DagCafé
+22
Burn
Jordana
Jade
Tullow
Aziraphale
Lotus
Mamsie
GreenGrass
Evalynn
Toet
Lejow
Bimbam
Mees
Erin
FireButterfly
Alex
Suus
VeryCherry
Rush
Ibbeltje
ExpressoB
Sjaantje
26 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
,
Een meisjesnaam, afvalproduct uit de darmen van een potvissen, een geurfamilie in parfums, een kleur, een soort bier, een stad in India, een manier van gezond eten, een dialect en nog heel veel meer.Lily schreef:wat is amber?
Gast- Gast
Re: DagCafé
Goeie samenvatting!Smikkell schreef:Een meisjesnaam, afvalproduct uit de darmen van een potvissen, een geurfamilie in parfums, een kleur, een soort bier, een stad in India, een manier van gezond eten, een dialect en nog heel veel meer.Lily schreef:wat is amber?
Gast- Gast
Opsporingssyteem voor vermiste kinderen mist alleen nog.Bruce schreef:Goeie samenvatting!Smikkell schreef:Een meisjesnaam, afvalproduct uit de darmen van een potvissen, een geurfamilie in parfums, een kleur, een soort bier, een stad in India, een manier van gezond eten, een dialect en nog heel veel meer.Lily schreef:wat is amber?
Gast- Gast
Lily schreef:wat is amber?
typfoutje, moest amper zijn.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Lily schreef:flauw maar wat is anders met amber dan bv met sonja bakker?
Amber Albarda is de schrijfster van 'Hoe eet ik mezelf mooi, slank en gelukkig' en het is geen dieet. Het gaat over je Food-IQ verhogen, verstand krijgen van wat eten en desbetreffende voedingsstoffen met je lichaam doen. Kortom, je dagelijkse voedsel aanpassen, bijv. door te letten op gezonde vetten, weinig e-nummers, weinig langhoudbaar voedsel eten (zgnmd. dood voedsel), zo veel mogelijk natuurlijk/levend voedsel proberen te eten.
Laatst aangepast door Aziraphale op vr 17 feb 2012 - 3:17; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Dag dames! Ik kom het dagcafé ook maar weer eens opzoeken.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Niet! Het is niet het boek van amperMamsie schreef:Lily schreef:wat is amber?
Gast- Gast
Flauw? Ik geen antwoord op de vraag wat Amber is. Je was zelf ook niet helemaal duidelijk in je vraag.Lily schreef:flauw maar wat is anders met amber dan bv met sonja bakker?
Gast- Gast
Sonja is het boek van amper. Amper suikers..Bruce schreef:Niet! Het is niet het boek van amperMamsie schreef:Lily schreef:wat is amber?
Gast- Gast
als jullie het over amber hebben is het toch logisch dat mijn vraag ook daarover gaat en niet over een andere amber
En thanks Aziraphale, ik snap het nu wat beter
Gast- Gast
En, kun je 't vinden?Tullow schreef:Dag dames! Ik kom het dagcafé ook maar weer eens opzoeken.
Gast- Gast
Bruce schreef:En, kun je 't vinden?Tullow schreef:Dag dames! Ik kom het dagcafé ook maar weer eens opzoeken.
Mwoah, ik kan Amber alleen niet vinden.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Maar er is hier in het dagcafé al zo vaak gesproken over Amber, ik kan me bijna niet voorstellen dat er nu nog mensen zijn die geen idee hebben wie ze is (nou ja, blijkbaar wel dus )Lily schreef:als jullie het over amber hebben is het toch logisch dat mijn vraag ook daarover gaat en niet over een andere amber
Gast- Gast
Bruce schreef:Maar er is hier in het dagcafé al zo vaak gesproken over Amber, ik kan me bijna niet voorstellen dat er nu nog mensen zijn die geen idee hebben wie ze is (nou ja, blijkbaar wel dus )Lily schreef:als jullie het over amber hebben is het toch logisch dat mijn vraag ook daarover gaat en niet over een andere amber
Maar als ze ernaar vraagt dan weet ze blijkbaar nog niet wie/wat het is.
Aziraphale- Ratel
Reva schreef:Volgens mij zie ik er echt retegoed uit vandaag,
Ik geloof je direct! Foto?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Gister dacht ik: wat staat de bloemen er nog mooi bij na een week. Nu zijn ze opeens heel erg gaan hangen, verkleurd en lelijk!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Gister dacht ik: wat staat de bloemen er nog mooi bij na een week. Nu zijn ze opeens heel erg gaan hangen, verkleurd en lelijk!
Niet meer denken! Zeker ook niet afgeklopt?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:Gister dacht ik: wat staat de bloemen er nog mooi bij na een week. Nu zijn ze opeens heel erg gaan hangen, verkleurd en lelijk!
Heb je ze wel Amber-proof water gegeven? Of zeker te veel van die bloemsuikers uit zo'n zakje!
Aziraphale- Ratel
Die zakjes geef ik inderdaad niet. Veel te veel toevoegingen. Minimaal twee liter water per dag.Aziraphale schreef:Smikkell schreef:Gister dacht ik: wat staat de bloemen er nog mooi bij na een week. Nu zijn ze opeens heel erg gaan hangen, verkleurd en lelijk!
Heb je ze wel Amber-proof water gegeven? Of zeker te veel van die bloemsuikers uit zo'n zakje!
Bummer, zo jammer van die mooie bloemen.
Gast- Gast
Bij de Jumbo mag je ermee terug gaan als je bloemen binnen een week verleppen.
Aziraphale- Ratel
Opzich vind ik een week al vrij lang. Ik heb ze nu gehaald bij een supermarkt waar het twee dagen later al om te huilen is, dus ik ben eigenlijk al heel blij.Aziraphale schreef:Bij de Jumbo mag je ermee terug gaan als je bloemen binnen een week verleppen.
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: