zo'n dag.....
+2
Ugly Betty
Darius
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
zo'n dag.....
dat je met moeite het hoognodige doet voor je werk, in de middag vrij hebt en dan in bed gaat liggen, rond half drie er weer uit komt en dan op de bank met laptop terecht komt, hangende tegen de misselijkheid aan, moe bent, shagrijnig bent.......EN DAT HET HELE HUISHOUDEN NOG GEDAAN MOET WORDEN.
Bah.
Zo, even klagen. Jullie nog wat te klagen?
Bah.
Zo, even klagen. Jullie nog wat te klagen?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Re: zo'n dag.....
Bah dat is niet lekker nee.
Ik zit op m'n werk en heb moeite om mijn ogen open te houden. Wil eigenlijk gewoon lekker slapen op de bank. En ik heb ook nog afgesproken om vanavond te gaan zwemmen met een vriendin. *moet heel veel moed gaan verzamelen*
Ik zit op m'n werk en heb moeite om mijn ogen open te houden. Wil eigenlijk gewoon lekker slapen op de bank. En ik heb ook nog afgesproken om vanavond te gaan zwemmen met een vriendin. *moet heel veel moed gaan verzamelen*
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Joh, dat huishouden wacht wel...
Ik ben ook moe en voel me niet top door bijwerkingen van medicatie. Slaap er ook slecht door en lig uren te piekeren. Gelukkig zouden die bijwerkingen tijdelijk moeten zijn, maar nu vind ik het even niet leuk en wil ik gewoon lekker een hele dag slapen...
Ik ben ook moe en voel me niet top door bijwerkingen van medicatie. Slaap er ook slecht door en lig uren te piekeren. Gelukkig zouden die bijwerkingen tijdelijk moeten zijn, maar nu vind ik het even niet leuk en wil ik gewoon lekker een hele dag slapen...
Gast- Gast
Op zulke dagen kun je wel weer eens héél even verlangen naar hoe het was voordat er kinderen kwamen. Dat huishouden is er morgen en volgende week ook nog wel. Neem lekker je rust, de rest komt echt wel weer.
Gast- Gast
Lieskuh schreef:Op zulke dagen kun je wel weer eens héél even verlangen naar hoe het was voordat er kinderen kwamen. Dat huishouden is er morgen en volgende week ook nog wel. Neem lekker je rust, de rest komt echt wel weer.
Oja, en dat er met name nog geen man of vriend was.... Het gaat nu wel weer, ik heb net een half stuk kaas met mosterd naar binnen gewerkt, daar had ik zo'n behoefte aan!
Raar dat je elke zwangerschap weer andere eetbehoeftes hebt. Bij Pepijn lustte ik echt geen snert, als ik er aan dacht kon ik al overgeven. Maar gisteren heb ik heerlijk een bord snert naar binnen gewerkt. Ik walg nu juist van komkommers.
Darius- Ratel
Haha Darius kaas met mosterd bah. Fijn dat het weer gaat!
Vanaf wanneer veranderen die eetbehoeftes? Ik merk er nog niks van...
Ugly Betty- Kletskop
Ugly Betty schreef:Haha Darius kaas met mosterd bah. Fijn dat het weer gaat!
o, wel bij 7 week ongeveer.
Darius- Ratel
Darius schreef:Ugly Betty schreef:Haha Darius kaas met mosterd bah. Fijn dat het weer gaat!
o, wel bij 7 week ongeveer.
Oké ik ben benieuwd haha.
Ugly Betty- Kletskop
Op zo'n dag laat ik het huishouden lekker voor wat het is. ( tenzij het echt zo'n bende is dan doe ik iets, bijvoorbeeld even stofzuigen )
Gast- Gast
Ja ik heb zo'n dag dat ik afscheid moet nemen van mijn verlof en dus het fulltime bij mijn meisje zijn. Vandaag dus ook vrij weinig aan het huishouden gedaan. Vond ik even niet belangrijk op mijn laatste verlofdag hahah
En ag als jij een keer zo'n dag hebt, dat is toch helemaal niet erg ! Je hoeft toch niet altijd de perfecte werkende moeder te zijn die alles op orde heeft
En ag als jij een keer zo'n dag hebt, dat is toch helemaal niet erg ! Je hoeft toch niet altijd de perfecte werkende moeder te zijn die alles op orde heeft
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Darius; heel herkenbaar!! Ik heb veel van deze dagen gehad sinds ik zwanger ben van de tweede. Ik liet dan de boel en plofte ook op de bank neer. De rest komt dan later wel weer. Jij hebt natuurlijk al wel 2 kids om je heen, maakt het ook weer drukker dan met eentje zoals hier. Slaapt L. nog wel s'middags? En hoe slaapt P. nu ? Laatst sliep hij toch heel weinig?
Lekker even toe geven aan hoe je je voelt ennu heerlijk een stuk kaas met mosterd
Lekker even toe geven aan hoe je je voelt ennu heerlijk een stuk kaas met mosterd
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb heel veel van die dagen gehad deze zwangerschap haha. En ik heb ook heel vaak even terug verlangd naar de tijd dat ik alleen woonde . Sterkte ;-)
Gast- Gast
Thx allemaal! Ik voel me nu wel weer wat beter. Toch wel fijn om even te lezen dat andere mama's hetzelfde hebben!
@moepie: Pepijn en Laurens slapen allebei nog zo'n 2 uur tegelijk tussen de middag. Heerlijk!! (eigenlijk hoeven jullie geen medelijden met mij te hebben hoor)
@moepie: Pepijn en Laurens slapen allebei nog zo'n 2 uur tegelijk tussen de middag. Heerlijk!! (eigenlijk hoeven jullie geen medelijden met mij te hebben hoor)
Darius- Ratel
Sorry dat ik jouw topic gebruik maar ik zit er even helemaal doorheen met J.uul. Ze heeft vannacht vreselijk slecht geslapen, en vanmiddag maar 1 uurtje waardoor ze de hele middag vreselijk chagrijnig is geweest en elke 5 minuten om niks begon te huilen. Dus om kwart voor 7 was ik er helemaal klaar mee en ben ik met haar naar boven gegaan waardoor het drama alleen maar groter werd en nu ligt ze dus al ruim een half uur in bed maar is vreselijk tegendraads aan het doen. Niet willen gaan liggen, de dekens steeds van zich af trappen, tut weg gooien en vervolgens kei hard gaan huilen omdat ze haar tut kwijt is en als ik die dan geef dan wil ze hem weer niet hebben en op haar knietjes gaan zitten en met haar hoofd tegen het bed aan bonken... Werd net even heel boos op haar en toen heeft mijn man het over genomen en nu zit ik hier tranen met tuiten te huilen omdat ik er niet meer tegen kan en omdat ik me zo schuldig voel dat ik boos op haar ben geworden.
We hebben echt alles al geprobeerd maar niks werkt (langer dan 2 weken). Elke keer denken we dat we de oplossing gevonden hebben en dan lijkt het een heel stuk beter te gaan maar na een paar dagen of weken gaat het dan langzaam weer steeds slechter en nu is het dus weer op een dieptepunt.
En ze is dan zo ontzettend moe, kan haar ogen amper open houden maar ze lijkt gewoon niet in slaap te kunnen/willen vallen. En als het nou alleen het probleem in de avond was zou het nog te overzien zijn, maar ze slaapt ook nog steeds niet door. Ergens tussen half 3 en half 6 wordt ze wakker en slaapt ze dus niet meer tenzij we haar bij ons in bed leggen. Ook dat is nog niet zo'n probleem maar die gebroken nachten al 1,5 jaar lang beginnen nu echt wel op te breken.
Ik weet niet wat ik met deze post wil hoor, tips zijn altijd welkom maar volgens mij heb ik ondertussen al (bijna) alles gedaan. Ik denk dat ik gewoon even mijn hart moet luchten.
Ohw en het helpt trouwens ook niet dat we een kat hebben die zo veel om J. geeft dat ze heel hard begint te mauwen als J. naar bed gaat, en helemaal als J. gaat huilen.
We hebben echt alles al geprobeerd maar niks werkt (langer dan 2 weken). Elke keer denken we dat we de oplossing gevonden hebben en dan lijkt het een heel stuk beter te gaan maar na een paar dagen of weken gaat het dan langzaam weer steeds slechter en nu is het dus weer op een dieptepunt.
En ze is dan zo ontzettend moe, kan haar ogen amper open houden maar ze lijkt gewoon niet in slaap te kunnen/willen vallen. En als het nou alleen het probleem in de avond was zou het nog te overzien zijn, maar ze slaapt ook nog steeds niet door. Ergens tussen half 3 en half 6 wordt ze wakker en slaapt ze dus niet meer tenzij we haar bij ons in bed leggen. Ook dat is nog niet zo'n probleem maar die gebroken nachten al 1,5 jaar lang beginnen nu echt wel op te breken.
Ik weet niet wat ik met deze post wil hoor, tips zijn altijd welkom maar volgens mij heb ik ondertussen al (bijna) alles gedaan. Ik denk dat ik gewoon even mijn hart moet luchten.
Ohw en het helpt trouwens ook niet dat we een kat hebben die zo veel om J. geeft dat ze heel hard begint te mauwen als J. naar bed gaat, en helemaal als J. gaat huilen.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Fiwen, het was ook een klaagtopic he?
Fijn dat je man het even heeft overgenomen. Ik hoop zo dat je dochter nu snel gaat slapen, die gebroken nachten zijn idd heel erg vervelend. Sterkte!!
Fijn dat je man het even heeft overgenomen. Ik hoop zo dat je dochter nu snel gaat slapen, die gebroken nachten zijn idd heel erg vervelend. Sterkte!!
Darius- Ratel
Fiwen, . Wat rot dat je er zo doorheen zit. Maar heel goed dat je man nu naar haar toe is gegaan. Als ik een paar hele slechte nachten achter de rug heb, dan neemt mijn vriend het ook over en dat helpt veel.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Bedankt voor jullie lieve berichtjes, het gaat wel weer.
Ze ging heel hard huilen toen ik weg ging. En na een kwartier begon ze ook heel de tijd 'mama' te roepen dus na 20 minuten ben ik maar weer terug naar boven gegaan en heb ik haar even uit bed gehaald om te knuffelen en toen ik haar daarna in bed legde was ze een heel stuk rustiger. Nog 5 minuten over haar hoofdje geaaid en toen draaide ze zich om en viel ze in slaap. Ben erg benieuwd hoe het vannacht gaat.
Ze ging heel hard huilen toen ik weg ging. En na een kwartier begon ze ook heel de tijd 'mama' te roepen dus na 20 minuten ben ik maar weer terug naar boven gegaan en heb ik haar even uit bed gehaald om te knuffelen en toen ik haar daarna in bed legde was ze een heel stuk rustiger. Nog 5 minuten over haar hoofdje geaaid en toen draaide ze zich om en viel ze in slaap. Ben erg benieuwd hoe het vannacht gaat.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: