Whitney houston overleden
+19
Antibes
Esperanza
Chocoholic
Erin
Raindrop
tweeling
Lejow
SoGood
Koffieleut
Makamba
Stuiterbal
mzcharlotte
*Noosa
Paper Crown
Ayla
juffie001
Alex
Krullebol
JD
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Whitney houston overleden
Wat triest zeg!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik kan er echt totaal niet mee zitten eigenlijk.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Ik kan er echt totaal niet mee zitten eigenlijk.
+1 En ik sta echt heel erg te kijken van sommige reacties, zowel hier als op fb.
Keihard huilen? Nahh, doe ik niet om iemand die ik niet persoonlijk heb gekend.
Gast- Gast
Ik ook niet.Antibes schreef:Ik kan er echt totaal niet mee zitten eigenlijk.
Gast- Gast
Princess schreef:Antibes schreef:Ik kan er echt totaal niet mee zitten eigenlijk.
+1 En ik sta echt heel erg te kijken van sommige reacties, zowel hier als op fb.
Ik wel, maar dan bij films..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Heel, heel, heel erg treurig nieuws dit! Ik las het vanmorgen vroeg ook op nu.nl en was gelijk goed wakker.
Er is vervolgens een update over de vermoedelijke doodsoorzaak:
http://www.nu.nl/muziek/2738827/whitney-houston-48-overleden.html
Geen illegale drugs maar medicijnen..
De artiesten waar je mee bent opgegroeid zie je nu vervolgens gaan, erg verdrietig. Ik heb de Bodyguard ook diverse keren gezien, vond het vroeger een onwijs spannende film (alle hectiek om het beroemd zijn, stalker).
Er is vervolgens een update over de vermoedelijke doodsoorzaak:
http://www.nu.nl/muziek/2738827/whitney-houston-48-overleden.html
Geen illegale drugs maar medicijnen..
De artiesten waar je mee bent opgegroeid zie je nu vervolgens gaan, erg verdrietig. Ik heb de Bodyguard ook diverse keren gezien, vond het vroeger een onwijs spannende film (alle hectiek om het beroemd zijn, stalker).
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Princess schreef:Antibes schreef:Ik kan er echt totaal niet mee zitten eigenlijk.
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Ik vind het wel triest nieuws, ook omdat ze nog zo jong is. En het is inderdaad weer zo'n icoon uit mijn jeugd die er ineens niet meer is.
Maar het doet mij wel minder dan bv het nieuws dat Michael Jackson was overleden, daar heb ik toen nog dagen erna over lopen nadenken..
Maar het doet mij wel minder dan bv het nieuws dat Michael Jackson was overleden, daar heb ik toen nog dagen erna over lopen nadenken..
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Eens met Oasis.
Ik las het vannacht toen mn tv tot 2 keer toe opeens aan ging Hij stond op ned 1 waar op dat moment zo'n nieuws balk door het beeld liep.
Het nummer I will always love you heeft voor mij wel een speciale herinnering. Ik was een jaar of 10 toen mijn buurvrouw overleed. De dagen/weken na haar dood heeft mijn buurman dat nummer zovaak en zo hard gedraait dat ik daar altijd aan moet denken als ik dat nummer hoor.
Ik las het vannacht toen mn tv tot 2 keer toe opeens aan ging Hij stond op ned 1 waar op dat moment zo'n nieuws balk door het beeld liep.
Het nummer I will always love you heeft voor mij wel een speciale herinnering. Ik was een jaar of 10 toen mijn buurvrouw overleed. De dagen/weken na haar dood heeft mijn buurman dat nummer zovaak en zo hard gedraait dat ik daar altijd aan moet denken als ik dat nummer hoor.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Voor mij is ze speciaal omdat ik ben opgegroeid ben met haar, fan als sinds ik kon praten en dus meebleren met de muziek! En wat ook nog vrij bijzonder is en voor mij altijd cool was, we zijn/waren op dezelfde dag jarig! Dus ja ook al ken ik haar niet persoonlijk, ze is voor mij behoorlijk speciaal!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
+1Princess schreef:Antibes schreef:Ik kan er echt totaal niet mee zitten eigenlijk.
Gast- Gast
Ik vond het erg om te moeten lezen maar heb er niet om moeten huilen ofzo.
Gast- Gast
Ik las het vanmorgen op m'n nu-app, ik met m'n halve slaaphoofd dacht nog, mwahhh grapje. Maar helaas niet... Aan de vooravond van de Grammy's ook, haar dood is sowieso triest maar op de één of andere manier had ik daar toch wel een extra brok van in m'n keel.
Gast- Gast
Ik moet zeggen dat ik er niet echt van sta te kijken dat ze is overleden. Voor mij komt dit niet echt als een shock. Dat was met Amy íets anders. Maar goed, dan nog raakt dit me ook niet echt diep. Sneu ja. Net zo sneu als de overbuurman die te vroeg overleed.
Gast- Gast
Ik moet eerlijk zeggen dat ik haar niet zo geweldig vond eigenlijk. Ik vind haar overlijden tragisch..
Gast- Gast
Ik hoef er niet om te huilen, maar dit soort berichten raken me altijd wel, ook al ken ik de persoon niet in het echt. Zo triest, zo'n ongelooflijk mooie stem, en dan zo in de afgrond raken. Ja dit soort dingen raken me zeker, en daar schaam ik me niet voor.
Hier een laatste filmpje van haar, in 2012. Haar stem, is gewoon weg, vern**kt. Hoe kan dat?
Hier een laatste filmpje van haar, in 2012. Haar stem, is gewoon weg, vern**kt. Hoe kan dat?
Gast- Gast
2CKC2 schreef:Sogood schreef:Misschien heeft ze genoeg opstapjes gekregen, dat weten we toch helemaal niet? Verslaving is een ernstige ziekte.
Wel erg triest..
Op E Entertainment was laatst The Life of Whitney Houston. Daar wordt gezegd dat ze terug wilde in business, maar dat letterlijk iedereen haar liet vallen. Ze wilde bijv liedjes kopen van schrijvers maar die wilden zo veel geld hebben dat zij dus niet meer had. als je geld hebt en bekend bent heb je veeeeeeeeeeeeeeel mensen om je heen maar zodra je dreigt de afgrond te raken is iedereen om je heen foetsie. Waar tekst schrijvers ooit in de rij voor dr stonden keerden nu de rug toe.
Ze heeft het er zelf naar gemaakt ben ik bang. Wel treurig..
Wat verdrietig zeg.
Gast- Gast
Ik hoop dat haar dochter zich niet nog verder stort in het leven van de drugs door dit nieuws.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Pff wat een dag..."oma overleden"
» M'n telefoon = overleden :(
» Oma overleden
» Mubarak overleden?
» Amy Winehouse overleden
» M'n telefoon = overleden :(