DagCafé
+22
Burn
Jordana
Jade
Tullow
Aziraphale
Lotus
Mamsie
GreenGrass
Evalynn
Toet
Lejow
Bimbam
Mees
Erin
FireButterfly
Alex
Suus
VeryCherry
Rush
Ibbeltje
ExpressoB
Sjaantje
26 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Uhu, ik ben ook ontzettend koppig hoor, maar ik heb niet gezegd dat ik níet ga
Waarschijnlijk heb ik gewoon een domme familie, ze snappen dit soort dingen niet.
Waarschijnlijk heb ik gewoon een domme familie, ze snappen dit soort dingen niet.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Flauw is dat, VC, dat je geen uitnodiging krijgt. Maar ik zou wel gewoon gaan als blijkt dat ik wel welkom ben.
Zelf woon ik bijna 5 jaar niet meer thuis en mijn twee oudere broers hebben tot hun 28e en 32e thuis gewoond. Ze zijn nu net sinds van de zomer uit huis.
Mijn tante had een 40-jarig feest met diner, met de broers en zussen en hun eigen gezin. De neven/nichten werden niet uitgenodigd maar mijn broers als enigen wel...dat vond ik toen ook zo raar en ik voelde me best gepasseerd. Helemaal toen mijn moeder steeds ongevraagd aan mij ging uitleggen waarom zij wel welkom waren ('ze hebben nou eenmaal een andere band met je broers omdat ze zolang thuis hebben gewoond' en meer van dat soort). Mijn broers woonden ten tijde van de uitnodiging en dat feestje trouwens al op zichzelf.
Zelf woon ik bijna 5 jaar niet meer thuis en mijn twee oudere broers hebben tot hun 28e en 32e thuis gewoond. Ze zijn nu net sinds van de zomer uit huis.
Mijn tante had een 40-jarig feest met diner, met de broers en zussen en hun eigen gezin. De neven/nichten werden niet uitgenodigd maar mijn broers als enigen wel...dat vond ik toen ook zo raar en ik voelde me best gepasseerd. Helemaal toen mijn moeder steeds ongevraagd aan mij ging uitleggen waarom zij wel welkom waren ('ze hebben nou eenmaal een andere band met je broers omdat ze zolang thuis hebben gewoond' en meer van dat soort). Mijn broers woonden ten tijde van de uitnodiging en dat feestje trouwens al op zichzelf.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Kan me echt voorstellen dat je je gepasseerd voelde zeg! Heb je er verder nog wat van gezegd?
Het mooie van mijn familie is ook nog dat ze echt tot op het bot beledigd zijn als je niet op een verjaardag komt. Als ik niet uitgenodigd word weiger ik gewoon en stuur ik een kaart. Ik laat me niet helemaal kennen
Het mooie van mijn familie is ook nog dat ze echt tot op het bot beledigd zijn als je niet op een verjaardag komt. Als ik niet uitgenodigd word weiger ik gewoon en stuur ik een kaart. Ik laat me niet helemaal kennen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, heb er niks van gezegd en verder ook geen kaart oid gestuurd. Beetje flauw misschien maar ik woon aan de andere kant van NL en zie mijn familie sindsdien niet zo vaak meer. Maar toen ik nog thuis woonde ging ik bijna altijd mee naar de verjaardagen enzo, zelfs als opstandige puber .
Ik hoefde ook niet naar dat saaie feestje maar ik vond het stom dat ze dan inconsequent zijn met hun 'geen neven en nichten'. Ik heb trouwens een grote familie dus alle neven en nichten zou wel heel veel worden
Ik hoefde ook niet naar dat saaie feestje maar ik vond het stom dat ze dan inconsequent zijn met hun 'geen neven en nichten'. Ik heb trouwens een grote familie dus alle neven en nichten zou wel heel veel worden
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Hoi!
Ik heb lekker mn hele glas water over de kat gegooid. Moet hij me maar met rust laten, stom beest.
Ik heb lekker mn hele glas water over de kat gegooid. Moet hij me maar met rust laten, stom beest.
Gast- Gast
Reva schreef:Hoi!
Gast- Gast
Ik had kaas-kruiden croissantjes van de AH, ranzig.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Lijkt me ook ranzig, Rush.
Reva, niet in huis. Sowieso niet echt iets in huis behalve een paprika. Gister van wat restjes groente een pasta gemaakt, maar niet gegeten
Ik heb nog wel sinaasappels zie ik. Fruit mag toch wel tijdens een hongerstaking?
Reva, niet in huis. Sowieso niet echt iets in huis behalve een paprika. Gister van wat restjes groente een pasta gemaakt, maar niet gegeten
Ik heb nog wel sinaasappels zie ik. Fruit mag toch wel tijdens een hongerstaking?
Gast- Gast
Ik kreeg allemaal afvalcomplimten bij de peuterspeelzaal. Het korte stretchrokje was even afzien op de bakfiets, maar dan krijg je er ook wel wat voor terug
Gast- Gast
Reva schreef:Ik kreeg allemaal afvalcomplimten bij de peuterspeelzaal. Het korte stretchrokje was even afzien op de bakfiets, maar dan krijg je er ook wel wat voor terug
Complimenten van de kinderen?
Gast- Gast
Ja, nou die kruiden en de croissant waren heerlijk, maar die substantie wat kaas voor moest stellen, dat was echt niet best!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Zijn handsinaasappelen. Nooit aan gedacht dat je die ook kan persen. Dat zet de AH niet op het label..Reva schreef:Pers ze! Drinken mag.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Reva schreef:Ik kreeg allemaal afvalcomplimten bij de peuterspeelzaal. Het korte stretchrokje was even afzien op de bakfiets, maar dan krijg je er ook wel wat voor terug
Jonguh, van een aantal papa's en mama's en dracula.
Gast- Gast
Held!Bruce schreef:Ik heb het boek van Amber gekocht
Gast- Gast
En die clown dan?Reva schreef:Smikkell schreef:Reva schreef:Ik kreeg allemaal afvalcomplimten bij de peuterspeelzaal. Het korte stretchrokje was even afzien op de bakfiets, maar dan krijg je er ook wel wat voor terug
Gast- Gast
Smikkell schreef:En die clown dan?Reva schreef:Smikkell schreef:Reva schreef:Ik kreeg allemaal afvalcomplimten bij de peuterspeelzaal. Het korte stretchrokje was even afzien op de bakfiets, maar dan krijg je er ook wel wat voor terug
Die was niet grappig, die zei niks over mijn jaloersmakende figuur.
Gast- Gast
Als ik er bij zou lopen als clown, zou ik ook mijn mening over anderen voor me houdenReva schreef:Smikkell schreef:En die clown dan?Reva schreef:Smikkell schreef:Reva schreef:Ik kreeg allemaal afvalcomplimten bij de peuterspeelzaal. Het korte stretchrokje was even afzien op de bakfiets, maar dan krijg je er ook wel wat voor terug
Die was niet grappig, die zei niks over mijn jaloersmakende figuur.
Gast- Gast
In de gevangenis Amber-proof eten is zo lastig...Reva schreef:Bruce schreef:Ik heb het boek van Amber gekocht
Stelen is goedkoper
Gast- Gast
Dat deed ik zonder Amber ook al.Smikkell schreef:Held!Bruce schreef:Ik heb het boek van Amber gekochtTip: het geeft je geen recht om Sonja te mogen afkraken.
Ik ben zo benieuwd of ik me een beetje Amber-stijl kan aanmeten.
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: