traktatie jongen met bellenblaas
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
traktatie jongen met bellenblaas
Ik wil waarschijnlijk onze zoon een bellenblaas laten trakteren op het kdv, hij wordt 2.
Op internet zie ik verschillende ideeën voor meisjes zoals een vlinder, bloem, etc. Maar voor jongens is er een stuk minder te vinden.
Ik ben dus op zoek naar een leuk jongens idee.
Op internet zie ik verschillende ideeën voor meisjes zoals een vlinder, bloem, etc. Maar voor jongens is er een stuk minder te vinden.
Ik ben dus op zoek naar een leuk jongens idee.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Re: traktatie jongen met bellenblaas
link naar website
het is idd veel meisjesdingen, maar heb even t een en ander gezocht, de website die ik hier geplakt heb daar komen de plaatjes ook van. ze gebruiken een wc rol maar die zou je natuurlijk kunnen vervangen voor een bellenblaas
het is idd veel meisjesdingen, maar heb even t een en ander gezocht, de website die ik hier geplakt heb daar komen de plaatjes ook van. ze gebruiken een wc rol maar die zou je natuurlijk kunnen vervangen voor een bellenblaas
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb zelf knijpkwark er bij gedaan, en dan een kaartje. Maar dat was als afscheid van de peuterspeelzaal, al kan dat natuurlijk ook als gewone traktatie.
Gast- Gast
http://www.party-kids.nl/zoekresultaat.asp?zoekstring=bellenblaas
Ik had giraffen-danoontjes gemaakt (staan ook op die site) maar dat kan je evt ook van een bellenblaas maken:
Ik had giraffen-danoontjes gemaakt (staan ook op die site) maar dat kan je evt ook van een bellenblaas maken:
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: