Ervaring met callcenterwerk?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ervaring met callcenterwerk?
Tekst aangepast ivm herkenbaarheid
Laatst aangepast door Filoria op vr 10 feb 2012 - 9:21; in totaal 1 keer bewerkt
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Re: Ervaring met callcenterwerk?
Ik heb erg lang bij een callcenter gewerkt. Uiteindelijk belde ik ook nooit meer zelf, maar deed ik met name 'repair'-werkzaamheden (terugluisteren van gesprekken, eigenlijk in de gaten houden of iedereen het volgen de regels doet), coachen, inwerken etc. Ik had toen inmiddels wel een contract voor onbepaalde tijd, na 2 jaar via het uitzendbureau. Het enige voordeel voor mij was dat contract en de vrijheid om mijn eigen uren in te delen. Meer verdienen deed ik inderdaad ook niet. Is er geen mogelijkheid om op contract te komen bij het bedrijf zelf, ik zou dat gewoon eens vragen? Maar nee, je hebt er geen recht op, en je kunt ook niet echt iets eisen denk ik. Mijn functienaam veranderde inderdaad wel in mijn contract (iets van Agent D ipv A ofzo :p).
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt voor je reactie Zora!
Hoe beviel het jou? Ging het toch vervelen na een tijdje? Waarom ben je daar weggegaan?
Balen dat jij ook niet meer verdiende. Maar dat van die uren kan inderdaad ook wel positief zijn ja...
Als ik nu een dagje vrij wil laat ik me gewoon wat minder uren inroosteren. Niemand die daar iets tegen kan doen. Maar als ik een contract voor 24 uur heb, moet ik die 24 uur ook echt maken natuurlijk. Hmm... op die manier had ik er nog niet over nagedacht!
Dat is precies wat ik nu ook ga doen.Zora schreef:(terugluisteren van gesprekken, eigenlijk in de gaten houden of iedereen het volgen de regels doet)
Hoe beviel het jou? Ging het toch vervelen na een tijdje? Waarom ben je daar weggegaan?
Balen dat jij ook niet meer verdiende. Maar dat van die uren kan inderdaad ook wel positief zijn ja...
Als ik nu een dagje vrij wil laat ik me gewoon wat minder uren inroosteren. Niemand die daar iets tegen kan doen. Maar als ik een contract voor 24 uur heb, moet ik die 24 uur ook echt maken natuurlijk. Hmm... op die manier had ik er nog niet over nagedacht!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik had een contract voor 20u maar mocht dat zelf indelen, en werkte soms ook meer. Daarmee spaarde ik overuren.
Het (outbound) bellen zelf was ik echt helemaal klaar mee, was ook geen uitdaging meer. Scoorde altijd goed, dus dit was wel een verademing. Ik vond het niet geweldig werk, maar wel vergeleken met zelf bellen; het was een bijbaan tijdens mijn studie en ik heb het een jaar gedaan na mijn studie tot ik mijn huidige werk vond. Maar ik vond het wel heel relaxed werk, voornamelijk door de vrijheid. Ik had eigenlijk geen 'baas' en hoefde aan niemand verantwoording af te leggen. Heel fijn om te merken dat ik zo vertrouwd werd daar.
Het (outbound) bellen zelf was ik echt helemaal klaar mee, was ook geen uitdaging meer. Scoorde altijd goed, dus dit was wel een verademing. Ik vond het niet geweldig werk, maar wel vergeleken met zelf bellen; het was een bijbaan tijdens mijn studie en ik heb het een jaar gedaan na mijn studie tot ik mijn huidige werk vond. Maar ik vond het wel heel relaxed werk, voornamelijk door de vrijheid. Ik had eigenlijk geen 'baas' en hoefde aan niemand verantwoording af te leggen. Heel fijn om te merken dat ik zo vertrouwd werd daar.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben ook Senior geweest, maar helaas, het betaalde niks extra's en ik had ook nog steeds een nulurencontract.
Pas toen ik nog een stapje hoger ging kreeg ik een maandelijkse bonus van 200 euro, een hoger uurloon en een contract voor bepaalde tijd maar wel net vaste uren.
Pas toen ik nog een stapje hoger ging kreeg ik een maandelijkse bonus van 200 euro, een hoger uurloon en een contract voor bepaalde tijd maar wel net vaste uren.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Persoonlijkheidsonderzoek van 2,5 uur; ervaring mee?
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Ervaring Yaz 24+4?
» Ervaring NTI?
» Diploma's of ervaring?
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Ervaring Yaz 24+4?
» Ervaring NTI?
» Diploma's of ervaring?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: