DagCafé
+13
Pompoen
Rush
Toet
Suus
VeryCherry
Jade
Alex
Sjaantje
Erin
Burn
Ibbeltje
Jordana
Stuiterbal
17 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: DagCafé
Maple schreef:Ja, maar dat kan ik me voorstellen, zeker als het er ineens twee blijken te zijn. Je zwangerschap was ook niet helemaal verwacht, toch?Charlie schreef:Maple schreef:gefeliciteerd Charlie! Ik vind het echt toch zo gaaf voor jou/jullie, een tweeling ook nog
Wat lief van je! Ik moet eerlijk toegeven dat ik het de eerste weken behoorlijk slikken vond, voel(de) me nogal overweldigd en onzeker maar héél langzaam begin ik wel te wennen aan het idee.
Maar gaat alles verder goed? Ook qua je gezondheid enzo?
De zwangerschap was wel gepland, tweelingen natuurlijk niet.
Qua gezondheid is het een ingewikkeld verhaal. Omdat ik een longembolie (trombose) heb gehad heb ik een vrij groot risico op herhaling. Een longembolie is in ongeveer 1 op de 10 gevallen fataal dus echt rustig ben ik niet....tijdens de zwangerschap wordt je bloed namelijk dikker. Er is veel over gesproken in het ziekenhuis, maar ze hebben besloten me niet preventief bloedverdunners te geven omdat dit weer risico's met zich meebrengt voor de baby's. Ik ben dus best ansgtig en echt genieten zit er niet in.
Gast- Gast
wow wat heftig zeg ik hoop toch dat je van je zwangerschap kan genieten, het is tenslotten een wonderbaarlijk iets. En voel je zo`n longembolie ook niet aankomen ofzo?
Gast- Gast
Jordana schreef:VeryCherry schreef:Maandagavond voor het laatst, maar het voelt als een eeuwigheid.
Wat leuk om te horen
Hoe is het met je zoontje?
Goed en hij gaat vanmiddag bij een vriendinnetje spelen, hij loopt al de hele week te stralen ^^
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Lily schreef:wow wat heftig zeg ik hoop toch dat je van je zwangerschap kan genieten, het is tenslotten een wonderbaarlijk iets. En voel je zo`n longembolie ook niet aankomen ofzo?
Nee je voelt hem helaas pas zodra je hem hebt....en dus voel ik vooral 'snachts vanalles....in het ziekenhuis is wel aangetoond dat ik geen verhoogde erfelijke risicofactor heb op trombose, maar het is één keer gebeurd en ze wisten niet waardooor dus ik ben er toch niet 100% gerust op.
Gast- Gast
Oh jeetje Charlie, dat kan ik me voorstellen.. Gelukkig sta je onder controle, al kan ik me voorstellen dat de angst op een longembolie daar heus niet minder van zal worden. Maar je bent nu 12 weken, de eerste mijlpaal heb je al bereikt, op naar de volgende! Je komt er wel, mét twee prachtkindjes :-)
Gast- Gast
Zo boodschappen zijn binnen
Nu even bankhangen voor ik lunch ga maken.
Vc waar heb je last van dat je gebeld hebt?
Nu even bankhangen voor ik lunch ga maken.
Vc waar heb je last van dat je gebeld hebt?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Maple schreef:Oh jeetje Charlie, dat kan ik me voorstellen.. Gelukkig sta je onder controle, al kan ik me voorstellen dat de angst op een longembolie daar heus niet minder van zal worden. Maar je bent nu 12 weken, de eerste mijlpaal heb je al bereikt, op naar de volgende! Je komt er wel, mét twee prachtkindjes :-)
Dankje, daar houd ik me aan vast .
Gast- Gast
Ondraaglijke oorpijn Ibbeltje
N. gaat ook een Valentijnskaart voor haar maken ^^
N. gaat ook een Valentijnskaart voor haar maken ^^
Lily schreef:inderdaad je eerste mijlpaal is bereikt wanneer heb je je volgende echo?
Komende dinsdag....ik ben er zó benieuwd naar nadat ik jouw duimende hummeltje heb gezien, dat vond ik zo schattig. Hoe voel jij je?
Gast- Gast
Oh VC Goed wel dat ze er een keer naar gaan kijken. Want je hebt er vaker last van toch ?
haha ja dit vonden we ook echt de mooiste echo tot nu toe ben benieuwd naar die van jullie.
En hoe ik me voel heb ik al eerder gepost maar wel goed, nog wel moe en last van m`n rug. En af en toe van m`n buik maar denk dat dat gewoon is omdat alles nu zo aan het werk/aan het groeien is.
En hoe ik me voel heb ik al eerder gepost maar wel goed, nog wel moe en last van m`n rug. En af en toe van m`n buik maar denk dat dat gewoon is omdat alles nu zo aan het werk/aan het groeien is.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Jordana schreef:VeryCherry schreef:Maandagavond voor het laatst, maar het voelt als een eeuwigheid.
Wat leuk om te horen
Goed en hij gaat vanmiddag bij een vriendinnetje spelen, hij loopt al de hele week te stralen ^^
Hij is in Love????
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
ja werk 40u maar zit wel dus dat scheelt, maar m`n baarmoeder ligt wat meer naar achter dus waarschijnlijk komt het daardoor, maar hoop dat het wel minder wordt want nog bijna 6 maanden zo rondlopen is ook niet relax.
En nee niet veel wel wat, heb gisteren een buikfoto gemaakt maar die post ik vanavond of morgen wel in het buikjestopic Jij al een buikje? Kan me voorstellen dat het met 2 wat sneller gaat.
Ow en WB ibbeltje
En nee niet veel wel wat, heb gisteren een buikfoto gemaakt maar die post ik vanavond of morgen wel in het buikjestopic Jij al een buikje? Kan me voorstellen dat het met 2 wat sneller gaat.
Ow en WB ibbeltje
Gast- Gast
Ik ben ook benieuwd naar je buike Lily en ook die van jou Charlie.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Jordana schreef:Ik ben ook benieuwd naar je buike Lily en ook die van jou Charlie.
+ 1 !!
haha ja ik ga komend weekend of het weekend erop shoppen, sommige broeken zitten niet fijn meer (vooral `s avonds) En dan ben ik nog niet zo heel erg gegroeid.
Gast- Gast
Ik heb al een buik ja, ik ben ook al best wat aangekomen, dat vind ik ietsje minder omdat ik me afvraag hoeveel dat in totaal gaat worden. Pas al vanaf week 6 niet meer in mijn gewone kleren en gisteren eindelijk wat positiemode binnengekregen,wat een verademing!
Ik werk normaal ook 40u maar dat lukt niet, voel me daar wel bezwaard onder, maar 't is niet anders. Kijken wat de arbo morgen zegt!
Ik werk normaal ook 40u maar dat lukt niet, voel me daar wel bezwaard onder, maar 't is niet anders. Kijken wat de arbo morgen zegt!
Gast- Gast
Jordana schreef:VeryCherry schreef:Jordana schreef:VeryCherry schreef:Maandagavond voor het laatst, maar het voelt als een eeuwigheid.
Wat leuk om te horen
Hij is in Love????
Yup, op een heel schattig krengetje, ze zijn aan elkaar gewaagd
het is niet anders charlie, wat niet gaat, gaat niet. En vanaf week 6 al wow dat is snel. Moest gisteren wel lachen want had de auto geparkeerd staat de buurvrouw al buiten met een tas met allemaal speelgoed. Hadden ze gekregen om te verkopen op de rommelmarkt, moesten we maar krijgen wat we wilden hebben en de rest maar teruggeven. Zo grappig hoe iedereen bezig is om spullen te verzamelen en te geven enzo. Buurvrouw op de hoek zei ook al als het een jongetje wordt heb ik nog wel kleertjes, zal ze wel bewaren.
VC, op een schattig krengetje
VC, op een schattig krengetje
Gast- Gast
Jordana schreef:Ik ben ook benieuwd naar je buike Lily en ook die van jou Charlie.
Ik zal mijn man vanavond eens vragen een foto te maken!
Gast- Gast
Ja leuk is dat he! Hier hoorde ik van een collega dat ze op kantoor spullen voor me verzamelen en ze zijn blijkbaar érg benieuwd naar het geslacht (wij ook).
Gast- Gast
Ja, dat meisje kan een ontzettend kattekop zijn, maar ze is echt heel leuk
N. is ook niet altijd even lief en qua bijdehante opmerkingen zijn ze nu al aan elkaar gewaagd, whahaha.
N. is ook niet altijd even lief en qua bijdehante opmerkingen zijn ze nu al aan elkaar gewaagd, whahaha.
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: