DagCafé
+22
Burn
Jordana
Jade
Tullow
Aziraphale
Lotus
Mamsie
GreenGrass
Evalynn
Toet
Lejow
Bimbam
Mees
Erin
FireButterfly
Alex
Suus
VeryCherry
Rush
Ibbeltje
ExpressoB
Sjaantje
26 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Tuurlijk mogen ze de mutsjes zien
Lejow is zelf ooooookkk benieeeuuwdddd
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Is ook niet eerlijk, maar ik vind het gewoon niet leuk om hem verdrietig of bezorgd te maken of zien. Dan zie ik hem liever wel blij en gelukkig in een andere relatie.
Het hoort er nou eenmaal bij dat je af en toe je partner bezorgd of verdrietig maakt. Voor nu wegen de gelukkige momenten met jou daar nog tegenop. Als hij het echt niet zou willen, is dat aan hem. Het is ook egoïstisch dat jij hem verlaat, omdat je hem niet verdrietig wilt zien (dat meen ik niet, maar zo kun je het wel bekijken natuurlijk).
Gast- Gast
Lejow schreef:Tuurlijk mogen ze de mutsjes zien
Ik laat je morgen vast een foto zien op wa goed?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Heey Smikk
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
June schreef:Reva schreef:Is ook niet eerlijk, maar ik vind het gewoon niet leuk om hem verdrietig of bezorgd te maken of zien. Dan zie ik hem liever wel blij en gelukkig in een andere relatie.
Het hoort er nou eenmaal bij dat je af en toe je partner bezorgd of verdrietig maakt. Voor nu wegen de gelukkige momenten met jou daar nog tegenop. Als hij het echt niet zou willen, is dat aan hem. Het is ook egoïstisch dat jij hem verlaat, omdat je hem niet verdrietig wilt zien (dat meen ik niet, maar zo kun je het wel bekijken natuurlijk).
Hij mag van mij wel verdrietig zijn, maar niet om mij
Maar ik weet ook wel dat het erbij hoort, alleen de verhouding is nu gewoon scheef en ik vind dat deel te overheersend. Plus dat ik niet denk dat het echt zal veranderen binnenkort of op langere termijn.
Erin, thanks
Laatst aangepast door Reva op wo 15 feb 2012 - 12:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik meld me..
Reva, ik snap je keus wel. Je doet jezelf wat te kort, dat wel.
Bedoel je niet:
Binnen..
Gast- Gast
Ik snap het wel hoor, Reev. Ik gun het je gewoon zo erg en ik vind het jammer dat het dan hierom stopt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik meld me..
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
June schreef:Ik snap het wel hoor, Reev. Ik gun het je gewoon zo erg en ik vind het jammer dat het dan hierom stopt.
Ik ook
Gast- Gast
Maar dat hierom houdt wel veel in.June schreef:Ik snap het wel hoor, Reev. Ik gun het je gewoon zo erg en ik vind het jammer dat het dan hierom stopt.
Gast- Gast
Ik wissel af..Reva schreef:Smikkell schreef:Ik meld me..
Bedoel je niet:
Binnen..
Gast- Gast
Smik: ik weet het denk ik niet zo in detail als jij, maar ik denk dat ik enigszins op de hoogte ben en ik besef dat het niet zomaar is. Ik vind het jammer dat het stopt, terwijl zij dat niet wil en hem niet ongelukkig wil maken/zien.
Gast- Gast
Mar hij is het er niet mee eens toch. Ik val waarschijnlijk in herhaling, maar wat als ie nou echt met jou verder wilt omdat ie JOU wilt en niemand anders, wil je dan wel met hem verder? Ik snap je echt serieus.
Laatst aangepast door Erin op wo 15 feb 2012 - 12:40; in totaal 1 keer bewerkt
Erin- Ratel
Ik vind dat hij zelf instaat is keuzes te maken. Als zijn keus is dat hij Reva accepteert en lief heeft zoals ze nu en misschien ook voor langere tijd is, dan kiest hij daar voor en vind hij dat goed.June schreef:Smik: ik weet het denk ik niet zo in detail als jij, maar ik denk dat ik enigszins op de hoogte ben en ik besef dat het niet zomaar is. Ik vind het jammer dat het stopt, terwijl zij dat niet wil en hem niet ongelukkig wil maken/zien.
Reva maakt nu de keus voor hem en daarmee heeft ze ook zichzelf. Als hij zegt het verder goed te vinden zoals ze is, denk ik dat ze daarop moet vertrouwen. Ik snap wel dat ´t heel moeilijk is en denk dat ik de zelfde keus zal maken als Reva.
Hij heeft wel dingen gezegd die de indruk geven dat hij ook niet helemaal weet waar hij mee te maken heeft. Lijkt me ook heel lastig om dat wél goed in te schatten. Ik zie ook dat hij er al even is en na moeilijke momenten wel weer terug komt. Hij is dus wel serieus lijkt me..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb wijn. Excuus voor wie ik teleurstel.
Proost!
Erin- Ratel
Wil je er wat over kwijt?
Erin- Ratel
Ja, eigenlijk wel. Maar ik doe het toch maar niet. Niet hier iig. Voel steeds minder behoefte en vooral ruimte om hier persoonlijke dingen te schrijven eigenlijk. Best jammer!Erin schreef:Wil je er wat over kwijt?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wat een K U T avond. Hoe een humeur en situatie toch ineens kan omslaan..
Ik kan je nu wel de les gaan lezen over wijn, maar dat lijkt me niet nodig.
Ik zou misschien ook dezelfde keuze maken als Reva, maar toch vind ik het aan hem.
Gast- Gast
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: