DagCafé
+22
Burn
Jordana
Jade
Tullow
Aziraphale
Lotus
Mamsie
GreenGrass
Evalynn
Toet
Lejow
Bimbam
Mees
Erin
FireButterfly
Alex
Suus
VeryCherry
Rush
Ibbeltje
ExpressoB
Sjaantje
26 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Ik ken maar één Jumbo en daar vind ik niets mis mee. Groot en veel assoritiment. Alleen niet echt in de buurt.Alex schreef:Jumbo zuigt.
Gast- Gast
Ik vind de Jumbo hartstikke fijn. Lekker veel keus, goede prijzen en het is er nooit druk bij de kassa's omdat ze ze allemaal inzetten uit angst voor de gratis boodschappenstunt.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
+1Aziraphale schreef:Ik vind de Jumbo hartstikke fijn. Lekker veel keus, goede prijzen en het is er nooit druk bij de kassa's omdat ze ze allemaal inzetten uit angst voor de gratis boodschappenstunt.
Al zijn ze bij ons ook wel eens heel erg paniekerig bezig uit angst voor die gratis boodschappen en dat irriteert me dan wel weer een beetje.
Gast- Gast
Ik heb dan wel weer twee keer gratis boodschappen gehad. Nu ben ik boos door slechte service en ga ik uit protest naar Appie.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Jumbo ligt eraan welke vestiging je gaat. Heb ik mee gemaakt als ik in B gaat word ik niet zo fijn geholpen als in U. Maar ik ga altijd naar de c1000
Maar ik voel me blegghhh kan wel even huilen
Maar ik voel me blegghhh kan wel even huilen
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Hoe komt het, Jor?
Alex- Ratel
Ik heb een kutweek achter de rug op het werk.
Prive gaat het klote
En ik weet nu waar mijn ontstoken amadelen vandaan komt.
Prive gaat het klote
En ik weet nu waar mijn ontstoken amadelen vandaan komt.
Jordana- Ratel
Privé als in met je vriend? En waar komen je ontstoken amandelen vandaan?
Alex- Ratel
Ja wat strubbeling alweer.
Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik dus pfeiffer heb gehad. Dat is door het bloedonderzoek naar over gekomen. Daar kunnen dus de ontstoken amandelen vandaan komen. Maar als ik nog last heb volgende week, wordt het weer dokter en dan KNO arts.
Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik dus pfeiffer heb gehad. Dat is door het bloedonderzoek naar over gekomen. Daar kunnen dus de ontstoken amandelen vandaan komen. Maar als ik nog last heb volgende week, wordt het weer dokter en dan KNO arts.
Jordana- Ratel
Maar als je het gehad hebt, kunnen ze toch alleen zien dat het zo is en niet wanneer dat zo was? Bijna iedereen heeft het ooit gehad.Jordana schreef:Ja wat strubbeling alweer.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar als je het gehad hebt, kunnen ze toch alleen zien dat het zo is en niet wanneer dat zo was? Bijna iedereen heeft het ooit gehad.Jordana schreef:Ja wat strubbeling alweer.
Ze ziet het aan het bloed dat ik het gehad heb. Hoe geen idee maar ze konden mij niet zeggen of het een paar maanden terug was of nog langer maar dat zagen ze.
Jordana- Ratel
Zusje schreef:Nouw... Ik voel me buitengesloten
Why?
Jordana- Ratel
Zoals ik al zei is dat bij bijna iedereen het geval. Meestal omdat je het in je kinderjaren krijgt, zonder dat je er (al te veel) last van hebt. Ik vind het dus weinig zeggen over je opgezette klieren. Goed dat je weer naar de KNO gaat. Misschien je amandelen die geknipt moeten worden?Jordana schreef:Smikkell schreef:Maar als je het gehad hebt, kunnen ze toch alleen zien dat het zo is en niet wanneer dat zo was? Bijna iedereen heeft het ooit gehad.Jordana schreef:Ja wat strubbeling alweer.
Ze ziet het aan het bloed dat ik het gehad heb. Hoe geen idee maar ze konden mij niet zeggen of het een paar maanden terug was of nog langer maar dat zagen ze.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zoals ik al zei is dat bij bijna iedereen het geval. Meestal omdat je het in je kinderjaren krijgt, zonder dat je er (al te veel) last van hebt. Ik vind het dus weinig zeggen over je opgezette klieren. Goed dat je weer naar de KNO gaat. Misschien je amandelen die geknipt moeten worden?Jordana schreef:Smikkell schreef:Maar als je het gehad hebt, kunnen ze toch alleen zien dat het zo is en niet wanneer dat zo was? Bijna iedereen heeft het ooit gehad.Jordana schreef:Ja wat strubbeling alweer.
Het is wat de assistente zei. Knippen zei de huisarts dat daar de KNO arts ook niet op zat te wachten omdat ze toch een functie hebben blahblahblah maar ik hoor het volgende week wel wat ze zeggen en doen.
Jordana- Ratel
Omdat niemand mij blijkbaar wil vertellen wie Amber is.
Smikkie, kom ff op fbchat?
Gast- Gast
Omdat.. al je leest over Amber en de vraag wie Amber is, dan lees je op die zelfde pagina ook wie Amber is. Vond het dus niet heel nodig op serieus op je vraag in te gaan.Zusje schreef:Omdat niemand mij blijkbaar wil vertellen wie Amber is.
Ik ga mijn best doen..
Gast- Gast
Zusje schreef:Ah, dan heb ik er vast over heen gelezen .
Dit dus, was een blz later begonnen met lezen.
Gast- Gast
Avond!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: