Rinus en romana
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Rinus en romana
Hahaha, ze spelen nu in de clip van Dj Don Diablo.
Zag het op twitter, gelinkt naar sbs6 site. Krijg alleen geen link hierheen geplakt(ben mob. online).
Iemand al gezien?
Zag het op twitter, gelinkt naar sbs6 site. Krijg alleen geen link hierheen geplakt(ben mob. online).
Iemand al gezien?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Re: Rinus en romana
Yep stond ook al een link in het Aantrekkelijkheid topic van Eucalypta.
Echt ieuw.
Echt ieuw.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Jolee schreef:Ik ga even zoeken in dat topic dan, ben nr 1 fan!
Hahahaha
Whahahahaha Rinus!
Wat ik niet begrijp is dat ze niet door hun omgeving beschermd worden, want het is wel duidelijk dat ze een verstandelijke beperking hebben. Dat ze hun zo voor lul kunnen laten lopen.
Wat ik niet begrijp is dat ze niet door hun omgeving beschermd worden, want het is wel duidelijk dat ze een verstandelijke beperking hebben. Dat ze hun zo voor lul kunnen laten lopen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Verschrikkelijk
+1
Jeanette schreef:
+1
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Eens. Maar eigenlijk vind ik het vooral heel verdrietig dat zoveel mensen dit leuk vinden. Haha, kijk eens, twee idioten die zichzelf voor schut zetten. Het is overduidelijk dat ze verstandelijk beperkt zijn, dus dat vind ik absoluut niet grappig eigenlijk.Inge schreef:VerschrikkelijkJeanette schreef:
+1
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Eens. Maar eigenlijk vind ik het vooral heel verdrietig dat zoveel mensen dit leuk vinden. Haha, kijk eens, twee idioten die zichzelf voor schut zetten. Het is overduidelijk dat ze verstandelijk beperkt zijn, dus dat vind ik absoluut niet grappig eigenlijk.Inge schreef:VerschrikkelijkJeanette schreef:
+1
Dat ben ik met je eens. Wat ik wel denk is dat Rinus en Romana het fantastisch vinden al die aandacht. Dat vind ik dan ergens wel weer leuk voor ze. Jammer dat het over het algemeen negatieve aandacht is, maar goed zolang ze dat zelf niet doorhebben..
Gast- Gast
Ik begrijp echt niet dat mensen hier naar kijken. Eigenlijk nóg sneuer dan de liedjes en filmpjes van Rinus.
Gast- Gast
Zero schreef:
ZANGER Rinus he. Niet zomaar Rinus.
Mijn welgemeende excuses: Ik begrijp echt niet dat mensen hier naar kijken. Eigenlijk nóg sneuer dan de liedjes en filmpjes van zanger Rinus.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: