DagCafé
+14
Toet
Rush
Steep
Alex
Lejow
Jordana
_Lacey_
Suus
Erin
Stuiterbal
Burn
ExpressoB
Ibbeltje
VeryCherry
18 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Leuk hoor Zusje! Kun je zijn strijkijzer niet lenen?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Hahaha ja, niet echt gepast he om dat hier te laten staan . Ze staan ook in mijn vriendenlijst hoor . Gewoon onder de A en de B zoeken .
Gast- Gast
Toet schreef:Leuk hoor Zusje! Kun je zijn strijkijzer niet lenen?
Heb er zelf wel 1 maar ik slaap morgen bij Smikkel en de volgende dag mag ik eigen kleding aan voor werk , dan wil ik natuurlijk wel leuk gekleed .
Gast- Gast
Neeee?Alex schreef:Erin schreef:Alex schreef:K. weet mijn smaak niet, dus ik denk niet dat hij het risico wil lopen met een setje thuis te komen wat ik niet mooi vind.
Weet ie wel je maat?
Whahahaha, ook dat waarschijnlijk niet
M`n vriend kwam dus de Hunkemoller in om een setje voor me te halen. Ging een verkoopster voor 'm staan en wijzen naar haar borsten; heeft ze ongeveer zoiets, of kleiner? M`n vriend wist niet wat 'm overkwam, whaha. Zij wist ook niet wat haar overkwam toen hij aangaf wel gewoon de maat te weten.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Whahaha, mijn vriend weet mijn maat ook gelukkig
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Zusje schreef:Toet schreef:Leuk hoor Zusje! Kun je zijn strijkijzer niet lenen?
Heb er zelf wel 1 maar ik slaap morgen bij Smikkel en de volgende dag mag ik eigen kleding aan voor werk , dan wil ik natuurlijk wel leuk gekleed .
Ooh gezellig!
Toet- Lady Post-a-lot
Ik zal mijn man wel even subtiel inlichten over mijn maat
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Hij heeft toch vast wel eens stiekem tussen je Bh`s gekeken? M`n vriend is gewoon m`n kast ingedokenAlex schreef:Ik zal mijn man wel even subtiel inlichten over mijn maat
Of knip je de labels eruit?
Rush- Lady Post-a-lot
Gewoon overal post-its met je maat ophangen Alex, dan snapt hij het wel
Rush schreef:Hij heeft toch vast wel eens stiekem tussen je Bh`s gekeken? M`n vriend is gewoon m`n kast ingedokenAlex schreef:Ik zal mijn man wel even subtiel inlichten over mijn maat
Of knip je de labels eruit?
Hahaha, nee, dat doet hij dan weer niet. En ik knip nooit labels eruit, dat vind ik zó irritant. Mijn moeder doet dat altijd en ik stoor me er gewoon aan.
Alex- Ratel
VeryCherry schreef:Gewoon overal post-its met je maat ophangen Alex, dan snapt hij het wel
Alex- Ratel
Hahaha. Dan zou ik ook voor de post-its gaan.
Ik ga slapen! M`n vriend zit nog ergens op de tractor halverwege overijssel ofzo, dus dat duurt nog wel een halve eeuw voordat die terug is!
Trusten.
Ik ga slapen! M`n vriend zit nog ergens op de tractor halverwege overijssel ofzo, dus dat duurt nog wel een halve eeuw voordat die terug is!
Trusten.
Rush- Lady Post-a-lot
Slaap lekker, Rush!
Alex- Ratel
Slaap lekker Rush!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Hoe vaak moet je eigenlijk je borsten laten meten?
Erin- Ratel
Ik heb die van mij nog nooit laten meten
Ik ben één keer met andermans man in een lingeriezaak geweest. Ik was iets voor mezelf aan het kopen en vond 't best beschamend dat hij (i.p. mijn baas) erbij was. Hij wilde ook wel iets voor zijn vrouw meenemen. Echt alles waar hij mee aan kwam zetten was of heel hoerig, niet haar smaak en zeker 3 maten te groot. Ik wist gewoon niet zo goed hoe ik hem subtiel kon helpen.. Zag hij echt niet dat zijn vrouw veel minder borst en veel meer bil had dan dat?
Ik wist haar maten wel, maar zij hem dat hij beter eerst thuis stiekem naar haar maten kon vragen of zoeken voordat hij iets mee zou nemen. Daar was hij het mee eens.
Ik wist haar maten wel, maar zij hem dat hij beter eerst thuis stiekem naar haar maten kon vragen of zoeken voordat hij iets mee zou nemen. Daar was hij het mee eens.
Gast- Gast
Ik ook niet, ik pas gewoon bh's en als alles erin past en niet teveel uitpuilt koop ik ze.
Alex- Ratel
Ligt eraan hoevaak je ondergoed koopt en of je het idee hebt dat je lichaam veel (is) veranderd. Als het al even geleden is dat je het hebt laten meten of je het idee hebt dat je huidige ondergoed niet meer perfect zit, dan zou ik het laten meten voor je iets koopt.Erin schreef:Hoe vaak moet je eigenlijk je borsten laten meten?
Gast- Gast
Nou ik kwam er een jaar geleden achter dat ik er twee cupmaten ernaast zat En ja het zat zo krap! Snap niet waarom !
Erin- Ratel
Erin schreef:Nou ik kwam er een jaar geleden achter dat ik er twee cupmaten ernaast zat En ja het zat zo krap! Snap niet waarom !
Alex- Ratel
Wow, twee cupmaten joh
Als je altijd BH's van H&M e.d. draagt zit je er sowieso al 2 cupmaten naast
Toet- Lady Post-a-lot
Ik vind de bh's van de Hennes vreselijk zitten en zo'n idiote cupmaat heb ik niet. Maar in die krengen lijkt het net alsof mijn borsten helemaal plat gedrukt worden.
Als ik een fifties jurkje aanheb draag ik wel zo'n maximizer-bh trouwens, maar het staat niet ordinair gelukkig.
Als ik een fifties jurkje aanheb draag ik wel zo'n maximizer-bh trouwens, maar het staat niet ordinair gelukkig.
Ik pas nooit BH's van de H&M.
Alex- Ratel
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40