Weer ontucht op een kinderdagverblijf.........
+10
Printje
Susan
Ibbeltje
Antibes
TGR
Makamba
frolic
LMCurious
loesje
Mom-Of-3
14 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Weer ontucht op een kinderdagverblijf.........
Laat je ook niet een kant op duwen door de media. Dit soort dingen kunnen overal gebeuren en ook al jaren gebeuren. De media zit er natuurlijk dicht op. Vliegtuigen storten ook al jaren neer, maar nu is het gelijk en groot in de media en elke update staat gelijk op nu.nl. Het is nu trending topic, niet dat misbruik een trend is, maar als er iets gebeurt, zit de media er gelijk en ook goed op doordat wij dat ook allemaal interessant vinden om weer een big happening in het nieuws te hebben. Ik bedoel niet dat dit leedvermaak moet zijn, absoluut niet, maar het boeit wel.
Neemt niet weg dat het vreselijk is wat er gebeurd is.
Neemt niet weg dat het vreselijk is wat er gebeurd is.
Gast- Gast
Mikkie29 schreef:Mijn kinderen gaan naar DAT kinderdagverblijf, ben me gisteren rot geschrokken! Maar laten we alsjeblieft niet te hard van stapel lopen, hij is op voorhand al veroordeeld. Ik kan me er niets bij voorstellen, juist hij. Maar aan de andere kant je zou maar die ouder zijn die de aangifte moet gaan doen.....
We moeten geduld hebben en wachten waar de politie mee gaat komen.
Ik vind dat je hier enorm knap en rustig op reageert. Echt heel goed! Ik hoop voor je dat het vals alarm is.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ja op dit moment ben ik er redelijk rustig onder, maar ik heb al wat afgehuild. Was er gewoon misselijk van, wat zo'n bericht met je doet is niet te bevatten. Maar ik geef hem nog steeds de voordeel van de twijfel. Echter, en daar ben ik ook heel eerlijk in, mocht het straks wel waar zijn, dan komt de klap. Misschien zit ik nu in een soort ontkenningsfase, ik weer het ook niet. Morgen gaan ze weer gewoon naar de opvang. Ben benieuwd hoe ik me dan voel. Ik vind gewoon dat er veel te snel geoordeeld wordt. Tuurlijk houden ze niet zomaar iemand aan, maar we weten niet eens waar hij precies van beschuldigd wordt. Laten we dat eerst afwachten.
Mikkie29- Zwijger
- Aantal berichten : 3
Punten : 3
Registratiedatum : 18-11-10
ik hoop echt voor je dat het loos alarm is!! maar het is wel vaak zo dat juist iemand waarvan je het niet verwacht het juist wel zou kunnen doen.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
loesje schreef:ik hoop echt voor je dat het loos alarm is!! maar het is wel vaak zo dat juist iemand waarvan je het niet verwacht het juist wel zou kunnen doen.
+ 1
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Klacht kinderdagverblijf
» Kinderdagverblijf (kiezen)
» Kinderdagverblijf
» Kinderdagverblijf
» Kinderdagverblijf