!
Erin- Ratel
Erin schreef:Erin schreef:Reva schreef:Oh God.
vertel!
Duss....
Oh, die had ik gemist.
Ik heb een hele doos soesjes, pak koekjes, 2 bamischijven, 6 paascakejes, fles prosecco en paar tosti's gegeten
Gast- Gast
Ik heb f*cking honger! Geen zin om te slapen en ben aan het bedenken of ik morgen carnaval ga vieren of niet. Ben net ongesteld geworden en mijn huis is, verrassend, een tyfusbende. Ik heb vandaag amber iets gedaan (amber en amper zijn tegenwoordig het zelfde volgens sommigen). Ik heb wel geroddeld op Facebookchat en gebeld met June.Erin schreef:Nou kom maar op Smikk! Brand los!
Ik denk dat ik de afgelopen maanden geen dag zo weinig berichten heb uitgewisseld met Reva op WA, als vandaag. Ik heb lekker lang uitgeslapen. Ik was eigenlijk wel wakker maar deed nog een paar uur of ik sliep en hield mijn ogen stijf dicht. Ik heb nog steeds geen idee waar ik het kastje moet hangen en de 101woonideeen lag vandaag in de bus. Snel even doorgekeken.
Gast- Gast
Reva schreef:Erin schreef:Erin schreef:Reva schreef:Oh God.
vertel!
Duss....
Oh, die had ik gemist.
Ik heb een hele doos soesjes, pak koekjes, 2 bamischijven, 6 paascakejes, fles prosecco en paar tosti's gegeten
OMG!! Je had beter kunnen delen met Smikk maar die is/was in hongerstaking!
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Ik heb f*cking honger! Geen zin om te slapen en ben aan het bedenken of ik morgen carnaval ga vieren of niet. Ben net ongesteld geworden en mijn huis is, verrassend, een tyfusbende. Ik heb vandaag amber iets gedaan (amber en amper zijn tegenwoordig het zelfde volgens sommigen). Ik heb wel geroddeld op Facebookchat en gebeld met June.Erin schreef:Nou kom maar op Smikk! Brand los!
Ik denk dat ik de afgelopen maanden geen dag zo weinig berichten heb uitgewisseld met Reva op WA, als vandaag. Ik heb lekker lang uitgeslapen. Ik was eigenlijk wel wakker maar deed nog een paar uur of ik sliep en hield mijn ogen stijf dicht. Ik heb nog steeds geen idee waar ik het kastje moet hangen en de 101woonideeen lag vandaag in de bus. Snel even doorgekeken.
Kijk dit soort berichten brengt tenminste toevoeging!
Wat zijn de voor en tegens van naar carnaval gaan. Ja ongesteld zijn is voor mij reden genoeg haha!
Over amber is het nou voor jou amber of amper!
Kastje heeft het er maar zwaar mee! En jij dus ook zo te lezen!
Erin- Ratel
Ja, ongesteldheid is een goed reden. Maar ik heb nog wel een andere reden om niet te gaan hoor..
Ik heb echt zo'n zin om carnaval te vieren en om Merai en June te zien. Als ik niet ga krijg ik sowieso spijt, maar ik weet niet of het mogelijk is om wel te gaan. Ik kijk morgen wel wat ik doe.
Op dit moment is het voor mij amper..
Ik heb echt zo'n zin om carnaval te vieren en om Merai en June te zien. Als ik niet ga krijg ik sowieso spijt, maar ik weet niet of het mogelijk is om wel te gaan. Ik kijk morgen wel wat ik doe.
Op dit moment is het voor mij amper..
Gast- Gast
Erin schreef:Reva schreef:Erin schreef:Erin schreef:Reva schreef:Oh God.
vertel!
Duss....
Oh, die had ik gemist.
OMG!! Je had beter kunnen delen met Smikk maar die is/was in hongerstaking!
Ik zit niet eens buitenaards vol
Gast- Gast
Nou kijk hoe je je morgen voelt, en anders een paar pijnstillers innemen en hossen maar!
Erin- Ratel
Erin schreef:Nou kijk hoe je je morgen voelt, en anders een paar pijnstillers innemen en hossen maar!
Ben niet ziek en heb geen pijn hoor
Gast- Gast
M.ijn d.ag was wel ok hoor! Oh ik nu bedenk ik me dat ik S.mikk nog moet updaten.
's middags de hort op geweest, moest wat dingen regelen. My god wat een gedoe. En nu thuis heerlijk chillen!
's middags de hort op geweest, moest wat dingen regelen. My god wat een gedoe. En nu thuis heerlijk chillen!
Laatst aangepast door Erin op vr 17 feb 2012 - 13:59; in totaal 1 keer bewerkt
Erin- Ratel
Dat is waar. Je hoeft niet meteen zo boos met je hoofd te schudden hoor. Ik hing er verder geen oordeel aan.Reva schreef:Maar als compensatie voor WA vandaag krijg je morgen toch post jonguh
Gast- Gast
Smikkell schreef:Erin schreef:Nou kijk hoe je je morgen voelt, en anders een paar pijnstillers innemen en hossen maar!
Ben niet ziek en heb geen pijn hoor
Nou als ik ongesteld ben ben/heb ik dat echt wel hoor hahaha! Hulde voor jou lichaam!
Erin- Ratel
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: