Reltopic
+11
Blond
Alex
Stuiterbal
Paper Crown
Herfstblaadjes
Tyrael
TGR
Caro
Suus
Rush
Jeanette
15 plaatsers
Pagina 2 van 8
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Reltopic
Caro schreef:Ik ben gewoon chagrijnig en ik wil iemand een rotschop verkopen...
Iemand in gedachten?
Gast- Gast
Daarom plaatste ik ook mijn rollende ogen! Dat snap je toch we.l.Charlie schreef:Dat was in het kader van rellen Rush...snáp dat dan.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik hou van SouthPark, zit eraan te denken om PVV te stemmen en ik ben te dom om een IQ test af te maken.. Ik hoor in dit topic geloof ik.
Gast- Gast
Rush schreef:Daarom plaatste ik ook mijn rollende ogen! Dat snap je toch we.l.Charlie schreef:Dat was in het kader van rellen Rush...snáp dat dan.
Oh, dan is dat helder, kunnen we nu doorgaan met rellen .
Gast- Gast
Bazinga schreef:Eucalypta schreef:Ik kan dat filmpje nu niet kijken, maar het is vast ook stom.
Fock jou.
Nee dank je, heb mijn handen meer dan vol momenteel. Daarbij ben je mijn type niet.
Gast- Gast
Ik ben het trouwens vandaag wel met Geert Wilders eens.
Rush- Lady Post-a-lot
Als je dan maar in dit topic blijft en niet stiekem gaat stemmen!Bazinga schreef:Ik hou van SouthPark, zit eraan te denken om PVV te stemmen en ik ben te dom om een IQ test af te maken.. Ik hoor in dit topic geloof ik.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Nou ik vind dit topic in ieder geval nu al leuker dan het dagcafé. Kan dit ook dagelijks?
Rush- Lady Post-a-lot
Charlie schreef:Dat was in het kader van rellen Rush...snáp dat dan.
Je zou denken dat jullie elkaar begrijpen, alletwee een ticker enzo.
Ben je bang dat je vergeet te bevallen als je dat ding niet hebt?
Gast- Gast
Eucalypta schreef:Charlie schreef:Dat was in het kader van rellen Rush...snáp dat dan.
Nee, ik doe dat om gewoon bij de groep te horen zeg maar. Ik doe altijd iedereen na.
Gast- Gast
Eucalypta schreef:Charlie schreef:Dat was in het kader van rellen Rush...snáp dat dan.
HAHAHAHA! Oh my, you made my day, serial.
Maar je bent nog steeds stom.
Gast- Gast
Ik kan het voortplanten tenminste nog tegenhouden.Eucalypta schreef:Charlie schreef:Dat was in het kader van rellen Rush...snáp dat dan.
Rush- Lady Post-a-lot
Charlie schreef:Eucalypta schreef:Charlie schreef:Dat was in het kader van rellen Rush...snáp dat dan.
Nee, ik doe dat om gewoon bij de groep te horen zeg maar. Ik doe altijd iedereen na.
Jaja. Kijkt op het forum 'oh fuck ja, ik was zwanger'. Een uur later 'oh fuck ja, ik was zwanger'. Een uur later 'oh fuck ja, ik was zwanger'.
Gast- Gast
Rush schreef:Ik kan het voortplanten tenminste nog tegenhouden.Eucalypta schreef:Charlie schreef:Dat was in het kader van rellen Rush...snáp dat dan.
Je hebt nog niet uitgevonden hoe je moet neuken?
Gast- Gast
Algehele onthouding is de enige manier om het tegen te gaan toch? Dus nee, ik zou niet weten hoe het neuken werkt.Eucalypta schreef:Rush schreef:Ik kan het voortplanten tenminste nog tegenhouden.Eucalypta schreef:Charlie schreef:Dat was in het kader van rellen Rush...snáp dat dan.
Is ook niet nodig. Ik haal genoeg voldoening uit het smeren van m`n vriends boterhammen.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Algehele onthouding is de enige manier om het tegen te gaan toch? Dus nee, ik zou niet weten hoe het neuken werkt.Eucalypta schreef:Rush schreef:Ik kan het voortplanten tenminste nog tegenhouden.Eucalypta schreef:Charlie schreef:Dat was in het kader van rellen Rush...snáp dat dan.
Is ook niet nodig. Ik haal genoeg voldoening uit het smeren van m`n vriends boterhammen.
Gast- Gast
Rush schreef:Ik ben het trouwens vandaag wel met Geert Wilders eens.
Wat heeft-ie vandaag gezegd dan?
Gast- Gast
Eucalypta schreef:Rush schreef:Ik kan het voortplanten tenminste nog tegenhouden.Eucalypta schreef:Charlie schreef:Dat was in het kader van rellen Rush...snáp dat dan.
Met al die lege piercing-gaten lijkt het me anders ook best lastig het juiste gat te vinden!
Gast- Gast
Elfstedentocht moet een nationale vrije-dag worden. Zou toch leuk zijn!Bazinga schreef:Rush schreef:Ik ben het trouwens vandaag wel met Geert Wilders eens.
Rush- Lady Post-a-lot
Charlie schreef:Eucalypta schreef:Rush schreef:Ik kan het voortplanten tenminste nog tegenhouden.Eucalypta schreef:Charlie schreef:Dat was in het kader van rellen Rush...snáp dat dan.
Met al die lege piercing-gaten lijkt het me anders ook best lastig het juiste gat te vinden!
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Elfstedentocht moet een nationale vrije-dag worden. Zou toch leuk zijn!Bazinga schreef:Rush schreef:Ik ben het trouwens vandaag wel met Geert Wilders eens.
Kutschaatsgedoe.
Gast- Gast
Schaatsen is niet kut!Eucalypta schreef:Rush schreef:Elfstedentocht moet een nationale vrije-dag worden. Zou toch leuk zijn!Bazinga schreef:Rush schreef:Ik ben het trouwens vandaag wel met Geert Wilders eens.
Kutschaatsgedoe.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik hou wel van wat huismusserige tradities enzo.Eucalypta schreef:Rush schreef:Elfstedentocht moet een nationale vrije-dag worden. Zou toch leuk zijn!Bazinga schreef:Rush schreef:Ik ben het trouwens vandaag wel met Geert Wilders eens.
Kutschaatsgedoe.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Elfstedentocht moet een nationale vrije-dag worden. Zou toch leuk zijn!Bazinga schreef:Rush schreef:Ik ben het trouwens vandaag wel met Geert Wilders eens.
Ik heb een hekel aan schaatsen :/ Ik dacht dat alleen Friezen en boeren enthousiast waren over Elfstedentocht... En gokkers.
Gast- Gast
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 2 van 8
Permissies van dit forum: