Weekendweg landalhuisje wat mee te nemen?
+5
Mom-Of-3
Nijntje
Inge
blondje1313
studiebol
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Weekendweg landalhuisje wat mee te nemen?
Wij gaan dit weekend een weekend weg naar een landalhuisje. Maar ik ben daar dus nog nooit geweest. Ja vroeger toen ik heel klein was met mijn ouders.
Maar eerst dacht ik heel naief alles is vast in dat huisje, maar ik heb ff verder gekeken en je kan van alles erbij inboeken, zoals handdoeken en een handdoek en theekdoek voor in de keuken. Nou dat heb ik dus alllemaal niet gedaan.
Ik heb alleen bedlinnen erbij geboekt.
Dus jullie nog tips wat ik dan echt moet meenemen. Ik ga er wel vanuit dat ze wel een kurkentrekker hebben enzo of moet ik daar ook niet vanuit gaan?
Bedankt alvast!
Maar eerst dacht ik heel naief alles is vast in dat huisje, maar ik heb ff verder gekeken en je kan van alles erbij inboeken, zoals handdoeken en een handdoek en theekdoek voor in de keuken. Nou dat heb ik dus alllemaal niet gedaan.
Ik heb alleen bedlinnen erbij geboekt.
Dus jullie nog tips wat ik dan echt moet meenemen. Ik ga er wel vanuit dat ze wel een kurkentrekker hebben enzo of moet ik daar ook niet vanuit gaan?
Bedankt alvast!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Weekendweg landalhuisje wat mee te nemen?
Ik weet niet of er een vaatwasser is, maar ik zou extra vaatwastabletten meenemen als je aan 3 niet genoeg hebt.
Kurkentrekker zal er denk ik wel zijn, bieropener in elk geval wel. Kaasschaaf ook. Koekenpan is er denk ik ook wel, een wok niet.
Ik denk dat je al genoeg mee te nemen hebt met de meiden!
Kurkentrekker zal er denk ik wel zijn, bieropener in elk geval wel. Kaasschaaf ook. Koekenpan is er denk ik ook wel, een wok niet.
Ik denk dat je al genoeg mee te nemen hebt met de meiden!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Een Kurkentrekker is in het huisje aanwezig. Je kan bijde receptie altijd wel een tweede koekenpan krijgen indien nodig.
Gast- Gast
Meestal krijg je er een klein pakketje bij met afwasborstel, vaatdoekje, 3 vaatwastabletten, mini afwassop en lucifers
Meeste qua pannen en keukengerei is wel aanwezig
Meeste qua pannen en keukengerei is wel aanwezig
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Oke, was niet van plan elke avond een vier gangen diner te koken dus met die pannen zullen we ons wel redden
Dus als ik gewoon een handdoek en theedoek meenemen en handdoeken voor ons zelf dan zijn we er wel?
Blondje, tja veel meenemen dat valt toch wel mee? De kinderwagen neemt veel ruimte in dus daardoor is er nog maar weinig ruimte. Maar luiers,voeding kleren, en hydrofiele luiers en een wikkeldoek, en zeep enzo dat is toch wel genoeg?
Dus als ik gewoon een handdoek en theedoek meenemen en handdoeken voor ons zelf dan zijn we er wel?
Blondje, tja veel meenemen dat valt toch wel mee? De kinderwagen neemt veel ruimte in dus daardoor is er nog maar weinig ruimte. Maar luiers,voeding kleren, en hydrofiele luiers en een wikkeldoek, en zeep enzo dat is toch wel genoeg?
studiebol- Ratel
Vergeet nooit je thermometer en zetpillen. Ze zullen maar ziek worden! Oja en vaseline heb ik ook standaard bij me...
Gast- Gast
heb je een extra bedje bijgeboekt? of kunnen ze nog met zijn 2en in een bedje? ik zou zoiezo wel beddengoed mee nemen voor het bedje, want dat hebben ze niet. Misschien een lekker speelkleed om daar op te liggen? [b]
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Inderdaad thermometer, zetpillen en vaseline. Misschien nog zwemluiers als jullie van plan zijn om te gaan zwemmen. En beddengoed voor de kleintjes. Uhm babyfoon. Speentjes
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb idd een extra bedje bij geboekt.. maar daar zit ook bedlinnen bij dat staat op de factuur die ik thuis heb gekregen. Dan hoef ik dat toch niet mee te nemen?
Ja thermometer en zetpillen liggen al klaar, even als de zwembroekjes en zwemluiers.. en idd een speelkleed en wat speelgoed. Ik denk dat ik me met de spullen van de dames wel red..
Ja thermometer en zetpillen liggen al klaar, even als de zwembroekjes en zwemluiers.. en idd een speelkleed en wat speelgoed. Ik denk dat ik me met de spullen van de dames wel red..
studiebol- Ratel
Wat je nodig hebt voor de meiden weet ik natuurlijk niet, maar qua potten, pannen, bestek en dergelijk is alles gewoon aanwezig hoor! De kurkentrekker hoef je dus niet mee te nemen
Als het goed is krijg je 3 vaatwastabletten, voor een weekendje wel genoeg denk ik.
Handdoeken en zo moet je inderdaad bij boeken, dus als je dat pakket er niet bij hebt, zelf meenemen. Sowieso neem ik voor de zekerheid altijd zelf wat handdoeken mee. Oh en ze hebben trouwens ook nooit een afwasborstel! Die heb ik afgelopen keer echt gemist..
Als het goed is krijg je 3 vaatwastabletten, voor een weekendje wel genoeg denk ik.
Handdoeken en zo moet je inderdaad bij boeken, dus als je dat pakket er niet bij hebt, zelf meenemen. Sowieso neem ik voor de zekerheid altijd zelf wat handdoeken mee. Oh en ze hebben trouwens ook nooit een afwasborstel! Die heb ik afgelopen keer echt gemist..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Jaa Arwyn daar heb ik wat aan thanks Afwasborstel gaat bij mijn stapeltje, vind ik altijd handig en idd met 3 vaatwastabletten redden we het makkelijk! Fijn dat voor de rest alles wel aanwezig!
Vond het zo zonde van me geld om handdoeken er bij in te boeken terwijl we die natuurlijk gewoon thuis hebben liggen...
Vond het zo zonde van me geld om handdoeken er bij in te boeken terwijl we die natuurlijk gewoon thuis hebben liggen...
studiebol- Ratel
Dit komt van de site..
Een kinderbed is een bedje voor de allerkleinsten. Een kinderbed kan een campingbedje of houten kinderbedje betreffen. Dit is afhankelijk van het park.
Kinderen tot 3 jaar (0 t/m 2 jaar) kunnen in een kinderbed slapen. Kinderen vanaf 3 jaar slapen in een groot bed. Het kinderbed is 1,20 x 0,90 m.
Geef bij het reserveren aan of u gebruik wilt maken van een kinderbed, dan zorgen wij dat het kinderbedlinnen (€ 5,75) voor u klaar ligt.
Extra kinderbed
Op een groot aantal parken is het mogelijk een extra kinderbedje (€ 4,95) en eventueel extra kinderbedlinnen (€ 5,75) te reserveren. Dit dient u op te geven in de stap Extra's.
Een kinderbed is een bedje voor de allerkleinsten. Een kinderbed kan een campingbedje of houten kinderbedje betreffen. Dit is afhankelijk van het park.
Kinderen tot 3 jaar (0 t/m 2 jaar) kunnen in een kinderbed slapen. Kinderen vanaf 3 jaar slapen in een groot bed. Het kinderbed is 1,20 x 0,90 m.
Geef bij het reserveren aan of u gebruik wilt maken van een kinderbed, dan zorgen wij dat het kinderbedlinnen (€ 5,75) voor u klaar ligt.
Extra kinderbed
Op een groot aantal parken is het mogelijk een extra kinderbedje (€ 4,95) en eventueel extra kinderbedlinnen (€ 5,75) te reserveren. Dit dient u op te geven in de stap Extra's.
studiebol- Ratel
Als het op de factuur staat is het niet nodig maar wij namen dat altijd zelf mee ook omdat ze op een aerosleep sliepen. Enne ik weet niet of ze een knuffeltje ofzo hebben en een muziekje om in slaap te komen ofzo. En een zwembandje?
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
ja dan zit het er inderdaad bij. Wij hadden zoiezo haar eigen beddengoed mee genomen. Misschien wel een molton voor om het matrasje? Dat hebben ze er niet bij en het matrasje wat wij haden was zo'n plastic ding, dus met molton ligt het denk ik wel lekkerder.
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Ik neem altijd veel te veel mee maar deze zaken vind ik ook wel handig; speelkleed, dettol multireiniger, tafelkleed, vaatdoekje, toiletpapier, tape voor stopcontacten af te plakken (ze zijn pas 3 mnd zie ik nu, dus laat dat maar thuis).
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Beddengoed zit er bij, het matrasje is wel zo'n plastic geval. Wij hebben van thuis niks meegenomen qua beddengoed in elk geval.
Boxkleed moesten wij wel zelf meenemen. Verder hadden we ook een wipstoeltje bij, en dan met de wagen zat onze auto al behoorlijk vol!
Verder hadden we een aankleedkussen meegenomen omdat we dat zelf het fijnst vinden om te verschonen.
In de gerenoveerde huisjes zijn de stopcontacten als het goed is al afgeplakt.
Een afwasborstel krijg je, maar dat is wel een kleintje.
Boxkleed moesten wij wel zelf meenemen. Verder hadden we ook een wipstoeltje bij, en dan met de wagen zat onze auto al behoorlijk vol!
Verder hadden we een aankleedkussen meegenomen omdat we dat zelf het fijnst vinden om te verschonen.
In de gerenoveerde huisjes zijn de stopcontacten als het goed is al afgeplakt.
Een afwasborstel krijg je, maar dat is wel een kleintje.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ik neem altijd zelf het campingbedje + reismatrasje en beddengoed mee. Ik vind de bedjes over het algemeen, oud vies en niet veilig. En eigen beddengoed vind ik wel zo fijn. Dan hebben je meiden ook iets 'vertrouwds' .
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Wij hebben nog geen campingbedje dus die kunnen we niet meenemen, en eerlijk gezegd denk ik ook echt niet dat dat allemaal in de auto past. Als ik de bedjes niks vind laat ik ze wel in de reiswiegen van de kinderwagen slapen.
Ja speelkleed ligt ook al klaar, die kunnen we dan ook als box kleed gebruiken.
Nana neem jij echt toiletpapier mee? Ik ga er toch vanuit dat dat in het huisje zit??
Nana neem jij echt toiletpapier mee? Ik ga er toch vanuit dat dat in het huisje zit??
studiebol- Ratel
studiebol schreef:Wij hebben nog geen campingbedje dus die kunnen we niet meenemen, en eerlijk gezegd denk ik ook echt niet dat dat allemaal in de auto past. Als ik de bedjes niks vind laat ik ze wel in de reiswiegen van de kinderwagen slapen.
Vaak hangt er wel 1 rol, maar verder moet je toiletpapier zelf meenemen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Tania schreef:studiebol schreef:Wij hebben nog geen campingbedje dus die kunnen we niet meenemen, en eerlijk gezegd denk ik ook echt niet dat dat allemaal in de auto past. Als ik de bedjes niks vind laat ik ze wel in de reiswiegen van de kinderwagen slapen.
Vaak hangt er wel 1 rol, maar verder moet je toiletpapier zelf meenemen.
oh echt? Nou thanks.. ga ik ook er bij leggen!
Pff ik vind het zo zonde om dingen te kopen die wij gewoon thuis hebben liggen hoor, maar ik heb geen idee hoe het allemaal in de auto moet passen
studiebol- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: